V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




1988 Chrysler LeBaron Convertible
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2016 14:17    Naslov sporočila: 1988 Chrysler LeBaron Convertible Odgovori s citatom

Izgleda tako, da včasih ne iščeš avtomobila, ampak avtomobil sam najde lastnika. Po ogledu in skorajšnem nakupu LeBarona Coupe nedolgo nazaj sem se odločil, da ne bom nadaljeval v tej smeri. Potem pa tole... Bam!
Nov projekt.

1988 Chrysler LeBaron Convertible
Model za ameriško tržišče. Razlika od modela prirejenega za EU tržišče je v naslednjih detajlih:
- stranska vzratna ogledala(ista kot na NY) in ne neka grda škatlasta škropucala
-sprednje in zadnje stranske pozicije
-zadnje luči
-corner lights
-digitalni števci
-12 gumbni potovalni računalnik - "Electronic Navigator"
-electronic monitor display z več opozorili

Za pogon sprednjih koles skrbi 2.2L motor s štirimi cilindri in Garrett Research T-3 turbino. Turbina je trenutno ena večjih pomanjklivosti, ker je enostavno ni. Gre pa za različico brez intercooler-ja Turbo I.
Menjalnik je 3 stopenjski torqueflite A413.

Z razliko od zgoraj naštetih razlik med EU in US modelom se ostala oprema avtomobila ne razlikuje bistveno:
-servo volan nastavljiv po višini
-električno nastavljiv voznikov sedež, z ročno nastavitvijo naslona
-električno nastavljiva vzratna ogledala
-avtomatska električna antena
-centralno zaklepanje
-avtomatska klimatska naprava(air temp)
-tempomat
-brisalci z nastavitvijo intervalov
























_________________



Nazadnje urejal/a gtyrant 01 Avg 2016 18:02; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Uros



Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33
Prispevkov: 690

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2016 15:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oooo, super avto! Kje si ga pa zvohal?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Haderach



Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15
Prispevkov: 560

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2016 15:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fajn izgleda! A to boš moral kaj predelati, da se ga bo dalo registrirati?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
someNick



Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15
Prispevkov: 1093

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2016 19:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A je bil na avtonetu za male pare?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snake



Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16
Prispevkov: 4373
Kraj: primorska-dolenska

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2016 20:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

HA HA HA ti Gašper si pa res nepobolšljiv. Tebe,če bi te zaklenu v klet bi ti vseeno kaj kupu. Very Happy


To moraš pa takoj registrirat dokler je še kaj poletja.
_________________
HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 01 Avg 2016 08:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

OK, kam pa so skrili turbo?
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Uros



Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33
Prispevkov: 690

PrispevekObjavljeno: 01 Avg 2016 10:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

_BANDIT_ je napisal/a:
OK, kam pa so skrili turbo?


Po mojem ga niso skrili, ampak ga enostavno ni Smile Kolikor vem, so s turbom bili 2.5 motorji, 2.2. pa brez... Lahko da se motim. Na pogled pa je motor enak kot 2.5, skupaj z deklom "Chrysler Turbo" vred.

Turbaši so imeli tudi v notranjosti takšen števec (ali podoben):

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 01 Avg 2016 18:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uros je napisal/a:
Oooo, super avto! Kje si ga pa zvohal?

Kakšno leto nazaj je lastnik eno nedeljo prišel v Gasa...

Haderach je napisal/a:
Fajn izgleda! A to boš moral kaj predelati, da se ga bo dalo registrirati?

Ko bo star 30 let, takrat predelave ne bodo potrebne. Smile

someNick je napisal/a:
A je bil na avtonetu za male pare?

Zakaj bi bil na avto.netu za male pare? Drugače, ni bil na oglasu.


snake je napisal/a:
HA HA HA ti Gašper si pa res nepobolšljiv. Tebe,če bi te zaklenu v klet bi ti vseeno kaj kupu. Very Happy
To moraš pa takoj registrirat dokler je še kaj poletja.


Dve leti in pol je bilo naokoli je bilo treba nekaj kupiti Smile
Zaenkrat me nič ne vleče, da bi ga vozil. Je tako projekt.

_BANDIT_ je napisal/a:
OK, kam pa so skrili turbo?

Na odpad verjetno... Ok ne vem kakšna je zgodba, vendar je nekdo odstranil turbino.


Uros je napisal/a:
Po mojem ga niso skrili, ampak ga enostavno ni Smile Kolikor vem, so s turbom bili 2.5 motorji, 2.2. pa brez... Lahko da se motim. Na pogled pa je motor enak kot 2.5, skupaj z deklom "Chrysler Turbo" vred.


