V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




AK COBRA

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
primus



Pridružen/-a: 10.01. 2012, 23:22
Prispevkov: 74
Kraj: Komenda

PrispevekObjavljeno: 29 Jul 2012 09:15    Naslov sporočila: AK COBRA Odgovori s citatom

Pozdravljeni,
čas je, da tudi jaz predstavim svoje uresničene sanje. Nisem strokovnjak na področju 8 cilindrašev sem pa velik ljubitelj, tako,da,če bom kdaj vprašal kakšno neumnost ne mi preveč zamerit.
Torej: osnova AK Cobra Anglija.
Podvozje dokaj togo narejen iz štirikotnih cevi in tudi po vseh testih zelo zadovoljiv in dobro vodljiv v vgradnjah 8 cilindrov.
Prednje roke in pesta ter zadnji diff in roke Jaguar XJ6 letnik 86.
Motor Chevy small block 305 model(Camaro) rebuild ter zamenjan sesalni kolektor in vplinjač z dodano elektroniko ACCEL 300+(mogoča napaka in bi bil MSD boljši).
Menjalnik Borg Warner T(Camaro)
Barva perla bela, črte črne vse sijaj.
Dimezije pnevmatik:
spredaj 245/40/18 zadaj 275-295/40/18










kot sem napisal že v začetku v prijavljanju na forum imam še vedno težave z pronicanjem olja iz motorja.
Če je oziroma kdo od članov mi pripravljen priskočiti v zimskem času na pomoč pri odpravi napake mu bom zelo hvaležen Laughing (namreč nad mehanikom sem obupal..)

LpP
_________________
One time Cobra allways Cobra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 29 Jul 2012 10:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepo si to porihtal,svaka ti čast! Pa le lepo po pameti..... Very Happy Na eni sliki sem videl ,da imaš power box zraven accel 300. Je to potrebno ,ko pa imaš HEI razdelilno kapo,ali je bilo v kompletu za dobit?
Kaj pa je z oljem?
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
primus



Pridružen/-a: 10.01. 2012, 23:22
Prispevkov: 74
Kraj: Komenda

PrispevekObjavljeno: 29 Jul 2012 10:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ACCEL sem dodatno namontiral , če bo kaj boljši odziv . Mogoče sem naredil napako.. Če kdo ve da sem zaj... bal naj me prosim kontaktira..
olje pa pušča oziroma solzi na glavi motorja in na semeringu glavne gredi (vsaj mislim) .
pozimi bom ven cuknu motor in ga še enkrat pretesnil, vendar se sam ne upam Laughing in bom rabil pomoč pri tem opravilu.K mehaniku ga ne peljem več , ker ima izgovor ,da to je pač amerikanc.
_________________
One time Cobra allways Cobra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sccs



Pridružen/-a: 11.05. 2011, 17:29
Prispevkov: 214
Kraj: sg

PrispevekObjavljeno: 29 Jul 2012 11:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Iz lastnih izkušen - pust mehanika naj šraufa 4cyl preden ti avto zagori pa bog pomagaj, da ne še ti zraven Wink

drugače pa zelo lep avto, učer sm v avstriji vido belo pearlo na enem od avtomobilov.. in je zgleda biu nek semi gloss lak gor,.. zelo lepa izbira barve Wink

Veliko varnih kilometrov Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 29 Jul 2012 12:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

primus je napisal/a:
ACCEL sem dodatno namontiral , če bo kaj boljši odziv . Mogoče sem naredil napako.. Če kdo ve da sem zaj... bal naj me prosim kontaktira..
olje pa pušča oziroma solzi na glavi motorja in na semeringu glavne gredi (vsaj mislim) .
pozimi bom ven cuknu motor in ga še enkrat pretesnil, vendar se sam ne upam Laughing in bom rabil pomoč pri tem opravilu.K mehaniku ga ne peljem več , ker ima izgovor ,da to je pač amerikanc.


Nebi rabil dodat ,ker so te HEI razdelilci z že integrirano tuljavo tam nekje med 50000 in 65000 voltov. Tile boxi se uporabljajo za razdelilce ki imajo še platine. Glede olja pa je malo "tricky" ugotovit. Skoro 100% ti olje ne teče tam kjer je mastno ampak je tam le najnižja točka kjer se zbira. Preveri pokrove ventilov okrog in okrog. Če ste slučajno menjavali glave se zna zgodit ,da ti spušča med sesalnim kolektorjem ,blokom in glavo. to je kritična točka in tudi težje dostopna. Ponavadi tam ko se sesalni kolektor in blok stikata zatesnijo le z tesnilno maso brez dihtunje. Pri semeringu je možnost ,da bi spuščal v kolikor je star. Verjetno pa gre za dvojni semering (dve polovički) te je malo težje čisto zatesnit ampak tudi gre. Dobi pa se tekočina ,ki se doda v olje in jo z UV svetlobo in priloženimi očali tudi vidiš,tako ,da lažje lociraš "oil leak"
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 29 Jul 2012 12:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

pozabil sem dodat, preveriš še enoto za pritisk olja, ta je nad filtrom za olje ali pa na zgornji strani motorja za sesalnim kolektorjem.
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
IzzyD



Pridružen/-a: 01.01. 2012, 20:00
Prispevkov: 129
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2012 20:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lep primerek Shocked
veliko varnih km ti želim!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
primus



Pridružen/-a: 10.01. 2012, 23:22
Prispevkov: 74
Kraj: Komenda

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2012 08:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala! Very Happy
_________________
One time Cobra allways Cobra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
acvnuk



Pridružen/-a: 11.05. 2011, 13:44
Prispevkov: 27
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 19 Avg 2012 20:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Primus zelo lepo si ga spedenal, pa le pridi kdaj z njim na srečanje. . .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
primus



Pridružen/-a: 10.01. 2012, 23:22
Prispevkov: 74
Kraj: Komenda

PrispevekObjavljeno: 19 Avg 2012 21:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda, se pripeljem , če bo čas dopuščal že na srečanje v Ljubljano in nato še na Morjeplovsko srečanje kjerkoli že bo! Laughing
_________________
One time Cobra allways Cobra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
primus



Pridružen/-a: 10.01. 2012, 23:22
Prispevkov: 74
Kraj: Komenda

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2020 16:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No malo up date.. ta bela lepotica je lansko leto odšla na Štajerske konce..
Prišla nova lepa modra ni kaj..
Motor Ford 302 Cleveland cca 280KM
Baza Jaguar XJ6 letnik 1982





Pa kaj , ko rad osrečim ljudi.. Ta je šla za Dolenjsko

Pride še mal lepšejša, takšna ta prava iz USA

https://www.youtube.com/watch?v=bo5kvu06Cto&t=100s

FFR Mustang osnova ,engine prav tako 302 Cleveland cca 380km mal spremenjena odmična , pa mal drugačen sesalni, pa rolercami...
Je pa ta s strehco , da me ne bo dež namočil...

Če bo vse po sreči doma ostane..





Pa lep dan, jaz grem še mal polirat..
_________________
One time Cobra allways Cobra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
MICARS



Pridružen/-a: 17.10. 2011, 09:06
Prispevkov: 52
Kraj: 03

PrispevekObjavljeno: 26 Feb 2020 06:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Cool Cool nice..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.