V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




1995 CORVETTE C4
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 09 Feb 2013 19:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok, super hvala Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alfaromeo



Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10
Prispevkov: 1790

PrispevekObjavljeno: 11 Feb 2013 10:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kljub temu, da imaš ročni menalnik, predlagam da menjaš olje. 99% menjalnik ne bo več trd pri teh temperaturah.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 11 Feb 2013 18:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Heminside je napisal/a:
Redline MTL


Kje se to da kupit? V vsaki trgovini z avtodeli?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 11 Feb 2013 20:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri nas ga verjetno ne boš našel, jaz sem ga iz UK naročil takrat, ker ga je priporočal Jay Leno ko ga je dal v svojega Challengerja k je mel probleme z menjalnikom.
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2013 19:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...

Nazadnje urejal/a Zlatko 18 Apr 2016 21:58; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2013 20:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Probaj samo prezračit,za začetek.
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2013 23:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok, hvala Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 10 Apr 2013 21:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem skoraj siguren da bo olje treba zamenjat.
Kakšno olje gre tja?? Zavorno??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 27 Apr 2013 21:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem se igral z nastavitvami amortizerjev. Opazil sem, da sprednji levi in sprednji desni nista bila enako trda. Zaradi tega mi je volan obračalo kadar sem se vozil čez luknje, ter avto zdrsaval z ceste kadar sem v ovinkih naletel na luknje.

Včeraj me je JFK peljal z njegovo C4. On ima dosti mehkejše amortizerje, sicer nisva vedela na kateri nastavitvi je mel ker mu ride controll ne dela. Predvidevam da je bilo na najmehkejši.

V glavnem, moja najmehkejša nastavitev je dosti trša kakor njegova. Kadar smo nesli obnovit amortizerje je tisti stric iz Udin povedal, da jih je nastavil na trše kot je originalno.

Sprednje sem nastavil na najtrše, zadnji pa so na najmehkejše. Razlika je OGROMNA med trdimi in mehkimi nastavitvami.
Sedaj ko so sprednji na najtršem je občutek v avtu kot da bi se peljal z gokardom, ko grem čez luknjo mi pa strese vse kosti. Važno pa je da avto ne poleti na vsaki luknji. Zadnji so na najmehkejšem in tako naj tudi ostane, čene bo vožnja preveč utrudljiva.

Škoda je, da se lahko štima samo "Compression Damping" in "Rebound Damping" skupaj. Če bi se dalo vsakega posebaj bi bilo bolj zabavno. Z nastavitvami amortizerjev sem se ukvarjal že na moje DH kolesu. Amortizerje je treba prilagodit terenu. Od nastavitev je odvisno kako hitro lahko greš po določenem terenu.

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Od nastavitev, sprednji trši, zadnji mehkejši in obratno vpliva tudi na to kateri konec prej spusti, ali je avto "tail happy" ali ne...

Moj ride controll še vedno ne dela, škoda ker se tam lahko nastavlja samo vse 4 skupaj, a ne sprednje in zadnje posebaj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2013 23:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...

Nazadnje urejal/a Zlatko 18 Apr 2016 21:59; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2013 09:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sklopka popravljena, premalo olja je bilo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
V8.iD



Pridružen/-a: 13.06. 2011, 00:46
Prispevkov: 209

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2013 14:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To imaš ti doma v garaži?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2013 14:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne, ne, ta je od soseda Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2013 21:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zlatko je napisal/a:
Prihaja obljubljeno, razlika med Ferrarijem 348 in corvetto je majhna...


Kako majhna................a ti maš motor zadi in se kvari stalno Cool
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Zlatko



Pridružen/-a: 10.08. 2012, 19:51
Prispevkov: 285

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2013 16:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Z enim bivšim rally voznikom, sva šla en krog in mi je povedal da spredaj trdo zadaj mehko = nestabilen zadek.
Torej, vsi 4 amortizerji so nastavljeni enako, na najtrše. Sprednji desni je bil slabo obnovljen, zato je bila lega na cesti taka nestabilna. Seba mi je posodil njegove sprednje amortizerje ki so pribl. enako trdi kot moji kadar so na trdo. Zdaj avto končno leži na cesti tako kot se za ta avto spodobi... vsaj vem kje je bil problem...
To da so spredaj 285 gume sploh ne moti...
Avto ne leti po luftu, čeprav je zelo trd, ampak se drži ceste. Požira luknje.

Na corvetti po 9 mesecih odkar jo imam končno vse dela tako kot je treba...
Very Happy

Razen ride controlla, ki vem kako ga popravit pa abs - asr ne delata, je treba konektorje zamenjat in tisti master cylinder pušča, ga je treba zamenjat... Ampak to ni tak problem ker se ve kje so napake.
Vse ostalo tip top...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 7 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.