|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 09:29 Naslov sporočila: Vlečna moč JGCja |
|
|
Živjo!
Kot novinec in ljubitelj amerikancev, sem tik pred tem, da si kupim enega, tokrat zaradi delovne narave oz. potrebe.
Ker potrebujem močan, vzdržljiv in enostaven stroj za vleko težke prikolice (od 3000-3500kg) se oziram po JGCjih in sicer po ZJ 5.2 ali WJ 4.7.
Kot prvo me zanima največja dovoljena masa priklopnika, ki jo smeta vleči zgoraj omenjena gospoda (ob ustrezno dimenzionirani kljuki seveda), ter seveda plusi in minusi dotičnega modela. 5.9 mi ne diši iz naslova elektro ventilatorjev za hlajenje (odpor pred non-heavy-duty rešitvami).
Poraba goriva je zadnjega pomena, saj sem že imel JGC WK 3.0crd in pupca okoli 12+ ob višji nabavni ceni pa trajaaaa in trajaaaaa, da ga z "požrešnejšim" modelom in nižji nabavni ceni stroškovno ujameš. Da ne omenjam amortizacije....
Na kaj naj pazim pri nakupu in še, se komu morda valjajo kje kašni papirji oz ZJja?
Hvala za odgovore! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 10:18 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen, jaz bi se oziral po večjih amerikancih, mislim, da bil kakšen dodge ali ford prava stvar.
Vlekel bi 3000 kg, avto pa tehta okoli 1900 kg. Vleči ni problem, toda kako to ustaviti, pa je druga stvar. Pa jeepi nimajo šasije, kot denimo večji bratje od dodgea.
Aha, če se odločiš za nakup jeepa, naj bi bil ta brez kljuke, ker jih nekateri ne znajo vozit in posledično kmalu uničijo menjalnik. Za težjo uporabo pa se pri jeepu montira še dodatni hladilnik za menjalnik...
lp _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za hiter odgovor, za jgcji se oziram ravno zaradi velikosti oz. okretnosti, ker potrebujem (žal) majhno a močno živninče. Kolikor vem, jgc ima šasijo vsaj za zj in wj sem prepričan!
Kar se zaviranja take mase tiče, mislim da ni problema, ker gre ravno za specifiko in res počasno vožnjo.
Dodge ram....Ojoj, ne mi o čem takem, da ne naredim traparije |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 11:07 Naslov sporočila: |
|
|
DonAndrino je napisal/a: |
jgc ima šasijo vsaj za zj in wj sem prepričan |
ne, ZJ in WJ nimata šasije _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 11:16 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz ti tudi svetujem Rama ali kašen Ford...Jeepa boš s tako vlečno kilažo samo uničil.
Novi Jeep 2011 naj bi bil sposoben vleči nekaj več kot 3 tone, to govorim za V8.
Dodge Ram 1500 pa skoraj 5 ton. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
DonAndrino je napisal/a: |
Hvala za hiter odgovor, za jgcji se oziram ravno zaradi velikosti oz. okretnosti, ker potrebujem (žal) majhno a močno živninče. Kolikor vem, jgc ima šasijo vsaj za zj in wj sem prepričan!
Kar se zaviranja take mase tiče, mislim da ni problema, ker gre ravno za specifiko in res počasno vožnjo.
Dodge ram....Ojoj, ne mi o čem takem, da ne naredim traparije |
No, jeep in dodge sta iz iste družine, tako da imata Ram in GC enake motorje in menjalnike... _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 17:52 Naslov sporočila: |
|
|
OK, torej sem brcnil v temo
Kaj pa recimo (zaenkrat bom potipal), kakšen ram1500 z (vsaj) 4.7?
Za 3.7 v6 sem v avtokatalogu prebral, da vleče mizernih 1700kg. Še bmwjeva petica od punce zmore več
Ko sem malce pregledoval net, pa nikjer kakšnih konkretnih podatkov, je pa res, da je debata z vami, navdušenci, prijetnejša kot googlanje! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 01:10 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz z vlečenjem tovora nimam nobenih izkušenj. Kolikor sem bral po ameriških forumih o pick upih vsi za težji tovor na prikolicah prisegajo na superduty ali heavyduty pick upe (ram 2500, Ford F250 npr.). Pa ne zato, ker motorji pri fullsize pick upih nebi zmogli, ampak predvsem zaradi ustavljanja, močnejše šasije in vlečne naprave, teže vozila, večje nosilnosti...
4.7l motor od dodga je zagotvo dovolj močan za vleko treh ton. Jaz imam skoraj 20 let starega F150 z 4.9l motorjem in vem, da bi z njim 3tone na prikolici za šalo vlekel. Kako bi se pa celotno vozilo obneslo med vožnjo in pri pogosti vleki prikolic pa ne morem vedeti. Tako, da žal ti kaj dosti ne morem svetovati.
F250 v temle oglasu bi bil kar dovolj! F350 pa predvidevam, da je že kar preveč za tvoje potrebe.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4323061&show=1 _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 17:19 Naslov sporočila: |
|
|
Super se razvija tale debatica,hehe... Res je, ram 2500,f250..., so prerobustni, za večje reči imam že imam tovornjak.
Hja, na pick up sem pomislil že davno, sploh pa bolj kot gruntam, bolj sem gotov, da je tovrstna konfiguracija hudičevo uporabna anytime anywhere
Po malce pregledanih oglasih, mi diši kaj takega (ram 1500), obvezno 4x4 (razen če 4x2 tudi vleče kot vol)in kratka kabina:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=139364453&__lp=40&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7700&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=OffRoad&lang=en&pageNumber=1
Recimo, da ga predelam na euro2.Ok, oderuški davek pri homolgaciji, no v nemčiji je neto, ker ga vzamem na firmo, toda ali ga naši birokratski biseri smatrajo kot tovornjak (lkw), ker so drugačne zahteve pri uvozu....?Ali bom primoran vzeti kaj novejšega?
Eh,kaj komplicirajo brezveze. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 30 Dec 2010 08:06 Naslov sporočila: |
|
|
DonAndrino je napisal/a: |
ali ga naši birokratski biseri smatrajo kot tovornjak (lkw) |
ja seveda!
saj v bistvu to ni nič narobe, vsi pick upi so tovorna vozila _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tex
Pridružen/-a: 07.01. 2010, 18:07 Prispevkov: 1198 Kraj: Lj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Dec 2010 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Kako ga boš pa predelal na euro2, oziroma bolj pomebno kdo pri nas ti bo potrdil, da je euro2? Jaz bi raje iskal pick up, ki ima že v nemškem TUVu vpisano euro2 in vse ostale traparije, ki jih zahtevajo pri nas. |
No ja, to ne bo problem.Enostavno ga pelješ na pooblaščeno institucijo, kjer ga predelajo na euro2 (cca 300€) in to seveda vpišejo v brief.In to je to.Mene bolj skrbijo razne zadeve ala luči,varnostni pasovi,merilniki in podobna navlaka v kar bi se lahko zapičili.
Če je v prometni vpisan kot lkw je to super, ker dmv pri tovornjakih ni obračunan glede na izpust co2
@tex
Joj,tale tahoe je ravno to česar nočem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|