|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:25 Naslov sporočila: Pontiac Firebird Trans Am GTA 5.7 |
|
|
Cao svima. Evo da se predstavim i kod vas na forumu. Zovem se Nenad (Shone) i iz Beograda sam, a pre godinu dana sam kupio Pontiac Firebird Trans Am GTA, 1988g, V8, 5733ccm, 235KS i 450Nm
Ovo su slike kada sam ga kupio i slepao 250 km posto je auto bio neregistrovan vise od 6 godina
Ubrzo sam iznajmio garazu i "opalio" jos koju slicicu:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:27 Naslov sporočila: |
|
|
Onda je doslo na red skidanje enterijera, nekih delova motora, kupovina retrovizora koji je falio...
[hr]
Posle je poskidan ceo enterijer i odnet na hemijsko ciscenje:
[hr]
Uskoro je stigla i knjizica sa Amazon-a
[hr]
Kupio sam i kuciste ventilatora posto je moje bilo polomljeno totalno:
[hr]
Cale mi je tapacirao stranice:
[hr]
Pred zimu sam odjavio garazu jer sam zavrsio sve radove za koje mi je bila potrebna, pa sam iskoristio priliku da uslikam autic pre nego stavim ceradu preko njega, da zimu "prespava" ispod nje
[hr]
Kasnije je cale tapacirao i kozu oko menjaca:
[hr] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:29 Naslov sporočila: |
|
|
Posle nekoliko meseci "prezimljavanja" kupio sam i cetiri gume 245/55/R16, a onda montirao zvucnike u fabricka mesta pored zadnjih sedista.
=
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:30 Naslov sporočila: |
|
|
Potom je remontovan komplet alnaser posto je zezao, a kako i ne bi zapek'o kad 6 godina nije zaverglao
Ujedno sam uzeo CD player i pojacalo Pioneer.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrimo
Pridružen/-a: 12.08. 2009, 19:45 Prispevkov: 918
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:31 Naslov sporočila: |
|
|
lepo lepo ..
upam da ga vidimo v Ljubljani .. _________________ 1985 Ford MUSTANG GT 5.0
.. V8 engine - the furthest route to destination .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:33 Naslov sporočila: |
|
|
Nakon toga sam poceo da radim i zvucnu kutija koja je radjena po projektu sa net-a tako da staje tacno u "rupu" u gepeku
Tu su se nasla i dva "pionircica" za komandnu tablu
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
Posle 8 meseci prvi put je opran auto, a onda je ubacena i kutija u gepek.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrimo
Pridružen/-a: 12.08. 2009, 19:45 Prispevkov: 918
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:35 Naslov sporočila: |
|
|
haha .. vidim da maš tud ti podporo za gepek .. _________________ 1985 Ford MUSTANG GT 5.0
.. V8 engine - the furthest route to destination .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:36 Naslov sporočila: |
|
|
Potom je stigla porudzbina delova. Stigle su kocione plocice prednje i zadnje, amortizeri gepeka, lageri prednjih tockova, "idler arm" (kako god se to kod nas prevodilo), dihtung diferencijala, srafovi za sve tockove, 10 poklopaca za srafove i Radiator fan switch:
Sve lepo raspakovano
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:38 Naslov sporočila: |
|
|
Osvezio sam i okvire farova, a razlika je ocigledna
Onda sam nabavio i hladnjak motora i klime:
Nakon toga sam skinuo onu lominu od starog hladnjaka, jbavao sam se jedno sat vremena dok sam izvalio neke navarene nosace
Stavio sam hladnjak klime i hladnjak motora, zamenio sve kocione plocice i komplet kociono ulje, sve srafove felni, komplet lagere prednjih tockova, idler arm, dotegao rucnu kocnicu i zamenio amortizere gepeka.
