Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 13 Jun 2014 22:36 Naslov sporočila: obnova menjalnika torqueflite 727 (mopar) |
|
|
Ker ne vem kam bi dal, bom dal kar v to rubriko, da ne bo tako prazna.
Uglavnem, Šikovci so med potjo na Days of thunder imeli težave z menjalnikom, ko so prišli domov pa so totalno odpovedale 1. in 2. prestava. Diagnoza: skurjene lamele. Menjalnik je zrel za obnovo.
Najprej nekaj o menjalniku: 727 je moparjev heavy duty 3 brzinec, čeprav na prvi pogled ne izgleda prav nič heavy duty. ubistvu pa naj bi bil to precej močan in trpežen menjalnik, kar se vidi tudi ko ga enkrat odpreš. deli so precej močno in preprosto narejeni. To je precej preprost menjalnik v primerjavi z drugimi, ima samo 2 paketa sklopk in 2 banda.
Obnovilo se ga bo v celoti, novi bodo:
-bushingi
-washerji
-vsa tesnila, semeringi
-železa med lamelami
- ALTO red eagle lamele
- oba banda bosta kevlarska
Vgradil se bo še TRANSGO TF-1 reprogramming kit.
danes smo menjalnik razstavili in preverili, če je mogoče še kaj kar je potrebno naročit. Ta vikend se bo očistilo in prebarvalo ohišje ter pripravilo stvari za sestavljanje, orodja ter stojalo. Čez 2 tedna bojo tu deli in takrat se vse skupaj seli v čisto sobo kjer se bo sestavljalo..
par slik od danes:
glavni party breakerji:
tako zgleda vseskupaj zdej:
pozdravlja vas Seba
se nadaljuje... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazairbrush
Pridružen/-a: 23.11. 2009, 21:42 Prispevkov: 185 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: 13 Jun 2014 22:52 Naslov sporočila: |
|
|
The best!!! _________________ CustomFabricator
Dreaming about your dream car...we are building them! SuperiorBrotherhood! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
red devil
Pridružen/-a: 19.06. 2006, 18:59 Prispevkov: 900 Kraj: kanal/Vipava
|
Objavljeno: 13 Jun 2014 23:07 Naslov sporočila: |
|
|
Jupi:) _________________ "SPEED KINGS-performance transmissions and engines''
''The real problem with the US economy in 3 words or less .MADE IN CHINA.''
" IF YOU CAN,T SMOKE THE TIRES AT WILL,FROM A 60 MPH ROLLING START YOUR ENGINE NEEDS MORE WORK!!" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 14 Jun 2014 08:08 Naslov sporočila: |
|
|
Človek vam zaupa čisto dober menjalnik, vi pa potem takole vse skurite in razkopljete narazen.... Banda primorska....
heheh
Bomba, sem ziher, da bo potem delal bolje kot nov. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 14 Jun 2014 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
Čist informativno, koliko stane taka obnova menjalnika, cca, ne rabiš točne cene povedat. Samo zanima me koliko pride delo ter vsi potrebni deli.
Drugače pa svaka čast, da ste se lotili popravila avtomatskih menjalnikov _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
------------------------------------------------------- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 09:58 Naslov sporočila: |
|
|
Deli pridejo svoh 400 usd, postnina se 100, plus dajatve. Na ebayu imas rebuild kite ze od dobrih 100 usd naprej ampak ni noter vsega kar rabis za pravilen rebuild. Treba je dodat se 2 filtra, eno kvalitetno (ne plutovinasto) tesnilo za karter, assembly lube, par izboljsanih delov ki sicer niso nujni, so pa zelo priporocljivi, shift kit itd.
Delo je v tem primeru zastojn, ker bomo kompenzirali s kleparskimi storitvami. Bomo pa sesteli ure in napravili eno oceno za v bodoce. Takega menjalnika se nismo obnavljali in je tezko nekaj na pamet rect. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 21:58 Naslov sporočila: |
|
|
abajc3 je napisal/a: |
eno kvalitetno (ne plutovinasto) tesnilo za karter |
Kakšno je to kvalitetno tesnilo in zakaj ni dobro, če je iz plute? Jaz sem pri obeh filtrih zraven dobil tesnilo iz plute. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 15 Jun 2014 22:22 Naslov sporočila: |
|
|
Tista bolj kvalitetna pridejo iz nekaksne gume, so pa sam kake 2 dolarja drazje. Glavna prednost je da ne razpadejo in jih lahko uporabis veckrat. Plutovinasta se lahko tudi deformirajo in zacnejo puscat, ce jih prevec zategnes. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 16 Jun 2014 09:05 Naslov sporočila: |
|
|
Bolj kot samo tesnilo je problom v karterju. Pločevinast karter se deformira.Na vijakih ratajo izbokline in med vijaki posledično udrtina in tam pol pušča če je tesnilo tenko. Če imaš pa ALU karter pol drži vsako. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 16 Jun 2014 09:57 Naslov sporočila: |
|
|
ja, ampak alu karterji so po par 100 dolarjev, in tudi tam je plutovinasto sam za enkratno uporabo. Ne zdej narobe razumet, da je plutovinasto totalno zanič, sam če je razlike sam par dolarjev je brezveze sploh razmišljat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
red devil
Pridružen/-a: 19.06. 2006, 18:59 Prispevkov: 900 Kraj: kanal/Vipava
|
Objavljeno: 05 Jul 2014 23:04 Naslov sporočila: |
|
|
Evo:)..danes je menjalnik bil prevzet pri nas:)))...cakamo kako bo vse skupaj delovalo:))..bajc bo objavil se slike in kaksen opis:)..lp _________________ "SPEED KINGS-performance transmissions and engines''
''The real problem with the US economy in 3 words or less .MADE IN CHINA.''
