|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Lucky7si
Pridružen/-a: 17.05. 2017, 19:20 Prispevkov: 18 Kraj: Komenda
|
Objavljeno: 17 Maj 2017 22:01 Naslov sporočila: Pony za rojstni dan :) |
|
|
Pozdravljeni,
evo še en nov član na forumu. Najprej naj povem, da mi je najbolj žal da nisem uspel priti do Dupleka v Soboto, ampak družinske fešte za okroglo obletnico pač nisem smel izpustiti. Že od nekdaj si želim pony-a, prvič sem se navdušil ob gledanju TV-ja v dogodivščinah Smokey and the Bandit-a, ki sem ga gledal vsaj 10 krat. V glavnem prišel sem v obdobje, ko sem že dovolj postoril za druge na tem svetu in si končno lahko privoščim nekaj zase, zato sem si zaželel Pony-a z isto letnico rojstva, ki si ga bom podaril za 50 rojstni dan. Plan je nekje v roku pol leta najti ustrezen avto v USA, nekje v jan/feb 2018 pot v USA in nakup. Potem pa sem si vzel 3 leta časa, da v avto vložim sebe in ga obnovim do zadnjega vijaka. Točne znamke in modela še nimam izbranih imam pa par favoritov, pomembno je le da bo avto 1971'. Po pregledu spleta in raznih ameriških forumov sem si ustvaril neko mnenje in zato sem se tudi odločil da napišem svoje namene tukaj in dobim še kakšne dodatne informacije. Imam tudi nek okvirni budget zato sem z žalostjo ugotovil, da par modelov kot je recimo Playmouth baracuda odpade
V USA imam 2 v Kanadi pa 1 prijatelja, ki že spremljajo in sprašujejo tamkajšnje znance, če se kje pojavi kak 1971' first or second hand zapuščen v topli garaži , torej prvo vprašanje je na kaj naj bom najbolj pozoren pri izbiri in nakupu avtomobila?
lp
Lucky7 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 17 Maj 2017 23:12 Naslov sporočila: |
|
|
Če kupiš od prvega lastnika iz tople garaže nimaš kaj se bat. Kupi , prpelji sem, ker pol samo še natankaš in se voziš.
Ampak taki avti in zgodbe so samo v tv serijah. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 00:32 Naslov sporočila: |
|
|
Po Ponyja ne rabiš hodit v Ameriko, Rog jih spet ponovno izdeluje
Šalo na stran: najprej se moraš odločit, kakšen avto sploh hočeš, potem pa še znamko in model.
Recimo iz leta 1971 je veliko cool opcij:
- klasična limuzina (klišejski Cadillac ali pa Chrysler/Imperial v "fuselage mopar" dizajnu karoserije, izgledajo noro dobro),
- muscle car ali pony car (a si to mislil s ponyjem; leta 1971 je sicer zlata doba muscle avtov bila že nekoliko mimo),
- full size van
- pickup ali pa proto-SUV (Chevy Suburban ali pa Blazer; Jeep Wagoneer; Ford Bronco ipd)
- full size karavan...
Iz tistega časa bi bila moja tretja izbira muscle car (npr Oldsmobile 442) druga izbira "fuselage mopar" limuzina, prva izbira pa zadnja alineja, torej full size station wagon, obvezno od GM z "clamshell tailgate" (Pontiac Grand Safari, Buick Estate, Oldsmobile Custom Cruiser).
SIcer pa kot je napisal snake, če kupiš dobro osnovo, ne boš rabil 3 leta, ampak precej manj, da ga spedenaš...
