|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
shone190 Gost
|
Objavljeno: 16 Apr 2012 22:32 Naslov sporočila: |
|
|
Danas se radilo na prednjim kocnicama. Prvo su skinuti fabricki "ogromni" diskovi od 267mm koji su takvi da cine ujedno i glavcine. Tu su i novi "LS1" diskovi od 303mm.
Ovako to izgleda kada se skinu diskovi/glavcine.
Potom je skinut unutrasnji stitnik diska, posto ce se dve od tri rupe za srafljenje koristiti za nosace za nove kocione celjusti, to su ove dve rupe levo.
Ovo je ostalo posle seckanja
Pa onda odvajanje diskova od glavcina
Tu su i nosaci kocionih celjusti.
Opet se malo seckalo i evo sta je otpalo i ostalo
Burgija 10mm da prosiri rupe, pa onda ureznica 12mm.
I stizemo do ovoga.
Na kraju samo montirane celjusti da vidim kako ce to da izgleda, a sutra treba da pokupim glavcine sa masinske obrade, pa da se nastave radovi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 17 Apr 2012 13:08 Naslov sporočila: |
|
|
Zavrsene glavcine, sve pasuje kako treba, jos samo da stavim plocice, zaboravih da ih ponesem od kuce
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 17 Apr 2012 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
Gotove prednje kocnice, a i nosac menjaca
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 18 Apr 2012 16:52 Naslov sporočila: |
|
|
Malo se farbalo opet, prednji deo lepo osmirglan i prefarban, a pocelo se i sa sredjivanjem instalacije, prvi konektori su vec prikaceni, a alternator usrafljen
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 20 Apr 2012 20:02 Naslov sporočila: |
|
|
Stiglo malo delova iz USA
Dihtung diferencijala, srafovi za izduvne grane, dihtung vodene pumpe i srafa za ispustanje ulja na karteru, svecice i "A/C bypass pulley", posto nemam nameru da ostavljam klimu, a kompresor klime ima jedno 10kg, tako da ce ovaj "kotur" jos da olaksa auto, a i ostavi vise prostora ispod haube
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 20 Apr 2012 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
Zaboravih na dihtunge izduvnih grana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 22 Apr 2012 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
Radilo se jos malo na autu. Stavljeni dihtunzi izduvnih grana i naravno i grane.
Stavljen A/C eliminator i napokon i kais;
Poceo je haos sa strujom i instalacijom
Skinuti stari ventilatori i stavljeni bolji i noviji sa Camaro-a.
Montirana creva na servo letvu.
Leg'o i hadnjak kako treba, a tu je i boca za vodu brisaca, sa Camaro-a naravno
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 23 Apr 2012 20:02 Naslov sporočila: |
|
|
Odlicno resenje za "ciscenje" motornog prostora je i boca za rashladnu tecnost, uzeta sa Camaro-a naravno
Da bi se ona smestila, potrebno je malo "modifikovati" limariju brusilicom
I rezultat je ovakav, a na nju kasnije ide akumulator.
Jos malo seckanja da bi se mogao montirati i ovaj lim, ako nista olaksao sam auto za jos jedno 500 grama
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 01 Maj 2012 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Napravljeni nosaci zadnjih klesta i stavljene i zadnje kocnice
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 29 Maj 2012 18:38 Naslov sporočila: |
|
|
Stigao i fabricki service manual za Camaro 1993g, za par dana ce krenuti radovi oko struje pa da se napokon upali motor
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 29 Maj 2012 19:32 Naslov sporočila: |
|
|
super, poročaj o rezultatih! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 12 Jun 2012 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
Sve se polako priprema i za koji dan bih trebalo da pokusam i da pokrenem ovu kombinaciju
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 17 Jun 2012 16:51 Naslov sporočila: |
|
|
Danas je napokon upaljen motor, iz drugog pokusaja Pre par dana sam pokusao da ga upalim, samo je verglao i nista vise. Ustanovio sam da nema varnice niti napajanja na bobini i posle malo cackanja po netu i istrazivanja po Service manual-u, vidim da nisam zakacio jedan konektor za koji sam mislio da je od klime Zakacih ga malopre i auto kresnu na pola kljuca. Nisam ga dugo drzao da radi, nekoliko sekundi posto bi me komsije ubile, nemam nikakav izduv, znaci samo izduvne grane i nista vise. Devojka me zvala posle pola minuta, mislila da je pocelo da grmi
Uglavnom, najbitniji deo posla je zavrsen, ovo ostalo bi trebalo da budu samo finese. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
Objavljeno: 17 Jun 2012 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
Spojena je i servo pumpa zajedno sa cantrom i sipano ulje. Na LT1 motoru se ona nalazi sa druge strane motora, pa sam morao da kupim creva i povezem to lepo, a cantru sam stavio pored akumulatora. Fiksiran je i ECU, u gornjem levom uglu, a stavljen i akumulator. Idemo dalje lagano
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
shone190 Gost
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|