Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
part
Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 15:40 Naslov sporočila: Jeep Grand Cherokee nekaj vprašanj ? |
|
|
Pozdravljeni, sem nov član, in že dolgo časa gledam za Jeep Grand Cherokee, men je oblika DURGE verzije zelo všeč, v bistvu tok da resno razmišljam, da bi kupil enega ter ga obdržal za vedno, seveda iščem najboljšo možno varijanto, ne vem pa kaj to je, je to morda V8 motor s predelavo na plin, ali dizel ?
Uglavnem kolega ki je mahanik, pravi da na so skor na vseh 3.1 dizlih stenstane ali počene glave terza silo pokrpano ter dano v prodajo, dočim 2.7 dizel na bi bil načeloma OK. V8 pa niti ni delal vsaj na GC ne.
Tako da sem se odločil vprašat tukaj, zanima me predvsem mnenje tistih ki ta model imajo ali so ga imeli, kaj je treba pazit, kaj ne kupit niti pod razno, najpogostejše okvare, ali je ročni ali avtomatski menjalnik boljši ipd.
Imam pa enega kolega v USA oz dva, ki pravita da nimam kej zgrešit če vzamem V8 ker je preprosto najboljši in baje skoraj neuničljiv, ter da mi lahko vse dele lahko zrihtata iz aftermarket štacun, kjer lahko kupiš dele ki so celo bolj kvalitetni od originalov.
Hvala in LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 15:49 Naslov sporočila: Re: Jeep Grand Cherokee nekaj vprašanj ? |
|
|
part je napisal/a: |
Imam pa enega kolega v USA oz dva, ki pravita da nimam kej zgrešit če vzamem V8 ker je preprosto najboljši in baje skoraj neuničljiv, ter da mi lahko vse dele lahko zrihtata iz aftermarket štacun, kjer lahko kupiš dele ki so celo bolj kvalitetni od originalov.
|
In kaj potem sploh še razmišljaš? _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zsoru
Pridružen/-a: 03.02. 2010, 13:13 Prispevkov: 320 Kraj: Laško
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Vedi, da če boš kupil 2.7 CRD, si kupil komplet motor in menjalnik od Mercedesa, med tem ko V8, pomeni dejansko made in USA motor in menjalnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
part
Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 17:43 Naslov sporočila: |
|
|
No ja sej to sem sam pri sebi razmišljal, v bistvu me bolj vleče V8 4.7 mašina, ker pravijo da s tem motorjem je potem poraba celo manj kot pri 2.7 dizlu (pravim baje, ker ne poznam nobenega ki bi to imel, razen par prodajalcev na avto net, kjer pa verjetno ne bom dobil pravih informacij)
Vozi kdo V8 predelan na plin in kaka je poraba ter cena predelave ?
ter če kdo vozi 2.7 dizel in kako je z motorjem in menjalnikom ?
ter še ena pomembna zadeva, ker mislim avto občasno it tudi kam v hribe (ne čisti off road) kolk je pomembno ali je bil avto matran na brezporjih, mislm v smislu če te kardani in prenosi fokaj hitro crkujejo ali ne ?
edit kaj točno pomenijo oznake, limited, in laredo ?
hvala obema |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
part
Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 18:09 Naslov sporočila: |
|
|
Aha se prav limited je boljša oprema od laredo.
ok hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 18:27 Naslov sporočila: |
|
|
v8 ne porabi manj kot 2.7 diesel, to je nemogoče. lahko te pa stroškovno ceneje pride, če je na plin.
4.7 se zelo lepo pelje, je odziven in kar hiter. obrabijo se lahko križi, ampak tisto je poceni. če je avto vozil offroad je vse bolj trpelo in boš mogel zamenjat kakšno stvar več. tudi zunaj in znotraj bo bolj zmartran.
Nazadnje urejal/a abajc3 20 Jun 2014 19:05; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mulc
Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34 Prispevkov: 204 Kraj: Brebovnica
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 18:39 Naslov sporočila: |
|
|
Jest osebno sploh nebi razmišlov in bi uzev v8 motor!! Ampak to sm jest...to je osebno mnenje, ne strokovno.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
...
