Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 26 Sep 2013 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
Hudo.................glih takrat sem bil vratar.
Samo nisem vedel da maš zadi po dve gumi ku kamjon. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
Juhu!
Da še kle mal napišem....
V sredo smo končno uspeli spraviti zverjasca spet na valje...
Zadihtali smo mu vse žile in tokrat je zadeva uspela. Ni spustil nobene tekočine...
Merili smo na 0.7 bar boost, več bi samo drselo.
Namerili smo 700 Hp in 1000 Nm. Na dirki gremo na 1.5 bar.
Hvala: in
Video: https://www.youtube.com/watch?v=vKtZoTRQ9wU
Slikca:
_________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 11:30 Naslov sporočila: |
|
|
UUU hudoo, svaka čast dec. To pa je zverina.... A na 100oktanov, ali si dodajal kaj sokca...
Bravo!!! _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
------------------------------------------------------- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 11:50 Naslov sporočila: |
|
|
Nič sokca, le 100 oktanov OMV. Sej tole je blo samo na 0.7 bar. Injektorji so bili na 30% _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Haha hudo.... maš pri 3500rpm več konjev k jaz na dodgu, lool. Care!!! Nočm niti vedeti kok bo pri odprtiih turbinah. _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
------------------------------------------------------- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 14:34 Naslov sporočila: |
|
|
Jah upam, da bomo prišli do cilja, se pravi cca 1000 HP in ene 1200-1400 Nm. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 15:55 Naslov sporočila: |
|
|
Dyno queen.... A menjalnik ti bo zdržu tok navora. Ponavadi je cca 1000 Nm neka kritična meja...
Ja jaz še nisem prišel do cilja tako da že gledam večje polžke...lool.
Če si dobil 700hp na wastegate presure, haha bo malo več kot 1k hp na 1,5 bara. A kakšno hlajenje ala alcy/watter injection imaš predvideno, ali greš solo samo na pump gas. _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
------------------------------------------------------- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
A so to konji na kolesih ali je to preračunano na motor ? _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 16:02 Naslov sporočila: |
|
|
Mam not intercooler od kamiona (DAF XF), mislim, da je več kot dovolj.
Lani je bil problem v tem, da so bili 850cc injektorji že na 95%, zato sem letos dal not nove, billet 2300cc. Sedaj so na 30%
Lani sem imel tudi problem s converterjem, ki je bil preveč loose in je začel drseti pri višjih močeh. V bistvu sem pol proge vozil na blokadi z drsečim konverterjem. Letos upam, da smo to popedenali, se bo videlo na prvi dirki.
Konverter je sicer zračunan na težo avta, na 1200 HP in 1400 Nm navora vendar bomo videli, kaj bo v resnici. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 17:25 Naslov sporočila: |
|
|
zakon! a na dirko ti je uspelo it? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
Kolikšna pa je teža camarota. Upam da si kaj predimenzioniral preračun menjalnika na težo, lool.
2300cc injektorje? haha, pa to je cunami v bloku, lool. (oziroma bo, ko boš dvignil pritisk turbinam), Ma čist hudo... a Ignition controler imaš (aka MSD itd...) za še boljšo iskro.
Good luck na dirki. _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
------------------------------------------------------- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 18:54 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda, pri menjalniku in konverterju je bila teža vozila en od glavnih faktorjev.
Za ignition skrbi Megasquirt preko enih fajn močnih tuljav. Po izkušnjah mojega tunerja (PROtuning) nebi smelo biti težav z iskro.
Pridte kej na dirko v MS, bomo tam kakšno rekli. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 05 Maj 2014 22:08 Naslov sporočila: |
|
|
Dobr si tole spedenu sam da bo še na pisti dal vse od sebe in brez težav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|