Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FREDI
Pridružen/-a: 16.12. 2008, 21:40 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 16 Dec 2008 22:52 Naslov sporočila: JEEP CRD MOTOR |
|
|
ZDRAVO !
ZANIMA ME ALI SE KDO KAJ SPOZNA ALI IMA TAKŠEN MOTOR ?
NE VEM ALI JE TO NORMALNO DA PRI SPELJEVANJU NIMA PRAVE MOČI.
TURBO S UKLOPI NEKJE PRI 1700 OBRATIH???? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 17 Dec 2008 08:07 Naslov sporočila: Re: JEEP CRD MOTOR |
|
|
FREDI je napisal/a: |
TURBO S UKLOPI NEKJE PRI 1700 OBRATIH???? |
turbo se ne vklopi in izklopi, ampak je ves čas v pogonu!!! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 17 Dec 2008 18:37 Naslov sporočila: |
|
|
Fuj pa dizel (sory).Turbo vedno začne polnit na polno pri mal večjih vrtljajih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FREDI
Pridružen/-a: 16.12. 2008, 21:40 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 17 Dec 2008 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Ja to vem da turbo dela skoz.
Samo bi pa moč mogo dati že pri 1000 vrtljajih |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 17 Dec 2008 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
za moć pri 1000 rpm so naredili "amerikanci" supercharger, turbo pa pri 1000 rpm nima nobene vloge, dela sicer ja, se vrti, ampak "dela" pa ne, ker rabi izpušne pline da dobi svoje vrtljaje pri katerih začne delat pritisk, to pa sigurno ni pri 1000rpm.
Kar se tiče teh mercedesovih motorjev boš težko dobil dobil kakšen pameten odgovor na tem forumu, ker je pač tako kot pravi cruiser, da plin je za kuhat, nafta je za ogrevanje, bencin je pa za vozit.
Nisem nesramen ali karkoli v tem smislu, ampak jaz imam alergijo na nafto in se s tem ne ukvarjam v nobenem smislu, za bencinarja ti pa lahko marsikaj povem.
Pri teh novih dislih me prav to moti da imajo uporabne moči samo malo, se pravi ko turbo zagrabi pri 2500 recimo in do 3200 ali mogoče malo več pol je pa konec ljubezni, bencin pa grabi skos, sploh pri "celem" motorju |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 17 Dec 2008 21:23 Naslov sporočila: Re: JEEP CRD MOTOR |
|
|
FREDI je napisal/a: |
ZDRAVO !
ZANIMA ME ALI SE KDO KAJ SPOZNA ALI IMA TAKŠEN MOTOR ?
NE VEM ALI JE TO NORMALNO DA PRI SPELJEVANJU NIMA PRAVE MOČI.
TURBO S UKLOPI NEKJE PRI 1700 OBRATIH???? |
Turbo dizli so pod magičnimi obrati, kjer zagrabi turbina polmrtvi, zato ni prave moči pri speljevanju. Nato ko zagrai turbina je pa tista famozna brca in kwa avto vleče. V resnivi ni nič od tega le občutek je tak ker je naenkrat preveč navora, kar povzroči "brco"
Da bo pa avto prej bolj živahen pa lahko rešiš tako, da bolj odpreš izpušni sistem v kolikor že ni odprt, snameš dol kakšen lonec in katalizator, s tem boš dobil boljši pretok in turbina bo zato prej zagrabila, ali pa greš h kakšnemu čiptuning boyzu in se malo poigrata. Kaj dosti rešit pa itq ne moreš.
Iz tega vidika je supercharger ali kompresor po domače veliko boljša izbira. Ni turbolaga. Ima svoje -, kar se predvsem pozna na večji porabi kot pri turbini, grabi pa takoj, ker je vezan na glavno gred. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FREDI
Pridružen/-a: 16.12. 2008, 21:40 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 18 Dec 2008 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Ugotovil sem da mi je najverjetneje crko termostat, zato ker se te
mparatura ne dvigne niti do četrt na števcu.
Novi termostat pride na servisu dominko 205 eu z ohišjem.
Zanima me če je kje mogoče dobiti ceneje??????
L.P.Fredi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 18 Dec 2008 15:12 Naslov sporočila: |
|
|
Termostat in turbina , ne vem če ima kakšno zvezo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 18 Dec 2008 22:59 Naslov sporočila: |
|
|
FREDI je napisal/a: |
Zdravo!
Ugotovil sem da mi je najverjetneje crko termostat, zato ker se te
mparatura ne dvigne niti do četrt na števcu.
Novi termostat pride na servisu dominko 205 eu z ohišjem.
Zanima me če je kje mogoče dobiti ceneje??????
L.P.Fredi |
www.kts.de
www.pika.de
www.american-parts.de _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 18 Dec 2008 23:17 Naslov sporočila: |
|
|
president je napisal/a: |
FREDI je napisal/a: |
Zdravo!
Ugotovil sem da mi je najverjetneje crko termostat, zato ker se te
mparatura ne dvigne niti do četrt na števcu.
Novi termostat pride na servisu dominko 205 eu z ohišjem.
Zanima me če je kje mogoče dobiti ceneje??????
L.P.Fredi |
www.kts.de
www.pika.de
www.american-parts.de |
Hmm! Morda se motim samo glede na to, da ima ta jeep neeameriški motor dvomim, da so cene delov zanj ameriške prej evropske! Se je pa seveda vseeno dobro pozanimati. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 22 Dec 2008 13:08 Naslov sporočila: |
|
|
Vprašaj za ponaredke, saj naj bi bil merecedezov motor not.
Se pa spomnim, ko mi je crknu pri Voyagerju, pri zlatarjih na leski je bil 3200 sit.
uh, kje so tisti cajti. _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 06 Maj 2009 11:31 Naslov sporočila: |
|
|
Nebom načenjal nove teme...............bo tuki kar OK
Nikjer nisem nič zasledil kaj mislite o jeepu s CRDi motorjem 2.7 to so letniki 2003 in naprej
Zagledal sem se v gran čerokija 2.7crdi letnik 04
Bi moral avto zamenjat da bom lahko cobro vozil na zbore in srečanja ))))) _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 06 Maj 2009 12:02 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
Nebom načenjal nove teme...............bo tuki kar OK
Nikjer nisem nič zasledil kaj mislite o jeepu s CRDi motorjem 2.7 to so letniki 2003 in naprej
Zagledal sem se v gran čerokija 2.7crdi letnik 04
Bi moral avto zamenjat da bom lahko cobro vozil na zbore in srečanja ))))) |
Bolje pi pasal stari model ZG verzija, kar pomeni zadnja verzija prve oblike in 5,9 motor. Pri ceni lahko glihaš, je bolj prostoren in razlika v porabi, 3 litre. Ko pa daš gas boš imel podoben filing kot v kači, sesuje marsikaterega evropskega bencinarja v pospeških in zaviranju.
LP _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 06 Maj 2009 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
Kar se tiče dieslov je na tem forumu zelo malo pristašev. Če iščeš to za prvi avto in delaš vsaj 50000km letno, potem te razumem da iščeš dieselna, ampak glede na to da gledaš 04 letnik je avto prestar da bi ga imal za prvi svto s takimi kilometri.
Sej mogoče sem čuden, sam si ne predstavljam da imam 427 cobro v garaži, pred garažo pa nemškega dieselna. To preprosto ne gre skupaj _________________ Used to be extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6
1998 Grand cherokee 5.2
1984 dodge B250 VAN
1984 Ford F250 6.9 IDI
1969 Mustang MACH 1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|