Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 10 Jan 2017 20:45 Naslov sporočila: dvostebrno avtodvigalo |
|
|
Z očetom se zanimava za dvostebrno avtodvigalo. Elektro hidravlično s spodnjo povezavo.
Malo sem gledal ponudbo novih dvigal katere ponuja Lincos.si in Mamut 4x4.
To gre najverjetneje za "generična" dvigala azijskega porekla, na katere potem vsak tlači svoje ime in barve.
Ima kdo kaj izkušen s takimi dvigali, ker v preteklih letih sem slišal že marsikaj. Od pozitivnih izkušen, do tega, da so ljudje imeli en kup problemov z okvarami in nezaneslivostjo ipd.
Če dvigalo z deklarirano nosilnostjo 4t brez težav dvigne vozilo teže 2,5 do 3 ton bi bilo super. To je moja zahteva, za očetovega 600 kg težkega starodobnika tako ni problema. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
El Camino
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 21:58 Prispevkov: 264 Kraj: Grieskirchen
|
Objavljeno: 10 Jan 2017 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ce imas moznost vzemi z zgornjo povezavo,ker vsaka spodnja povezava je
ful moteca,
znanec ima to kitajsko dvigalo in je ze imel nekaj tezav z hidravlicno
pumpo.Dvigalo ce je deklarirano za 4t dvigne brez tezav 3t,
pri elektrohidravlicnem se teza ne pozna tak kot pri mojem 20 let
starem Ravaglioliju na kardanski prenos. Svetoval bi ti,
da pogledas se pri RP Tools,avstrijska firma z zastopnistvom v Mariboru.
http://www.s-tools.si/kategorije/dvizna-tehnika/dvigala.html _________________ Thank the Lord for the Big Block Ford |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 11 Jan 2017 07:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ideja o dvigalu mi je všeč. Čeprav mislim, da prej potrebujeva ustrezno velik prostor, vendar to je že druga zgodba. Za zgornjo povezavo ni dovolj višine, bi bilo potrebno odstranit strop kar pa mislim, da ni opcije. Že tako je prostor precej majhen. Čeprav vidim, da tlačijo dvigala v tudi precej majhne-ozke prostore. Stebra čisto blizu zidov... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 11 Jan 2017 08:08 Naslov sporočila: |
|
|
iz lastnih izkušenj ti svetujem škarjasto dvigalo. vgradiš v tla ali na tla, ko je pospravljen dol je nemoteč.
pri stebrnih dvigalih, so pa stebri vedno v napoto _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 11 Jan 2017 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
Jest sem lani kupil dvosteberno z povezavo zgoraj in dviga 2.7 tone.Spodaj je postavljen za cirka 30 cm bolj narezen kot običajno ker so včasih tudi traktorji noter.Mel sem težave glede višine pa se da to enostavno rešit le pazit moraš da ne rata potem kaka nižja streha .Pozanimaj se na pnevs center zatolmin majo veliko starega in novega za delavnice in vse iz italije pa kar ugodno vse,sem že veliko tam nabavljal kar se tiče opreme za delavnice. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 13 Jan 2017 07:33 Naslov sporočila: |
|
|
To, da se škarjasto dvigalo pospravi v tla je res dobra lasnost. So pa še dražji kot dvostebrni. To je manjši minus, katere pa na koncu je pomemben.
Naj me kdo popravi, če si narobe razlagam... Pri dvostebrnem dvigalu imam od spodaj zaradi rok nekoliko več prostora, kot če je vozilo dvignjeno s škajastim dvigalom.
Stebra bosta res v napoto, samo je že zdaj tako malo prostora, da je prav vseeno.
Jaz zaenkrat še vedno upam, da se bo dvigalo enkrat selilo večji prostor... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 13 Jan 2017 10:46 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 21:42; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
El Camino
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 21:58 Prispevkov: 264 Kraj: Grieskirchen
|
Objavljeno: 13 Jan 2017 18:14 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
To, da se škarjasto dvigalo pospravi v tla je res dobra lasnost. So pa še dražji kot dvostebrni. To je manjši minus, katere pa na koncu je pomemben.
