V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Vlečna moč JGCja
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 09:29    Naslov sporočila: Vlečna moč JGCja Odgovori s citatom

Živjo!

Kot novinec in ljubitelj amerikancev, sem tik pred tem, da si kupim enega, tokrat zaradi delovne narave oz. potrebe.
Ker potrebujem močan, vzdržljiv in enostaven stroj za vleko težke prikolice (od 3000-3500kg) se oziram po JGCjih in sicer po ZJ 5.2 ali WJ 4.7.
Kot prvo me zanima največja dovoljena masa priklopnika, ki jo smeta vleči zgoraj omenjena gospoda (ob ustrezno dimenzionirani kljuki seveda), ter seveda plusi in minusi dotičnega modela. 5.9 mi ne diši iz naslova elektro ventilatorjev za hlajenje (odpor pred non-heavy-duty rešitvami).
Poraba goriva je zadnjega pomena, saj sem že imel JGC WK 3.0crd in pupca okoli 12+ ob višji nabavni ceni pa trajaaaa in trajaaaaa, da ga z "požrešnejšim" modelom in nižji nabavni ceni stroškovno ujameš. Da ne omenjam amortizacije.... Rolling Eyes
Na kaj naj pazim pri nakupu in še, se komu morda valjajo kje kašni papirji oz ZJja? Cool
Hvala za odgovore!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 10:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljen, jaz bi se oziral po večjih amerikancih, mislim, da bil kakšen dodge ali ford prava stvar.

Vlekel bi 3000 kg, avto pa tehta okoli 1900 kg. Vleči ni problem, toda kako to ustaviti, pa je druga stvar. Pa jeepi nimajo šasije, kot denimo večji bratje od dodgea.

Aha, če se odločiš za nakup jeepa, naj bi bil ta brez kljuke, ker jih nekateri ne znajo vozit in posledično kmalu uničijo menjalnik. Za težjo uporabo pa se pri jeepu montira še dodatni hladilnik za menjalnik...

lp
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 10:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za hiter odgovor, za jgcji se oziram ravno zaradi velikosti oz. okretnosti, ker potrebujem (žal) majhno a močno živninče. Kolikor vem, jgc ima šasijo vsaj za zj in wj sem prepričan!
Kar se zaviranja take mase tiče, mislim da ni problema, ker gre ravno za specifiko in res počasno vožnjo.
Dodge ram....Ojoj, ne mi o čem takem, da ne naredim traparije Twisted Evil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
starc



Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24
Prispevkov: 1321

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 11:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

DonAndrino je napisal/a:
jgc ima šasijo vsaj za zj in wj sem prepričan

ne, ZJ in WJ nimata šasije
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
HeAdAcHy



Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31
Prispevkov: 2236
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 11:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz ti tudi svetujem Rama ali kašen Ford...Jeepa boš s tako vlečno kilažo samo uničil.

Novi Jeep 2011 naj bi bil sposoben vleči nekaj več kot 3 tone, to govorim za V8.

Dodge Ram 1500 pa skoraj 5 ton.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 12:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

DonAndrino je napisal/a:
Hvala za hiter odgovor, za jgcji se oziram ravno zaradi velikosti oz. okretnosti, ker potrebujem (žal) majhno a močno živninče. Kolikor vem, jgc ima šasijo vsaj za zj in wj sem prepričan!
Kar se zaviranja take mase tiče, mislim da ni problema, ker gre ravno za specifiko in res počasno vožnjo.
Dodge ram....Ojoj, ne mi o čem takem, da ne naredim traparije Twisted Evil


No, jeep in dodge sta iz iste družine, tako da imata Ram in GC enake motorje in menjalnike...
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 13:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za vleko bi jaz zagotov vzel pick upa!! Najraje še enkrat F150! Tudi za okretnost naj te pri pick upih ne skrbi.
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 17:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

OK, torej sem brcnil v temo Confused
Kaj pa recimo (zaenkrat bom potipal), kakšen ram1500 z (vsaj) 4.7?
Za 3.7 v6 sem v avtokatalogu prebral, da vleče mizernih 1700kg. Še bmwjeva petica od punce zmore več Very Happy
Ko sem malce pregledoval net, pa nikjer kakšnih konkretnih podatkov, je pa res, da je debata z vami, navdušenci, prijetnejša kot googlanje! Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
HeAdAcHy



Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31
Prispevkov: 2236
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 18:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pomoje da naj bi 4,7 V8 skoraj vlekel 4 tone.