" IF YOU CAN,T SMOKE THE TIRES AT WILL,FROM A 60 MPH ROLLING START YOUR ENGINE NEEDS MORE WORK!!" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 06 Jul 2014 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
med tednom so prišli deli, v petek smo sestavljali podsklope in v soboto še menjalnik. vsega skupaj se je za obnovo porabilo cca 40 ur. ker je bil to prvi menjalnik takega tipa nam je vzelo nekaj več časa kot bi sicer. treba je bilo naredit tudi par orodij itd. imamo pa zdaj orodja za gm, ford in chrysler.
očiščeno in prebarvano ohišje:
potem so prispeli deli:
shift kit: pri fordu se je večinoma menjavalo ventile in fedre, tukaj je bilo tega manj, bilo je več vrtanja, brušenja, itd.
ker je menjalnik precej kompakten nismo naredili vrtečega nosilca, ampak kar improvizirano stojalo:
v menjalniku sta samo 2 paketa lamel, skupaj 8, in še te so enake.
naleteli smo na pretisnjeno tesnilo:
velikokrat je to krivec za odpoved menjalnika, v tem primeru pa ne, ker so bile lamele za tem pistonom cele. je pa vprašanje koliko časa še, ker so bila tesnila precej plastična.
sledilo je čiščenje vseh drugih podsklopov, zobnikov itd, od teh nimam slik.
razstavljen valve body: v tem menjalniku je res majhen in simpl, je dosti bolj fajn za popravljat kot fordov. tudi ventili se nič ne zatikajo, imajo zgleda večje tolerance. nasplošno so vsi deli leteli iz menjalnika in v njega kot sestavljanka, ford nas je pa kar precej j**al.
očiščeno kot je treba:
tako izgleda delanje novih prehodov med kanali: v shift kitu dobiš šablono in distančnik, vse točno nastaviš in zvrtaš iz vrha dol.
rezultat:
kompleten valve body:
skoraj končano:
od tukaj naprej nimam več slik, ker sem šel pobirat krompir in me ni bilo zraven pri zaključevanju bojo lahko šikovci prilepili sliko končnega izdelka.
danes popoldne se mi je malo kolcalo po menjalnikih in sem se odličil razkopat tastar menjalnik od malibuja. že od samega začetka je rušil v prvi brzini, z izjemo tega je delal zelo lepo. nisem ga šparal, ampak tudi zanalašč uničeval ne. proti koncu sem opazil da na trenutke zdrsuje, drugače je delal normalno, le ružil je bolj. en dan grem do soseda, parkiram na dvorišče in ko sem se odpravil domov avto ni šel v rikverc. čutit je bilo kot da se matra in se ne vrti v prazno, ampak ne glede na to koliko gasa sem dal se ni premaknil. tudi v N poziciji se ga ni dalo porinit nazaj, je kar blokiral. grem domov po traktor, kot vsak pošten slovenc in ga pač pocukam za zadnji odbijač, da se je obrnil. ko sem speljal naprej sem imel sam še 3 brzino. ker sem bil ravno zmenjen sem šel posnet še en videospot in naredil kakih 200 km.
danes menjalnik odprem in najdem že v karterju en kup srebrne vsedline. ko pridem do prvih zobnikov se pokaže to:
vzrok za okvaro je bil totalno posut sprednji planetary carrier:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
red devil
Pridružen/-a: 19.06. 2006, 18:59 Prispevkov: 900 Kraj: kanal/Vipava
|
Objavljeno: 06 Jul 2014 19:09 Naslov sporočila: |
|
|
Opala:))..lepo si ga zdelal:)).. _________________ "SPEED KINGS-performance transmissions and engines''
''The real problem with the US economy in 3 words or less .MADE IN CHINA.''
" IF YOU CAN,T SMOKE THE TIRES AT WILL,FROM A 60 MPH ROLLING START YOUR ENGINE NEEDS MORE WORK!!" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 07 Jul 2014 08:10 Naslov sporočila: |
|
|
abajc3 je napisal/a: |
od tukaj naprej nimam več slik, ker sem šel pobirat krompir in me ni bilo zraven pri zaključevanju |
lažeš, krompir se pobira jeseni _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 08 Jul 2014 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
starc je napisal/a: |
abajc3 je napisal/a: |
od tukaj naprej nimam več slik, ker sem šel pobirat krompir in me ni bilo zraven pri zaključevanju |
lažeš, krompir se pobira jeseni |
ja, ampak že tadrugo rundo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|