Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Hemi_Inside
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 12:10 Prispevkov: 428 Kraj: Kobarid
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Taubi
Pridružen/-a: 07.09. 2006, 22:41 Prispevkov: 636 Kraj: Mozirje
|
Objavljeno: 06 Dec 2008 23:19 Naslov sporočila: |
|
|
In za kok se prodaja, če se je kdo pozanimal, oziroma prodajalec naj pove kaj več o tem ....
LP Taubi _________________ Chevy - Monza V8
Chevy - Camaro V8
Jeep - CJ3
Doodge - Nitro
GMC - Vandura |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hemi_Inside
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 12:10 Prispevkov: 428 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 11:32 Naslov sporočila: |
|
|
318ci mopar motor ni slab, ima veliko možnosti za predelave. In tudi v originalu ne gre slabo in lepo ropota.
Če bi iskal optimalno rešitev za našo deželico bi izbral moparja s 340ci motorjem. Veliki motorji so fajn in dobro lepijo v sedež sam fajn je tud kak ovink zvozit in zato so manjši, lažji motorji, ki še vedno lepijo v sedež boljši!
Moj sanjski avto je Plymouth 'Cuda s 340ci (po možnosti AAR model)...To je najbolše kar lahko dobiš, potegne bolje od vseh hondic vtak in gre relativno dobro skoz ovinke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel 360cid Charger isti letnik in je bil še ta prešvoh!
Mopar mora bit big block, da gre kam _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hemi_Inside
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 12:10 Prispevkov: 428 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 12:50 Naslov sporočila: |
|
|
president je napisal/a: |
Jaz sem imel 360cid Charger isti letnik in je bil še ta prešvoh!
Mopar mora bit big block, da gre kam |
Resno? O hudiča... Kolk konjičev je pa imel ta 360ci?
En starejši test Cude 1973, ki ima že nekoliko podhranjen 340ci ampak vseeno sploh ne gre slabo!
http://www.youtube.com/watch?v=8ToC4idpgOQ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
za neko resno limanje na sedež,verjetno res premalo moči.
za tako počasno uživanje v vožnji pa verjetno čist fajn... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 13:13 Naslov sporočila: |
|
|
tisti motor, ki je za cudo dovolj močan, je za chargerja še vedno prešvoh, ker cuda je pony car, charger je pa full size muscle car. za moje pojme najbolši kombinacija je pa 440 alpa 426 hemi cuda |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 14:14 Naslov sporočila: |
|
|
Ta avto je bil slikan pred big bangom v kranju.Saj po slikah se vidi iz kje pa je pa nevem k ga nisem še nikol vidu.Mogoče ve kaj več bandit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 18:10 Naslov sporočila: |
|
|
Hemi_Inside je napisal/a: |
318ci mopar motor ni slab, ima veliko možnosti za predelave. In tudi v originalu ne gre slabo in lepo ropota.
Če bi iskal optimalno rešitev za našo deželico bi izbral moparja s 340ci motorjem. Veliki motorji so fajn in dobro lepijo v sedež sam fajn je tud kak ovink zvozit in zato so manjši, lažji motorji, ki še vedno lepijo v sedež boljši!
|
Seveda ni slab! Vendar, če delaš predelave so to spet dodatni stroški in že zaradi tega začetna cena avta ne more biti visoka. Tudi zvok ima sigrno v redu. Tuki gre za moje osebno prepričanje ker je meni pri Mopar muscle avtih edino pomeben motor in ta mora bit vsaj 440 ali pa HEMI! Mene ti avti drugač ne potegnejo, ker mi vizualno niso nič posebnega. Edini res hud mi je Plymouth superbird daytona.- A si predstavljaš tega s kakšnim 318cid motorjem ? - neumno!
Če ti je pa avto vizualno zelo všeč (tudi meni ni grd, da ne bo pomote, ampak je še kar veliko avtomobilov, ki so mi bolj všeč) pol seveda ni hudo tudi, če motor ni najhujši.
A se je že kdo pozanimal za ceno tega chargerja? _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hemi_Inside
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 12:10 Prispevkov: 428 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
Ja ampak za našo deželo in naše razmere se mi zdi kak small block še vedno bolj primeren kot big block. Ne vem no, moje osebno mnenje.
