V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Jeep Grand Cherokee nekaj vprašanj ?
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
part



Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 15:40    Naslov sporočila: Jeep Grand Cherokee nekaj vprašanj ? Odgovori s citatom

Pozdravljeni, sem nov član, in že dolgo časa gledam za Jeep Grand Cherokee, men je oblika DURGE verzije zelo všeč, v bistvu tok da resno razmišljam, da bi kupil enega ter ga obdržal za vedno, seveda iščem najboljšo možno varijanto, ne vem pa kaj to je, je to morda V8 motor s predelavo na plin, ali dizel ?

Uglavnem kolega ki je mahanik, pravi da na so skor na vseh 3.1 dizlih stenstane ali počene glave terza silo pokrpano ter dano v prodajo, dočim 2.7 dizel na bi bil načeloma OK. V8 pa niti ni delal vsaj na GC ne.

Tako da sem se odločil vprašat tukaj, zanima me predvsem mnenje tistih ki ta model imajo ali so ga imeli, kaj je treba pazit, kaj ne kupit niti pod razno, najpogostejše okvare, ali je ročni ali avtomatski menjalnik boljši ipd.


Imam pa enega kolega v USA oz dva, ki pravita da nimam kej zgrešit če vzamem V8 ker je preprosto najboljši in baje skoraj neuničljiv, ter da mi lahko vse dele lahko zrihtata iz aftermarket štacun, kjer lahko kupiš dele ki so celo bolj kvalitetni od originalov.

Hvala in LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 15:49    Naslov sporočila: Re: Jeep Grand Cherokee nekaj vprašanj ? Odgovori s citatom

part je napisal/a:


Imam pa enega kolega v USA oz dva, ki pravita da nimam kej zgrešit če vzamem V8 ker je preprosto najboljši in baje skoraj neuničljiv, ter da mi lahko vse dele lahko zrihtata iz aftermarket štacun, kjer lahko kupiš dele ki so celo bolj kvalitetni od originalov.



In kaj potem sploh še razmišljaš?
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zsoru



Pridružen/-a: 03.02. 2010, 13:13
Prispevkov: 320
Kraj: Laško

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 15:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vedi, da če boš kupil 2.7 CRD, si kupil komplet motor in menjalnik od Mercedesa, med tem ko V8, pomeni dejansko made in USA motor in menjalnik.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
part



Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 17:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No ja sej to sem sam pri sebi razmišljal, v bistvu me bolj vleče V8 4.7 mašina, ker pravijo da s tem motorjem je potem poraba celo manj kot pri 2.7 dizlu (pravim baje, ker ne poznam nobenega ki bi to imel, razen par prodajalcev na avto net, kjer pa verjetno ne bom dobil pravih informacij)

Vozi kdo V8 predelan na plin in kaka je poraba ter cena predelave ?

ter če kdo vozi 2.7 dizel in kako je z motorjem in menjalnikom ?

ter še ena pomembna zadeva, ker mislim avto občasno it tudi kam v hribe (ne čisti off road) kolk je pomembno ali je bil avto matran na brezporjih, mislm v smislu če te kardani in prenosi fokaj hitro crkujejo ali ne ?

edit kaj točno pomenijo oznake, limited, in laredo ?


hvala obema
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 17:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

part je napisal/a:

edit kaj točno pomenijo oznake, limited, in laredo ?




Oznake za oremo, model, motor....
Tukaj je vse razloženo

http://blogs.cars.com/kickingtires/2013/03/2014-jeep-grand-cherokee-explaining-the-trim-levels.html
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
part



Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 18:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha se prav limited je boljša oprema od laredo.

ok hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 18:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

v8 ne porabi manj kot 2.7 diesel, to je nemogoče. lahko te pa stroškovno ceneje pride, če je na plin.

4.7 se zelo lepo pelje, je odziven in kar hiter. obrabijo se lahko križi, ampak tisto je poceni. če je avto vozil offroad je vse bolj trpelo in boš mogel zamenjat kakšno stvar več. tudi zunaj in znotraj bo bolj zmartran.


