Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
infinity
Pridružen/-a: 18.03. 2009, 23:18 Prispevkov: 14 Kraj: Grobelno
|
Objavljeno: 30 Mar 2009 18:14 Naslov sporočila: |
|
|
president je napisal/a: |
Ne niso. Številke na GM avtih so na zadnji strani motorja(pri košu). Tam k je menjalnik pršraufan. Če gledaš od odzgoraj jih vidiš. |
Ahaaa No vidiš tam pa nisem neki posebej polagu pozornosti....Bom jutri počekiru
Hvala vama |
|
Nazaj na vrh |
|
|
infinity
Pridružen/-a: 18.03. 2009, 23:18 Prispevkov: 14 Kraj: Grobelno
|
Objavljeno: 01 Apr 2009 15:51 Naslov sporočila: |
|
|
Evo našeeeeelll
Zadaj pri menjalniku sem našel sledečo oznako
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Apr 2009 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Hudo!
1970-73 letnik
3951511 koda
400 blok, kar pomeni, da je 6600 ccm motor. Hudo!
Tole se da u iber navit. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
infinity
Pridružen/-a: 18.03. 2009, 23:18 Prispevkov: 14 Kraj: Grobelno
|
Objavljeno: 01 Apr 2009 22:36 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
Hudo!
1970-73 letnik
3951511 koda
400 blok, kar pomeni, da je 6600 ccm motor. Hudo!
Tole se da u iber navit. |
Polepšal si mi dan .......Kje pa lahko kaj več zvem o tem motorju??? kaj več tehničnih podatkov?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Apr 2009 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
Jah, če gledaš uno tabelo, piše, da je to 400 blok s 4 bolt mains, serijski ma okrog 260 PS.
To je prva liga blok, lahko da full naviješ in bo zdržal, še posebej, ker je 4 bolt.
Kolk ma dejansko PSov tvoj motor je pa težko rečt, ker se ne ve, katere komponente so v motorju.
Takle blok z lahkoto drži 500 PS.
Treba je dat pravo odmično, ležaje, glave itd.
Glede na to, da je to pretežno RACE varianta, ti priporočam nitro.
Dej še povej kaj okrog menjalnika in zadnje akse. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Apr 2009 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
uf, pol pa to ni kar tko...
...kako je pa drugač na splošno kej z drag sceno tle pr nas v sloveniji ? ... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 02 Apr 2009 09:42 Naslov sporočila: |
|
|
Drag scena v sloveniji je, ampak problem je, kot pri vseh športih v sloveniji, da ni infrastrukture, kar pomeni v tem primeru eno ornk pisto, s pravo podlago.
Npr. človek iz graz-a ima camarota z 1200+300 konjev ampak je nardil čas komaj malo manj od 11s v slovenj gradcu, ker preprosto ne more konjev na podlago spravit, zato pa imajo vsi, ki hočejo malo boljše čase nardit v sloveniji audije quatro. _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 02 Apr 2009 11:40 Naslov sporočila: |
|
|
Feelsick je napisal/a: |
zato pa imajo vsi, ki hočejo malo boljše čase nardit v sloveniji audije quatro. |
Jaz sem ga pa glih prodal.
Sam najbrž ne bi bil konkurenčen z 2,0 turbo dizelnom in 100 konji, pa tud kakšen je že crknu.
Se pravi da treba Jeep GC z hemijem nabavit. _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dodgemeister
Pridružen/-a: 16.03. 2008, 18:03 Prispevkov: 171 Kraj: Laibach
|
Objavljeno: 02 Apr 2009 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
Drugač pa sem še to najdu:
Casting Years CID HP Main Notes
3951511 1970-80 400 255/265 2/4 Some replacement blocks had 2-bolt main caps Truck / Passenger / Chevelle / Monte
Lušten srce ni kej...
P.S. someNick: He, he, he - tole sem se pa narežu. Tole o stanju dregrejsa si pa ob pravem času najdu! _________________ St.Pauli im blut... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
infinity
Pridružen/-a: 18.03. 2009, 23:18 Prispevkov: 14 Kraj: Grobelno
|
Objavljeno: 02 Apr 2009 22:56 Naslov sporočila: |
|
|
Dodgemeister je napisal/a: |
Drugač pa sem še to najdu:
Casting Years CID HP Main Notes
3951511 1970-80 400 255/265 2/4 Some replacement blocks had 2-bolt main caps Truck / Passenger / Chevelle / Monte
Lušten srce ni kej...
P.S. someNick: He, he, he - tole sem se pa narežu. Tole o stanju dregrejsa si pa ob pravem času najdu! |
So dokaj skopi z podatki o teh motorjih....pa še full različnih variant je...Tk da človek sploh več ne ve kako pa kaj.....
Drugače se pa dragrace scena v sloveniji še kr nekako za silo razvija.. Problem je ker ni urejeno z infrastrukturo....imamo pa slovenci kar nekaj svetovno konkurenčnih vozil in imen v dragraceu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 18 Maj 2016 13:21 Naslov sporočila: |
|
|
da malo obudim temo
Namreč imam šanso kupit ta motor, ki je bil v tem hrošču.... Se pravi če je 400ka, pol je to bigblock in zato mi ne bo pasal menjalnik TH350 iz capricea gor? Mislim da je venec večji če se ne motim? Pol bi blo skor bolš še kupit zraven HURST ročni menjalnik pa vse skup not dat.....
Študiram kaj bi, po eni strani bi pa bil zanimiv karavan z veliko HPji _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Maj 2016 13:33 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj je pa s preostankom avtomobila(šasija, karoserija,...)? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|