Kaj je treba biti pozoren:
- pri samem avtu težko reči, dokler se ne boš odločil za vsaj približno konkretnega; v splošnem je najpomebneje, da pri izbranem primerku ni težav z rjo, vse morebitne ostale težave je lažje odpraviti
- glede izpeljave nakupa v USA ti bodo omenjeni tamkajšni sorodniki verjetno najbolje svetovali
- glede prevoza itd v EU pa se je na forumu že pisalo, pa ti bo tudi menda še kdo kdo svetoval ko boš v tisti fazi
V glavnem bo pa lažje kaj svetovati, ko boš povedal vsaj približno v kateri smeri gledaš in tudi kakšen je okviren budžet. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MICARS
Pridružen/-a: 17.10. 2011, 09:06 Prispevkov: 52 Kraj: 03
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
A ni bla vcasih najcenejsa varjanta do Nizozemske,pa potem do nas
.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gargamel
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 13:55 Prispevkov: 196
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem dal čez oboje. Enkrat se je avto uvažal iz Amerike, drugič pa je bil kupljen od firme, ki se ukvarja s tem v USA, pripeljan na Nizozemsko za namen prodaje, jaz pa sem ga potem kupil od njega in pripeljal sem.
Kar se mene tiče nima dosti veze od kje avto uvoziš. Najbolj važno je, da ti ga DOBRO pregleda mojster, ki se spozna na to še preden karkoli plačaš, če ga že sam ne moreš videti. Iz tega sledi, da je verjetno bolje, da avto kupiš pri nas ali vsaj v Evropi, kjer imaš možnost ga iti pogledat. Res pa je, da so običajno dražji.
Kar se tiče potem avta naprej po nakupu in obnove pa: nikoli nisem razumel ljudi, ki so si šli kupit sanjski avto, pripeljali dokaj ok, vozen primerek, ga peljali 10km in nato podrli ter obnavljali x let.
Na koncu sta običajno dve možnosti. Ali so obupali/je zmanjkalo denarja ali pa so ga zrihtali in ga je bilo potem škoda vozit.
Nauk: kupi po svojih zmožnostih čim boljši primerek, rihtaj avto sproti kar lahko in predvsem VOZI in UŽIVAJ.
Gornje ne velja samo za tiste, ki bolj uživajo v popravilih kot v vožnji |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lucky7si
Pridružen/-a: 17.05. 2017, 19:20 Prispevkov: 18 Kraj: Komenda
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
@snake sem tudi že jaz opazil da malo preveč gledam tele ameriške TV serije in sanjam glede prvih lastnikov
@sonicus super hvala za tvoj hiter odgovor si mi še malo razširil krog iskanja, predvsem z fuselage moparji, so res lepih linij in kakšen model me je tudi prepričal, vendar če v prvem postu ni bilo dovolj razumljivo si to kupujem zase za svoj užitek in tega nikakor v svoji glavi ne morem združiti z avtomobili, ki imajo več kot 2 sedeža za odraslega človeka . Tudi Oldsmobile 442 je že bil na moji wish listi, ampak na žalost tako kot Baracuda izven mojega dosega.
Torej če še predstavim na hitro še svoj okvirni budget:
- 1. faza: jan7feb 2018 Avto + prevoz v SLO max 15.000 USD
- 2. faza: 3x letno po cca 4000-5000 EUR za komplet obnovo, torej skupaj še 12.000-15.000 EUR cca 400EUR na mesec si lahko privoščim brez kakšnega večjega odrekanja.
- Skupaj v 3-4 letih cca 25.000-30.000 EUR max
Ne vem, ker res nimam izkušenj, če je tale finančni plan izvedljiv, ampak po mojih laičnih izračunih bi okvirno moralo it skozi.
Z prebiranjem oglasov v USA so v nekem širšem izboru vse različice razen kabrioleta:
- 1971 Ford Torino, Mustang, še posebej mi je zanimiva Mach1 izvedba, ki mi je res posrečena oblika, sicer jo uporabniki kar precej grajajo zaradi totalne nepreglednosti nazaj
- 1971 Plymouth Duster, Roadrunner
- 1971 Oldsmobile Cutlass
- 1971 Pontiac Firebird, GTO se da dobit mogoče še kak po razumni ceni
- 1971 Chevrolet Chevelle, Nova, mogoče tudi corvette ker je ta letnik res lepa ampak je vseeno bolj proti koncu izbire
- 1971 Buick Skylark je tudi zanimiva oblika
- 1971 Dodge Dart, challenger
Glede izbire pa sedaj vsaj meni igra zelo veliko vlogo dobavljivost oz. razpoložljivost rezervnih delov, zato se bo verjetno seznam hitro skrajšal saj ni veliko modelov, kjer bi bilo v letniku 1971 narejenih recimo več kot 100.000 vozil.
