Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 12 Feb 2022 00:20 Naslov sporočila: |
|
|
Sej se da šezmerej marsikej.. Zadnjič sem prodal starega granda 5.2 katerega bojo predelali v tovorno, da bo cestnina bolj človeška.. Se bom pozanimal koliko daleč je projekt, da vidim če jim uspeva/je uspelo.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kuli9
Pridružen/-a: 02.02. 2022, 14:06 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 17 Feb 2022 13:09 Naslov sporočila: RTX |
|
|
Zdravo prosim če boš dobil info da vidim/o kako in kaj
Hvala
Izgleda pa da bo najboljša opcja oldija pa gremo
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 09 Mar 2022 05:40 Naslov sporočila: |
|
|
A to razmišljaš o predelavi in vpisu kategorije N1?
Kako ti kaj kaže omenjeni projekt? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
schik
Pridružen/-a: 30.01. 2014, 13:06 Prispevkov: 11 Kraj: Črnomelj
|
Objavljeno: 22 Apr 2022 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
Problem rata predvsem ker mora biti mreža homologirana za ta tip avta kar pa verjetno tipsko ne obstaja. Da jo greš sam delat, te bo pa homologacija toliko koštala, da je RAM ugodnejši
Pred leti sem v isti namen predelati Grand Cherokee-ja vendar se je pri mreži ustavilo. Je se pa pred leti dalo delat marsikaj.
Razmerje nosilnost za tovor in nosilnost oseb mora biti v prid tovoru. Voznik se računa 75kg, potniki 70kg. Sedaj pa moraš videti koliko ti potem še ostane "fore". Npr. vozilo ima nosilnost 500 kg, se pravi več kot 250 kg mora biti za tovor. 75kg+140 kg= 215 kg, se pravi to gre, za 4 osebe je to 285 kg in ne gre. Se pravi ga lahko homologiraš max za 3 osebe. To sem na pamet rekel ampak nekako tako je. Pa še dimenzije škatle kot je bilo prej omenjeno mora biti moč sestaviti v tovornem prostoru. Ni nujno da jo stlačiš noter, vendar če jo teoretično notri lahko sestaviš potem zadostuje. Folije več niso dovolj, mora biti kovinska stena namesto zadnjih oken. Tisto kar je bilo narejeno 10+ let nazaj pozabi, danes več ne gre. Vsaj po uradni normalni poti ne.
Na kratko, cca 5 let nazaj sem jaz obupal. Lahko da se je tudi v tem času že kaj spremenilo. Samo če se je, je kvečjemu slabše, saj vem da recimo kombiji s 5 ali 6 sedeži so registrirani kot tovorni in morajo imeti mrežo vendar je skoraj nobeden nima. Sploh starejši ne, pa vem iz prve roke, da so na tehničnih začeli to gledat, sploh odkar se slikajo vozila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 27 Jun 2022 13:26 Naslov sporočila: |
|
|
Mimogrede, a to si ga mislil imeti kot lovsko vozilo?
Za prevoz divjadi je ceneje nabaviti priključek kateri se montira oziroma pritrdi na vlečno kljuko.
Svoj čas pa so pred leti predelovali Fabie in Octavie karavane, kjer pa so namesto zadnjega srednjega oziroma 5.sedeža naredili tunel ter se odrekli varnostnemu pasu in vzglavniku. Poznam primere, ko so se s takimi peljali polno zasedeni pa jim nihče ni nič rekel.
Ampak pomoje je ceneje nabaviti že homologirano vozilo ali pick-up oziroma poltovornjak in imaš mir.
Mimogrede sem pa dobil izračun od znanca kateri namerava nabaviti Ford Super Duty F-350 King Ranch kateri ima :
- 6,7 litrski V8 turbo diesel,
- 400 konjskih moči,
- dolg je 6,68 metra,
- širok je 2,8 metra (vključno z ogledali, sicer pa 2,44 metra),
- visok je 2 metra,
- najnižja točka je 20 cm nad tlemi,
- kason je dolg 2,49 metra,
- največja dovoljena skupna masa vozila je 7940 kg,
- ima dva altenatorja, ki skupno dajeta 360 Amperov,
- sem mogoče že omenil, da stane 47.970 USD (samo avto, brez homologacije, carine, transportnih stroškov, zavarovanja, registracije,....),
- če ne pristeješ strošek izpita za C kategorijo je potem ugodna nabava, ampak po večini zasedaš dve parkirni črti, pelješ in parkiraš na pasu za tovorna vozila in avtobuse, to je vozilo za ugodne potovalne hitroste (največ 110 km/h), ....
