|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 12:47 Naslov sporočila: Corvette '90 |
|
|
Pozdrav svima!
Ime mi je Bruno i živim u Zagrebu. Vozim Corvettu iz 90-te. Kod mene je već skoro 10 godina.
Tako je auto izgledao kada sam ga kupio i bio je u potpuno serijskom stanju. Ja sam dosta toga
pronijenio kroz proteklo vrijeme, ali o tome više kasnije.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 13:42 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo,
isti motor imam v Z28 1992.
Veliko srečnih milj in cruzanja....
Škripy _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gajsek
Pridružen/-a: 12.03. 2010, 17:40 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:52 Naslov sporočila: |
|
|
nice! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:54 Naslov sporočila: |
|
|
Evo ukratko što sam do sada radio na autu. Na motoru trenutno radim,
tako da se ovaj popis ispod odnosi na motor koji je do sada bio u autu,
a o specifikacijama novoga ću napisati kasnije.
motor
- 5.7 V8 "small block" (tip motora L98)
- standardni "short block"
- Lingenfelter Performance Engineering (LPE) bregasta
- LPE dvostruki federi ventila
- LPE titanium šeširići
- proširene glave motora
- LPE veci ventili
- Competition Cams klackalice s ležajevima i vecim omjerom otvaranja
ventila
- CC otvrdnute štangice (pushrods)
- CC otvrdnute vodilice štangica
- CC hidraulični podizači ventila s rollerima
- CC dvostruki lanac
- CC podesivi lancanik za bregastu
- Accell/LPE Superram kompletan usis (base, runners, plenum)
- Ford Motorsport injektori
- Hooker Competition ispušne grane
Mjenjac:
- automatski mjenjac th4l60
- potpuno preraden na poluatumatika
- "Red Alto" Hi-Perf lamele na svim kuplunzima
- "Kolene" metalne ploce na svim kuplunzima
- Trans_go reprograming kit
- 2800 rpm "stall speed" konverter
- dodatni hladnjak za ATF
Ovjes:
- KONI amortizeri s podešavanjem tvrdoce straga
- "custom" coilovers napred
Kočnice:
- komplet prednje kocnice od modela C5 Z06 ('97-'04)
- DRM "brake bias" opruga
Evo i malo slika kako su išli radovi. Nažalost najstarije slike od prve
faze slaganja nemam (umro HD). Do ovdje je vec stavljena
bregasta i složene su glave sa svim LPE dijelovima. Ispušne grane su isto
već gore.
Nakon toga je slijedilo ponovno rastavljanje gornjeg dijela motora i ugradnja nešto novih dijelova
(klackalice, podizaci, ARP vijci za klackalice, štangice.....).
Evo i par slika;
motor rastavljen
novi dijelovi
ispušne grane
štangice i vodilice
podizači
CompCams Pro Magnum klackalice vs std. klackalice
alat koji sam dao napraviti za glodanje sjedišta opruga ventila
- još par sličica
-rezultat poslije ovih modifikacija:
- 338PS i 525Nm
S obzirom da je na motoru i dalje bio TPI usis koji je jako usko grlo,
ja sam bio zadovoljan.
Otprilike godinu dana kasnije........
-novi vs stari usis
-injektori
-sastavljanje
-spreman za akciju...
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:06; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:54 Naslov sporočila: |
|
|
KOČNICE
Od prvog dana od kada sam kupio auto, nisam bio zadovoljan sa
kočnicama. Relativno loše kočenje, pregrijavanje, loš osjećaj
na pedali.......... Nakon malo istraživanja, odluka je pala na
upgrade prednjih kočnica sa modela C5 Z06. Našao sam potpuno
nova kočiona kliješta i pločice povoljno i čim je sve stiglo iz USA
primio sam se posla
serijska kliješta i ispucani diskovi
nova kliješta
adapteri
rezultat
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:07; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:54 Naslov sporočila: |
|
|
GETRIBA
Getriba je radila dobro uz serijski motor, ali sa velik povećanjem
snage i okretaja počeli su i problemi. Proklizavanje, prerano
šaltanje, prekasno šaltanje.......
