V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




V8 za vsak dan
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
president
Administrator foruma


Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35
Prispevkov: 1165

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 13:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če hočeš res servis pa priklop računalnika vem da u Moravčah to en šraufa. Drugač ti pa olje pa to vsak lokalni mehanik zamenja ali pa celo sam.
_________________
RUST IS NOT A CRIME!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
someNick



Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15
Prispevkov: 1093

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 14:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaj pa v primeru da ckrne kak večji del? recimo menjalnik ali sklopka? potem je treba dele naročiti?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
b-52 bomber



Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38
Prispevkov: 1415

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 15:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

someNick je napisal/a:
Sprašujem te zadeve, ker kupujem usa v8. Edina stvar, ki me še "skrbi" je kako je z rezervnimi deli in servisiranjem. Ni ravno dosti servisov za recimo cadillac, ali? Za chevrolete vidim da ni takega problema.

Ha, ha ha, te servise ki jih ti vidiš, ne vem če imajo oni kaj pojma o Chevroletih o katerih govorimo na tem forumu!
Sem enkrat poizkusil srečo na enem takem servisu in so po mojem pričakovanju samo čukasto gledal o kakšnem avtomobilu jaz govorim!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6770
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 15:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

someNick je napisal/a:
kaj pa v primeru da ckrne kak večji del? recimo menjalnik ali sklopka? potem je treba dele naročiti?


Brez veze si delaš probleme s tem. Mehanikov je kar nekaj. Dele se da noročit. Ponavadi ne čakaš prav dolgo. Tudi če primerjaš z drugimi evropskimi ali japonskimi avti, ki morajo velikokrat prav tako naročati in čakati tudi na uradnih servisih jih nategujejo im čakajo na dele tudi več kot en teden ali pa celo en mesec!!
Ko boš imel avto in ti bo kaj crknilo se pa lahko brez problema obrneš na naš forum in prav gotovo ti bo lahko kdo svetoval kje in kako to popraviti ali kupiti.

Pa še to. Jaz sicer nimam V8 ampak 6L 4.9 long blockl, ki je kar primerljiv z nekaterimi V8 motorji, tudi glede porabe 17-20/100km relacija 15/100km imam ga za vsak dan in nimam nadpovrečne plače.
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 15:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Obnova avtomatskega menjalnika kit nekje od 120-250$, za primerjavo isti deli za menjalnik ZF (VW, Audi,...) je nekje 1500EUR, vsaj upam da je dosti

Generalka za motor z bati, ležaji in tesnili 250-1000$ odvisno od letnika in modela, koliko je to za europske avte niti ne bom pisal.

Razni senzorji od 50-100$

Sprednji diski z ploščicami za grand cherokee iz nemčije z poštnino 110 EUR.

Dobi se vse za letnike od 60 naprej po normalnih cenah, za starejše pa tudi ni problema, razen kakšne eksotike.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kremson



Pridružen/-a: 29.05. 2008, 13:56
Prispevkov: 31

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 15:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Feelsick je napisal/a:
Obnova avtomatskega menjalnika kit nekje od 120-250$, za primerjavo isti deli za menjalnik ZF (VW, Audi,...) je nekje 1500EUR, vsaj upam da je dosti

Generalka za motor z bati, ležaji in tesnili 250-1000$ odvisno od letnika in modela, koliko je to za europske avte niti ne bom pisal.

Razni senzorji od 50-100$

Sprednji diski z ploščicami za grand cherokee iz nemčije z poštnino 110 EUR.

Dobi se vse za letnike od 60 naprej po normalnih cenah, za starejše pa tudi ni problema, razen kakšne eksotike.


ne bit tako kritičen ker ni vse res oz. po večini ni tako. ZFov avtomat se pelje 10x bolš kot kaki f menjalniki od amerikancov ampak so tudi že zdavnaj v pozabi ker niso bli vzdržljivi. Če govoriš o ZF menjalnikih potem omenjaj BMWje. Oni so bolj opremljeni s tem. ZF je bil samo 1 avtomat, oziroma en model v VAG grupi (golfe pa to sem zdej izpustil - poleg tega pri evropejcu ni štelo do prihoda raznih DSGjev vse kar je blo na avtomat kaj preveč)

Najdražji avto z deli za generalno ki sem jih do danes delal - VR6. 970 evrov materijal. komplet od a do ž. 1.9 tdi. 600 evrov (jebiga zakaj primerjava, najbolj razširjen evropski motor po 1.2 clio mašini), diski Audi 100-A6(C4)-A6(C5) toje od 1991 do 2003 - 75 evrov. Ploščice 25.

