|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 18 Apr 2019 14:12 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
Prostor in udobje crossoverja je odvisen od tega, na kateri "bazi" je. Na splošno so v USA vozila še vedno nekoliko večja. Recimo v USA se aktualni Ford Explorer smatra za "midsize crossover", pa ga pomojem v EU sploh ni uradno na voljo, ker je prevelik...
|
Explorer ni bogvekaj prostoren, prav tako Grand cheerokie... So sedani in karavani prostornejši. Prav tako pick upi... _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 18 Apr 2019 15:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ampak verjetno je Explorer prostornejši od npr. evropskega Ford Kuga, to je bil moj point. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 18 Apr 2019 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
Ampak verjetno je Explorer prostornejši od npr. evropskega Ford Kuga, to je bil moj point. |
Ja ampak moj point pa je, da crossoverji in manjši SUVi niso prostornejši in udobnejši v primerjavi s spodobnim sedanom ali karavanom. Pa nima veze ali gre za ameriške razmere ali pa za evropske. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 18 Apr 2019 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
sonicus je napisal/a: |
Ampak verjetno je Explorer prostornejši od npr. evropskega Ford Kuga, to je bil moj point. |
Ja ampak moj point pa je, da crossoverji in manjši SUVi niso prostornejši in udobnejši v primerjavi s spodobnim sedanom ali karavanom. Pa nima veze ali gre za ameriške razmere ali pa za evropske. |
Definiraj, kaj je to "spodoben sedan ali karavan", oziroma koliko jih je še ostalo na trgu... Pa recimo, ali naj se Ford Kuga primerja s Focusom (s katerim delita platformo) ali z Mondeom (s katerim sta si bližje glede cenovnega ranga) ?...
Itak pa so verjetno zadnji spodobni sedani (bili) Chevy Caprice/Impala, Ford Crown Vic in Chrysler 300C; v proizvodnji in prodaji je samo še slednji , in v 2018 so prodali manj kot 50k primerkov. No, tu je recimo še Impala, ampak tudi samo cca 50k prodanih v 2018, Taurusu gre pa še slabše in bo ukinjen .. it's pretty much game over for sedans .
Če bi živel v USA in kupoval novo vozilo, bi verjetno najprej ciljal na Tahoe ali Suburban; z malo več finančnega manevrskega prostora na GMC Yukon. Če pa bi bilo na voljo premalo financ za nov fullsize ameriški V8 SUV, pa bi od novih vozil na USA trgu kupil...
...
...
...
VW Atlas. There, I said it.... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Apr 2019 20:47 Naslov sporočila: |
|
|
Impalo so ukinili. Prav tako SS. Po govoricah se tudi 300 bliža koncu. Upam, da presenetijo z novim modelom. Prodaja sedanov je zelo mizerna. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 19 Apr 2019 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
Definiraj, kaj je to "spodoben sedan ali karavan", oziroma koliko jih je še ostalo na trgu... Pa recimo, ali naj se Ford Kuga primerja s Focusom (s katerim delita platformo) ali z Mondeom (s katerim sta si bližje glede cenovnega ranga) ?...
Itak pa so verjetno zadnji spodobni sedani (bili) Chevy Caprice/Impala, Ford Crown Vic in Chrysler 300C; v proizvodnji in prodaji je samo še slednji , |
Saj to pravim. Spodobnih sedanov in karavanov ni več. Izginjajo zaradi natega crossoverjev, ki so kakor boljši v resnici so pa v veliki večini manjši in bolj utesnjeni, manj udobni z manj prostora tako za potnike, kot za prtljago. Se pa nekoliko višje sedi ampak pick up ali pravi SUV pa ni v redu, ker tam pa že verjetno previsoko sediš , crossover je pa zakon . Štirikolisne pogon pa ima lahko tudi vsak sedan, če je za to potreba ampak glej ga zlomka, crossoverji sploh niso čisto vsi s štirikolesnim pogonom. Zakaj so potem te olupki boljši? Zaradi uspešnega markerketinga, na katerga nasede preprosta kurja pamet
Sedani in karavani so začeli zginjat že v devedesetih, malo tudi zaradi minivanov. Potem so pa prišli crossoverji, ki kakor nudijo vse . 300C so dali ven 2004, ko so sedani že precej izumirali pa je kljub temu požel zelo velik uspeh. Zdaj prodaja pada, ker ga pač že toliko let vlečejo brez resnih sprememb pa še, kot smo ugotovili sedani nikogar več ne zanimajo, ker so se tudi fabrke usmerile v proizvodnjo in marketing crossoverjev. Zdaj imaš pa fenomen, ko tisti, ki bi si želeli spodobnega sedan ali karavan kar pomeni velik in udoben ter zmogljiv avto z veliko opreme, ki na zunaj in notri zgleda dobro... kupijo pošten pravi SUV. Tisti, ki bi pa drugače verjetno kupili kakšen cenejši sedan z manj oprem pa še vedno dovolj velik in udoben pa kupijo crossover. Tako se meni zdi, da se dogaja. Za fabrko je pa najpomebnejše, da je proizvodna čim cenejša in verjetno so prekalkulirali, da se crossoverje bolj splača forsirast, kot zraven delat še sedane. Pa pač pridružiš se trendu, ker je tako lažje.