Kupio sam i mali hladnjak klime, zajedno sa par creva i A/C akumulator-om:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
Opet je stiglo jos igrackica
Kupio sam i 6l antifriza, litar kocionog ulja, 2l ulja za diferencijal, malo zabica i selni i dva nastavka od kojih sam metalni iskoristio za hladnjak, posto ovaj hladnjak koji sam uzeo kao privremeno resenje, nije imao jedan otvor blizu cepa za dolivanje vode, pa sam ga u kucnoj radinosti stvorio
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:42 Naslov sporočila: |
|
|
U medjuvremenu je stiglo jos stvarcica, a neke sa zakasnjenjem pa sada imam i duplikata
Kupio sam i polovnu soferku posto moja ima jednu liniju/pukotinu po sredini, pa da se ne bih cimao sa policijom, bolje da stavim citavu
Isao sam i kod farbara pa probao da ispoliram jedan deo auta i odusevilo me kako je ispalo, tako da sam odlucio da ispoliram ceo auto, a da ofarbam prednji spojler (malo je ostecen i izguljen) i gepek (ima rupe od spojlera koji sam skinuo).
Evo da se vidi kako je matirao ceo auto:
Nakon toga sam nabavio i prednje kocione diskove posto je neko ranije menjao iste i stavio pogresne tako da sam imao problem, nisam mogao da ubacim unutrasnje kocione plocice jer je disk bio suvise izbacen i nije bilo mesta za novu plocicu. Evo ispod slika da se vidi razlika izmedju diskova, a najverovatnije su ovi "maheri" koji su vozili GTA pre mene kupili 1LE disk koji je veceg precnika i ima drugaciji offset, pa su ga brusili i smanjili na 10,5" sa 12" koliko ima To se vidi i na slici gde plocica ne kaci ceo disk.
Onda je stiglo jos malo delova
I napokon posle 6 i po godina, Pontiac je registrovan :applause:
Skinut je prednji branik pa "oguljen" do kraja, cetiri sloja farbe su bila na njemu, majstor je odr'o i ruke i slajfericu dok nije sve poskidao.
[hr]
Iskoristio sam priliku neki dan i zamenio: Throttle Position Sensor i Idle Air Control Valve (prva slika), Coolant Temperature Sender (druga slika), Termostat i dihtung termostata (treca slika).
Naravno kada sam hteo da zamenim termostat, ispostavilo se da ni dihtunga ni termostata nije bilo, toliko o odrzavanju auta u Srbiji
Nakon poliranja razlika je neverovatna, foto aparat nema sanse da docara kakva je zaista razlika. U auto bukvalno ne moze da se gleda koliko sija
Prva slika je pre poliranja, a ostale posle:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:43 Naslov sporočila: 1 |
|
|
!!
Nazadnje urejal/a shone190 03 Sep 2010 13:09; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:47 Naslov sporočila: |
|
|
Slike nakon farbanja gepeka i poliranja zadnjeg branika.
Kupljen i nov akumulator.
Montiran je i prednji spojler, tablice i onaj SRB znak koji mora da bude zalepljen.
Nedavno je skinut menjac i odnet na reparaciju, a ujedno sam iskoristio priliku da skinem i bacim stare cevi za hladjenje menjaca ili ono sto se nekada zvalo cevi Po uzorcima sam uradio nove bakarne, a ujedno sam i zamenio napokon hladnjak motora/menjaca i stavio novi.
Kupio i ulje za menjac i motor.
Stigla i dnevna svetla.
Pre par dana zavrsen i montiran menjac napokon , a usput sam zamenio filter za gorivo, filter za ulje i ulje u motoru i diferencijalu.
Nakon toga sam otisao i kupio nesto sitnica kako bih napravio "air dam" koji sluzi za usmeravanje vazduha u hladnjak kada je auto u pokretu, jer na braniku ne postoje otvori koji bi propustali vazduh. Naravno, fabricki usmerivac je izlomljen i ne usmerava nista, tako da sam napravio drugi i jos ubacio zastitnu mrezicu ispred hladnjaka da ga neki kamen slucajno ne bi probusio
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 12:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ovako izgleda day light preko dana, naravno sa opcijom da ih iskljucim kada ukljucim farove.
Eto toliko do sada, a o svaku naknadnu promenu cu naravno uslikati i okaciti ovde |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|