|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 21:11 Naslov sporočila: Moji amerikanci |
|
|
Hja,
Pred dobrim letom sem prvič zabredel med amerikance...
Po nesreči. Jeep wrangler je bil bolje ohranjen od Jimnija za isti denar, ko sem se napalil na Offroad.
Malo sem ga porihtal, Gjerkšič mu je odprl ror on je bilo pol leta zabave zagotovljene.
Straight SIX od AMC je očitno legenda, ki ne razočara.
Verjetno najbolj epski review, ki povzame bistvo Wranglerja TJ - avto z nasmeškom, ki te ima rad in ga imaš rad.
https://www.youtube.com/watch?v=6WL4pbHFYds
Na lanskem piston riotu pa sem se dokončno napalil nad narobe obrnjenimi čolni... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 21:15 Naslov sporočila: Iskanje Corvette C3 |
|
|
No,
Po piston riotu sem doma naznanil, da gre Jeep od hiše in pride corvetta.
Je bilo kar precej protestov, predvsem zaradi tega, ker je mali terenček prirasel k srcu vsem doma, kolegom, prijateljem in celo žlahti
Kupec se je našel presentljivo hitro, dobre corvettte ki sem jih videval po maobile.de in drugod pa so izginile.
Par sem jih šel gledat med potmi po dojčlandu. Sama rjavina :-/
Prišel je drug Wrangler:
Kakšno pa je življenje brez Wranglerja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 21:23 Naslov sporočila: Še naprej iščemo C3 |
|
|
Hja, kljub drugemu Wranglerju se črv od C3 ni umiril in po dolgem iskanju in raziskovanju poti do doma sem končnoi klecnil in si naročil projekt z dostavo na dom:
Corvette C3 1982 Crossfire. Eden bolj zaželjenih dizajnov in zaradi zgodnjega vbrizga, ki ga malokdo zna vzdrževati - eden manj zaželjenih letnikov.
Še preden sem se odločil za nakup sem se malo pozanimal o tuning opcijah.
V bistvu - če delaš tuning na 1982 letniku moraš ob vsaki korekciji glave, ventilov, odmične ... kupiti nov čip za 300$... Obnova šob 200$ ...
Kličem na Summit tech support in pravijo - forgett the Crossfire - GoEFI.
In ker je bil avto precej ugoden, na njem že precej narejenega sem se odločil...
Slike pred nakupom:
Kot je bila nekoč:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 21:29 Naslov sporočila: |
|
|
Da malo okrcam najbolj zagnane - kljub par vprašanjem v rubriki o nakupu in uvozu iz tujine - tam ni bilo pametnih odgovorov. K sreči je par prijaznih forumašev po ZS izdatno pomagalo s koristnimi nasveti.
Avto sem naročil iz Floride z Escrow storitvijo, dostavo preko Bremerhavna v Slovenijo. Postopek je potekal brez zapletov.
Escrow pomeni, da gre agent v tvojem imenu do prodajalca, pregleda, če je tak kot dogovorjeno in če je, ga plača in takoj odpelje v skladišče.
Slike pred nakladanjem:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 21:32 Naslov sporočila: Prvi kosi |
|
|
Ker sem vnaprej vedel, da avta ne bom mogel pustiti pri miru - sem kar začel z naročanjem prvih tuning kosov:
In čakal na dostavo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
In končno pride dan D ko pokliče šofer in reče, da je pred vrati in me nekaj sprašuje o pivu...
Poziranje za oldtajmerki certifikat:
no in pol se šofer le izjasni okrog piva. Prinese mi superco in mi zabiča, da ga pokličem, ko bo avto vozen - ker bi se grozno rad peljal
In sledijo prve lekcije o amerikanskih žarnicah:
in seveda prve drobnarije, ki sem jih rihtal tam kjer sem odpravljal težave:
rjavina
in popravki:
In seveda prvi vtisi o Crossfire motorju:
Čisti špageti in neznanka, ki rjove in žre bencin:
Žre bencin kot prtegnjen :-/
https://www.youtube.com/watch?v=0oZpO4OO-xU
Ampak nekaj ni bilo prav in smo šli po GoEFI |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 21:45 Naslov sporočila: |
|
|
Unboxing:
Po posvetu z wajdwskim majstaram smo začjeli:
Razkpavanje:
Pomerjanje na motorju:
In sprotno rihtanje malenkosti:
Nazadnje urejal/a TJ-Ryder 03 Okt 2017 15:21; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 21:52 Naslov sporočila: |
|
|
Luči se niso obračale ker je bil nekje en vacuum leak...
Itak :-/
Cofee can vacuum canister mu pravijo. Rezervni deli iz Šparove restavracije: corn can iste velikosti...
vmes so par malenkosti dostavili za nadaljevanje:
Mi smo pa plezal okrog avta - nameščanje lambda sonde za izpušno cev. Ves material je priložen za hitro vgradnjo. Nastavek je s pravim navojem in bok ustrezno uvit, s priloženim tesnilom in objemkami... za 3" so pre velike, tako, da sem moral dat svoje...
