V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




JEEP CRD MOTOR
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
FREDI



Pridružen/-a: 16.12. 2008, 21:40
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2008 22:52    Naslov sporočila: JEEP CRD MOTOR Odgovori s citatom

ZDRAVO !
ZANIMA ME ALI SE KDO KAJ SPOZNA ALI IMA TAKŠEN MOTOR ?
NE VEM ALI JE TO NORMALNO DA PRI SPELJEVANJU NIMA PRAVE MOČI.
TURBO S UKLOPI NEKJE PRI 1700 OBRATIH????
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2008 23:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Spet en, k mu je caps lock zaštekal.... Evil or Very Mad
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
starc



Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24
Prispevkov: 1321

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2008 08:07    Naslov sporočila: Re: JEEP CRD MOTOR Odgovori s citatom

FREDI je napisal/a:
TURBO S UKLOPI NEKJE PRI 1700 OBRATIH????


turbo se ne vklopi in izklopi, ampak je ves čas v pogonu!!!
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pontiac



Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03
Prispevkov: 1502
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2008 18:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fuj pa dizel (sory).Turbo vedno začne polnit na polno pri mal večjih vrtljajih. Confused
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
FREDI



Pridružen/-a: 16.12. 2008, 21:40
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2008 21:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja to vem da turbo dela skoz.
Samo bi pa moč mogo dati že pri 1000 vrtljajih
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2008 21:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

za moć pri 1000 rpm so naredili "amerikanci" supercharger, turbo pa pri 1000 rpm nima nobene vloge, dela sicer ja, se vrti, ampak "dela" pa ne, ker rabi izpušne pline da dobi svoje vrtljaje pri katerih začne delat pritisk, to pa sigurno ni pri 1000rpm.
Kar se tiče teh mercedesovih motorjev boš težko dobil dobil kakšen pameten odgovor na tem forumu, ker je pač tako kot pravi cruiser, da plin je za kuhat, nafta je za ogrevanje, bencin je pa za vozit.
Nisem nesramen ali karkoli v tem smislu, ampak jaz imam alergijo na nafto in se s tem ne ukvarjam v nobenem smislu, za bencinarja ti pa lahko marsikaj povem.
Pri teh novih dislih me prav to moti da imajo uporabne moči samo malo, se pravi ko turbo zagrabi pri 2500 recimo in do 3200 ali mogoče malo več pol je pa konec ljubezni, bencin pa grabi skos, sploh pri "celem" motorju
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alfaromeo



Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10
Prispevkov: 1790

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2008 21:23    Naslov sporočila: Re: JEEP CRD MOTOR Odgovori s citatom

FREDI je napisal/a:
ZDRAVO !
ZANIMA ME ALI SE KDO KAJ SPOZNA ALI IMA TAKŠEN MOTOR ?
NE VEM ALI JE TO NORMALNO DA PRI SPELJEVANJU NIMA PRAVE MOČI.
TURBO S UKLOPI NEKJE PRI 1700 OBRATIH????


Turbo dizli so pod magičnimi obrati, kjer zagrabi turbina polmrtvi, zato ni prave moči pri speljevanju. Nato ko zagrai turbina je pa tista famozna brca in Shocked kwa avto vleče. V resnivi ni nič od tega le občutek je tak ker je naenkrat preveč navora, kar povzroči "brco"

Da bo pa avto prej bolj živahen pa lahko rešiš tako, da bolj odpreš izpušni sistem v kolikor že ni odprt, snameš dol kakšen lonec in katalizator, s tem boš dobil boljši pretok in turbina bo zato prej zagrabila, ali pa greš h kakšnemu čiptuning boyzu in se malo poigrata. Kaj dosti rešit pa itq ne moreš.