Ne tiščat evropejcev v tla, je že res da majo včasih take cene (sploh kšna elektronika) da je bolš če avto prodaš kot pa popravljaš, po drugi strani so pa celo cenejši. Ni res.

Senzorji so pa tu ali tam isti šmorn. S tem da ne kupujete direkt na pooblaščencu v amerik ampak iz katalogov, pri tem če so motometer, VDO ali pa bosch - so pri nas cenejši.

Smile lep dan naprej, upam da nisem koga provociral. Ni bil moj namen.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cruiser



Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29
Prispevkov: 6770
Kraj: Lublana

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 16:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kremson je napisal/a:
Feelsick je napisal/a:
Obnova avtomatskega menjalnika kit nekje od 120-250$, za primerjavo isti deli za menjalnik ZF (VW, Audi,...) je nekje 1500EUR, vsaj upam da je dosti

Generalka za motor z bati, ležaji in tesnili 250-1000$ odvisno od letnika in modela, koliko je to za europske avte niti ne bom pisal.

Razni senzorji od 50-100$

Sprednji diski z ploščicami za grand cherokee iz nemčije z poštnino 110 EUR.

Dobi se vse za letnike od 60 naprej po normalnih cenah, za starejše pa tudi ni problema, razen kakšne eksotike.


ne bit tako kritičen ker ni vse res oz. po večini ni tako. ZFov avtomat se pelje 10x bolš kot kaki f menjalniki od amerikancov ampak so tudi že zdavnaj v pozabi ker niso bli vzdržljivi. Če govoriš o ZF menjalnikih potem omenjaj BMWje. Oni so bolj opremljeni s tem. ZF je bil samo 1 avtomat, oziroma en model v VAG grupi (golfe pa to sem zdej izpustil - poleg tega pri evropejcu ni štelo do prihoda raznih DSGjev vse kar je blo na avtomat kaj preveč)

Najdražji avto z deli za generalno ki sem jih do danes delal - VR6. 970 evrov materijal. komplet od a do ž. 1.9 tdi. 600 evrov (jebiga zakaj primerjava, najbolj razširjen evropski motor po 1.2 clio mašini), diski Audi 100-A6(C4)-A6(C5) toje od 1991 do 2003 - 75 evrov. Ploščice 25.

Ne tiščat evropejcev v tla, je že res da majo včasih take cene (sploh kšna elektronika) da je bolš če avto prodaš kot pa popravljaš, po drugi strani so pa celo cenejši. Ni res.

Senzorji so pa tu ali tam isti šmorn. S tem da ne kupujete direkt na pooblaščencu v amerik ampak iz katalogov, pri tem če so motometer, VDO ali pa bosch - so pri nas cenejši.

Smile lep dan naprej, upam da nisem koga provociral. Ni bil moj namen.


Jaz mislim, da tukaj noben nima namena trditi, da so evropejci slabši in, da so deli za njih dražji. Sam radi bi že enkrat folku razložil, da amerikanci niso nič slabši in da vzdrževanje le teh ni prav nič dražje!!! Pri vsakem avtomobilu je pa itak tko, da je vse odvisno kok maš sreče oziroma smole z njim.
Itak pa ne moreš nikakor enga TDIja primerjat s kakim V8 northstar cadilacom. To nima nobenga smisla.
_________________

www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kremson



Pridružen/-a: 29.05. 2008, 13:56
Prispevkov: 31

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 16:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hahaha, to tkoltko ne. Ne, men je že jasno bistvo, majhen al pa velik oba imata 4 kolesa in 1 motor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pontiac



Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03
Prispevkov: 1502
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 18:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jest mam za vsak dan CADILLAC SEVILA z 4.6 32V V8 NORDSTAR motorjem pa mi žre normalne vožnje (od tega ima vsak dan klanc 8 km ki ga vozi komaj z drugo brzino) 16-17 litrov,če ga pa stisneš pa tot 20 lit. Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
someNick



Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15
Prispevkov: 1093

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 18:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hvala za info! izgleda da res preveč kompliciram Smile gre se mi pač za to, da je avto, ki ga kupim tudi zanesljiv.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2008 08:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem se peljal z ZF menjalnikom v passatu VR5, me ni popolnoma nič impresioniral, je pa res da iz dneva v dan impresionira lastnika ker skos neki je...
Če pogledaš na serviseh na katerih obnavljajo menjalnike, so čist normalni prizori 40 ZF-ov in nobenega ameriškega, tako da so ti mehaniki že prav veseli če dobijo kakšnega amerikanca, da se malo sprostijo Very Happy O ceni obnove pa niti ne bom govoril, ker dobim za ta denar lepega grand cherokeee-ja 5.2 z dobrim menjalnikom.
Jaz sem proti nemcem, ker si mislijo da imajo ne vem kako napredno tehnologijo, pa ni glih tako. Če moraš pri novem TDI-ju do 10.000km dolit 5 litrov olja to za mene ni motor, pa tudi če potem žere "kao" samo 4,5 litra.
Skratka dobim kožne izpuščaje ob besedah TDI, passat, VW, pa tudi honda.

Extremely anti diesel and anti German guy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Škripy



Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41
Prispevkov: 1224
Kraj: Slovenija

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2008 10:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Feelsick je napisal/a:
Jaz sem se peljal z ZF menjalnikom v passatu VR5, me ni popolnoma nič impresioniral, je pa res da iz dneva v dan impresionira lastnika ker skos neki je...
Če pogledaš na serviseh na katerih obnavljajo menjalnike, so čist normalni prizori 40 ZF-ov in nobenega ameriškega, tako da so ti mehaniki že prav veseli če dobijo kakšnega amerikanca, da se malo sprostijo Very Happy O ceni obnove pa niti ne bom govoril, ker dobim za ta denar lepega grand cherokeee-ja 5.2 z dobrim menjalnikom.
Jaz sem proti nemcem, ker si mislijo da imajo ne vem kako napredno tehnologijo, pa ni glih tako. Če moraš pri novem TDI-ju do 10.000km dolit 5 litrov olja to za mene ni motor, pa tudi če potem žere "kao" samo 4,5 litra.
Skratka dobim kožne izpuščaje ob besedah TDI, passat, VW, pa tudi honda.

Extremely anti diesel and anti German guy


Vsi td-ji pijejo olje zaradi turbine, sploh če je ulaufana. V cherokeeju 2,1 td piše v manualu, da dolivaj olje zaradi turbine.

Sam vozim dnevno audi 2,0 16v, ker je 200km in več. Trenutno kupujem avto za ženo, ali pa zase in bo audija imela ona. Kupujem pa bencinarja, ker je vzdrževanja turbo dizla drago, sploh priletnega. Rad bi kupil voyagerja z 2,4 motorjem in le opremo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
_BANDIT_



Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47
Prispevkov: 2219
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2008 10:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No ja, jest sem tud načeloma bl na strani amerikancev. Ampak tole o turbinah glih ne drži preveč. Moj avto za vsak dan je bavarc, ki je TD in mi ne žre olja. Zaenkrat dela vse bp, turbina je lepo suha, pa ma avto že bliz 250kkm.
_________________
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!

Šravfaj in dirkaj.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kremson



Pridružen/-a: 29.05. 2008, 13:56
Prispevkov: 31

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2008 12:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tdi ravno ne pijejo olja. vsak pač svojo stvar brani, samo v tehniki so pa švabi pred vsemi. Pa če tud samo kar se dizlov tiče Smile

mal za hec, mal za res Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Feelsick



Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35
Prispevkov: 1416
Kraj: Nazarje

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2008 12:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri nas v službi imamo 6 novih passatov, prvih 10000 smo po 5 litrov zlili v vsakega, zdej pa kak liter ali dva med servisi. Moja ima službenega golfa SDI z 130000km, med servisi damo not 2 litra olja.
Ne mi govorit da ne žerejo olja, ali pa res imaš ti enega izmed miljon ki ne žere.

Aja za generalno na TDI za 600EUR, od A do Ž seveda, imam tule ene 1297 interesentov, tako da kar povej kam lahko pridejo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Naslednja
Stran 2 od 16

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.