Nazadnje urejal/a abajc3 20 Jun 2014 19:05; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Mulc



Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34
Prispevkov: 204
Kraj: Brebovnica

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 18:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jest osebno sploh nebi razmišlov in bi uzev v8 motor!! Ampak to sm jest...to je osebno mnenje, ne strokovno.. Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
abajc3



Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51
Prispevkov: 2693
Kraj: ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 18:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...

Nazadnje urejal/a abajc3 20 Jun 2014 19:06; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
part



Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2014 18:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No ja sej to sem mislil, stroškovno je manj na km kot pri dizlu, in z dislom so lahko velike težave.

Je pa zavarovanje dražje, ampak jest kr mislm da bo V8 mašina + plin prava izbira, v bistvu dosti manj težav in čisti amerikanc Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
b-52 bomber



Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38
Prispevkov: 1415

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2014 07:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Plin je ok, mislim da te bo predelava prišla okoli 1500€-najugodnejša varianta.
_________________
John Steinbeck je dejal, da se socializem v Ameriki ni uveljavil, ker reveži ne pojmujejo sebe kot izkoriščani proletariat, marveč kot milijonarje v začasnih težavah.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
devnull



Pridružen/-a: 08.09. 2008, 19:04
Prispevkov: 215

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2014 00:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Živjo.

Jaz imam GC letnik 2000 V8 4,7 avtomatik predelan na plin, povišan.
Zadeva je ZAKON! Very Happy

Prej sem imel Chrysler Stratusa V6 2,5 in zadeva je bila super in poraba je bila med 9L/100 km AC do 12L/100 km v mestu medtem k je na plin stroškovno zadeva celo malo boljša. Pelje se tako kot katerkoli jeep kar pomeni da ni limuzina ampak je pa the best. Do zdej še nisem imel vozila s katerim bi bil tako zadovoljen. Smile
Plus na zadnjem sedežu je zadosti prostora za akrobacije in pasove se da skrit da te ne žulijo. Very Happy
Na cesti in v mestu je čist cool, off road je pa tut the best. Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eentox



Pridružen/-a: 05.04. 2011, 09:53
Prispevkov: 123
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2014 11:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Imel 4.7 V8 HO. Poraba pri meni od 13,5 - 19 l/100km bencina - Plina nisem imel montiranega.

Vozi se kot vsak moj Jeep ki sem ga imel. Gunca se na avtocesti, skoz moraš malo popravljati volan Smile Pozimi komaj čakaš da zapade sneg in da se greš peljati, tudi blato s pravimi gumami in liftom ni problem.

Važno je da podvozje (končniki, puše, stabilizatorji) nima lufta.

Jaz predlagam V8 če ne drugega zaradi zvoka, najdražja je registracija (cestnina 565e) ostalo ni hudo. Vsi deli se iz rockauto dobijo kar ugodno.

Opreme si sledijo Laredo -> Limited -> Overland
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
part



Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2014 11:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja registracija sem gledu pride med 1100-1600 evri, to je kr zalogaj.

Zdej po posvetu s "pametnimi" glavami gledam bolj za 2.7 dizlom, ker baje so 3.1 motorji iz ne vem katerega delovnega stroja (baje) in skor vsi imajo glave stenstane ali so na koncu.

Uglavnem 2.7 za dokaj normalen denar ne dobiš (glede na starost avta) 3.1 jih je kr nekaj, ampak to je enako kot bi kupt delnice za laika (pušenje 100%) 4.7 so dokaj pocen ampak čim ima plin je spet dražji + registracija ki ni pocen.

Če bom dobil 2.7 za normalen denar ga bom vzel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
part



Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2014 13:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem pogruntal da je v 3.1 motor VM motori, in tud če iščem po italijanskih avto oglasih dejansko najdem precej teh avtov in skor vsi 3.1 imajo prekuhane glave.

Tako da 2.7 za pameten denar in da ni preveč zmahan, druge ni.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.