Kasneje lahko seveda tudi zadevo privariš...
Skratka - po malem smo rihtal.
Vsake toliko čase sem se ustavil v Kammu in nabral nadomestne vijake, tako, da je kar je menjanega je RF:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
Malo smo falil višino filtra, a to je bil easy fix...
izrez v pokrovu za filter
En kup detajlov okrog bencina in kablov:
Novi nosilci za gas kabel in menjalnik:
Seveda ne pašejo pini za priklop kablov:
In spet v delavnico...
Končni izdelek:
Nazadnje urejal/a TJ-Ryder 23 Avg 2017 23:51; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 22:08 Naslov sporočila: |
|
|
Nov dan D:
Zagon GoEFI...
Skratka, kresne, a delovanje čisto razočaranje. A se izkaže, da GoEFI ni kriv...
Najprej je bila na sumu vreiga oz možen preskok, za vsak primer (in ker je bil itak plan menjat odmično) sem naročil Summit K1103 gred z dročniki, vodno pumpo, verigo, tesnila bla bla.
In roba se odpelje, mi pa razkopavat motor:
Itak, da ni moglo delat.... Motor je delel na 4 cilindre
Nazadnje urejal/a TJ-Ryder 23 Avg 2017 22:15; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 23 Avg 2017 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
Skratka,
zložimo skup, vmes se je koreta naučila klet po Ljubljanjsko, Gorenjsko in Wajdowsko.
Enega je malo pogrizla, enega osmodila enemu pa popila malo živcev. Vrstni red je mešan zaradi varovnja zasebnosti
Včeraj je zadeva kresnila, prede ko mucek
https://www.youtube.com/watch?v=ZlEBdq4LXrw
Sledi še malo štelanja in malenkosti, a po prvih par kilometih zadeva zadovoljiva.
Toliko zadovoljiva, da je moja koreta danes dobila redne tablice
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 24 Avg 2017 09:04 Naslov sporočila: |
|
|
Čestitam, dobr ste tole spedenali.
Upam edino, da ste dobro oprali cel motor, ker glede na tiste požrte dročnike, je moralo biti extra veliko kovinskih opilkov po celem motorju. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmlinaric
Pridružen/-a: 16.03. 2007, 00:32 Prispevkov: 253 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 24 Avg 2017 10:31 Naslov sporočila: |
|
|
ko berem in gledam slike me prav veseli da sem ti lahko pomagal pri uvozu preko Ablecargota...avto je pravi.Moramo skupaj kako furo naredit... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
G&D
Pridružen/-a: 14.05. 2017, 21:50 Prispevkov: 139 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: 24 Avg 2017 11:40 Naslov sporočila: |
|
|
mi poveš kej večč o temle sistemu? V moji vetti je L83 crossfire motor, pa bi mogoče tudi malo updatal stvar.... _________________ 1984 c4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TJ-Ryder
Pridružen/-a: 05.05. 2016, 19:52 Prispevkov: 164
|
Objavljeno: 24 Avg 2017 12:28 Naslov sporočila: |
|
|
G&D je napisal/a: |
mi poveš kej večč o temle sistemu? V moji vetti je L83 crossfire motor, pa bi mogoče tudi malo updatal stvar.... |
Tvoj motor je identičen kot tisti moj.
Avto pa ni in ima že precej več elektronike integrirane v sistem in armaturko.
Detajlov ne poznam, tako da ti tu težko kaj svetujem.
Velika prednost prvih EFI TBI motorjev je v tem, da imajo že električno pumpo in dvojni vod goriva, kar močno olajša vgradnjo.
Pumpo moraš menjat z močnejšo, 255lph elektro inštalacije in cevovod pa je že tam.
Mehansko ni velikoh težav, še največ dela je z zajlo za gas in nosilce zanje.
Pa nujno mora zraven svetit nekdo, ki že pozna SBC malo bolje. V mojem primeru je bil Bajc tisti angel varuh...
Če nas ne bi jebalo slabo stanje odmične, bi bila zadeva zrihtana v enem tednu....
S štelanjem ni veliko dela - če klolikor toliko upoštevaš priporočila proizvajalca (prava črpalka za gorivo in priklop elektrike)
Podpora ni bogve kaj, a je na enem chevelle forumu precej dobera debata na to temo.
Najpogostejše napake in težave so povezane z dovodom goriva (še najvbolj ziher varianta je dvojni vod s črpalko v rezervoarju), slabo zvezana elektrika in nastavitve metuljčov. Slednje niti ni dokumentirano v navodilih, mmočno pa vpliiva na prosti tek in sposobnost vžiga hladnega motorja.
Odziv motorja je sedaj fenomenalen, brez kakega davljenja, cukanja ali drugih sočnih zadev povezanih s frgazarji.
O porabi se na tem forumu itak ne debatira - in ta sistem ni namenjen šparanju. Je za odzivnost in moč.
Za šparovce pa so dizli in HHO
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|