V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Dodge RAM 1500 V8
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Janez



Pridružen/-a: 04.01. 2019, 04:03
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 02:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala fantje za mnenja Very Happy

Ja res je, konec leta bo 4-ka pred menoj in sem mnenja, da je ravno sedaj še pravi čas o nakupu pickupa.
Sem sicer nekoliko višje postave ( pa ne ravno tako visoke, cca 190), in je recimo ranger glede vstopa in izstopa ravno pravšnji...oziroma bi bil lahko še celo za kakšen cm višji. Toyota ima pa še manj prostora pri vozniku...vsaj meni se je tako zazdelo...
Je pa tudi res, da v ameriške pickupe ( bilo katere) se nisem imel priliko niti vsesti, kaj šele voziti. S tem se tudi zavedam vseh prednosti pa tudi slabosti, kot ste jih že prej napisali o vožnji, parkiranju, servisiranju ipd.
Edino kolikor toliko podobno vozno izkušnjo kar se gabaritov tiče imam z vožnjo raznih kombijev ( osebnih, tovornih, ...)
Pickup je pač želja iz rosnih mladih let Embarassed
Uporabil bi ga seveda za vsakodnevne prevoze, predvsem pa želim imeti tovor ločen od potniške kabine že zaradi vonjav, ki jih tovor oddaja ( npr motorne žage, prevoz manjših količin goriva, prevoz kakšnega metra drv iz gozda in podobno)

Kot sem opazil na forumu, je vsako leto srečanje ameriških vozil?
Ali se v letu 2019 tudi planira kakšen miting?

Lp
Janez
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 09:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz bi predlagal eno stvar, ki je sicer v nasprotju z zgornjim naslovom, vendar mislim, da je še kako upravičena razmisleka. V6 bencinski motor. 3.6 V6 Pentastar.

Glede homologacijskega postopka pa, kot so že zgoraj zaisali. Zelo dobro se pozanimaj kaj zahtevajo. Pa nikar ustno. Naj bo pisno. Najbolje, da kar pri več različnih izvajalcih.

Sodelavec je tri leta nazaj opravljal homologacijski postopek za Rama letnik 2004. Zahtevali so standardne predelave sprednjih žarometov, spremembo zadnjih rdečih smernikov itn.
Za to generacijo Rama, katerega ima on se ne dobi sprednjih žarometov za evropski trg. Kar pomeni kustom predelavo... Rezanje žarometov, menjava parabol itn.

Na koncu je homologacijski postopek opravljal drugje, kjer so spregledali vse zahtevane predelave. Zdaj je vsako leto prepuščen na milost in nemilost gospodov na tehničnem pregledu.

Glede you tube kanalov pa priporočam:The Fast Lane Truck

Fantje testirajo pick up trucke in je njihov pogled na ta vozila malo drugačen.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Mulc



Pridružen/-a: 06.08. 2013, 12:34
Prispevkov: 204
Kraj: Brebovnica

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 09:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

miran je napisal/a:

- zaradi opravičenja plačila DMV sem nabavil Quad cab, torej srednjo kabino, zato zadaj za šoferjem NI prostora niti za otroka, kaj šele za odraslega človeka
- tudi iz tega po par urah vožnje prilezem ven ves zvit in polomljen. Za postavnejše šoferje ni ravno veliko prostora, še zlasti, če so že pozabili, kdaj so imeli tisto okroglo obletnico s 5...
- nisem ravno ljubitelj pranja in čiščenja avtov, a tudi če bi bil, mi ga v pralnico na valjarje ne bi vzeli, ker pravijo, da je preširok
- še kaj slabega? ne vem!



Ok Jest sm svojga RAM-a uvozil 2013 ...

Namenoma sem pustil v citatu samo zgornje tri alineje...

Osebno imam crew cab... DMV-ja takraz še ni bilo... zgleda da se je do danes marsikaj spremenilo...

Tudi po parih urah vožnje.. Brebovnica - Brno iz avta NE stopim polomljen... ok sem pač malo mlajši... (35)

Kar se pa tiče pralnice pa moram protestirat!!!

Sam ga vozim v Gorenjo vas h zrajdnci... pospravim špegle, odstranim anteno in to je to!!! Avto se DA oprati v avtopralnici... je pa 2006 letnik za tiste ki se boste hoteli kregat o širinah glede po letniku...

Pozitivna stvar RAM-a .. tok poceni rezervnih delov nima noben evropski avto...

