V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Dyno day pomlad 2017
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vette



Pridružen/-a: 16.05. 2012, 20:56
Prispevkov: 226
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 03 Maj 2017 13:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni problema...Ampak kakih 10 hp bi še lahko vun potegnila da bi te blo prek 200 Very Happy
_________________
Mitja

There is no such thing as too much cam...just not enough engine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tomozuki



Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 03 Maj 2017 15:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bo, bo, ko bo dal gor supercharger Very Happy Sem mislil, da že ima FI, ker potem bi se dalo celo kaki power commander gor zmontirat.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 03 Maj 2017 15:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Raje mam fergazer k štromarijo Very Happy
_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tomozuki



Pridružen/-a: 21.04. 2011, 14:11
Prispevkov: 164

PrispevekObjavljeno: 04 Maj 2017 00:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, jaz na motorju (Honda CBR 1100 XX) tudi še vedno vozim na fergazer. Poraba je ista ali boljša kot pri FI-ju, gre bolj in manj dela je z elektriko. Me pa vseeno zanima, kako se bo obnesel Power Commander.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> V8 tuning Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.