Naj me kdo popravi, če si narobe razlagam... Pri dvostebrnem dvigalu imam od spodaj zaradi rok nekoliko več prostora, kot če je vozilo dvignjeno s škajastim dvigalom.
Stebra bosta res v napoto, samo je že zdaj tako malo prostora, da je prav vseeno.
Jaz zaenkrat še vedno upam, da se bo dvigalo enkrat selilo večji prostor... |
To kar si ugotovil je res,so dobre in slabe strani skarjastega dvigala,dvosteberno dvigalo je v vsakem primeru vsaj po moje bolj
uporabno,sam delam tudi kleparske stvari in je pri menjavi kaksnih pragov,
popravilu podna karoserije in spricanju zascite to veliko bolj dostopno,veckrat tudi dodatno dvignem avto z dvigalom za menjalnike,
da lahko nato prestavim roko od dvostebernega dvigala,ce mi je v napoto.
Kstrwn vulkanizerska dvigala so drugacna,ne dvignejo tako visoko kot
ta avtomehanska skarjasta dvigala,in res niso uporabna zakaj drugo,
kot premontazo koles
http://www.koch.si/Delavniska_dvigala/Nussbaum/Skarjasta_dvigala/Dvojno_skarjasto_dvigalo_Jumbo_NT_IV.jpg
http://lincos.si/p/l/STD-7730~pnevmatsko-vulkanizersko-dvigalo-3t.jpg _________________ Thank the Lord for the Big Block Ford |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 13 Jan 2017 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 08 Maj 2017 21:42; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 13 Jan 2017 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
Sem imel dvostebrnega - relativno ugodna cena, v vsakem stebru motor, ki vrti vreteno, zgoraj povezava, v kateri je povezovalna žica, ki skrbi za enak dvig na obeh stebrih. Nič hidravlike. RAV 2 ali nekaj podobnega.
Zelo primeren za vsa dela pod avtom, saj avto dvigneš z vilicama od strani in te prav nič ne ovira. Idalen za dela pri kolesih (zavore, polosi in podobno).
Zaradi stebrov, ki ovirata odpiranje vrat, dokaj neprimeren za vsa dela od zunaj v notranjost kabine.
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 13 Jan 2017 22:54 Naslov sporočila: |
|
|
Prjatu je kupu novo dvostebrno tisto kitajsko 4 tone. Dnignu je kombi preko 3 tone. Ima ga leto dni in zaenkrat dela. Dal je pa 2200€ _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 14 Jan 2017 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
Sem takrat gledu tut te kitajske variante samo na špindel je še zmeraj ziher res da imam zgoraj oba stebra privezana v strop po dvakrat ker je postavljen širše in dvigam tud traktorje ki so tudi težji od 3ton pa ni problema dvigne vedno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 15 Jan 2017 15:39 Naslov sporočila: |
|
|
Kardanski prenos/špindel... se pravi to gre za elektro mehansko dvigalo.
So mi všeč ta "Zavagli Eurolift" katere prodaja pnews center. Ker mogoče niso Made in China... na koncu so pa sestavni deli ravno tako od tam?
Edino med stebri so malo ožji(2,5m)... vsi ostali kitajski imajo 2,8m širine.
Mehanska blokada je obvezna! Jaz nočem dvigala brez.
Kako je z blokado pri elektro-mehanskih dvigalih? Ali so brez, ker gre za drugačen princip dvigala...
@Damir: Zgornja povezava katero ima tvoje dvigalo, to je samo "ohišje" za zajlo, oz. kar je še notri in to ni prava fizična povezava kot jo imajo nekatere dvigala?
@snake: Pa je dvigalo zate? Ko se tako pogosto seliš... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|