Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 08:40 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
HeAdAcHy je napisal/a: |
Men je blo rečen da ma 670konjev...mal pretiravanja zgleda |
He he! Jah, tako pretiravanje je kar klasika. |
Samo? Jaz sem slišal, da ima 800HP.
Saj se je govorilo, da je močan ko *******.
Motor kolikšne prostornine je notri? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbb
Pridružen/-a: 24.05. 2011, 08:41 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 09:14 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem tudi razumel da ima 700+ hp.Kubatura pa naj bi bla 455cui. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:02 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
cruiser je napisal/a: |
HeAdAcHy je napisal/a: |
Men je blo rečen da ma 670konjev...mal pretiravanja zgleda |
He he! Jah, tako pretiravanje je kar klasika. |
Samo? Jaz sem slišal, da ima 800HP.
Saj se je govorilo, da je močan ko *******.
Motor kolikšne prostornine je notri? |
502 block? 8,2 litra.
tole pravi wikipedia
Citiram: |
The 502 had a bore of 4.466 with a stroke of 4.00 and was a cast iron 4-bolt main block. GM offered it in their Performance Parts catalog, available as multiple crate motors with horse power ratings between 338 hp (252 kW) to 600 hp (447 kW), and torque of 470 lb·ft (637 N·m) to 567 lb·ft (769 N·m) in "Base" and "Deluxe" packages.[11] The "Ram Jet 502"[12] (496 hp (370 kW) / 565 lb·ft (766 N·m)) crate motor was offered with fuel injection, and came as a turn key setup which includes all the wiring and electronics needed to operate in any vehicle. |
Bi pa tko pričakoval ene 450 konjev brez kakršnegakoli brklajanja okol motorja, tko da se tud men zdi res malo za tako prostornino. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
Pa to ma potem motor original konjaže...ker 427 od Chevyja je mel 380-400konjev.
Nikol nebom razumel kva je point, da lastnik okrog razlaga da ma avto skor 700hp...potem pa tak žalosten rezultat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:13 Naslov sporočila: |
|
|
No ja sej veliko teh zgodb - ne vem, ta in ta stock motor naj bi mel 600 hp iz tovarne, to so miti. Sploh, ker v tistih časih še niso znal tko natančno izmerit... in se 600 hp iz leta 1969 prenese v sodobnih 280 hp, ko dajo avto na taprav dyno pa vidjo kaj dejansko je na kolesih. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:17 Naslov sporočila: |
|
|
Niso miti pa verjemi, da je bilo vse izmerjeno. Kaj misliš, da so kr na pamet ene cifre pisal
Že po časih na 1/4 milje se vidi, da avto dejansko ima 400hp ker z 200hp kot si ti razlagaš nebi bil niti blizu sekundam ki jih dosega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mulc
Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34 Prispevkov: 204 Kraj: Brebovnica
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
Kokr se jest spovnem je še neka fora kje se mer konje... na izhodu motorja al pa na kolesih... to sta pa zlo različna podatka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ja stock hemi naj bi šel recmo 12 sekund na 400 metrov po nekaterih zgodbah, v dream car garage so rekli ajde probamo je šel pa 14 s hemi challengerjem.
Gre se pač za pretiravanje, najprej so govoril da je recmo stock hemi 426 mel original več k 500 konjev zdj na enih straneh bereš že po 700 in več...
Potem pa gledaš kako oddajo k delajo tuning pa dajo stock motor na dyno in 300 konjev na kolesa prenese. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Stock Hemi Cuda naj bi mela 425hp...številka k se men zdi čist realna...naj bi pa številka šla do 500hp...jst nikjer še nism slišu da bi kdo govoru za stock Hemija da ma 700hp. Pa tud sekunde k si jih ti navedu za 1/4 milje nevem kje si najdu ker je mela tm okrog 13,5sekunde. Tko da tist dream garage niso bli prov daleč...morš vedt da nov stock motor iz tovarne al pa 40-50let star motor ni več ista zadeva.
BTW 12 sekund je mela lahko edino kakšna Cobra |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ne sej jaz govorim za mite okoli musclov, ne o tovarniških podatkih. Od kje pridejo te izjave - "ta avto ma pa 700 konjev" in podobne, sej štekaš.
Hemi challenger, ki so ga uporabljali za test je bil restavriran.
Poglej si dream car garage muscle car shootout, sem jaz naložil na youtube v več delih. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
Mulc je napisal/a: |
Kokr se jest spovnem je še neka fora kje se mer konje... na izhodu motorja al pa na kolesih... to sta pa zlo različna podatka... |
Američani podajajo podatke konjev in navora na samem motorju. Pomeni da bo vozilo v katerega bo vgrajen motor z npr 500km na valjih pokazaj 30-35%manj,odvisno od menjalnika,diferenciala,in obsega pogonskih koles (gum). Je pa tudi res da napačno nastavljen vžig lahko zmanjša moč motorja tudi do 10% odvisno od motorja in odmične gredi ki je vgrajena. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 12:23 Naslov sporočila: |
|
|
Če američani podajajo konjažo na motorju mi pa razloži zakaj nova BMW M3 z 426hp v 1/4milje zgubi oz. sta na istem proti novemu Mustangu z 415hp (po tvojih podatkih ima ta avto potem samo 280hp)? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 12:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ker vsi podajajo konjazo na vztrajniku. Razlika pri starih avtih je to, da so takrat podajali konje brez vseh accessories na motorju ( pumpe, kompresorji, visko itd) in je bilo zaradi tega konjev več
Glede tega camarota sem pa mislil da je noter kakšen performance 502, ne pa serijska zadeva |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 12:40 Naslov sporočila: |
|
|
HeAdAcHy je napisal/a: |
Če američani podajajo konjažo na motorju mi pa razloži zakaj nova BMW M3 z 426hp v 1/4milje zgubi oz. sta na istem proti novemu Mustangu z 415hp (po tvojih podatkih ima ta avto potem samo 280hp)? |
Verjetno ima ročni menjalnik ne? _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
charger
Pridružen/-a: 07.04. 2012, 18:55 Prispevkov: 76 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Okt 2013 12:42 Naslov sporočila: |
|
|
V tistih davnih casih so imeli druge standarde za merit konje. Neto in ne bruto.
http://ateupwithmotor.com/automotive-terms/47-gross-versus-net-horsepower.html
"
Between inflation and deliberate underrating, by 1970, the relationship between advertised gross horsepower and actual power was at best nebulous. The gross ratings served a variety of political and marketing purposes, but they were far from useful as a realistic measure of engine output.
"
"
The result of the new rating system was a dramatic drop in advertised power. The rated output of Cadillac Eldorado's mammoth 500 cu. in. (8,194 cc) V-8, for instance, fell from 400 gross horsepower (298 kW) in 1970 to 360 gross horsepower (269 kW) in 1971, a drop of about 10%. The engine was basically unchanged for 1971, but the switch to SAE net ratings reduced the rated output to only 235 net horsepower (175 kW).
"[/b] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|