|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 10 Feb 2007 20:47 Naslov sporočila: ZUP's Camaro gen.3 (od začetka do danes...) |
|
|
Dan!
Ker je tale del foruma namenjen predstavitvi naših USA gajbic, bom še jet mal predstavil mojo drvarnico
Ker bom nekaj stvari kar skopiral iz ZUP racing foruma, kjer imam odprto temo, se opravičujem, če kaj ne bo glih pasalo skupaj.
Tkole se je začelo:
Ko sem avto nabavil, je izgledal nekako takole:
Noter je bil navadni 5.0 vergaser motor z ročnim 5 gang menjalnikom.
Motorček je sicer lavfal zelo lepo ampak sem se vseeno odločil, da gre vse skupaj z menjalnikom ven in sem iz USA po delih naročil nov motor po delih. Medtem, ko sem čakal robo, sem se lotil ostalih stvari. Najprej sem spedenal podvozje, menjal komplet vse gumice z Energy suspension uretan seleni, dal not nazaj original fedre (prejšnji so bili požagani do tal), vse dele podvozja sem odmontiral, speskal, na novo zaščitil in pobarval.
Amortizerje sem komplet prenovil in jih priredil za drag race speljevanja.
Potem so prišli na vrsto novi in na novo pretapicirani sedeži skupaj s 5 točkovnimi Simpson pasovi:
Nato sem se lotil še zadnje akse.
Ko sem jo potegnil ven, je bila takale:
Zadevo sem potem speskal:
Dal v dvokomponentno temeljno barvo:
Pobarval in zmontiral krom pokrov diferenciala. Končni izgled:
Zadevo sem potem še vgradil nazaj v avto, še prej pa sem odstranil "dvojni remus", ki mi je šel pošteno na jetra. Ne razumem, kako lahko nekdo našvasa skup take čreva kot je tole:
Končni zgled pa je takle:
No, potem so pa že počasi priplavali deli motorja:
Pa še Hooker Competition Headersi:
No, potem se je začelo sestavljat motorko:
Ko je bil moped sestavljen, je izgledal takole:
Zadevo smo potem tudi zalavfali in seveda posneli
http://www.mobisux.com/album/data/500/15371movie1_.avi
http://www.mobisux.com/album/data/500/15371movie2.avi
Un k se dere zraven, je moj sine
http://www.zupdesign.com/zup-racing/camaro/masina/25.jpg
Pol ko je bil motor narejen do konca, je blo treba spedenat še menjalnik.
Nabavil sem komplet obnovljen stock TH 350 (avtomatik) in iz USA naročil še TCI racing kit lamel in B&M transpak kit za spremembo stock menjalnika v racing varianto z lamelami, ki zdržijo mnogo več moči kot navadne stock in spremembo režima prestavljanja iz navadnega v racing način. Potem smo menjalnik razdrli na prefaktorje, zamenjali vseh 17 lamel, vgradili shift kit, sestavili nazaj skup, potem pa je doživel še manjšo ličarsko operacijo
Oljna pumpa v menjalniku:
"Možgani" oz. shift del menjalnika:
Takole izgleda potem zadeva prišravfana na motor:
Motor in menjalnik v fazi vgradnje v avto:
Evo, takole pa izgleda zadeva vgrajena v avto:
Potem sem se lotil predelave strica rear end-a oz. po domače tazadnjega diferenciala.
Tkole zgleda moja drvarnica brez tazadnje akse:
Tkole pa izgleda odprt stock rear end: (gear ratio: 3.73:1, vse stock)
Potem smo potegnili ven polosovine, pošravfali ven glavo diferenciala ter tudi pinion in ring gear in namesto tega dali not nov pinion in ring gear set s prenosom 3.23:1 in novo glavo diferenciala, ki naj bi zdržala precej večje navore kot stock in ima poleg tega tudi limited slip zaporo diferenciala. Poleg tega smo zamenjali tudi vse ležaje in semeringe, ki so not. Z novim prenosom bi se morala končna hitrost avta pri 6000 RPM gibati okrog 230 km/h.
Zadeva izgleda takole:
Potem pa je bilo treba samo še skompletirati bremze na tej aksi ter potegnit komplet nove bremzlajtunge, potem pa je bila tudi zadnja aksa povsem prenovljena in pripravljena za na cesto.
