|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 08 Mar 2010 15:11 Naslov sporočila: VARI LOK |
|
|
Zanime me kako dela varilok diferencial, ki je vgrajen v jeep grand cherokee WJ modele z quadra drive pogonom oziroma overland opremo.
Je ta varilok samo "buča" diferenciala ali je skrivnost še v kakšni periferiji?
Če da, me zanima če je možno varilok bučo zamenjati za navadno in tracklock v ZJ ju?
Če da, koliko je cena rabljenih buč in kakšna je vzdžljivost? So kakšni deli ki jih je potrebno menjati po toliko in toliko kilometrih kot so to lamele pri trackloku.
lp, a |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 09 Mar 2010 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
Trac lok je mehanska in dela preko drsenja lamel v olju, vari lok ima pa pumpo ki je vezana na ohišje in na eno akso in ko zdrsne se poveča pritisk, ki stisne lamele, se pravi popolnoma drugačen mehanizem in ne verjamem da paše to na ZJ, nisem pa nikoli odpiral akse od WJ, bom jo pa v kratkem verjetno.
Lamele menjaj v tvoji, ki so okoli 30EUR pa dve uri časa s pravim orodjem, pa bo delalo, če dela že 40 let še bo pa tebe zdržalo _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 10:29 Naslov sporočila: |
|
|
Lamele imam že zamenjane. Sem pa zadnjič videl overlanda in enega navdnega z quadradrive po terenu in sem samo . Dela zelo lepo, vsaj meni se je zdelo od zunaj, da je zadeva veliko bolj učinkovit kot track lock.
Nikjer ne zaseldim točno kako to dela.
Ima kdo service manaul za WJ, da mal naštudiram.
Sej vprašal sem za to, ker so na jeepsunlimited nekaj pisali, da je vgradnja variloka v WJ, ki to nima, enostavna.
Verjetno marolt kaj več ve, ko je imel doma nekaj takih quadra drive. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 10:45 Naslov sporočila: |
|
|
V WJ, ki ga nima ni problema, ker ima ohišje akse isto, ohišje od ZJ je pa drugačno po moje. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
Aha, sej vidim da je veliko čejev in ? .
Pač varilok mi je padel na pamet, ker ga je pomojem mnejnju moč dobti dokaj poceni s kakšnega razbitega WJ.
Kako je pa z npr. Detroit lockerjem za ZJ ali ARB. Je to mogoče dobiti?
In kako je potem z axami? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 12:15 Naslov sporočila: |
|
|
Vedno je problem, če nekaj ojačaš, da je kaj drugega problem. Zo akso ki jo ima tvoj ZJ ima alu ohišje diferenciala in je ista kot na viperju in corvetti, med terenci jo ima pa jeep in ni veliko aftermarket stvari za njo, ampak vseeno vbi se kaj najdlo verjetno.
detroit ne priporočam najbolj, ker se nekako ni izkazal, ne bo dosti razlike glede na trac lok, ko bi ga rabil mu nekaj ne paše in ne vklopi, ko ga pa ne rabiš pa drži kot norc.
Vsekakor je najboljša varjanta 100%, kot ARB ali podobne, da ima človek kontrolo.
Ne vem pa zakaj bi ti to rabil, a res tako dost offroadaš, a si skos na terenu, al je to samo za enkrat na leto za pokazat, kako avto gre? Ne me narobe razumet, ampak nimaš niti gum in je na serijskem podvozju, tako da mi ne deluješ nabolj za kakega obsedenega offroadeja. Mogoče je pa problem glih v temu, da premal offroadaš? _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Feelsick je napisal/a: |
Vedno je problem, če nekaj ojačaš, da je kaj drugega problem. Zo akso ki jo ima tvoj ZJ ima alu ohišje diferenciala in je ista kot na viperju in corvetti, med terenci jo ima pa jeep in ni veliko aftermarket stvari za njo, ampak vseeno vbi se kaj najdlo verjetno.
detroit ne priporočam najbolj, ker se nekako ni izkazal, ne bo dosti razlike glede na trac lok, ko bi ga rabil mu nekaj ne paše in ne vklopi, ko ga pa ne rabiš pa drži kot norc.
Vsekakor je najboljša varjanta 100%, kot ARB ali podobne, da ima človek kontrolo.
Ne vem pa zakaj bi ti to rabil, a res tako dost offroadaš, a si skos na terenu, al je to samo za enkrat na leto za pokazat, kako avto gre? Ne me narobe razumet, ampak nimaš niti gum in je na serijskem podvozju, tako da mi ne deluješ nabolj za kakega obsedenega offroadeja. Mogoče je pa problem glih v temu, da premal offroadaš? |
Predvsem je zdele nekaj časa in potem človek tuhta. Kam pa pridemo brez domišljija.
To o ALU ohišju vem.
Ravno za to sprašujem ker ne vem, sem pa opazil da ima detroit dve varianti, vselej avtomatski, kakor sem zastopil, in sicer detroit trutrac (ekvivalent tracklok) ter detroit locker, ki pa je 100% špera.
Vem kako dela ARB in je res the best, ker ga kontroliraš ti in je vklopljen takrat ko ti hočeš in ne ko ti nočeš
offroad: Neki malo se vozim, nisem neki HC offroadboy, ker s takim grandom niti ne moreš bit. Kar se tiče gum, sem izbral neko kompromisno verzijo, to je AT. Gledal sem tudi BFG MT, a je tista guma na tem avtombilu za po cesti, po možnosti še mokri, smrtna obsodba.
liftkit: enkrat ko bo $, bo tudi to.
Špere bi pa temu avotmbilu koristile, ker ima malo artikulacijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ta avto nima male artikulacije, probaj se pelat v merceds G pa boš videl kaj je mala artikulacija, oziroma kaj ni artikulacije, (kapelca)
Vsi jeep-i so že od nekdaj znani po hudi artikulaciji, zato tudi imajo take terenske sposobnosti kot jih imajo, zato pa po drugi strani potem reče clarkson, da jeep ni za po cesti in za čez ovinke, x5 je pa zakon.
Ko greš offroadad enkrat si na eni strani odklop stabilizator pa boš videl kaj je artikulacija. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 18:56 Naslov sporočila: |
|
|
Sem mel enkrat končnik stabilizatroja utrgan, sem videl in je kul. Tako da z liftkitom obvezno pride tisti "set za odklop stabilizatorja".
A vseeno se artikulacija ZJa, ne more primerjati niti pod razno z artikulacijo defenderja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 11 Mar 2010 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
No sej zdej pa vidim da se res nimama kej več za pogovarjat _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 11 Mar 2010 09:32 Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 11 Mar 2010 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
alfaromeo je napisal/a: |
A vseeno se artikulacija ZJa, ne more primerjati niti pod razno z artikulacijo defenderja. |
Zato. _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 08:35 Naslov sporočila: |
|
|
Ja Defender pa še dizel je... _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 11:28 Naslov sporočila: |
|
|
Res je dizel , lahko je pa tudi V8 3.5 ali pa V8 4.0 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 12:45 Naslov sporočila: |
|
|
In zakaj voziš te jajce od jeep-a, k nonstop neki šravfaš, žere 29 litrov, pa še po terenu se ne da vozit z njim???? _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|