Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 13 Dec 2019 22:30 Naslov sporočila: |
|
|
Pol si se prav odločil, ker si vzel vleko do Slovenije. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 14 Dec 2019 12:07 Naslov sporočila: |
|
|
Gorenski je napisal/a: |
No danes sem šel in vzel preizkusne tablice in po 4km vožnje po asfaltu v zadnjem pogonu mi kar naenkrat zaropota in ko da hoče nekaj avto ustavit pri cca 70km/h....In se mi razleti zglob na sprednji desni polosovini |
Ojej. Kako pa to, a je bil 4HI morda vseeno vklopljen? (preveri 4x4 stikalo)
Ali pa je bil CV joint že tako zjeban... še dobro da je nov na Rockauto samo cca 60 EUR (no ja, sicer moraš vzeti dva in prišteti še poštnino in carino).
Vmes pa lahko oba CV jointa (polosovini) odšravfaš in se mirno voziš v 2HI.
Vseeno pa z vnaprej preveri v kakšnem stanju je transfer case, ter 4x4 stikalo (a maš vklop 4x4 na ročko ali elektronsko na knofe? - če je slednje, je novo stikalo poceni, v rangu 20 EUR). _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 15 Dec 2019 00:32 Naslov sporočila: |
|
|
Ima ročico za vklop 4x4 in reduktorja....Glede ročke je blo vse ok, 4x4 se je vklopil in tudi izklopil (preverjeno).... Pač enostavno se je zglob razletel. Sem najdu eno polosovino v nemčiji in mi jo je že danes poslal. Sem pa danes vzel polosovino dol, da je avto vozen normalno. Bom pa moral avto spustiti dol, saj je torzija našpanana do konca v luft, in ni skoraj nobene federacije spredaj. Tudi opazil sem da mi zadnja aksa malo pleše naprej in nazaj, tam kjer so U nosilci na vzmeteh..... Tako da en dan dela in bo vse urejeno
Je pa res velika razlika med dually-em in navadnim silveradom, ki sem ga imel 2 leti nazaj - v vožnji, performancah - se vidi da je to bolj tovorno vozilo.
_________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
knight
Pridružen/-a: 08.10. 2010, 06:32 Prispevkov: 99
|
Objavljeno: 21 Dec 2019 18:51 Naslov sporočila: |
|
|
Gorenski je napisal/a: |
Bom pa moral avto spustiti dol, saj je torzija našpanana do konca v luft, in ni skoraj nobene federacije spredaj. |
Se mi je zdelo, da nekak previsoko zgleda |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 24 Dec 2019 17:20 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem spustil torzijo spredaj in je neverjetna razlika v vožnji. Čez ovinke gre normalno, prej je pa bil občutek, kot da hoče nekaj raztrgat. In pa dejansko je zdaj federacija spredaj, prej pa ko je avto stal na mestu so bile zgornje roke že orng naslonjene na omejevalce.
In pa še zadnja slika z Mercuryem, nato je novi lastnik prišel danes ponj.
_________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
knight
Pridružen/-a: 08.10. 2010, 06:32 Prispevkov: 99
|
Objavljeno: 25 Dec 2019 18:11 Naslov sporočila: |
|
|
Nekomu je očitno blo všeč tako in ga je dvignil, ampak kot praviš, je zdaj razlika v vožnji očitna, pa tudi izgled je zdaj čist drug, lepši bi reku |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 26 Dec 2019 13:29 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, potem sem ga še malo dvignil za cca 3cm. Prej se mi je zdel skoraj da prenizek.... Ampak ja, vožnja je čist druga. Mi je pa zglob na polosovini zlomilo samo zaradi tega, ker je bil preveč dvignjen. In ko zaviješ volan je pa zglob še tolko bolj trpel. _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
knight
Pridružen/-a: 08.10. 2010, 06:32 Prispevkov: 99
|
Objavljeno: 26 Dec 2019 17:28 Naslov sporočila: |
|
|
Logično, prevelika obremenitev in ni več zdržal... Ja, zdaj zgleda ravno prav visok |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 02 Jan 2020 22:55 Naslov sporočila: |
|
|
Po iskanju ustrezne notranjosti in ostalih delov ki jih potrebujem, sem prišel do zaključka da bi bilo super kar kupit parts car. In res se je nekaj dokaj ustreznega pojavilo za dober denar....
1998 C2500, z isto kabino, isto dolžino kesona in tudi z 6.5 TD ter odlično ohranjeno notranjostjo Upam da ga dostavijo naslednji teden da lahko začnem malo delat
_________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 11 Jan 2020 15:43 Naslov sporočila: |
|
|
Silverado C2500 je prispel.
Avto se res lepo pelje, je razlika proti K3500. Tudi motor bolj potegne. Sem pa že danes opravil eno furo z njim
Naslednji teden se pa začnejo dela - končno. _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 12 Jan 2020 09:58 Naslov sporočila: |
|
|
P**** sam men je C2500 bolj kul! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 12 Jan 2020 12:04 Naslov sporočila: |
|
|
Meni je tudi C2500 bolj kul, lepši in tudi bolj uporaben (razen k manjka 4x4) pa tudi tisto ni glih en tako velik plus.
Daj ti raje uporabi K3500 za donor car.
Pa še lažje ga boš prodal, ker itak vemo, da nebo dolgo pri hiši. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 12 Jan 2020 13:23 Naslov sporočila: |
|
|
Ja C2500 zankrat mehansko nič ne fali....samo rjast je kr precej. drugače se res lepše pelje kot K3500, ampak nekak sem bolj za K3500. _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 12 Jan 2020 22:18 Naslov sporočila: |
|
|
C2500 povariš. Karoserijski deli se tako dobijo. Ali jih pa sam izdelaš, čeprav ne vem kje je večja računica.
Notranjost za 3500 pa obnoviš. Pa mislim, da se tudi to vse v veliki večini dobi. Pa rešiš dva avtomobila, ok pick up trucka. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 13 Jan 2020 10:07 Naslov sporočila: |
|
|
Mah ko GMT400 (ali katerokoli drugo vozilo) enkrat začne pošteno rjaveti, ponavadi nima več veliko smisla.
Saj notranjost za obnovo 3500 bo vzel iz tega 2500 - ravno zato je pa slednjega tudi kupil.
In jaz osebno bolj navijam da porihta 3500 - saj C2500 je kul truck, jasno, ampak 3500 dually pa še precej bolj. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|