Nato je prišel nov torque converter od B&M in sicer 2400 in pa nov Barry Grant Mighty Demon vergaser:
http://www.barrygrant.com/demon/default.aspx?page=14
Potem sem vse skupaj zmontiral in posnel tele filmčke:
Dons sem mal posnel štart moje gajbce:
Filmček1
Filmček2
Filmček3
Camaro 383 + Mighty Demon 1
Camaro 383 + Mighty Demon 2
Camaro 383 + Mighty Demon 3
Filmček4
Filmček5
Filmček6
Nato sem se lotil nastavitev vergaserja in shift pointov menjalnika. na vergaserju sem skoraj naredil diplomo , ga naštelal, da mi ej kuru 12.5 (pomerjeno - brez zajebancije) ampak sem že takoj po prvi dirki v SGju popizdil in vegaser malo bolj odprl, ker res ni šlo nikamor s tisto nastavitvijo
Potem sem dobil spet par stvari za mojo gajbo:
Single plane sesalni kolektor Weiand - TeamG, ki ima čist direktne dostope do runnerjev - predpogoj za Nitro sistem
Dodatno benz pumpo, ki bo napajala samo nitro sistem - Holley Blue series z regulatorjem
INNOVATE kontroler za wide-band lambda sondo skupaj s wide-band sondo ter kazalec vrednosti na lambda sondi, ki ga krmili ta kontroler
Mallory Ignition 85 series distributor + performance coil
Alu roller rocker - full roller, 1.6:1 ratio
Eto, dobu sem tud nov čist ta hud zračni filter za mojo motorko. S tastarim je bla kriza, ker je bil full premajhen po površini in je FULL dušil motor. Tale sedaj je mučos bolj propusten in tudi precej večji, tako da bo zadeva lahko zadihala....
Zrihtal pa mi ga je : \
Evo, najprej sem vrgel dol "stari" sesalni kolektor (čeprav je boljši od novega - ampak ni dober za distribucijo N2Oja v motor) in zmontiral gor novi kolektor, ki je single plane in je zato veliko bolj primeren za šopanje N2Oja v motor.
Potem je bilo treba menjati še rockerje na klavirju. Odstranil sem "stare" in zmontiral gor nove, ki so ALU, full roller in imajo razmerje 1.6:1 (stari so meli 1.5:1). Sliši se neverjetno ampak glede na dyno teste, ki jih delajo amerikanci, je razlika med navadnimi rockerji in temi, ki jih imam zdaj gor, celih 25 PS. \/
Potem je bilo treba še nastavit te rockerje, ki je meni, ki sem zaenkrat še malo bolj kekec na tem področju, vzelo kar precej časa. :-k
No, potem sem še malo prčkal okrog motorja, zmontiral nazaj gor pokrove ventilov, spedenal verteiler, tako da ga sedaj samo še postavim gor itd...
filmček 1
filmček 2
Eto, prišel je nitro kit in ga je bilo treba takoj zmontirat. To je bilo direkt pred dirko v MS lani jeseni.
vsi pravjo da je najbolš tuning če napiliš mašino ane...
pssssssst! pa ne okol govort :-$
Evo, še moj cajt:
ET: 12.285
Čas z reakcijo: 12.495
Cajt ima še full rezerve, ker sem izgubil vsaj sekundo v prvih 60 foot zaradi težav s vergaserjem s štartom iz mesta.
Tukaj vozim proti Nisanu S14 z 280 PS. http://www.mobisux.com/album/data/500/51346camaro_vs_nismo.avi
evo neki fotk od Camarota v parkirni hiši od Cityparka-a v Lj, jeseni 2006, made by Jolly :-°
Potem pa sem doživel depresijo!
Ko sem se nazadnje vozil z avtom, mi je začel ropotati en dročnik in sem kasneje kupil komplet set novih in danes sem se odločil, da ker mam že vse lepo podrto, da zamenjam še te dročnike.
Vse lepo razdrem, potegnem ven dročnike, vsi so šli lepo, le tisti, ki me je zajebaval, ni hotel ven. Potem sem nekako potegnil ven še tega in me je skoraj kap. Dročnik je bil totalno znucan, manjkalo ga je pribl 3mm. Potem grem gledat kakšna je odmična na tem dročniku in sem ugotovil, da je tudi odmična totalno sfookana tam, kjer poganja ta dročnik.
Potegnem ven odmično iz motorja in sem ugotovil, da ni to edino mesto, kjer je zjebana ampak je tudi že na nekaterih drugih delih, kjer tudi lavfajo dročniki, povsem zjebana površina.
Fak ane, kako je to mogoče, da je po 5000 km tako zjebalo odmično in en dročnik čist zribalo. Men kle ni nč jasno? A sem naletel na slab material al sem jest kaj zajebal? #-o #-o #-o
No, to je trenutno to.
Zaenkrat čakam dele iz USA, novo odmično, ki bo še hujša kot prejšnja, nov torque converter , ki mi bo omogočal štarte iz 3200 RPM.
Čakam tudi nove dvojne fedre in retainerje za na ventile.
Čakam tudi dele na novo močnejšo zadnjo akso, ki jo bom dal v avto in sicer GM 8.5" 10 bolt, ker je obstoječa postala prešvoh za te konje in bi jo sigurno odtrgal na naslednji dirki.
Ko bo kakšna novost, pa bom spet kej dodal v tole temo.
