Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Yucco
Pridružen/-a: 04.01. 2016, 20:18 Prispevkov: 188
|
Objavljeno: 16 Feb 2016 22:31 Naslov sporočila: Varnostni pas |
|
|
Vprašal bi, ali ima večina USA vozil tako napeljan varnostni pas in ali je to mišljeno kot zaščita proti kraji?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 16 Feb 2016 22:42 Naslov sporočila: |
|
|
Automatic seat belt. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yucco
Pridružen/-a: 04.01. 2016, 20:18 Prispevkov: 188
|
Objavljeno: 16 Feb 2016 22:45 Naslov sporočila: |
|
|
Aja?In kako deluje omenjena zadeva? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 16 Feb 2016 23:11 Naslov sporočila: |
|
|
Kako deluje? Bolj zaenqurc:
https://www.youtube.com/watch?v=lkmoQvbMRFk
Sicer pa bi lahko pogooglal, gtyrant ti je lepo napisal, samo še v google bi moral copypastati (tako sem jaz prišel do zgornjega posnetka, v bistvu je bil članek na Jalopniku)
Kolikor vidim, je bilo to v modi predvsem konec 70ih in v 80ih in v glavnem v uvoženih avtih (beri japonskih). Rule of thumb: cool avti tega večinoma niso imeli. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tex
Pridružen/-a: 07.01. 2010, 18:07 Prispevkov: 1198 Kraj: Lj
|
Objavljeno: 17 Feb 2016 00:11 Naslov sporočila: |
|
|
Juco kok si ti star ? _________________
"There is no replacement for displacement"
"Mopar or No Car" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 17 Feb 2016 09:24 Naslov sporočila: |
|
|
Tak sistem varnostnih pasov je imel moj sodelavec v VW G60, ki ga je okoli 1990. leta novega uvozil iz ZDA.
Avto je bil originalno narejen za ZDA tržišče, očitno so bili taki pasovi takrat v ZDA obvezni.
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 17 Feb 2016 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
Pravzaprav niso bili obvezni, temveč je bil ta sistem zato, da so bili ljudje sploh pripeti. Zelo zelo težko je bilo namreč izkoreniniti prepričanje, da je varnostni pas nepotreben. In to, da si bil vedno pripet, ne da bi se pripel, je bila preprosto poteza za navajanje ljudi na varnostni ( tritočkovni ) pas. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
Objavljeno: 17 Feb 2016 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
Zaščita proti kraji? Česa? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yucco
Pridružen/-a: 04.01. 2016, 20:18 Prispevkov: 188
|
Objavljeno: 17 Feb 2016 12:31 Naslov sporočila: |
|
|
Začudilo me je predvsem kako je sistem speljan.
Mercedes je imel v modelih S W140 in S W220 automatsko pripenjanje ob zagonu motorja potem pa so to opustili.
Omenjena zadeva pa bi bila dobra, saj bi omenjeni pas lahko bil zaščita proti kraji, ker bi odvračal vlomilce in bi jih zadržal ; mimogrede lahko povem, da ko sem stanoval še v bloku se spomnim, kako je enkrat nekdo vlomil v legendarni Audi 80 in ni vedel, da je menjalnik zaklenjen ter so ga dobili.
Drugače pa bi omenjeno zadevo morali uvesti pri nas, saj se pripenja zelo malo ljudi in večinoma izklapljajo opozorilne lučke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 17 Feb 2016 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
Govorim po izkušnjah iz tega zgoraj omenjenega VWja:
Pas je bil v bistvu dvotočkovni, saj se je z odpiranjem oz. zapiranjem vrat zgornja točka vpetja vozila naprej in nazaj po zgornjem robu odprtine vrat. Če si hotel biti trotočkovno privezan, si moral čez pas od leve proti sredinski konzoli čez trebuh potegniti še en pas. Če dobro pogledaš sliko na začetku te teme, lepo vidiš vpenjalo za ta čeztrebušni pas. Seveda se je pa dalo ta "vozeči" pas zgoraj odpeti - se tudi vidi na sliki.
Skratka precej komplicirana procedura. Še jaz, ki sem od nekdaj zakrknjen uporabnik varnostnega pasu, tega sranja v avtu ne bi hotel imeti.
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 17 Feb 2016 12:38 Naslov sporočila: |
|
|
Da je to tudi zaščita proti kraji
Zakaj neki? Edino res je, da je avto s takim sistemom manj zanimiv za prodajo, ker tega nihče ne bi hotel imeti v avtu.
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 20 Feb 2016 02:00 Naslov sporočila: |
|
|
Omenjeni sistem varnostnega pasu sem si imel možnost ogledati v 88 Thunderbirdu. Meni tak sistem prav nič ni všeč in si ga nebi želel imeti v avtomobilu. Tudi ne vidim zakaj bi se zaradi takega sistema kaj več pripenjal s pasom. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yucco
Pridružen/-a: 04.01. 2016, 20:18 Prispevkov: 188
|
Objavljeno: 20 Feb 2016 14:47 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Omenjeni sistem varnostnega pasu sem si imel možnost ogledati v 88 Thunderbirdu. Meni tak sistem prav nič ni všeč in si ga nebi želel imeti v avtomobilu. Tudi ne vidim zakaj bi se zaradi takega sistema kaj več pripenjal s pasom. |
A hočeš reči da te je omenjena zadeva odvrnila od nakupa? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 21 Feb 2016 13:39 Naslov sporočila: |
|
|
Yucco je napisal/a: |
gtyrant je napisal/a: |
Omenjeni sistem varnostnega pasu sem si imel možnost ogledati v 88 Thunderbirdu. Meni tak sistem prav nič ni všeč in si ga nebi želel imeti v avtomobilu. Tudi ne vidim zakaj bi se zaradi takega sistema kaj več pripenjal s pasom. |
A hočeš reči da te je omenjena zadeva odvrnila od nakupa? |
Popravek, letnik 1989. Seveda me ni avtomatski varnostni pas odvrnil od nakupa. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yucco
Pridružen/-a: 04.01. 2016, 20:18 Prispevkov: 188
|
Objavljeno: 21 Feb 2016 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Popravek, letnik 1989. Seveda me ni avtomatski varnostni pas odvrnil od nakupa. |
Kaj pa je potem bilo, če ni skrivnost? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|