Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 18:44 Naslov sporočila: |
|
|
abajc3 je napisal/a: |
z 2400 stallom ne fališ nič, še posebej če imaš dolg diferencial. dej predstavi malo svoj projekt. |
Evo ,malo prej prišel do računalnika. Hja,kaj bi bilo za predstavit... Slike še nisem uspel naložit,ker se mi še sanja ne kako to gre Nekaj sem probaval pa tema . No besedno lahko opišem ,da gre za corvette letnik 74 le da je sprednji del od letnika 80. Zakaj? Nevem ,prejšni lastnik je pojasnil da mu je bil ta lepši ,ker je naredil avto širši in ne tako zašiljen kot so bile serijske 74 Avto je v 90% restavriran ,nekaj dela bi še lahko opravil na podvozju z armotizerji,puše pa so bile vse menjane z poliuretanskimi.obnovljen tudi hidravlični volan in zavore. Motor je Goodwrench 350. No na motorju se je največ dogajalo. Gre za 4 bolt blok, Cilindri honani novi glavni ležaji(clevite) kakor tudi ležaji odmične in ojnični. Bati so ostali enaki flat top four valve reliefs in enim čudnim robom na batu ,katere je uporabljal le goodwrench motor ,da so držali kompresijo nizko 7.8:1 z 0.042" dihtungo,ki pa sem jo seveda menjal z 0.015 steel gasket. Prav tako namestil nove glave (trick flow) 195cc int in 75cc exh runnersi, 2.02/1.60 ventili , 62cc izgorjevalni prostor. S tem sem kompresijo dvignil na boljših 9.3:1. Zajebal sem edino ker imajo te glave dvojne fedre na ventilih kar ima za posledico večjo trdoto feder in ni za navadne flat tappet odmične gredi ampak za roller gred. No to imam v bodoče v planu za zamenjavo. namestili se bodo tudi 1.6 full roller rockersi in pa novi push rodsi katere je pa treba še izmeriti koliko morajo biti dolgi ker se cela geometrija ventilov spremeni še posebej ker so z roller gredjo tudi dročniki roller "retrofit" in s tem daljši. sesalni kolektor je edelbrock performer dual plane (ni glih nekaj) holley streetavenger 670,prej bil double pumper 650. Izpušni sistem pa je hooker headers side pipes (black). Menjalnik je klasika TH 350 in zadnji diferencial je 3.08:1 tak ,da ima kr dobre obrate tud na avtocesti _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
Duplek 2011 _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
Lepa fotka! Ja tu še ni imela side pipes-ov _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 19:32 Naslov sporočila: |
|
|
Pa p....,kak se lahko tu slika gor naloži? Vse sem že prestiskal pa k... _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
Najlažje je da greš recimo na shrani.si
Tam shraniš fotografije, nato pa sem notri prilepiš povezavo pod "koda za forum". Dobro je če so fotografije primerne velikosti. Če ne gre drugače jih lahko tudi na shrani.si pomanjšaš - imaš opcijo pod dodatnimi možnostmi. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za info. Grem testirat _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
No ta je novejša slika _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
In ko meni kdaj spustijo živci......pride foter Stara šola je le stara šola _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Vau, a to vidim na strehi Summitove roller rockerje? Kolk majo razmerje? 1.6? _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 21:55 Naslov sporočila: |
|
|
Proform aluminium fullroller rockers 1.6. Niso še montirani ker moram še push rodse menjat. Pridejo kr nekaj krajši. _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 17 Maj 2012 22:52 Naslov sporočila: |
|
|
Preveri novi lift na ventilih, da ne boš naredil iste napake kot jaz, ko mi fedri niso dopuščali dovolj lifta in mi je pojedlo odmično gred. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 18 Maj 2012 07:26 Naslov sporočila: |
|
|
Fedre imajo še lufta ,so za .600" lift. Trenutna odmična pa ima .477 na obeh ventilih z 1.5 rokersi tak ,da bi z 1.6 imel .508". Bolj me skrbi ker so dvojne fedre in narejene za roller cam in ne za flat tappet. sem pa videl na slikah ,da ti je gred požrlo. Sprva sem mislil da ni bila pravilno utečena (prvi vžig motorja na 2500 rpm in pustit 15 do 20 min laufat brez da obrati padejo).
Ja kaj čemo ,problem opazimo šele ,ko se pojavi _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nalim
Pridružen/-a: 19.01. 2011, 22:25 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 20 Maj 2012 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
Tale avto sem že videl stat pred garažo. Si iz Pesnice? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vette
Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56 Prispevkov: 226 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 20 Maj 2012 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
Yap! Si ti tud kje tu blizu? _________________ Mitja
There is no such thing as too much cam...just not enough engine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nalim
Pridružen/-a: 19.01. 2011, 22:25 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 20 Maj 2012 23:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, sem tudi iz Pesnice, slab kilometer zračne linije višje na istem hribu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|