440 in Hemi sta zakon motorja! Ampak na današnjem trgu so lepo ohranjeni prekleto dragi. Hemi Cuda tam okol $80000 +. Kupiš small block za nizko ceno, nekaj manjših predelav in po performansah se lahko meriš z originalnim hemijem...Kar poglej si, da dandanes na drag progah veliko več nastopajo naviti small blocki kot pa big blocki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
Hemi_Inside je napisal/a: |
Ja ampak za našo deželo in naše razmere se mi zdi kak small block še vedno bolj primeren kot big block. Ne vem no, moje osebno mnenje.
440 in Hemi sta zakon motorja! Ampak na današnjem trgu so lepo ohranjeni prekleto dragi. Hemi Cuda tam okol $80000 +. Kupiš small block za nizko ceno, nekaj manjših predelav in po performansah se lahko meriš z originalnim hemijem...Kar poglej si, da dandanes na drag progah veliko več nastopajo naviti small blocki kot pa big blocki. |
hemi cude ne kupiš zato, da boš z njo vozil na drag dirkah in jo navijal, ampak zato, ker je to naložba in ker je to redek del tehnološke dediščine. small block pa so bolj cenovno dosegljivi in jim cena majn raste, zato jih tudi bolj uporabljajo za dirkanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hemi_Inside
Pridružen/-a: 21.09. 2008, 12:10 Prispevkov: 428 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
Ja. To je še en razlog zakaj je bolje vzet small block in se brezskrbno furat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
Hemi_Inside je napisal/a: |
Ja. To je še en razlog zakaj je bolje vzet small block in se brezskrbno furat. |
če se misliš veliko vozit z njim in se nad njim "izživljat", vsekakor. jz bi raj meu enga fajn muzejskega za sam na šove vozit in ga glancat (je pač dobra naložba, raj mam to kot delnice, še posebno v današnjih časih), pol pa še enga američana z zgodnjih devetdesetih, ki ga dobiš za male pare, lahko delaš z njim kar hočeš ker je skoraj brez (materialne) vrednosti, tuning potencial ima pa lih tako zelo velik, morda so kosi še cenej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 07 Dec 2008 22:27 Naslov sporočila: |
|
|
Hemi_Inside je napisal/a: |
Ja ampak za našo deželo in naše razmere se mi zdi kak small block še vedno bolj primeren kot big block. Ne vem no, moje osebno mnenje.
440 in Hemi sta zakon motorja! Ampak na današnjem trgu so lepo ohranjeni prekleto dragi. Hemi Cuda tam okol $80000 +. Kupiš small block za nizko ceno, nekaj manjših predelav in po performansah se lahko meriš z originalnim hemijem...Kar poglej si, da dandanes na drag progah veliko več nastopajo naviti small blocki kot pa big blocki. |
No saj pravim, če ti je avto všeč pol ni tok važno ker motor ima! V bistvu sem hotel poveda samo to, da ta avto nebi smel bit prav zelo drag in nedostopen prav zaradi motorja. Pač imam nekaj izkušenj slovenskimi prodajalci U.S. vozil. Vsi pravijo, da je edini v slo in prejšni lastnik je bil Elvis in tako naprej. In nebi me presenetilo, če bi imel ta charger ceno kot letnik 1968 440cid. Nebi me presenetilo tudi, če bi me hotel prepričat, da je ta avto original iz filma Dukes of hazard. Mimogrede približno 14 dni nazaj, ko se je pojavil oglas za ta avto je v opombah pisalo: "edini pravi muscle car v Sloveniji" oz. nekaj zelo podobnega. Zdaj je to umaknil. Zgleda, da mu je nekdo svetoval naj ne piše traparij.
Pa, da nebo kakšnega nesporazuma, prodajalca ne obtužujem ničesar!! Ga ne poznam in mogoče je čist v redu možakar, ki točno ve kakšen avto ima in ima zato tudi primerno ceno. Samo iz lastnih izkušenj sem povedal na kakšne primerke (prodajalce) lahko naletiš pri nas!
To kaj je primerno za našo deželico in naše razmere pa ni tok važno men je važno kaj je zame primerno !!
HEMI se pa strinjam, da je čist predrag in ne verjamem, da ga bom kdaj imel! Al pa ! _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|