Mi je pa vizualno zelo lep tudi suburban, videl sem oglas od GMC suburban za 7.500 USD pa bi bil tudi mogoče zanimiv za obnovo, vendar bi verjetno pustil notri samo prvo vrsto sedežev za zadaj pa ne manjka idej .
še enkrat hvala za odgovor, sedaj pa ko sem svoje načrte dodatno razložil, se priporočam še za kakšen komentar.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 13:47 Naslov sporočila: |
|
|
Recimo http://www.rdclassics.com ima v nulo prihtane ameriške oldtimerje. Sicer bi te že v začetni fazi avto stal več kot 15.000 USD, ampak nadaljnih faz obnove praktično ne bi bilo, ker bi avto že bil kot iz škatlice. Pa še v EU so že.
Največja omejitev se mi zdi ravno letnik - imam občutek da si dokaj strogo omejen res in samo res na letnik 1971, brez odstopanja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lucky7si
Pridružen/-a: 17.05. 2017, 19:20 Prispevkov: 18 Kraj: Komenda
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 13:51 Naslov sporočila: |
|
|
@gargamel @Uroš ja tudi sam tega prej nisem razumel, vendar sem se iz izkušenj naučil, da sem vse igračke tako velike kot male, ki sem si jih v življenju privoščil na tak način, tudi zlahka zavrgel in nisem čutil do njih nobene pripadnosti. Sedaj pa ko sem starejši pa sem ugotovil, da vsaj jaz če v nekaj vložim veliko dela in truda bom to veliko bolj cenil in za te stvari tudi veliko bolj skrbel. Obenem pa vidim v tem tudi neko priložnost za dodatno investicijo saj po mojem mnenju takšen avto obnovljen do zadnjega vijaka in temu primerno vzdrževan lahko le pridobiva na vrednosti in lahko recimo pomeni čez 20 let lepo osnovo za mojega otroka, če ga bo želel prodati in bi si s tem denarjem lahko nekaj ustvaril... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gargamel
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 13:55 Prispevkov: 196
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
No, sem te zadel. Si eden tistih, ki bi kupili, x let obnavljali in tudi po obnovi vozili čim manj saj so vložili veliko truda in denarja in morajo na stvar pazit. Dodatno naj bi bil avto tudi investicija za naprej.
Moj predlog: kupi nekaj voznega v rangu svojih zmožnosti ali še raje kak eur manj. VOZI in izživi sanje o amerikancu, nato pa z ne preveč izgube avto prodaš, denar od tega + denar, ki ti bo ostajal ker avta nisi restavriral pa nalagaj v kaj bolj varnega kot kos pleha.
Če pa še vedno resno misliš s svojim planom, pa obvezno kupi model avtomobila, ki je zanimiv za širše množice, da ga boš enkrat sploh lahko prodal (pozabi dobiček). Zato po moje tudi omejitev o letniku 1971 ni na mestu, saj se ti gre bolj za obnovo in naložbo, kot pa za nek sanjski avto, ki je star toliko kot ti in bosta skupaj delala kilometre. Druga opcija je nabava posebnih verzij določenih avtomobilov in obnova le teh. Tu lahko računaš, da enkrat kasneje prodajaš z dobičkom, ampak imajo že slabi primerki visoke cene. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 14:52 Naslov sporočila: |
|
|
Lucky7si je napisal/a: |
@gargamel @Uroš ja tudi sam tega prej nisem razumel, vendar sem se iz izkušenj naučil, da sem vse igračke tako velike kot male, ki sem si jih v življenju privoščil na tak način, tudi zlahka zavrgel in nisem čutil do njih nobene pripadnosti. Sedaj pa ko sem starejši pa sem ugotovil, da vsaj jaz če v nekaj vložim veliko dela in truda bom to veliko bolj cenil in za te stvari tudi veliko bolj skrbel. Obenem pa vidim v tem tudi neko priložnost za dodatno investicijo saj po mojem mnenju takšen avto obnovljen do zadnjega vijaka in temu primerno vzdrževan lahko le pridobiva na vrednosti in lahko recimo pomeni čez 20 let lepo osnovo za mojega otroka, če ga bo želel prodati in bi si s tem denarjem lahko nekaj ustvaril... |
Se popolnoma strinjam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 16:12 Naslov sporočila: |
|
|
No sedaj vsaj vemo kakšni so finančni okviri in približne želje.
