|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Nlc20
Pridružen/-a: 16.02. 2008, 23:13 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 16 Feb 2008 23:14 Naslov sporočila: Jeep Grand Cherokee Limited 4x4 - Vaša mnenja! |
|
|
Razmišljam o nakupo Jeep Grand Cherokee Limited 4x4, letnik 2006, 4.7 mašina.
Kakšna so vaša mnenja o tem avtomobilo (poraba, servisi,...)? _________________ Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
Letnik 2006 je že kao zadnji model. Če si se odločil za ta model, potem ti svetujem da vzameš motor 5.7 in ne 4.7. Več moči, manjša oziroma ista poraba in veliko več moči. Cena je pribljižno ista verjetno, sigurno pa ga ne boš dobil pri nas ker ne verjamem da je že sploh kakšen bencinar, ta novi model.
Kot je že bilo velikokrat rečeno na tem in še kakšnem forumu, če te od vseh stavri pri tem avtu zanima samo poraba in servis, potem ti ta avto absolutno odsvetujem in priporočam obisk najbližjega VW prodajnega centra.
Oprostite, ampak res ne razumem zakaj nekdo sili v nakup ameriškega v8 avtomobila, če je že naprej zaskrbljen, da bo imel 40l porabe, 3000EUR zavarovanja in letno in 6000EUR stroškov servisa?
Vedno znova in znova se moramo lastniki teh avtomobilovnekaj branit, da to ni tako, da poraba ni huda, da so deli cenejši kot pri večini europskih avtov in da je zavarovanje praktično isto kot za pasata 1.9. Seveda nam tega nihče ne verjame in se zato potem začne vse od začetka že pri naslednjem.
Oprostite moji nestrpnosti, imel sem zelo slab vikend (coldrex, kapljice za nos, robčki, čaj,...) in pač moram nekam sprostit svojo negativno energijo
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Nlc20
Pridružen/-a: 16.02. 2008, 23:13 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 10:38 Naslov sporočila: Grandi |
|
|
Živijo!
Tudi sam sem na coldrexo pa robčkah
Seveda v Sloveniji bencinarja ni za dobiti, amapak že imam vse dogovorjeno , da uvozim to "mrcino" iz Amerike.
Zato pa me je zanimalo vaša mnenja o tem JEEPO, ker poraba pravijo da je okoli 15l/100km, kar ni veliko za takšen avto, zavarovanje pa se tudi res ne razlikuje od drugih avtomobilov.
Pri nas je tako, če ni DIZL ,potem pije nad 40l/100km _________________ Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
Kot sem že rekel, pripelji raje 5.7 hemi motor, ker ima 100 konjev več, poraba je pa ista oziroma mogoče celo manjša, ker ima isklapljanje 4 cilindrov. Pa gre kot hudič, smo probali |
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
kako pa bos naredil homologacijo????? _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Nlc20
Pridružen/-a: 16.02. 2008, 23:13 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
V nemčijo je treba peljati, kjer ti tam uredijo in predelajo vse potrebno in ti izdajo papirje, kjer potem s tem papirji greš na RTI ali LPP in narediš slovensko homologacijo in to je to, kar se tiče homologacije.
Je pa še velik drug zajebanciji in stroškov _________________ Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 19 Feb 2008 07:53 Naslov sporočila: |
|
|
Feelsick je napisal/a: |
ker ima isklapljanje 4 cilindrov. |
kako pa to deluje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 19 Feb 2008 08:44 Naslov sporočila: |
|
|
To imajo že tudi chevrolety-lani smo imeli suburbana v ameriki na rent-a-car, ki je imel to. Gre pa zato da se npr. na avtocesti pri normalni vožnji, ko pač ni obremenitev na motor, isklopijo 4 cilindri. Odprejo se ventili in ostanejo odpreti, šobe ne dovajajo bencina.
Tule si lahko pogledaš
http://www.jeep.com/mds/
Nekje je še bil en gif o delovanju pa ga ne najdem več
To da ti v nemčiji uredijo vse papirje s katerimi greš na RTI je že lepoi in prav, samo moraš vedet da so na RTI-ju veliko bolj pametni in vejo veliko več kot v nemčiji, tako da to ni dovolj.
Vem za več ameriških avtov, ki so bili registrirani v nemčiji z kompletnimi nemškimi papirji, pa so delali pol leta homologacijo pri nas.
Samo malo v razmislek. Očitno še ne poznaš naših strokovnjakov na RTI in LPP. Marsikdo od nas ima z njimi že iskušnje in ti lahko povem da večino od njih niso dobre. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Nlc20
Pridružen/-a: 16.02. 2008, 23:13 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 19 Feb 2008 10:02 Naslov sporočila: |
|
|
Ko sem spraševal in so preverjali papirje, ki jih dobiš v nemčiji načeloma naj bi šlo, so rekli.
Se pa seveda, ker smo v SLOVENIJI zna kaj zalomit.
Kar se tiče tega ,da so tukaj bol "pametni"...hmmm...pomojem bol delajo iz muhe slona
_________________ Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 19 Feb 2008 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
No v glavnem ti vsi skupaj želimo veliko sreče, tako kot smo že mnogim, ki so se podali na to trnjevo pot. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Nlc20
Pridružen/-a: 16.02. 2008, 23:13 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 19 Feb 2008 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, bom sporočil situacijo _________________ Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 19 Feb 2008 14:59 Naslov sporočila: |
|
|
Nlc20 je napisal/a: |
Hvala, bom sporočil situacijo |
no, tudi jaz ti želim veliko sreče pri homologaciji.
sam sem želel iz USA v slovenijo pripeljati motor, izdelan v EU, letnik 2006.
probal sem vse možne variante in na koncu obupal, ker se NE da homologirati |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|