V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




1974 Chevrolet Corvette
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 18:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

abajc3 je napisal/a:
z 2400 stallom ne fališ nič, še posebej če imaš dolg diferencial. dej predstavi malo svoj projekt.

Evo ,malo prej prišel do računalnika. Hja,kaj bi bilo za predstavit... Slike še nisem uspel naložit,ker se mi še sanja ne kako to gre Confused Nekaj sem probaval pa tema Question . No besedno lahko opišem ,da gre za corvette letnik 74 le da je sprednji del od letnika 80. Zakaj? Nevem ,prejšni lastnik je pojasnil da mu je bil ta lepši ,ker je naredil avto širši in ne tako zašiljen kot so bile serijske 74 Rolling Eyes Avto je v 90% restavriran ,nekaj dela bi še lahko opravil na podvozju z armotizerji,puše pa so bile vse menjane z poliuretanskimi.obnovljen tudi hidravlični volan in zavore. Motor je Goodwrench 350. No na motorju se je največ dogajalo. Gre za 4 bolt blok, Cilindri honani novi glavni ležaji(clevite) kakor tudi ležaji odmične in ojnični. Bati so ostali enaki flat top four valve reliefs in enim čudnim robom na batu ,katere je uporabljal le goodwrench motor ,da so držali kompresijo nizko 7.8:1 z 0.042" dihtungo,ki pa sem jo seveda menjal z 0.015 steel gasket. Prav tako namestil nove glave (trick flow) 195cc int in 75cc exh runnersi, 2.02/1.60 ventili , 62cc izgorjevalni prostor. S tem sem kompresijo dvignil na boljših 9.3:1. Zajebal sem edino ker imajo te glave dvojne fedre na ventilih kar ima za posledico večjo trdoto feder in ni za navadne flat tappet odmične gredi ampak za roller gred. No to imam v bodoče v planu za zamenjavo. namestili se bodo tudi 1.6 full roller rockersi in pa novi push rodsi katere je pa treba še izmeriti koliko morajo biti dolgi ker se cela geometrija ventilov spremeni še posebej ker so z roller gredjo tudi dročniki roller "retrofit" in s tem daljši. sesalni kolektor je edelbrock performer dual plane (ni glih nekaj) holley streetavenger 670,prej bil double pumper 650. Izpušni sistem pa je hooker headers side pipes (black). Menjalnik je klasika TH 350 in zadnji diferencial je 3.08:1 tak ,da ima kr dobre obrate tud na avtocesti Smile
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 19:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom


Duplek 2011
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 19:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepa fotka! Ja tu še ni imela side pipes-ov Laughing
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 19:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa p....,kak se lahko tu slika gor naloži? Vse sem že prestiskal pa k...
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 19:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najlažje je da greš recimo na shrani.si
Tam shraniš fotografije, nato pa sem notri prilepiš povezavo pod "koda za forum". Dobro je če so fotografije primerne velikosti. Če ne gre drugače jih lahko tudi na shrani.si pomanjšaš - imaš opcijo pod dodatnimi možnostmi.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 19:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hvala za info. Grem testirat
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 20:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom


No ta je novejša slika Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 21:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom


In ko meni kdaj spustijo živci......pride foter Very Happy Stara šola je le stara šola Cool
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 21:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vau, a to vidim na strehi Summitove roller rockerje? Kolk majo razmerje? 1.6?
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 21:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Proform aluminium fullroller rockers 1.6. Niso še montirani ker moram še push rodse menjat. Pridejo kr nekaj krajši.
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 22:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Preveri novi lift na ventilih, da ne boš naredil iste napake kot jaz, ko mi fedri niso dopuščali dovolj lifta in mi je pojedlo odmično gred.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 18 Maj 2012 07:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fedre imajo še lufta ,so za .600" lift. Trenutna odmična pa ima .477 na obeh ventilih z 1.5 rokersi tak ,da bi z 1.6 imel .508". Bolj me skrbi ker so dvojne fedre in narejene za roller cam in ne za flat tappet. sem pa videl na slikah ,da ti je gred požrlo. Sprva sem mislil da ni bila pravilno utečena (prvi vžig motorja na 2500 rpm in pustit 15 do 20 min laufat brez da obrati padejo).
Ja kaj čemo ,problem opazimo šele ,ko se pojavi Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nalim



Pridružen/-a: 19.01. 2011, 22:25
Prispevkov: 46

PrispevekObjavljeno: 20 Maj 2012 21:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tale avto sem že videl stat pred garažo. Si iz Pesnice?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 20 Maj 2012 21:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Yap! Si ti tud kje tu blizu?
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nalim



Pridružen/-a: 19.01. 2011, 22:25
Prispevkov: 46

PrispevekObjavljeno: 20 Maj 2012 23:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, sem tudi iz Pesnice, slab kilometer zračne linije višje na istem hribu. Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.