Jaz bi ti svetoval, da ne kupuješ zjebanega avta za 15k z dosti problemi.
Ali zvišaj na 20-25 jurjev, če želiš nekaj bolj popularnega, ali pa obratno, da za 15 k (ali precej manj) kupiš soliden avto, ki sicer ne bo ljubljenček 'poznavalcev klasikov' ali zvezda predelav v raznih Fast'n'loud traparijah. Vseeno bo pa prava USA mrcina, s katero se lahko voziš vsak dan.
Za nadaljnjo inspiracijo priporočam branje spletne strani www.curbsideclassic.com, kjer imajo v arhivu člankov avte razdeljene po proizvajalcih, veliko zanimivega izveš.
Ali pa https://www.hemmings.com/blog/, predvsem članke ki se začnejo z "The $5,000 Challenge".
Ne vem, zakaj taka fiksacija na samo 2 sedeža - ok, ta kriterij da je dovolj 2 sedeža, lahko pride prav, če ti v oči pade ali izvohaš dober deal za primerek, ki je efektivno 2-sedežnik in se ne sekiraš koliko ljudi boš moral vozit, sicer pa ne vem zakaj te 4 sedeži motijo - če jih ima. jih pač ima. BTW, tudi ne past na finto da mora biti nujno 2-door - če ima 4 vrata, jih pač ima...
Pravilno si se odločil da gledaš predvsem velikoserijske avte. Sicer načeloma ni tak problem za dele, pri amerikancih je sicer že v splošnem veliko (zlasti mehanskih) delov "interchangeable" med veliko modeli in tudi včasih čez več desetletij, vsaj znotraj istega koncerna, ampak pri redkih modelih se lahko zgodi da boš rabil nek specifičen večji del, ki ga ima naprodaj samo nek tip v Arizoni in stane jurja, prevoz v EU pa še 1x toliko....
V glavnem pa moraš razčistit ali bi avto rad vozil ali pa imel v garaži in šravfal ter "zviševal vrednost" (kar je zelo negotovo, sploh pri nas). Priporočal bi ti prvo, kupi nekaj kar nima večjih problemov, pa počasi rihtaš malenkosti (vedno bo kaj) in se vmes vseeno voziš.
Pa ne se obremenjevat z obnavljanjem "do zadnjega vijaka", to je brezveze. Na avtu zamenjaš kar je potrebno in takrat ko je potrebno (včasih seveda tudi preventivno oz. po rednem vzdrževalnem planu). Obsesija z čim bolj natančno obnovo, pa "numbers matching", "all-original" in podobne bolanosti so pomoje čisto nesmiselne, pa pri nas in tudi v EU nasplošno pomojem s tem ne boš nobenega impresioniral. Važno da je avto mehanično poštiman da se greš lahko peljat kadarkoli te prime, da nima kake gnilobe od rje in da izgleda približno OK, 100% posvečanje detajlom ni pomembno.
Pa še to: v bistvu ker je to prvi tovrstni avto, je pravzaprav najbolje da kupiš nekaj bolj poceni. Če ni hudo zaželjen in redek model, lahko še vedno dobiš konkretno mrcino s poštenim V8 motorjem za zmeren denar in v dobrem stanju, pa se na tem avtu najprej navadiš kako je imeti starega amerikanca... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
Saj kateri od zgoraj omenjenih avtomobilov pa ima dva sedeža? Saj samo Corvette ustreza temu kriteriju.
Aha zdaj razumem... Samo v večini zgoraj omenjenih avtomobilov tudi odrasli zadaj več kot spodobno sedijo! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
El Camino
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 21:58 Prispevkov: 264 Kraj: Grieskirchen
|
Objavljeno: 18 Maj 2017 23:15 Naslov sporočila: |
|
|
Uros je napisal/a: |
Recimo http://www.rdclassics.com ima v nulo prihtane ameriške oldtimerje. Sicer bi te že v začetni fazi avto stal več kot 15.000 USD, ampak nadaljnih faz obnove praktično ne bi bilo, ker bi avto že bil kot iz škatlice. Pa še v EU so že.