Iz tega vidika je supercharger ali kompresor po domače veliko boljša izbira. Ni turbolaga. Ima svoje -, kar se predvsem pozna na večji porabi kot pri turbini, grabi pa takoj, ker je vezan na glavno gred. Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
FREDI



Pridružen/-a: 16.12. 2008, 21:40
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 18 Dec 2008 14:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo!
Ugotovil sem da mi je najverjetneje crko termostat, zato ker se te
mparatura ne dvigne niti do četrt na števcu.
Novi termostat pride na servisu dominko 205 eu z ohišjem.
Zanima me če je kje mogoče dobiti ceneje??????

L.P.Fredi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alfaromeo



Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10
Prispevkov: 1790

PrispevekObjavljeno: 18 Dec 2008 15:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Termostat in turbina Confused , ne vem če ima kakšno zvezo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
president
Administrator foruma


Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35
Prispevkov: 1165

PrispevekObjavljeno: 18 Dec 2008 22:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

FREDI je napisal/a:
Zdravo!
Ugotovil sem da mi je najverjetneje crko termostat, zato ker se te
mparatura ne dvigne niti do četrt na števcu.
Novi termostat pride na servisu dominko 205 eu z ohišjem.
Zanima me če je kje mogoče dobiti ceneje??????

L.P.Fredi


www.kts.de
www.pika.de
www.american-parts.de
_________________
RUST IS NOT A CRIME!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6769
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 18 Dec 2008 23:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

president je napisal/a:
FREDI je napisal/a:
Zdravo!
Ugotovil sem da mi je najverjetneje crko termostat, zato ker se te
mparatura ne dvigne niti do četrt na števcu.
Novi termostat pride na servisu dominko 205 eu z ohišjem.
Zanima me če je kje mogoče dobiti ceneje??????

L.P.Fredi


www.kts.de
www.pika.de
www.american-parts.de


Hmm! Morda se motim samo glede na to, da ima ta jeep neeameriški motor dvomim, da so cene delov zanj ameriške prej evropske! Se je pa seveda vseeno dobro pozanimati.
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 22 Dec 2008 13:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vprašaj za ponaredke, saj naj bi bil merecedezov motor not.

Se pa spomnim, ko mi je crknu pri Voyagerju, pri zlatarjih na leski je bil 3200 sit.

uh, kje so tisti cajti.
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2009 11:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nebom načenjal nove teme...............bo tuki kar OK


Nikjer nisem nič zasledil kaj mislite o jeepu s CRDi motorjem 2.7 to so letniki 2003 in naprej


Zagledal sem se v gran čerokija 2.7crdi letnik 04


Bi moral avto zamenjat da bom lahko cobro vozil na zbore in srečanja Smile)))))
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2009 12:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

snake je napisal/a:
Nebom načenjal nove teme...............bo tuki kar OK


Nikjer nisem nič zasledil kaj mislite o jeepu s CRDi motorjem 2.7 to so letniki 2003 in naprej


Zagledal sem se v gran čerokija 2.7crdi letnik 04


Bi moral avto zamenjat da bom lahko cobro vozil na zbore in srečanja Smile)))))


Bolje pi pasal stari model ZG verzija, kar pomeni zadnja verzija prve oblike in 5,9 motor. Pri ceni lahko glihaš, je bolj prostoren in razlika v porabi, 3 litre. Ko pa daš gas boš imel podoben filing kot v kači, sesuje marsikaterega evropskega bencinarja v pospeških in zaviranju.

LP
_________________
Fucking americas V twins....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2009 12:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kar se tiče dieslov je na tem forumu zelo malo pristašev. Če iščeš to za prvi avto in delaš vsaj 50000km letno, potem te razumem da iščeš dieselna, ampak glede na to da gledaš 04 letnik je avto prestar da bi ga imal za prvi svto s takimi kilometri.
Sej mogoče sem čuden, sam si ne predstavljam da imam 427 cobro v garaži, pred garažo pa nemškega dieselna. To preprosto ne gre skupaj Mad
_________________
Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Problematika-Problems... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.