Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 04 Sep 2014 22:05 Naslov sporočila: K&N vgradni filtri |
|
|
Kakšno je pa vaše mnenje o teh filtrih?
So vredni denarja? Naredijo kako spremembo pri zmogljivostih/porabi? Spustijo več umazanije skozi? Lahko z oljem zapacajo MAF? _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 10:42 Naslov sporočila: |
|
|
Brezvezna zadeva, ki lahko povzroči pacanje senzorjev.
Zraka je več kot dovolj tudi čez navaden filter... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 11:27 Naslov sporočila: |
|
|
Je pa šlišat
To rabijo Jap sesalci,da jih je slišat _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 11:37 Naslov sporočila: |
|
|
Govora je primarno o vgradnih filtrih, ne konusnih...Čeprav imajo pri K&N širok nabor CAI kitov.
To je made in the USA filter, v nascarju jih uporabljajo pa tudi v drugih ameriških avto športih.
Vojska jih ima v apachi helikopterjih in bil je tovarniško vgrajen v 2000 ford SVT Cobri. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 14:18 Naslov sporočila: |
|
|
david vizard jih zelo priporoča, in njemu bi kar verjel.
je pa skoraj brezveze več zraka če ga motor ne rabi. te stvari pridejo do izraza predvsem ko je motor predelan in dobi več goriva, posledično rabi tudi več zraka. če to butneš direkt na kakega fergazerca se zna zgodit da bo šel slabše, ga bo morilo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 15:53 Naslov sporočila: |
|
|
A ni tako, da bo motor vedno porabil toliko zraku kolikor ga potrebuje? Se pravi z bolj prepustnim filtrom ne povečaš pretoka ampak znižaš upor v intake sistemu... Tako motor porabi manj "moči", da "povleče" svojo potrebno količino zraku.
?
Ne vem tako si jaz razlagam.
Zdaj intake sistemi v sodobnih avtih so ful dovršeni ampak na starejših se da verjetno pa tud kakega konja dobit na ta račun?
Kaj praviš Bajc? _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 16:14 Naslov sporočila: |
|
|
Kdor hoce lahko pride naokoli in na merilnih valjih izmerimo razliko pri vgradnih filtrih.
Brez ugibanj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 16:20 Naslov sporočila: |
|
|
Si jih že kdaj testiral? Kakšni so bili rezultati? _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rmlj
Pridružen/-a: 04.06. 2010, 10:33 Prispevkov: 46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Sep 2014 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Heminside je napisal/a: |
A ni tako, da bo motor vedno porabil toliko zraku kolikor ga potrebuje? Se pravi z bolj prepustnim filtrom ne povečaš pretoka ampak znižaš upor v intake sistemu... Tako motor porabi manj "moči", da "povleče" svojo potrebno količino zraku.
Zdaj intake sistemi v sodobnih avtih so ful dovršeni ampak na starejših se da verjetno pa tud kakega konja dobit na ta račun?
|
Mogoče pri popolnoma odprtem vplinjaču in seveda nastavljenem na večji pretok zraka, sicer je itak upor povečan zaradi zaprte lopute. Sedaj se pa jaz sprašujem, koliko časa se človek vozi z gasom do daske, da bi to lahko izkoristil? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 07 Sep 2014 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Na tržišču imaš kr nekaj vrst materialov iz katerih so narejeni filtri. Vsekakor vsi zadoščajo da motor diha. Razlike so predvsem pri uporu prehoda zraka skozi filter do sesalnega kolektorja. Papirnati imajo pač največji upor še posebej če so malo umazani,K&N filtri imajo boljši pretok zraka ampak posledično manjšo filtracijo. Tudi zato ker so ti filtri pralni in po vsakem pranju je filtracija manjša.Pol pa so še filtri narejeni iz pene. Teh tolko ne poznam in jih nisem nikoli uporabljal. Vsekakor se moč motorja poveča s večjo količino zraka( merilec pretoka zraka pri avtih z injectorji ) doda več goriva da ohrani nastavljeno lambdo. pri fergazerih pač spremljaš barve svečk da ugotoviš če je potrebno dati večje šobe ali pa si montiraš A/F meter.Razlike moči med filtri niso tako alarmantne cca 3-5hp večji problem predstavla namestitev filtra,sploh odprtih filtrov na fergazerjih ki niso tak izolirani od temperature mašinskega prostora in sesajo vroč zrak namesto hladnega. Zato se marsikomu zdi da mu avto slabše gre ko menja ohišje original filtra ki je bolj izolirano in po vrhu ima še "ram" sistem. Tega ti odprti filtri nimajo in ventilator pridno vleče vroč zrak iz kilerja proti filtru zraka. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 07 Sep 2014 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
charger je napisal/a: |
Kdor hoce lahko pride naokoli in na merilnih valjih izmerimo razliko pri vgradnih filtrih.
Brez ugibanj. |
Jaz pridem v oktobru,da bo se datumsko ujemalo z prejšnimi meritvami. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 08 Sep 2014 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm.... No tole je direktno s K&N strani iz FAQ dela...
Citiram: |
Can a K&N filter give my engine too much air flow?
No. An engine can only draw in a certain volume of air depending on the engine's size (measured by such things as bore, stroke and number of cylinders). Vehicles are designed to accommodate large changes in air pressure so they can operate at sea level or at an altitude of 14,000 feet. Engine computers adjust the amount of fuel required as a result of changes in air pressure (density). Air filter restriction when the filter is new and especially as the filter loads with dust will result in lower air pressure and availability similar to being at a high elevation. High-flow air filters that were invented by K&N were designed to reduce the work necessary to pull air through the filter and to increase air pressure. Increased air pressure is one of the key elements in producing more power. |
Citiram: |
More airflow means you are letting more dirt through, right?
No. Filtration testing measures the percentage of dust retained before the filter reaches a terminal test pressure, often 10" of restriction above initial restriction. We use airflow as a simplified term to explain a more complicated physical process. The more precise description is restriction: K&N air filters create less restriction which helps an engine run better. An engine will only use the air it needs and our air filters do not result in an engine using more air than necessary. Rather, they result in the engine experiencing less restriction. The terms airflow and restriction are inversely related. Our air filters provide either less restriction at a fixed airflow rate; or more airflow as a fixed level of restriction. In neither case is more air being used than necessary. |
_________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 08 Sep 2014 16:59 Naslov sporočila: |
|
|
Poglej enkrat proti svetlobi skoz navaden filter in skoz k&n filter. Bos vidu da je kn redkejsi. Sej zaj to ne pomeni da bo svinjarijo skoz spuscal ampak nekteri mikronski delci pa le grejo ki pa seveda niso skodljivi. Logicno da bo kn hvalil svoj filter sej na konc koncev so res dobri ampak malo predragi. Jaz ga sicer uporabljam na mojem avtu. Sem ga tudi na prejsnem in sem mel konstantno probleme z vlago na merilcu pretoka zraka ker je bil filter odprt stozasti. Tu pri fergazeru teh problemov ni. Bi pa probal na lanciji ce bi bla kaka razlika z kn vlozkom ampak 90 € mi pa je malo drago _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 08 Sep 2014 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
Mi zaupaš kataloško za Lancio, da pogledam koliko stane tam kjer jaz gledam(uk)? _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 08 Sep 2014 17:44 Naslov sporočila: |
|
|
Bom takoj ko domu pridem ti napisem. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|