Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lugr78
Pridružen/-a: 29.09. 2011, 12:33 Prispevkov: 35 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 21 Jun 2022 21:02 Naslov sporočila: Popravilo kompresorja klime |
|
|
Živijo,
Imam Forda Thunderbirda letnik 1973 kjer mi je zaribal kompresor klime. Kje ( po možnosti na gorenjskem) je kdo ki bi kompresor lahko obnovil ?
Hvala za info |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 22 Jun 2022 11:42 Naslov sporočila: |
|
|
sem imel isti problem s kompresorjem na GMCju. Je zaribal in nihče ga ni hotel obnoviti. nakup novega iz USA se mi je zdel predrag.
na avtoodpadu sem za 20 eur kupil kompresor iz enega evropskega avta, nosilec sem naredil sam, cevi in priključke mi je naredil lokalni klima mojster.
klima mi deluje že 5 let brez težav. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
lugr78
Pridružen/-a: 29.09. 2011, 12:33 Prispevkov: 35 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 23 Jun 2022 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Dobra ideja, hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 25 Jun 2022 10:15 Naslov sporočila: |
|
|
V primeru da ti drugega ne preostane kot obnova pa ti priporočam servis Kogovšek samo boš v teh dneh čakal ker so dopusti in dela s klimami je čez glavo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 22 Sep 2022 18:10 Naslov sporočila: |
|
|
Si uspel rešiti zadevo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lugr78
Pridružen/-a: 29.09. 2011, 12:33 Prispevkov: 35 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 24 Sep 2022 14:10 Naslov sporočila: |
|
|
Avto je bil na barvanju tako da še nisem uspel nič urejati. Ko sestavim avto se odpeljem do Kogovška da pogleda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 25 Sep 2022 12:18 Naslov sporočila: |
|
|
Aha.
Vem danes je težko dobiti dobrega ličarja in kleparja ker so se zelo zdesetkali in imajo gnečo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 25 Sep 2022 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Nope.. Dobrega ličarja pa res ni problem najti.. Problem nastane, ko je treba dobrega ličarja dobro plačati.. Tukaj se zaplete, ker so slovenceljni škrtice |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 26 Sep 2022 14:03 Naslov sporočila: |
|
|
RTX je napisal/a: |
Nope.. Dobrega ličarja pa res ni problem najti.. Problem nastane, ko je treba dobrega ličarja dobro plačati.. Tukaj se zaplete, ker so slovenceljni škrtice |
Odvisno kako gledaš.
Zelo malo je resnih in pravih ljubiteljev ter želi imeti res poštimanega u nulo.
BEJA pa je stručko za klime |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 26 Sep 2022 14:43 Naslov sporočila: |
|
|
Gledam skozi oči tistega kateri dela avto..
Vsak bi rad imel poštimanga, plačal bi pa skoraj nič.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lugr78
Pridružen/-a: 29.09. 2011, 12:33 Prispevkov: 35 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 26 Sep 2022 17:02 Naslov sporočila: |
|
|
Tema je malce zašla
Kar se tiče dobiti ličarja vsaj pri meni ni bilo lahko (preden smo sploh kakšno rekli o ceni). Vsi so bili zasedeni vsaj par mesecev vnaprej, kakšen blatnik bi še naredili hitreje, celega avta pač ne. Druga težava je bila velikost peči, tudi tukaj so bile pri nekaterih omejitve. Res pa je da sem spraševal v svoji okolici, najbrž bi dobil kje na drugem koncu SLO tudi hitreje.
Ko sem dobil končno nekoga ki je bil pripravljen delat oldtimerja v tej velikosti sva se šele začela pogovarjat o ceni...
Seveda vsak išče razmerje price/performance ki je tudi pomembno pri tem.Zastonj je logično da ne bo nihče delal ( jaz tudi ne pričakujem tega), vendar mora biti cena primerna pričakovani kvaliteti izvedenega. Nekdo ki bi zadevo naredil "pod kozolcem", brez peči in računa pač ne more pričakovati plačila enakega specialistu ki dela samo top zadeve.
Mogoče se pa motim |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 29 Sep 2022 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
Kakor vzameš, letos je problem z delom in rezervnimi deli, saj je potrebno dolgo čakanje.
Kar se pa tiče klime lahko povem da jo je pred leti znanec vgradil v svoj prvi avto, Fiat Punto prve generacije, in potrebno je bilo skoraj celega do golega razdreti, sploh armaturo in tapete ter narediti novo napeljavo. Zanimivo pa da je imel letnik 1993 že vse pripravljeno razen potrebne so bile dodatne finese.
Delo je pod črto če bi bil natančen naneslo več kot je celi avto vreden, ampak se je splačalo, saj bo naslednje leto že starodobnik.
Kar se pa ličanja in kleparije tiče je malo profesionalcev in te so bolj na vasi zaradi prostora in ostalega.
Dobro delavnico imeti ali si jo izposoditi je danes že kar velik projekt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 04 Okt 2022 10:46 Naslov sporočila: |
|
|
lugr78 je napisal/a: |
Druga težava je bila velikost peči |
v bistvu offtopic, ampak vseeno: a mi lahko kakšen znalec razloži, a je res nujno barvo še "zapečt"? Kolikor sem raziskoval, pri sodobnih barvah peč sploh ni potrebna. Oziroma rabiš bolj zaradi hitrejšega sušenja, da prej lahko nardiš morebitne korekture, pa poliranje ipd (ker moraš s poliranjem ipd pri sveži barvi sicer par dni počakat).Torej je peč smiselna za profesionalno delavnico, ki hoče čimveč avtov "čez spravit" v čimkrajšem času (čas je denar).
Za samo kakovost barvnega nanosa pa je menda povsem OK, tudi če je ne zapečeš - pač par dni počakaš in si s sveže barvanim avtom malo bolj previden, v naslednjih mesecih pa jo v vsakem primeru sonce do konca "zapeče".
Naj mi kdo pove, če sem dobil napačne informacije ali kaj narobe razumel. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 04 Okt 2022 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
Nisem iz stroke ampak samo ugibam. Pomojem je bistvo v tem kar si tudi sam ugotovil, peč se uporablja zaradi hitrejšega sušenja.
Recimo moje izkušnje z barvanjem, kjer sem uporabljal mat barve, ki se zelo hitro sušijo v primerjavi z lak barvami, nikoli nisem rabil in uporabil peči. Posušeno takoj in popolnoma obstojno. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lugr78
Pridružen/-a: 29.09. 2011, 12:33 Prispevkov: 35 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 04 Okt 2022 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
Najbrž je res zaradi hitrejšega sušenja, nekaj pa je tudi čistoča pri barvanju.
V komori je najbrž lažje zagotoviti čistočo da se kaj ne ujame v svežo barvo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|