Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 25 Feb 2017 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
Dvigalo je doma. Naslednji update pa ko bo postavljen. Do takrat je pa še kar veliko dela. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 25 Feb 2017 21:02 Naslov sporočila: |
|
|
Bravo,tako se dela. Pri meni pa ni 30 cm betona. Tako,da edino 4 steberno mogoče. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 25 Feb 2017 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
V navodilih je zapisano... minimalna debelina betona 150mm, oznaka za kvaliteto/trdnost betona B250.
Z očetom sva se zaenkrat odločila, da sider ne bova delala, prav tako se spodnja povezava ne bo vbetonirala v beton.
Na vsaki strani kanala bo betonska plošča dolžine 3m, širine 1m ali nekoliko več in debeline 0,3m. Naj me kdo popravi, če misli, da to ne bo dovolj.
Stebra prideta nameščena na spodnjo povezavo , spodnja povezava ima na vsaki strani še dodatno oporo.
Priporočeni vijaki so M12x120, 8.8 . Misli, da se bo uporabilo daljše vijake od priporočenih. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 26 Feb 2017 10:54 Naslov sporočila: |
|
|
Očetje imamo ponavadi prav, a vseeno: pri obremenjenem dvigalu stebra vleče navznoter, tako da - kakor jaz razumem tvoj opis - med seboj nepovezani plošči ne glede na njuno velikost nista najboljša rešitev. Obremenitev stebrov naprej-nazaj nastane le, če avto na dvigalu ni podprt v centru ali pa če ti kdo (kar seveda ni dovoljeno) lazi po dvignjenem avtu.
Tam kjer sta (bosta) stebra, naredita v tleh še eno armirano betonsko povezavo med obema sidriščima stebrov. Debeline 300 mm in širine vsaj 500 mm. Bo nastalo nekaj podobnega črki H. Pa bosta mirno spala.
Pa še to: ko so meni v delavnici montirali tako dvostebrno dvigalo, so v betonska tla zvrtali luknje, vanje natlačili dvokomponentno lepilo in noter vstavili navojne palice. Gor je monter z maticami pritrdil stebra dvigala in naslednji dan sem dvigalo lahko že uporabljal.
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 26 Feb 2017 21:14 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim,da ne rabi dodatnih temeljev. Že ta predvidena dva sta vsak po 2 toni in če je dvigalo postavljeno na zunanji rob ni šans,da bi se zvrnlo.
Je pa tisto s navojnimi palicami in Hilti maso itak,da najbolši način. Cenejša verzija je pa,da palice kar vbetonirajo že med betonažo. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 08 Mar 2017 23:34 Naslov sporočila: |
|
|
Včeraj sem si bolj natančno ogledal spodnjo povezavo. Vsak steber je s štirimi vijaki pritrjen v spodnjo povezavo, kateri pa ne gredo skozi povezavo v beton. Potem so pa na vsaki strani še štirje tanjši vijaki(M12) kateri spodnjo povezavo pritrdijo v betonski temelj.
Se strinjam z zgoraj napisanim nasvetom, katerega je podal miran, vendar mislim, da je to bolj pomembno za dvigala s posamičnimi stebri brez spodnje povezave. Najverjetneje ni potrebe, da pretiravam z predimenzijoniranimi betonskimi temelji. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 09 Mar 2017 10:48 Naslov sporočila: |
|
|
Škljocni in objavi sliko te spodnje povezave. Da vidimo, če je nosilna ali služi le za vodilo kablov med stebroma.
Mimogrede: kaj navodil za namestitev nimaš?
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 09 Mar 2017 22:13 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko fotografiram, čeprav je trenutno precej založeno. Navodila pa tudi imam. Angleška in italjanska, vsakih po 30+ strani.
Povezava je definitivno nosilna in ne služi kot samo korito za olje v katerem teče veriga in zajla. Ker v tem primeru bi verjetno bila predvidena drugačna pritrditev stebrov v tla. Meni vse skupaj ne izgleda kot ena kitajska igrača.
Spodnja povezava je iz treh delov, osrednjega in dveh stranskih opor. Stranske opore so iz profilov debeline 6mm.
Ne vem kaj bi moral storiti, da bi stebre iztrgal iz povezave. Vsak steber se s štirimi M20 vijaki privije v povezavo. Bi rekel, da bi moralo kaj drugega prej popustit. Kot v tem videju... Failure of a 10,000 lb. Two Post Lift
Me ne skrbi, da dvigalo kakorkoli nebi zdržalo. Sploh po tem kar pravi Pontiac kaj počne z njegovim. Pa nima spodnje povezave, prav tako ima stebre bolj narazen od predvidenega in še obremenjuje ga z traktorji kateri so težji od deklarirane nosilnosti(2700kg).
Moje dvigalo naj bi bilo za 3500kg. Dvomim, da ga bomo v bližnji prihodnosti obremenili z več kot dvema tonama teže. Razen če ne grem po GMC K1500 kateri je na avto.net(pa še ta mislim da je še vedno pod 2t). T-Bird in NY imata le po 1600kg, 2CV pa celih 600 kg. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 09 Mar 2017 22:35 Naslov sporočila: |
|
|
Kje si videl ti K 1500 na netu _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 09 Mar 2017 22:59 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Razen če ne grem po GMC K1500 kateri je na avto.net(pa še ta mislim da je še vedno pod 2t). |
Na avto.net ne najdem nobenega K1500, sicer pa je tak truck (če je generacije 1995-99, ponavadi so ti letniki) kar lepo čez 2 toni. Natančneje 2,1 do 2,3 tone, odvisno kere podatke gledaš oziroma najbrž ali je single cab/crew cab itd.... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 09 Mar 2017 23:21 Naslov sporočila: |
|
|
Vama zaupam eno skrivnost , katere to zdaj ne bo več... se splača pogledati včasih pod tovorna vozila, kategorija dostavna vozila - pickup. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 10 Mar 2017 02:39 Naslov sporočila: |
|
|
ta gmc je pod oz okrog 2 toni. lahek in okreten avto, pa presenetljivo poskočen. zamenjano je bilo pa tudi že čuda stvari na njem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 10 Mar 2017 07:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ta generacija GM pickupa mi je oblikovno zelo všeč. Tudi kombinacija je prava: enojna kabina s klopjo, dolg kason in 4x4 pogon za kadar je sneg. Določene spremembe mi niso najbolj všeč, ampak nimaš kaj. Ni novo vozilo. Bi šel na ogled, vendar se upiram, ker bi nakup na glavo obrnil moje načrte. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 10 Mar 2017 12:18 Naslov sporočila: |
|
|
abajc3 je napisal/a: |
ta gmc je pod oz okrog 2 toni. lahek in okreten avto |
haha
mislim, saj imaš prav, ampak takole se zabavno tole bere.... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 10 Mar 2017 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
abajc3 je napisal/a: |
ta gmc je pod oz okrog 2 toni. lahek in okreten avto |
haha
mislim, saj imaš prav, ampak takole se zabavno tole bere.... |
Če ga bajc primerja s svojim F250 bo to kar držalo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|