Prva opcija mi je bila stavljati ručnu getribu, ali da bi dobio ono što
hoću, jedino ZF-6 getriba je bila opcija. Nažalost, kada sam zbrojio
sve skupa, to je bila preskupa opcija.
Zato sam se odlučio na reparaturu svoje getribe i njenu preradu u
poluatomatika. Također sam naručio i ugradio sve moguće dijelove
da bi max. povećao izdržljivost getribe.
Evo popisa dijelova i slike radova:
(Ovo mi se ne da sve prevoditi, a neke stvari ni ne znam kako se zovu
na hrvatskom, pa ću ostaviti na eng.)
Alto red clutch kit
Beast reaction shell
Kevlar band
Clevite bushing kit
govenor gear
govenor retaining clip
thrust washer and selective endplay washer kit
front seal retainer
reverse piston orifice
3 accu pistons
lock up solenoid
29 element sprag
low roller clutch
accu springs
new pump vanes
hardened pump rings and slide spring kit
lock up connector
filter
transgo 700 2&3 shift kit
transgo separator plate
.471 boost valve
oring style lo/rev boost valve
vette servo kit
4th wot upshift valve
Također u isto vrijeme sam stavio i dodatni hladnjak ATF-a i
9,5" 2800 "stall speed" converter.
-lo/reverse assembly
-input drum assembly
-nove, tvrđe opruge
-namakanje Red-Alto lamelica
-pumpa
-novi, jači dijelovi za pumpu
-na "valve body-u" sam morao bušiti dodatne rupe da bi ga preradio
na "full manual" način rada
-sastavljanje
-dodao sam rupu na karteru koja ima dvije funkcije
(za ispuštanje ATF.a i mjesto za davač temperature ATF-a)
-governor modificiran za ručno šaltanje
-spremna za nazad na auto
-dodatni hladnjak, novi konverter, novi teflonski lajtunzi
Ovo mi je definitivno najdraža modifikacija koju sam napravio na autu.
Getriba sada šalta puno brže i točno i samo kada ja to želim.
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:08; skupaj popravljeno 4 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
SHIFTER
Sa ovako prerađenom getribom, slijedeći korak je bio ugradnja
"ratchet shiftera". Za C4 Corvette ne postoji neki plug&play shifter.
Zato sam kupio B&M Megashifter i malo ga doradio po svom ukusu.
Kupio sam polovni shifter na e-bayu, ali stigao mi je sa slomljenom
ručicom. Kasnije sam saznao da im je to klasićna boljka.
Ionako nisam ljubitel T-ručica, osim ako nisu u nekakvo hot-rodu iz
60-ih ili 70-ih. Zato sam napravio ovo:
I poslije malo poliranja
Evo filmić kako to radi:
http://www.youtube.com/watch?v=5K6zvn-Zdw0
dvije slike sa ručicom
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:09; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
SICEVI
Serijski sicevi su bili OK, ali kako imam u planu otići koji put
na neki track-day na Grobnik, za to baš i nisu idealni.
Zato sam kupio dva Sparco Rev sica.
Nabavio sam OMP-ove nosaće koje je trebalo malo doraditi da bi sic
došao u željeni položaj.
Zatim sam izvadio seriski sic i vodilice i malo počistio. Tu ispod je bilo
stvari još iz Kanade
Možda će se nekome činiti nepotrebno i glupo, ali meni su performanse i
upravljivost na prvom mjestu. A najbitnije kod toga je olakšati auto
koliko god je to moguće. Zato sam izradio Alu nosaće za siceve.
Prvo sam izmjerio stare nosaće i malo crtao:
pa malo rezanja i bušenja
i ugradnja:
I jedna sa novim volanom
Nisam još stavio suvozački sic, ali samo na vozačkom sam skinuo
9.5 kila u odnosu na serijski. Znaćči 19 kila sa sicevima. Nije loše!
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:10; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
ALTERNATOR
Imao sam konstantno probleme sa serijskim alternatorom. Stvar je u tome
da se motor serijski vrtio do max. 5000 rpm-a i tada je sve bilo OK.