CYA! _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 10 Feb 2007 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
Tole si pa spedenu u iber.Kolk pa ma to zdej enih konjev pod haubo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 10 Feb 2007 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
Bravo! Hudo dobra zgodba! Proti koncu sicer malo žalostna ampak na koncu vseeno optimistična! Hej A si že kdaj razmišljal, da pisal za scenarij za kake nadaljevanke ? Ha! Ha!
Brez heca Dobr foto story. Avto pa itak vem, da je hud. Tisti dročnik mi pa ni jasen! Žal čist premal vem o motorjih, da bi se mi vsaj malo sanjalo kaj se je zgodilo. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 10 Feb 2007 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
Mah un dročnik nobenmu ni jasen. Možno je, da je bila napaka v materialu alpa tud kej druzga.
Sej zdej mam naročeno Lunati odmično, ki bo čst huda, zamenjam pa bo spet OK. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 11 Feb 2007 00:39 Naslov sporočila: |
|
|
Bandit....to si pa lepo naredu! Vsa zgodovina...super.
Dej ce ni skrivnost mal izdaj kje dele nabavljas itd.
Vidim, da tud obvladaš področje predelav V8 motorja! _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 11 Feb 2007 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
Mah un dročnik nobenmu ni jasen. Možno je, da je bila napaka v materialu alpa tud kej druzga.
Sej zdej mam naročeno Lunati odmično, ki bo čst huda, zamenjam pa bo spet OK. |
Lepo! Jaz ti želim, da bo potem res vse dobro in dolgo delalo! _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 11 Feb 2007 13:46 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala!
Bom pa mel zdele spet kr nekej stvari za prodat. To so same take zadeve, ki so skoraj nič vožene in so bile kupljene nove. Bom dal en spisek kle gor, samo ga morm narest najprej _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 11 Feb 2007 14:24 Naslov sporočila: |
|
|
Po vsej verjetnosti je to napaka v materialu oziroma v površinski obdelavi (kaljenju) možno pa je tudi da je bil material porozen,ker drugače se dročnik nebi smel tolk obrabit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-52 bomber
Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38 Prispevkov: 1415
|
Objavljeno: 11 Feb 2007 14:33 Naslov sporočila: |
|
|
Krasna foto zgodba!!!
Sicer se na te stvari (mehaniko) ne spoznam kaj dosti, ampak ali je bilo z mazanjem vse v redu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janozr1
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 20:02 Prispevkov: 95
|
Objavljeno: 11 Feb 2007 15:32 Naslov sporočila: |
|
|
BANDIT, čudoviti prispevek na "NIVOju" ki se lahko kosa na vsakem USA
forumu- domačem terenu V8 tuninga .............
Po drugi strani pa e očitno da ljubiš šraufanje ....za vse dele in ure..... ki si jih porabil za 12 sec.1/4 MI , bi že lahko v USA kupil rabljen sfukan drag katerega bi brez homo. in papirjev selil z dirke na dirko in i bil vsaj nekaj časa NMB 1 HERE v Slo & CRO , za vsak dan pa z vožnja z CAMAROtom , ( malo sem pa tja, pa shod ,pa......KREMŠNITA PORTOROŽ....če sploh ??) prevelik davek....
Vkončni fazi sem zadal na q.m. samo cca 1sec pa z STOCK ZRjem...
Imel bi te za soseda (ker rad šraufaš) ampak 1 hišo naprej da mi ponoči pustiš spati....
V kolikor nadaljuješ sceno naprej ISKRENO najbolše....
lp Jano |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 11 Feb 2007 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Jahm drugače mi je res kar veselje šravfat tele osmake ja.
Glede 12 sec. To je bilo lani zaradi premajhnih gum in težavami na štartu, kjer sem redno izgubljal 1 sec v primerjavi z ostalimi.
Drugače če si videl un filmček, kjer vozim proti Nissanu. Tisti nisan gre 13.xx, pa je razlika med 12 in 13 gromozanska. Recimo med 11 in 12 pa še precej večja. Za primerjavo: za 13 rabiš recimo 300-400 PS, za 12 rabiš 500 PS, za 11 je treba pribl 600-700 PS, za 10 pa bo treba že kar blizu 1000 PS na kolesih. Povrh tega niso važni samo konji (važni so tja do 12, potem pa je enako ali celo bolj važno podvozje in prenosi, da ti uspe te konje spravit na cesto.
Je pa res, da je vette že serijsko hud stroj in ima že serijsko zelo hude komponente, tako da je potrebno manj tuninga, če hočeš nek dober rezultat.
Dragsterja pa ne maram. Jaz hočem met avto, ki bo šel pod 10 in bom lahko z njim tud peljal ljubico na kofe al pa v Portorož na kremšnito
Letos računam na nizkih 11. Če bo šlo kdaj pod 11, bom parkiral in se ga nalil od veselja _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janozr1
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 20:02 Prispevkov: 95
|
Objavljeno: 11 Feb 2007 16:05 Naslov sporočila: |
|
|
VABLJEN NA ITALJANSKO KREMNO REZINO -MIGNJON PORTOROŽ
lp,Jano |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|