Največja omejitev se mi zdi ravno letnik - imam občutek da si dokaj strogo omejen res in samo res na letnik 1971, brez odstopanja? |
Uros,naj te slike od RD Classics ne zavedejo,sem ze bil na ogledu pa so avti zelo slampasto skup nareti,glede na to,da je delavnica polna turkov in poljakov,kaj druga sploh ni za pricakovat,cene pa itak nenormalne.
Vecina teh firm,ki uvazajo in rihtajo ameriske avtomobile za prodajo, ima navite cene,saj pri njih kupujejo ljudje,kateri nimajo moznosti in znanja si kaj sami naredit.
Lucky7si,tebi bi pa enako kot predhodniki svetoval,da najprej pogledas po Evropi,se da dobit odlicen avto za normalen denar kot npr.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238083552&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=19800&pageNumber=2&scopeId=C
ali pa ce ze hoces obnovit vse do zadnjega sraufa
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233598570&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=1&pageNumber=5&scopeId=C
jbg,Madzarska je kljub temu blizje kot Amerika _________________ Thank the Lord for the Big Block Ford |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 19 Maj 2017 00:01 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam, poglej še v Evropi. Pojdi na mobile.de, naštimaj search na leto 1971 in kubatura recimo nad 5000 ccm (bo vrglo ven večinoma amerikance) in se razglej. Na spisek vrže mnoge hude stroje, recimo tudi Chevelle za ceno v okviru tvojega budgeta, pa še marsikaj... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lucky7si
Pridružen/-a: 17.05. 2017, 19:20 Prispevkov: 18 Kraj: Komenda
|
Objavljeno: 19 Maj 2017 12:24 Naslov sporočila: |
|
|
ja saj na mobile.de sem tudi že preverjal in gledal oglase in se res najde kaj zanimivega. In tudi vse to kar govorite sem že predeloval v moji glavi, ki vidim da še vseeno razmišlja malo drugače . Tudi na https://www.hemmings.com/blog/ že spremljam objave in prav na njihovi strani sem dobil ideje o določenih modelih letnika 1971, ki so nekako po svoje zanimivi tako vizuelno, kot glede velikosti serije in pa podatka da naj bi pridobivali na vrednosti. Naj omenim še odgovor glede restavriranja in pričakovanja dobička, nikoli nisem razmišljaj oz. sem se mogoče narobe izrazil, da bi si restavriral avto zaradi dobička, ker je to praktično nemogoče, saj če bom upošteval vse delovne ure, ki jih bom porabil bom vedno na zgubi v mislih sem imel bolj, da izberem avto, ki je zanimiv in da bo z leti le še vzdrževal oz. počasi pridobival na vrednosti.
Sedaj pa še ena zadeva, vidim da je tukaj na forumu, vsaj po komentarjih in prebranem, večina na strani da originalna ustreznost modela ni pomembna glede VIN-a, originalnega motorja, originalnih barv in podobno. Jaz če zopet razmišljam s svojo glavo in razlog zakaj grem v ta hec, se mi pa zdi prav to pomembno, da ohranim vse tako kot je bilo ko je avto prišel iz trgovine. Saj tudi pri meni nisem zamenjal srca (motorja) ali pa kolka (zadnja prema) . Jaz imam namen s tem avtom preživeti vse sončne pomladne, poletne in jesenske dneve dokler se bom počutil sposobnega vozit ali pa mi ne bo kako drugače onemogočeno in ne ne bom potem avta skrival v garaži saj po mojem mnenju redno vzdrževan pomeni tudi da ga redno vsaj za 500-1000 km na mesec voziš.
Tako da še enkrat hvala za debato izoblikuje se ožji izbor in ko bom pridobil prve rezultate iskanja mojih prijateljev tam čez in bom dobil prve primere dejanskih avtomobilov bom pa sigurno še povprašal določene stvari.
Lep vikend vsem forumašem
Lucky7 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|