Drugače si pa kupi nekaj takega Wink

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4323061&show=1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 29 Dec 2010 01:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz z vlečenjem tovora nimam nobenih izkušenj. Kolikor sem bral po ameriških forumih o pick upih vsi za težji tovor na prikolicah prisegajo na superduty ali heavyduty pick upe (ram 2500, Ford F250 npr.). Pa ne zato, ker motorji pri fullsize pick upih nebi zmogli, ampak predvsem zaradi ustavljanja, močnejše šasije in vlečne naprave, teže vozila, večje nosilnosti...
4.7l motor od dodga je zagotvo dovolj močan za vleko treh ton. Jaz imam skoraj 20 let starega F150 z 4.9l motorjem in vem, da bi z njim 3tone na prikolici za šalo vlekel. Kako bi se pa celotno vozilo obneslo med vožnjo in pri pogosti vleki prikolic pa ne morem vedeti. Tako, da žal ti kaj dosti ne morem svetovati.


F250 v temle oglasu bi bil kar dovolj! F350 pa predvidevam, da je že kar preveč za tvoje potrebe.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4323061&show=1
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 29 Dec 2010 17:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Super se razvija tale debatica,hehe... Cool Res je, ram 2500,f250..., so prerobustni, za večje reči imam že imam tovornjak.
Hja, na pick up sem pomislil že davno, sploh pa bolj kot gruntam, bolj sem gotov, da je tovrstna konfiguracija hudičevo uporabna anytime anywhere Wink
Po malce pregledanih oglasih, mi diši kaj takega (ram 1500), obvezno 4x4 (razen če 4x2 tudi vleče kot vol)in kratka kabina:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=139364453&__lp=40&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7700&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=OffRoad&lang=en&pageNumber=1

Recimo, da ga predelam na euro2.Ok, oderuški davek pri homolgaciji, no v nemčiji je neto, ker ga vzamem na firmo, toda ali ga naši birokratski biseri smatrajo kot tovornjak (lkw), ker so drugačne zahteve pri uvozu....?Ali bom primoran vzeti kaj novejšega?
Eh,kaj komplicirajo brezveze.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 29 Dec 2010 17:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kako ga boš pa predelal na euro2, oziroma bolj pomebno kdo pri nas ti bo potrdil, da je euro2? Jaz bi raje iskal pick up, ki ima že v nemškem TUVu vpisano euro2 in vse ostale traparije, ki jih zahtevajo pri nas.
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
starc



Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24
Prispevkov: 1321

PrispevekObjavljeno: 30 Dec 2010 08:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

DonAndrino je napisal/a:
ali ga naši birokratski biseri smatrajo kot tovornjak (lkw)

ja seveda!
saj v bistvu to ni nič narobe, vsi pick upi so tovorna vozila
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Tex



Pridružen/-a: 07.01. 2010, 18:07
Prispevkov: 1198
Kraj: Lj

PrispevekObjavljeno: 30 Dec 2010 10:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tukaj ga imaš...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3734690&show=1
_________________

"There is no replacement for displacement"
"Mopar or No Car"
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonAndrino



Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15
Prispevkov: 435
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 30 Dec 2010 21:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

cruiser je napisal/a:
Kako ga boš pa predelal na euro2, oziroma bolj pomebno kdo pri nas ti bo potrdil, da je euro2? Jaz bi raje iskal pick up, ki ima že v nemškem TUVu vpisano euro2 in vse ostale traparije, ki jih zahtevajo pri nas.


No ja, to ne bo problem.Enostavno ga pelješ na pooblaščeno institucijo, kjer ga predelajo na euro2 (cca 300€) in to seveda vpišejo v brief.In to je to.Mene bolj skrbijo razne zadeve ala luči,varnostni pasovi,merilniki in podobna navlaka v kar bi se lahko zapičili.
Če je v prometni vpisan kot lkw je to super, ker dmv pri tovornjakih ni obračunan glede na izpust co2 Cool

@tex
Joj,tale tahoe je ravno to česar nočem. Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.