Ali sa preradama je broj okretaja došao blizu 7k i porastao je i broj
okretaja alternatora i jednostavno se je pregrijavao. Mogao sam ići kemijati
sa remenicom, ali tada ne bi dosta punio na leru, pa sam zato kupio noviji
i bolji tip alternatora.
novi vs stari
novi alt. je veći, pa sam ga morao malo pripasivati
također, novi alt. je i dosta jači, pa je poželjno staviti jaču instalaciju
(thicker) wiring:
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:11; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:56 Naslov sporočila: |
|
|
OVJES
Serijski ovjes također nije baš najbolji. Ne zato što Corvette ima
lisnatu oprugu. Dapače, ta opruga je od kompozitnih materijala
(čitaj jako lagana) i ima nisko težište. Nego je problem u tome
što na njoj nema nikakvih mogućnosti podešavanja. Ako želiš tvrđi
auto, trebaš novu oprugu, koja i nije baš jako jeftina.
Podešavanje visine je isto jako ograničeno.
Zato sam se odlučio staviti "coilovers" amortizere. Kupio sam
od poznanika iz amerike prednje amortizere sa dva različita seta
opruga. Sami amortizeri su podesivi u 9 stupnjeva. Na taj način je
puno jednostavnije podesiti visinu i ponašanje auta.
rastavljanje prednjeg ovjesa
coiloversi spremni za ugradnju
Amortizere sam dobio sa nekakvim nosaćima sa kojima nisam
baš bio sretan. Zato sam napravio nove. Malo mjerenja, crtanja
u CAD-u i izrada na CNC stroju.
Rezultat
eloksirani
i sve namontirano
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:11; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
FELGE
Stock felge su mi nakon toliko godina već stvarno bile dosadile,
pa sam kupio replike felgo od C5 Z06 Corvette.
Prednje 9.5x17 i zadnje 10.5x18 cola.
Na slikama i nisu baš nešto, uživo je bolje izgledalo.
Ali kako to obično i bude, nedugo nakon što sam potrošio
lovu na felge, pojavile su se i felge koje sam jako i dugo
želio, ali ih je teško naći. Pogotovu u dimenzijama i sa ET-om
koji paše na vettu.
O.Z. Futura
prednje 10x17, zadnje 11x17
Kada sam ih uzeo rubovi su bili odlično ispolirani, ali centar je bio
poliran ali loše. Mislio sam centar farbati, kako su u orginalu,
ali jednostavnije je bilo da ih ispoliram
prije/poslije
Prednje felge nisu išle bez distanci, šarafići su sa unutrašnje
strane dodirivali kočiona kliješta.
distance
eloksirane
I na kraju evo kako to izgleda na autu:
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:12; skupaj popravljeno 3 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
POTRGANA POLUOSOVINA
Ovo je posljedica naših bajnih cesta. Malo jače sam postartao auto
i prilikom toga udario u rupu, koja nije niti tako velika, ali kako
je auto u tome trenutku išao malo bočno, sila na poluosovini je
bila jednostavno prevelika. Rezultat, potrgana poluosovina, savinute
dvije spone i udaren amortizer (na sreću samo kozmetička šteta).
Kao i uvijek kada nešto pukne, to je odlična prilika za popraviti ali
poboljšati, pa sam zato kupio "malo bolje" spone sa unibolima.
Evo i par slika
Spone sam slikao samo sa mobom i slike su ispale koma,
ali barem malo se vidi
Nazadnje urejal/a bvlahov 25 Avg 2012 16:13; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bvlahov
Pridružen/-a: 18.04. 2010, 12:44 Prispevkov: 67 Kraj: Zagreb
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:59 Naslov sporočila: |
|
|
MOTOR DAO SVOJE
I na kraju je motor rekao svoje. Sam sam si kriv, jer
sam ga jednostavno prevrtio. 7000+ okretaja, sa komponentama
koje su bile unutra je previše. Ventil se je sastao sa klipom i
ovaj motor ode u povijest. Ali nema veze. Još malo pa će
biti gotov još bolji, jači, sa više okretaja i onda počinje rock&roll!
Ali o tome više kasnije! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-52 bomber
Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38 Prispevkov: 1415
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
Temu se pa reče predstavitev.!!!!!!!!!!!!!
Zelo lepo!!
Starih delov pa ne meči stran, mogoče jih kdo od nas kupi! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|