Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 12:44 Naslov sporočila: |
|
|
So to podatki od tega mustanga ko misliš ti ?
The Most Powerful Production V8 Engine on Earth*
5.8L DOHC 32-valve V8 engine
Supercharger with intercooler
662 horsepower** at 6,500 rpm
631 lb.-ft. of torque at 4,000 rpm
*Based on current production models, and manufacturer horsepower data. **93 Octane premium fuel req _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 12:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ne to kar si ti podal je najmočnejši serijski motor V8 na svetu.
Jst govorim o navadnem GT Mustangu 5.0 V8 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 12:55 Naslov sporočila: |
|
|
charger je napisal/a: |
V tistih davnih casih so imeli druge standarde za merit konje. Neto in ne bruto.
http://ateupwithmotor.com/automotive-terms/47-gross-versus-net-horsepower.html
"
Between inflation and deliberate underrating, by 1970, the relationship between advertised gross horsepower and actual power was at best nebulous. The gross ratings served a variety of political and marketing purposes, but they were far from useful as a realistic measure of engine output.
"
"
The result of the new rating system was a dramatic drop in advertised power. The rated output of Cadillac Eldorado's mammoth 500 cu. in. (8,194 cc) V-8, for instance, fell from 400 gross horsepower (298 kW) in 1970 to 360 gross horsepower (269 kW) in 1971, a drop of about 10%. The engine was basically unchanged for 1971, but the switch to SAE net ratings reduced the rated output to only 235 net horsepower (175 kW).
"[/b] |
No tole pojasni marsikaj. Hvala za info.
Citiram: |
Before 1972, most American engines were rated under the methodology laid out in Society of American Engineers (SAE) standards J245 and J1995, which calculated the output of a 'bare' engine on a test stand with no accessories, free-flowing exhaust headers (no mufflers), and optimal ignition timing,with a correction factor for standard atmospheric conditions. |
_________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 12:58 Naslov sporočila: |
|
|
HeAdAcHy je napisal/a: |
Ne to kar si ti podal je najmočnejši serijski motor V8 na svetu.
Jst govorim o navadnem GT Mustangu 5.0 V8 |
Jap,našel.
5.0L V8 Engine
The Mustang 5.0 engine pays homage to the original 5.0, delivering 420 horsepower* and 390 lb.-ft. of
Ampak je to še vedno manual transmission ali? _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ja seveda na voljo imaš avtomatika ali ročni menjalnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 13:13 Naslov sporočila: |
|
|
Je avtomatic al robotiziran menjalnik? Ima pa verjetno aut. slabše performance kot manual. Ker avtomatik ziher več moči porabi kot manual. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 13:22 Naslov sporočila: |
|
|
No v glavnem smo razčistli,da naši stari amerikanci na valje ne spravijo tisto kar piše na nevem kolkih internetnih straneh za posamezna vozila ampak je treba upoštevat še druge dejavnike,kar pa za nove amerikance ne velja in so že podatki ,ki jih podajajo merjeni po novem sistemu ,ki ga v evropi uporabljamo. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 16:23 Naslov sporočila: |
|
|
HeAdAcHy je napisal/a: |
Nikol nebom razumel kva je point, da lastnik okrog razlaga da ma avto skor 700hp...potem pa tak žalosten rezultat |
Heminside je napisal/a: |
Od kje pridejo te izjave - "ta avto ma pa 700 konjev" in podobne, sej štekaš.
|
Ah to je tako, ker ljudje poznajo in imajo cca 100hp avtomobile ali pa še to ne. Nekateri redki imajo 200-250hp avtomobile in mnogi so videli in se morda tudi vozili s sodobnim turbinarjem z 200hp+ in vejo, da je stvar zelo živahna in hitra....potem pa vidijo ali celo sprobajo enga starega amerikanca z cca 350hp brez turbine, ki rjove, puli, trga...pnevmatike jokajo in se kadijo, vozilo pa skoraj nekontrolirano pleše po asfaltu, kot peresce v vetru...laik glede na izkušnje takoj zračuna, da mora imeti to vsaj 700hp.
Vsi pa tudi vedno pozabijo na navor in krivuljo navora. Ni vse samo v številu konjev. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 18:12 Naslov sporočila: |
|
|
Tocno ta clanek sem iskal. Si me prehitel
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ELEANOR
Pridružen/-a: 14.05. 2009, 10:41 Prispevkov: 194 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 06 Okt 2013 13:10 Naslov sporočila: |
|
|
hmmmm ... sem presenecen nad nizko konjazo... receno mi je bilo da ima vsa se 1x toliko poleg ...
je pa tudi res da ne glede kak avto imas, se tudi dynoti med sabo razlikujejo... moj npr.je bil nastavljen na ameriskem Mustang dyno kateri ze v osnovi kazejo manj... oz. tuner mi je zatrdil da bodo verjetno na drugih dynotih rezultati visji... http://www.mustangdyne.com/
pa da ne prihaja do nekih takih piz*arij kot na tem videu ko raznese dynamometer pod Shelby-om
http://www.youtube.com/watch?v=j3uAZJpch2U&sns=em
a ima ta Camaro serijske bate,ojnice itd? bo motor kaj nadgrajeval? _________________ Primoz
NAJCENEJŠI UVOZ vseh avtodelov in drugih stvari iz USA (imamo lastno zbirno skladišče v USA od koder pošiljamo robo naprej v EU)
KONTAKT:
Uvoz V8 mrcin iz USA SUPERCHARGED or nothing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 06 Okt 2013 18:06 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi tudi prišel s švedom ali dvema. Me tudi zanima, koliko je še sploh živega v motorju.
Hemiinside, tvoj aero gre kar uredu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 13 Okt 2013 17:40 Naslov sporočila: |
|
|
Torej kdaj bi vam ustrezalo prit pomerit avte. Konec tega ali naslednjega tedna? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mulc
Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34 Prispevkov: 204 Kraj: Brebovnica
|
Objavljeno: 13 Okt 2013 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
HA če bo sreča bom jutr registrerov zverino.... pol je pa sam uprašanje kdaj gre žena rodit.... u petek ma rok
Tok de zdele u kratkem bo mal zanimiv zame... drgač se pa zmente, pa če bo čas pa še jest pridem... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 17 Okt 2013 09:57 Naslov sporočila: |
|
|
charger je napisal/a: |
Torej kdaj bi vam ustrezalo prit pomerit avte. Konec tega ali naslednjega tedna? |
Zame ni problema lahko pridem ta teden ali pa naslednji, uglavnem lahko me štejete zraven. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|