Nazadnje urejal/a abajc3 20 Jun 2014 19:06; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
part
Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 20 Jun 2014 18:50 Naslov sporočila: |
|
|
No ja sej to sem mislil, stroškovno je manj na km kot pri dizlu, in z dislom so lahko velike težave.
Je pa zavarovanje dražje, ampak jest kr mislm da bo V8 mašina + plin prava izbira, v bistvu dosti manj težav in čisti amerikanc |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-52 bomber
Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38 Prispevkov: 1415
|
Objavljeno: 21 Jun 2014 07:57 Naslov sporočila: |
|
|
Plin je ok, mislim da te bo predelava prišla okoli 1500€-najugodnejša varianta. _________________ John Steinbeck je dejal, da se socializem v Ameriki ni uveljavil, ker reveži ne pojmujejo sebe kot izkoriščani proletariat, marveč kot milijonarje v začasnih težavah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
devnull
Pridružen/-a: 08.09. 2008, 19:04 Prispevkov: 215
|
Objavljeno: 23 Jun 2014 00:32 Naslov sporočila: |
|
|
Živjo.
Jaz imam GC letnik 2000 V8 4,7 avtomatik predelan na plin, povišan.
Zadeva je ZAKON!
Prej sem imel Chrysler Stratusa V6 2,5 in zadeva je bila super in poraba je bila med 9L/100 km AC do 12L/100 km v mestu medtem k je na plin stroškovno zadeva celo malo boljša. Pelje se tako kot katerkoli jeep kar pomeni da ni limuzina ampak je pa the best. Do zdej še nisem imel vozila s katerim bi bil tako zadovoljen.
Plus na zadnjem sedežu je zadosti prostora za akrobacije in pasove se da skrit da te ne žulijo.
Na cesti in v mestu je čist cool, off road je pa tut the best. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
eentox
Pridružen/-a: 05.04. 2011, 09:53 Prispevkov: 123 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Jun 2014 11:26 Naslov sporočila: |
|
|
Imel 4.7 V8 HO. Poraba pri meni od 13,5 - 19 l/100km bencina - Plina nisem imel montiranega.
Vozi se kot vsak moj Jeep ki sem ga imel. Gunca se na avtocesti, skoz moraš malo popravljati volan Pozimi komaj čakaš da zapade sneg in da se greš peljati, tudi blato s pravimi gumami in liftom ni problem.
Važno je da podvozje (končniki, puše, stabilizatorji) nima lufta.
Jaz predlagam V8 če ne drugega zaradi zvoka, najdražja je registracija (cestnina 565e) ostalo ni hudo. Vsi deli se iz rockauto dobijo kar ugodno.
Opreme si sledijo Laredo -> Limited -> Overland |
|
Nazaj na vrh |
|
|
part
Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 24 Jun 2014 11:42 Naslov sporočila: |
|
|
Ja registracija sem gledu pride med 1100-1600 evri, to je kr zalogaj.
Zdej po posvetu s "pametnimi" glavami gledam bolj za 2.7 dizlom, ker baje so 3.1 motorji iz ne vem katerega delovnega stroja (baje) in skor vsi imajo glave stenstane ali so na koncu.
Uglavnem 2.7 za dokaj normalen denar ne dobiš (glede na starost avta) 3.1 jih je kr nekaj, ampak to je enako kot bi kupt delnice za laika (pušenje 100%) 4.7 so dokaj pocen ampak čim ima plin je spet dražji + registracija ki ni pocen.
Če bom dobil 2.7 za normalen denar ga bom vzel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
part
Pridružen/-a: 20.06. 2014, 15:26 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 24 Jun 2014 13:59 Naslov sporočila: |
|
|
Sem pogruntal da je v 3.1 motor VM motori, in tud če iščem po italijanskih avto oglasih dejansko najdem precej teh avtov in skor vsi 3.1 imajo prekuhane glave.
Tako da 2.7 za pameten denar in da ni preveč zmahan, druge ni.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|