Tu te moram pa popraviti. Poleg navadnega 2.2 in 2.5 motorja sta oba motorja obstajala tudi v turbo izvedbah:

2.2L SOHC Turbo I (84-88 ) 142-146 hp
2.2L SOHC Turbo II (87-88 ) intercooled 174hp
2.2L SOHC Turbo IV (1990) 174hp (proizvedenih 1250)
2.2L DOHC Turbo III (91-93) 224hp (Dodge Spirit R/T, Daytona IROC R/T)

2.5L SOHC Turbo I (89-92) 150hp

Kot sem že zgoraj napisal gre za 2.2L Turbo motor. Najverjetneje za izvedbo Turbo I brez intercoolerja. Turbina je bila Garrett T-3 oz T03. Čeprav sem našel tudi podatek, da so za leto 88 uporabili Mitsubishi TE04H turbino. Kljub temu, da nima turbine je bil avto vozen. Se je pa spomladi pojavil problem, da je avto na cesti ugasnil, in sedaj noče vžgati. Tako, da se bo treba posvetiti električni napeljavi. To je bil tudi razlog, da je prejšni lastnik obupal.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
someNick



Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15
Prispevkov: 1093

PrispevekObjavljeno: 01 Avg 2016 21:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gtyrant je napisal/a:


someNick je napisal/a:
A je bil na avtonetu za male pare?

Zakaj bi bil na avto.netu za male pare? Drugače, ni bil na oglasu.



Ker sem takega (rdeč, cabrio) videl ne dolgo nazaj na avtonet, cena nekaj pod 1000€. Saj ne pravim, da je to ta Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RTX



Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09
Prispevkov: 224

PrispevekObjavljeno: 02 Avg 2016 07:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lušna igračka Smile Še mal ljubezni pa bo Smile

Veliko varnih kilometrov Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 19 Nov 2016 22:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Da še tu malo osvežim temo. Če grem po vrsti.

Na praznik Marijinega vnebovzetja mi ni dalo miru. Avto sem porinil iz skednja, odprl streho in naredil nekaj fotografij.


Vedno sem bil bolj pristaš coupe različice LeBarona, takole z spuščeno streho mi je kabrio vedno bolj všeč...




Z notranostjo bo kar nekaj dela. Čiščenje in mazanje usnja, na novo obleči volan, Infinity radio,...







Že pred tem sem se odpravil v Kobarid do Mihata, kateri je pred petimi leti kupil mojega LeBarona.
LeBaron je odjavljen iz promata že zadnja tri leta. Tako, da verjetno prav nič ne pogreša nekaj odstranjenih delov.




Od pragov ni kaj dosti ostalo.


V začetku septembra sva z očetom s pomočjo Tomo Vinkovića Barona prišlepala domov.



Potem sem se malo igral z električno napeljavo. Nekdo je vzporedno na Auto Shutdown Rele zelo površno(gole žice) vezal varovalko. Vedno ko sem dal vžig na ON pozicijo je to
varovalko kurilo kot za šalo. Ker ima avto tovarniške fusible link-e sem to varovalko odstranil. Na hitro sem "pokrpal" tudi prekinjen fusible link. Vendar brez večjega uspeha.
Nikakor mi ni uspelo, da bi auto shutdown rele ostal na On poziciji.
Brez tega pa ni iskre in bencina...


Vsa pamet... SMEC




Čiščenje stare trdovratne svinjarije ne gre vedno po načrtu... Mad


Nov "ignition switch" in "temperature sensor". Že zmontirano.


Ena od dobrih lasnosti kabrioleta... Odpreš streho in je delo v kabini takoj lažje.



Danes je LeBaron končno spet vžgal!!!

1988 Chrysler LeBaron Convertible - It's Alive
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sonicus



Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34
Prispevkov: 1064
Kraj: Lublana City

PrispevekObjavljeno: 19 Nov 2016 22:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepo, lepo.

Kar se tiče usnja (btw, a je pravo ali umetno?), mislim da ne bo dovolj samo čiščenje in mazanje, bo treba barvo obnoviti. Probaj kaj od tegale:

https://www.furnitureclinic.co.uk/Applications.php?apid=2


https://www.furnitureclinic.co.uk/Leather_Colourant_Kit.php
_________________
Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.

1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 19 Nov 2016 22:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sedeži so pravo usnje in to debelo. Vratni paneli so pa najverjetneje umetno usnje/vinyl oziromo karkoli že.
Najverjetneje sem naredil napako, ker sem preveč močno drgnil.
Na Gliptone Leather Cleaner-ju lepo piše: "rub gently with soft cloth,... dont scrub.
_________________



Nazadnje urejal/a gtyrant 20 Nov 2016 12:38; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Uros



Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33
Prispevkov: 690

PrispevekObjavljeno: 20 Nov 2016 12:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Super!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gtyrant



Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49
Prispevkov: 5016

PrispevekObjavljeno: 23 Nov 2016 07:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom


_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Predstavi svoj ameriški avto Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.