|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
blazairbrush
Pridružen/-a: 23.11. 2009, 21:42 Prispevkov: 185 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: 16 Jul 2014 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
Evo to je slika, ko je menjalnik po obnovi, že na motorju, pripravljen na vgradnjo ma brat še nekaj slik iz vipave tko da ob priliki še tiste up loadam
Zdej pa, kar vas verjetno najbl zanima, moje, najino mnenje:
Avto je čisti odfu*****!!!! Pa smo mislili, da je bil naš Coronet hiter.....No ko se zdej pelješ z Furyam, ti je jasno kaj je hitr avto. Zdej verjetno kdo misli, da smo itak imeli pokvarjen menjalnik in je zato takšna razlika.....sem že vozil kar nekaj amerikancev in morem rečt, da je do zadnjega menjalnik delal normalno. Ampak to je res ogromna razlika kar je bilo prej in kar je zdej. Avto pretika nenormalno hitro, ko šalta recimo iz druge v tretjo nekje pri polovičnem gasu, gredo gume v prazno.. Če ga pohodiš do kraja, da rukne kickdown, tam se začne groza, ker ko šalta dol se začnejo gume vrtet v prazno in če ga držiš v poden, gredo gume v prazno še v tretji brzni. Motor s to predelavo menjalnika ful hitro pride na masimalno moč in v bistvu med samim menjanjem brzin ostane skos na visokih obratih, če seveda to hočeš.
Prva naslednja investicija bodo nove gume, ker tole je res groza. Bajc in Seba, ko obnovita menjalnik, kar sta naredila prfektno, ga tudi prebarvata in gor data svoj logo *Black Widow* po tem kar smo do sedaj sprobal bi bil njun logo bolj smotrn nekaj v stilu *widow Maker*
Res sta frajerja in vsaka ima čast za tole kar sta naredila iz našega menjalnika.
Če na hitro povzamem......če maš zaspan avto, in glede na naše dohodke, je izguba časa in denarja kar koli investirat v motor, ker za tak dnar mi2 za moparja dobiva samo en set hookerjev Ne me narobe zastopt, ampak hočem povedat d je v Fury-ti čisto stock motor, še vergazer je originalen, in se toliko pozna na moči samo s predelavo menjalnika.
Še enkrat respect Sebatu in Bajcu!
No včeraj pa je bil pri meni Miha in sva šla en krog, pa lahko kej napiše..kako se njemu zdi.. _________________ CustomFabricator
Dreaming about your dream car...we are building them! SuperiorBrotherhood! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 17 Jul 2014 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
Dej nehej jih preveč hvalit, k se jima bo full zdelo in bosta kao full pomembna..... Pa še ceno bosta full nabila zato.... JOKE!!!!
Dbest! Me veseli, da se tud v naših krajih najdejo majstri, ki razturajo take zajebane zadeve, kot so avtomatiki. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 17 Jul 2014 09:03 Naslov sporočila: |
|
|
Kdor zna pač zna _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 17 Jul 2014 17:23 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšno je menjavanje menjalnik po predelavi z reprogramming kitom? Je to še vedno mehko, brezčutno udobno menjavanje ali prestavlja kot kakšen "hondin avtomatik"? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazairbrush
Pridružen/-a: 23.11. 2009, 21:42 Prispevkov: 185 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: 17 Jul 2014 22:47 Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm......kakšen je hondin menjalnik nevem, ker ga še nisem vozu
Tkole bom reku, mestna vožnja, normalna, se pravi nekje do 60 kmh......je vsa razlika v tem, da menja res ful hitro, ampak ni nekega zabijanja. Če povem malo drugače, prej je mnejalnik menjal, zdaj zamenja.Prej si glih tako vedel da je zamenjal, vendar je vmes malo vlekel brzine iz ene v drugo, sedaj pa to naredi nenormalno hitro. (če je prej recimo zamenjal nekje v 1 sekundi sedaj zamenja v trenutku) Nisem nikoli štopal, to so samo moji občutki in pribljižne ocene.
Moj nasvet bi bil tak, recimo, hipotetično, če govoriva o tvojem fordu, recimo če bi hotel vsaj malo performanca na tvojem motorju bi rabil en set hederjev, en vergazer, kak mal bl performance air intake, verjetno kakšno mal bl hard odmično......pa si takoj ob 1500 eur če bi kupil rablene komponente......recimo za pol tega denarja maš menjalnik tko poštiman, in bo res razlika v dinamiki vožnje. Će pa ti je avto všeč točno takšen kot je, potem ne rabiš shift-kita.
Na strani TransGo, shift kite opredelujejo kot zadevo ki je **designed to reduce/prevent/correct complaints such as "shift irregularities or durability issues"** Jaz bi rekel, da šele sedaj menjalnik dela tako kot bi že v samem štratu moral.
Če naredim en povzetek, definitivno to ni brezčutno menjanje, iz mojega vidika je to super, torqueflite ima 3 prestave in mi je kul da se čutijo ko zamenja, če bi imel brezstopenjski menjalnik, al pa skuterja, potem je to druga pesem _________________ CustomFabricator
Dreaming about your dream car...we are building them! SuperiorBrotherhood! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 17 Jul 2014 23:04 Naslov sporočila: |
|
|
Hitrejše menjavanje da. Se pa nebi želel odpovedati mehkemu, gladkemu menjavanju.
Gume pa le zamenjajta in to za kakšne res dobre! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 18 Jul 2014 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
Hudo, se pravi je še upanje za navadne avtomatike
Mene me je prav to najbol motilo pri mojem ko sem ga še imel...To vlečenje prestav med menjavanjem, k se sliši kot da bi ti sklopka drsela na ročnem ...Sicer sem imel "sport" način, ki je vse pohitril samo še vedno je bilo prepočasno vse skupaj...
Tko menjalnik tud dost ubije avto, ker zdaj ko imam enakega z ročnim menjalnikom je avto čist druga zver...
Samo je pa res avtomatik je bil udobnejši in za dolge relacije boljši. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 19 Jul 2014 16:30 Naslov sporočila: |
|
|
to kar smo vgradili v ta menjalnik, je reprogramming kit, ki je obsežnejša verzija shift kita. ko ga vgrajuješ imaš velikosti lukenj ki jih boš vrtal podane v določenem rangu, večje kot narediš, močneje menjuje ponavadi. ta menjalnik je sedaj nekje na sredinskih nastavitvah, dimenzije lukenj imamo vse napisane in se jih lahko dodatno povrta če bi se pokazala želja. če bi menjaval pretrdo se naroči nov separator plate in pač manj povrta.
dobiš osnovni shift kit, košta ene 40 usd in ni toliko agresiven. to bi priporočal za vsak menjalnik.
brezčutnemu menjavanju se reče shift overlap, to pomeni da sta naenkrat vključeni 2 brzini in sklopke zdrsujejo. to je tovarniški kompromis med brezčutnostjo in trpežnostjo in škoduje menjalniku, sploh če je obremenjen, ker se obrabljajo sklopke in vse skupaj se greje. jst sem prej pri fordu lahko dal roko na tunel v kabini in je grelo kot radiator ko sem vozil v kak grič, po mestu itd. zdej se greje enih 90% manj če daš roko gor.
tako da uglavnem se zgubi nekaj mehkobe, čeprav jst na fordu opažam isto kot blaž, da pri počasnem speljevanju ni dosti bolj trd. pri hitrem pa totalno zabija. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|