V kolikor bo pri nas tako kot v sosednjih državah sprejet zakon do bo B kategorija do NDM 7500kg pomeni da boš lahko opravljal večino del kar se tiče logistike in promocije.
Poznam znanca kateri je kupil starega VW LT NDM 2800kg in ga homologiral kot vozilo za pomoč na cesti oziroma avtovleko na NDM 3500kg in tako lahko naložil 1700kg težak avto ; predkratkim je brez težav peljal Audi Q7 in mu nihče ni težil. Skratka v kolikor imaš veze bi se tudi to vozilo dalo homologirati in poceni uvoziti.
Jaz bi počakal da se sprejme omenjeni zakon kot se je predkratkim B 125ccm kot ga poznajo naši sosedje in zadevo uvozil ter registriral na firmo ali pa kot katero od obrtniških vozil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 28 Jun 2022 06:35 Naslov sporočila: |
|
|
Filip je napisal/a: |
Jaz bi počakal da se sprejme omenjeni zakon |
tega ne bomo dočakali _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 03 Jul 2022 15:40 Naslov sporočila: |
|
|
starc je napisal/a: |
Filip je napisal/a: |
Jaz bi počakal da se sprejme omenjeni zakon |
tega ne bomo dočakali |
Misliš da omenjeno ne bo zaživelo kot je že v večini EU in v Srbiji? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 04 Jul 2022 06:57 Naslov sporočila: |
|
|
Filip je napisal/a: |
starc je napisal/a: |
Filip je napisal/a: |
Jaz bi počakal da se sprejme omenjeni zakon |
tega ne bomo dočakali |
Misliš da omenjeno ne bo zaživelo kot je že v večini EU in v Srbiji? |
tako mislim ja. o tej spremembi poslušam že 20 let, pa se še ni zgodila in nič ne kaže, da se bo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 05 Jul 2022 18:10 Naslov sporočila: |
|
|
Aha.
USA vozila so pač za specifičen krog kupcev oziroma niso za vsakega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
george wheels
Pridružen/-a: 20.11. 2014, 14:53 Prispevkov: 51 Kraj: okolica sežane
|
Objavljeno: 27 Avg 2022 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
moraste ločit
eno je: tovorno vozilo, zato da ga lah das na firmo, to je lah marsikateri avto pregrado prtlažnika
drugo je: tovorno vozilo s specifikami ki zadostujejo za oprostitev DMV ja
to so dva povsem različna pojma _________________ Erik |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 30 Avg 2022 15:32 Naslov sporočila: |
|
|
Res je.
Ampak 80% je pa realno promocijskih in se jih sploh ne uporablja kot dejansko delovno vozilo ampak bolj kot promocijsko, sem in tja pelja večjo oziroma zajetnejšo količino tovora.
Ta je pa očitno iz samogradnje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
george wheels
Pridružen/-a: 20.11. 2014, 14:53 Prispevkov: 51 Kraj: okolica sežane
|
Objavljeno: 31 Avg 2022 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
pa sej ni važno zakaj se uporablja, koga to briga, bistveno da si ga dajo lahko v stroške, pa tud če kemik in mapo pelje _________________ Erik |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Filip
Pridružen/-a: 07.08. 2017, 12:44 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 04 Sep 2022 06:33 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Pusti tega Filipa, tip je trol. |
Za večino ja, ampak resnih in tistih ki pa niso troli je pa malo.
In ja ni važno zakaj se vozilo uporablja, važna je namembnost!
Dovolj jasno?
Tema se lahko zaklene. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 06 Sep 2022 04:34 Naslov sporočila: |
|
|
Filip je napisal/a: |
Za večino ja, ampak resnih in tistih ki pa niso troli je pa malo.
In ja ni važno zakaj se vozilo uporablja, važna je namembnost!
Dovolj jasno?
|
Haha! A to si zdaj samemu sebi razložil? Pa ti je zdaj jasno?
Filip je napisal/a: |
Tema se lahko zaklene. |
A zdaj bi pa ti rad še odločal katere teme se bo zaklepalo. haha Legenda. Zakaj že?
Tema je čist v redu, če preskočimo tvoje objave. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|