V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Opozorilna lučka OIL/CHOKE

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
b-52 bomber



Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38
Prispevkov: 1415

PrispevekObjavljeno: 15 Dec 2009 21:20    Naslov sporočila: Opozorilna lučka OIL/CHOKE Odgovori s citatom

Pred kratkim mi je na armaturi pričela goreti lučka OIl/CHOKE, malo pozneje pa mi je začel nagajati vplinjač, zaliva ko se segreje. Kot sem ugotovil, mi nagaja avtomatski *zaug*, ki je električen! Če izklopim kabel ki gre na zaug, lučka ugasne. Jasno mi je da je nekaj narobe z avtomatskim zaugom, samo ne vem ali ga je potrebno nastaviti ali je pokvarjen? Ali ima kdo podobno lučko na armaturi?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2009 08:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko bo motor hladen daj direkt plus na zaug in glej kaj se bo dogajalo, moralo bi ti zaug odpret v recimo 1 minuti, drugače je špulca na zaugu zanič. Lahk pa nardiš kako sliko od vplinjača na tisti strani ko je zaug špula da vidim kako ima narejeno.
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2009 08:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem malo poguglal:

The choke is wired FIRST to the OIL PRESSURE SWITCH then to the choke coil. Therefore as soon as the engine starts battery voltgae passes thru the oil pressure switch to the choke coil. If you have NO battery voltgae to the coil when the engine is RUNNING, Replace the OIL PRESSURE SWITCH. IF you DO have battery voltgae to the choke coil when the engine is running, replace the CHOKE PULL OFF VACUUM BREAK on the carb as this mechanism opens the CHOKE PLATE approx 1/4" as soon as you start the engine. If it does NOT open approx 1/4", REPLACE the CHOKE PULL OFF.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2009 10:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, to ima 3 polno stikalo za pritisk olja, na enemu pride 12v not in gre ven ko ni pritiska, to gre na lučko, ko pa motor vžge, pa stikalo preklopi na tretji pol 12V in gre to na zaug.
Verjetno je stikalo zanič, ker tuljava redko crkne. Probaj z inštrumentom, če pride 12V na stikalo in če gre ven na zaug, ko motor laufa.
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
b-52 bomber



Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38
Prispevkov: 1415

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2009 11:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha, mogoče je pa razlog naslednji: Pred kratkim sva s Pontiacom priklopila števec za pritisk olja, seveda sva morala odklopiti stikalo za opozorilno lučko. Opozorilna lučka je pričela svetiti en teden kasneje, zalivati je pa začel približno 150km kasneje. Zdelo se mi da je zadeva povezana.
Včeraj sem priklopil stikalo za pritisk olja, nisem pa ga privil v blok motorja, razlike ni bilo.

Choke pull off je nov in deluje!
Elektrika pride do choka med delovanjem motorja, vendar pa lučka na instrumentu zelo slabo sveti ko je kabel priklopljen na choke, če ga snamem sveti normano.

Najlepša hvala za pomoč Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2009 12:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda je zadeva povezana,
Lahko si daš + za choke direktno iz klučavnice, ampak ti ga bo začelo potem takoj zapirat ko boš dal kontakt, se pravi če boš mel kontakt 5 minut preden boš avto vžgal (poslušal radio npr.), potem ne bo choke zapret, zaradi tega je speljan preko stikala za olje.
Lahko pa ti kdo naredi razdelilec in daš noter stikalo in tipalo za olje, pa ti bo delalo vse normalno.
Tako bom naredil jaz pri mojem.
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
b-52 bomber



Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38
Prispevkov: 1415

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2009 18:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zapirat????????
Ali naj nebi bile lopute odprte ko se segreje?
Ja, to sem se tudi jaz spomnil da bi naredil T razdeliec, verjetno se ga pa ne da kupit že narejenega?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
b-52 bomber



Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38
Prispevkov: 1415

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2009 19:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, tako sem poizkusil tako kot je rekel Feelsick in loputica se je res odprla.

Nato sem vtaknil oba konca žičke + in - v konektor stikala pritiska olja in lučka na armaturi OIL/CHOKE je ugasnila in tudi napetost na choku je normalna! Počakal bom da se avto ohladi, pa da vidimo kaj bo.
Sedaj pozimi tako ne bom kaj dosti čepel v avtu, poleti pa tako nebi smelo biti problema, oziroma si bom priskrbel T razdelilec.
Če kdo ve za koga ki bi mi to naredil se priporočam.

Hvala še enkrat za nasvete, ker drugače bi že imel naročen nov choke, pa nič nebi rešil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2009 21:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

T razdelilec ti lahko naredi vsak drejar.

Če ne veš za nobenga, me pokliče enkrat in greva do mojga.

S sabo prinesi obstoječe tipalo in tisto, ki sta ga dalo not naknadno (če sem prav razumel).
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2009 08:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na teh sensorjih so NPT navoji, to morte pazit, ker ni colski navoj ampak ima ponavadi 1 obrat na colo manj kot colski, pa v konus je narejen. Jaz imam rezilnice za njega doma in so tudi konusne. Pri tem navoju tesni konus!!!
Slikaj mi sensor oziroma stikalo, da vidim ali imaš navoj 1/8 ali kaj drugega.
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
b-52 bomber



Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38
Prispevkov: 1415

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2009 13:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

U hvala, bom takoj samo da pridem do fotoaparata!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2009 15:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Slikaj navoj pa daj nekaj zraven, kako ravnilo, pa tut pri motorju slikaj, da vidim kolk je prostora tam k je sensor
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.