LP Rok
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
interceptor



Pridružen/-a: 05.10. 2017, 12:25
Prispevkov: 125

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 09:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozabi RAM-a, je napram GM-a jajc, kar so mi tudi potrdili ljudje, ki jih dejansko servisirajo in uporabljajo že celo večnost. Imam ga sam in mi je na trenutke žal, Silverado je svetlobna leta naprej. Hvalijo ga tisti, ki še nismo imeli obeh znamk v uporabi, Bistvenih sprememb že ni od 3 generacije naprej, servisiranje je mora biti striktno po navodilih, če ne te prej ali slej pusti na cesti, GM pa dopušča ohlapnost je neobčutljiv in vzdržljiv. Med vožnjo slišiš vsak kamenček ki ti prileti izpod koles, kvaliteta materialov na nivoju iz 90 let itn.
V glavi moraš imet da je to tovorni program in nima nobene zveze z osebnimi vozili, glede na način vožnje in uporabe, je pa res da se pelje dosti boljše napram evropskemu segmentu pick upov kot so hilux, ranger, l200, amarok ravno zaradi velikosti.
Pa ne bit zdaj užaljeni lastniki RAM-ov, vzemite si prikolico s 3 tonami in se odpravite na 10 urno vožnjo z enim in drzgim in bote videli razliko.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Janez



Pridružen/-a: 04.01. 2019, 04:03
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 10:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Okej,

se pravi da se moram najprej pozanimati na upravni enoti (v mojem primeru je to Škofja Loka) in na davčni upravi, kako je s samimi davki glede na omenjeni tip vozila?

Ali glede vzdrževanja, tisti, ki ste lastniki ameriških pickupov, potem sami opravljate servisne posege ali kako je s tem? Recimo menjava olja, svečk, filtrov ipd...
Kaj pa priklop na računalnik, nastavitve
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 12:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede servisiranja je sicer pametno da te že vnaprej zanima, ampak si pa tudi malo preveč presran.

Če sem prav razumel - kupuješ nov avto, ne? Glede servisiranja torej nekaj let ne rabiš drugega kot letno menjavo olja in filtra, pa morda občasno zavorna tekočina. To zna vsak mehanik. OBD testerje imajo tudi vsi mehaniki -če je za Ram kakšen specialen, ga boš pa kupil, ne.
Če si iz Škofje Loke, ti itak avto lahko rihta Eržen.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 14:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Interceptor je lepo povzel dejstvo, ki ga tudi jaz zagovarjam, pa še več izkušenj ima. GM ima tradicijo in samo dobro še nadgrajuje. Dodge je pa začel s temi Rami odkar se druži z Europejskimi lastniki in neki se silijo. Višek je dosegel sedaj k so vtaknili tisti Makaronarski VM dizel not. Saj se ve da v USA niso nič kaj popularni.

Kar se kabin tiče je extendet cab najbolši kompromis, crew cab je brca v prazno, neuporabno kot avto in niti kot tovorno.


Za servis se res ne rabiš sekirat, saj to ni Nemško zakomplicirano. Tisto olje in svečke pa zna vsak mehanik. In kot ti je omenil imaš Eržena tam.

S homologacijo je pa itak jajc to se ve. Sem pa skoraj siguren, da za GM dobiš EU luči, sem jih videl ko sem jih iskal za mojega. Bolj elegantna rešitev je, da kupiš avto v Nemčiji z že narejeno EU homologacijo.

Miran, kako to da imaš samo 500kg nosilnosti, a je težak 3 tone al je narejen iz plastike ? Rolling Eyes
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
miran



Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50
Prispevkov: 241
Kraj: Gocan

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 15:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po homologo kartončku:
NDM je 3.129 kg.
Masa avta je 2.663 kg.
3.129 kg - 2.663 kg = 466 kg.
Šofer je tam nekje med 100 in 200 Evil or Very Mad
Je... ga, tako je!
A neglede na papirje: ko sem naložil eno paleto peletov (cca 1 t), se je tako povesil, da sem se ustrašil za fedre in sem hitro polovico zmetal dol Embarassed
Pa sem na RAM forumu vprašal, če se da dobiti kit za ojačitev vzmeti, a so mi svetovali, naj nabavim RAM 2500, pa ne bo težav.
Ni kaj, jaz, ki šminke ne maram, imam očitno full šminkerski avto Embarassed Embarassed Ta tovornjak za tovor vozit pač ni!
Lahko pa vlečem 3500 kg prikolico.
Miran
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miran



Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50
Prispevkov: 241
Kraj: Gocan

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 15:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne paše povsem v to temo, a tale nasvet za predelavo zadnjih luči iz USA (rdeča štop luč utripa kot smernik) v EU (štop luči sta sami, smernik je ločen) bo mogoče komu koristil: to lepo opravi tale čudežna škatlica

Se jo dobi na netu, ni draga - če ne bi bilo poštnine. Išči pod "118158".
Miran
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
interceptor



Pridružen/-a: 05.10. 2017, 12:25
Prispevkov: 125

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 15:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To niti ne rabiš za RAM-a, je edino kar je dobro narejeno da je vse ločeno, utripalka luč in stopluč.
Moj ima skupno maso 3017kg, prazen tehta 2550kg in ima 467kg nosilnosti.
Ko vlečem 3500kg, tehtam 90kg in 300kg teže na kljuko pa hladilnik pijače pa smo že fertik s tovorjenjem.
Ampak vse ostalo pa je kriza, tempomat ki nima pojma kako bi naj deloval pri vleki prikolice, menjalna ročica ki ne uboga, dela kot se ji zaželi, servisi med 3000 in 5000milj glede na obremenitev, menjava verig in zobnikov na 40000milj itn. Žalostno je da to potrdijo vsi ki servisirajo ta vozila (govorim za območje A in D), ampak če se človek drži določenih stvari pol miljona milj pri bencinarju ni niti redkost prav tako pa ne uničeni motorji pri 50000milj.
Prva daljša pot je za njim vnaprej pa bomo videli če ne bo pa za razdalje do 500km.

Poglej raje v koncern GM in glej raje pick upe do leta 2007, boš bolj mirno spal in bolj srečen.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
interceptor



Pridružen/-a: 05.10. 2017, 12:25
Prispevkov: 125

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 15:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri RAM-u se ločijo 4 kabine, kar ima edini in sicer
- singel cab
-extended cab
-crew cab
-mega cab

Vse so tovorna vozila razen mega cab z kratkim kesonom (8feet).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miran



Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50
Prispevkov: 241
Kraj: Gocan

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 16:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Precej offtopic: ima kdo servisni manual za RAM1500 letnik 2014?
Hvala!
Miran
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 16:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

interceptor je napisal/a:
Pri RAM-u se ločijo 4 kabine, kar ima edini in sicer
- singel cab
-extended cab
-crew cab
-mega cab

Vse so tovorna vozila razen mega cab z kratkim kesonom (8feet).


Tu si verjetno mislil 5 ali 5.5 ft dolg keson. Ne vem kateri od njiju je najkrajša opcija.

Ali niso Ramu s četrto generacijo(2009-2018) zaradi uporabe vijačnih vzmeti zadaj nekoliko zmanjšali nosilnost glede na prejšno generacijo?
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 16:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

miran je napisal/a:
Ne paše povsem v to temo, a tale nasvet za predelavo zadnjih luči iz USA (rdeča štop luč utripa kot smernik) v EU (štop luči sta sami, smernik je ločen) bo mogoče komu koristil: to lepo opravi tale čudežna škatlica

Se jo dobi na netu, ni draga - če ne bi bilo poštnine. Išči pod "118158".
Miran


Tole je pa ful uporabna info, mogoče bom ravno to jaz rabil ko bom do konca zrihtal priklop za prkolico na svojem. Sicer bom to itak dal delat kakemu avtoelektričarju in kdove, verjetno zna to sam zrihtat brez te napravice - morda pa kaj takega tudi v takem scenariju vseeno pride prav.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 05 Jan 2019 17:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

interceptor je napisal/a:

Ampak vse ostalo pa je kriza, tempomat ki nima pojma kako bi naj deloval pri vleki prikolice, menjalna ročica ki ne uboga, dela kot se ji zaželi,


Kaj pa če je podobna fora kot pri mojem (sicer 20+ let star GM truck), za katerega v navodilih piše, da ga pri vleki prikolice ne smeš imeti v (O)D, temveč v 3 (imam shemo PRND321), pri čemer je D v bistvu OD (avtomatični overdrive).
Pa tudi sicer ne vem, če med vleko prikolice smiselno ali celo priporočljivo uporabljati tempomat...

Poglej v user's manual.
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.