Vse kar sem napisal približno enako velja tako za ZDA, kot za Evropo. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Haderach
Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15 Prispevkov: 560
|
Objavljeno: 19 Apr 2019 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem, če je že kdo omenil, ampak zadnji del 3. sezone The Grand Tour-a (S03E14) ima naslov Funeral for a Ford in je posvečen ravno objavi, da Ford ne bo več delal Mondea. Številke so osupljive. 1994 je Ford prodal 127.000 Mondeov v Angliji ... 2017 pa 12.000 ... in pravijo, da je še celo 85% od teh prodanih pravzaprav službenih vozil (policija, rent-a-car-ji ...). Razlogi pa ja ... v glavnem govorijo približno tako kot je napisal cruiser. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 20 Apr 2019 11:36 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Se pa nekoliko višje sedi ampak pick up ali pravi SUV pa ni v redu, ker tam pa že verjetno previsoko sediš , crossover je pa zakon |
Pravi SUV ali pickup ni v redu, ker je predrag, prevelik, preveč porabi in uničuje planet.
Pazi - tega ne pravim jaz, temveč opisujem percepcijo večine ljudi, tako v USA kot EU.
V bistvu si mnogi potihem želijo pravi fullsize truck (ali SUV ali pickup), ampak so same sebe prepričali v resničnost zgornjih idej. No, deloma so sicer resnične, vsaj kar se tiče stroškov - tudi v USA, pri njihovih prihodkih in cenah bencina, si ne morejo vsi privoščiti nakupa novega fullsize SUV/pickup ter ga futrati pri 100+ prevoženih milj dnevno.
Zato pograbijo crossoverje, ki so cenejši surogat za pravi SUV. Seveda je pa tu zadaj tudi močan marketing, ker za proizvajalce oz. njihove dobičke so crossoverji super - recimo Ford malo napihne Focusa in reče "to je pa SUV Kuga" ter zakasira podobno ceno kot za razred večjega Mondea...
Citiram: |
Sedani in karavani so začeli zginjat že v devedesetih, malo tudi zaradi minivanov. |
Ja, zlasti v USA so minivani zadali precejšen udarec karavanom.
So bili pa tudi tedaj SUVi (večinoma še "tapravi") tudi faktor - recimo GM ki je v eni od največjih tovarn v Teksasu ukinil proizvodno linijo za Caprice in Roadmaster, da so lahko začeli sestavljati Suburbane.
En pogled na zaton velikih amerških RWD avtov (sedan+wagon) spodaj, tole je zanimivo prebrati:
http://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-who-killed-the-big-american-car/ _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 19 Jul 2019 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
Corvette C8 _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 22 Jul 2019 19:32 Naslov sporočila: |
|
|
Sej vem, ampak tolk je žalostno da je že smešno _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 22 Jul 2019 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
Amerikanci so bili prisiljeni it na avto s sredinskim motorjem, to je dejstvo. So v C7 vložili veliko denarja, da bi jo naredili konkurenčno na stezi ( saj delno jim je ratalo), ampak s spredaj motorjem in zadaj pogon se enostavno tega ne da narediti. Pač fizika tega ne dopušča.
Avto s sredinskim motorjem je pač tak kot je..................ja vsi so enaki, jebat ga, ker pač ne more zgledat drugače. Vsaj iz strani. Spredaj in zadaj je pa še vedno lepa Corvetta, pa tudi notranjost je ok.
Sem pa prepričanja, da če bo med kupci (kljub dobrim performansem na stezi) slab odziv se zna zgodit, da bo v C9 zopet motor spredaj.
Jaz bi jo mel.................sigurno pa ne v rdeči barvi. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 22 Jul 2019 23:31 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
Amerikanci so bili prisiljeni it na avto s sredinskim motorjem, to je dejstvo. So v C7 vložili veliko denarja, da bi jo naredili konkurenčno na stezi ( saj delno jim je ratalo), ampak s spredaj motorjem in zadaj pogon se enostavno tega ne da narediti. Pač fizika tega ne dopušča. |
Tehnično imaš sicer gotovo prav. Ampak spet ponavljajo staro napako n sicer da poskušajo loviti konkurenco, namesto da bi delali svojo stvar.
Ameriški avto je pač (bi moral biti) nekaj posebnega in samosvojega, drugačen od ostalih, in tu niso pomembne toliko cifre na dirkalni stezi kot poseben videz in občutek v vožnji. Podobno kot namesto Cadillacov poskušajo zadnja desetletja delati "ameriške mercedese", tako namesto Corvette poskušajo narediti "ameriškega lamborghinija". Bedarija. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 09 Avg 2019 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
Morda nenavaden video za ta forum (tip razlaga svoje modrosti o bejbah), ampak poglejte (poslušajte) si med cca 12:00 in 16:00, ko mu pripoved nekako zatava v tematiko Corvette oz. avtov na splošno in se povsem strinjam z njim:
https://youtu.be/GRnBS6Q_YAo?t=716 _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|