|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 19 Jan 2011 10:22 Naslov sporočila: |
|
|
Tex je napisal/a: |
Super odličen avto, škoda le ,da ima prestreljen motor ( plin) in pa da nima enih konkretnih gum gor ! |
Nevem kdo si in kaj si...................ampak vem da je malo ljudi ki si lahko privoščijo 30 + l/100km. Tako da tak avto je obvezen na plin in je to le plus k je že vgrajen. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nalim
Pridružen/-a: 19.01. 2011, 22:25 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 19 Jan 2011 22:30 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
Tex je napisal/a: |
Super odličen avto, škoda le ,da ima prestreljen motor ( plin) in pa da nima enih konkretnih gum gor ! |
Nevem kdo si in kaj si...................ampak vem da je malo ljudi ki si lahko privoščijo 30 + l/100km. Tako da tak avto je obvezen na plin in je to le plus k je že vgrajen. |
Ko enkrat vidiš 'neoglaševane' učinke uporabe plina, potem je Texova izjava čisto logična.
Poznam jih kar nekaj, ki so prekleli dan, ko so v svoj avto dali vgraditi plinski sistem (podobnosti med zgodbami so prevelike, da bi šlo zgolj za naključja). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nalim
Pridružen/-a: 19.01. 2011, 22:25 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
trajker je napisal/a: |
kapo dol fantje pred takim strojem.......vse pripombe so same fjaskule ki dišijo po foušeriji ......v resnici pa bi ga rad imel prav vsak od nas .....kdo si ga lahko privošči dandanes to pa je drugi par rokavic.......pa lp.... |
Zakaj floskule? Si že imel plinaša?
Vem za dva, ki sta začela cca. 60.000km po vgradnji intenzivno piti olje. Eden je bil pri vgradnji plinske naprave nov, drugi je imel 5 let. Pri enem je bil motor zrel za temeljito generalko, pri drugem je bila dovolj menjava obročkov, ležajev, rihtanje ventilov in menjava tefonov. Pa sta spet pripravljena na 60.000km na plin.
Na cesti sem pozoren na avte, pri katerih je opaziti plinsko napeljavo in modri dim iz izpuha ni redek pojav.
Moje mnenje je, da je zgoraj omenjenega stroja škoda za predelavo na plin, ker se skrajša življenjska doba motorja na račun nižjih stroškov goriva!
Tisti, ki se pri takem avtu sprašuje po porabi, enostavno ni pravi kandidat za lastnika. Za take je Mazda B2500 ali VW Caddy TDI. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 19:35 Naslov sporočila: |
|
|
Vse to je ok, sam kako boš ti plineksu dokazal da ti je po 50.000km crknil motor zaradi plina, ki kao podaljšuje življensko dobo motorja. Miljon procentov da ti ne bodo krili stroškov popravila motorja. Je pa sigurno garancija na plinski sistem za 7 let, to pa verjamem. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nalim
Pridružen/-a: 19.01. 2011, 22:25 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
Marketing, pobožne želje, ...
Zakaj je potrebno pri Subarujih na plin prepoloviti interval nastavljanja ventilov (ročno)? Zaradi blagodejnih učinkov sigurno ne.
Problem je v hladilnem učinku plina, ki je (hmmm) zanemarljiv. Bencin se uparja v zgorevalnem prostoru in s tem odvaja toplotov od ventilov in bata; plin pride tja že uparjen -> ne hladi nič.
Ne izključujem možnosti, da problemi zaradi plina pri kakem manj obremenjenem (beri penzionistično voženem na 15% zmogljivosti) motorju pridejo kasneje, a je vse žal vprašanje časa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 19:50 Naslov sporočila: |
|
|
A si slišal že za hlajenje ventilov.................ta pravi vgrajevalci vejo v kateri avto je to treba vgradit. Normalno da grejo ventili v kurc če ni hlajenja. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nalim
Pridružen/-a: 19.01. 2011, 22:25 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
A si slišal že za hlajenje ventilov.................ta pravi vgrajevalci vejo v kateri avto je to treba vgradit. Normalno da grejo ventili v kurc če ni hlajenja. |
Sicer je tole tema za kak drug podforum, a vseeno:
Tistih par kaplic olja je blažev žegen, reče pa se mu mazanje ventilov (FlashLube, ValveCare, ...). Tisti, ki vedo kaj je na stvari, ob obremenjenem motorju vseeno dodajajo bencin (sploh pri turbotih).
O tem, kaj vgrajevalci plinskih naprav vedo, pa raje nebi - če je proizvajalec mlajši, kot je povprečen čas za pojavo omenjenih problemov, je zame stvar zaključena. Če plin, potem kvečjemu od PRINSa...
Tako recimo zgleda svečka plinskega motorja, za katerega vgrajevalec plinske naprave trdi, da deluje brezhibno:
Po trditvah predelovalca ob vgradnji naprave v avto, kateremu pripada svečka, ni bilo potrebno vgraditi sistema za mazanje (eksplicitno vprašanje in ekspliciten odgovor), prav tako ni bilo omenjeno pogostejše nastavljanje ventilov.
Vgrajevalci naprav radi kot referenco dajejo taksiste, voznike velike bencincev na dolge proge, ..., skratka avtov, kateri motorji večino življenja delajo minimalno obremenjeni. In tam se da na plin narediti tudi preko 100.000km. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|