|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
president Administrator foruma
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35 Prispevkov: 1165
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 13:58 Naslov sporočila: |
|
|
Če hočeš res servis pa priklop računalnika vem da u Moravčah to en šraufa. Drugač ti pa olje pa to vsak lokalni mehanik zamenja ali pa celo sam. _________________ RUST IS NOT A CRIME! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 14:08 Naslov sporočila: |
|
|
kaj pa v primeru da ckrne kak večji del? recimo menjalnik ali sklopka? potem je treba dele naročiti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-52 bomber
Pridružen/-a: 07.05. 2006, 09:38 Prispevkov: 1415
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
someNick je napisal/a: |
Sprašujem te zadeve, ker kupujem usa v8. Edina stvar, ki me še "skrbi" je kako je z rezervnimi deli in servisiranjem. Ni ravno dosti servisov za recimo cadillac, ali? Za chevrolete vidim da ni takega problema. |
Ha, ha ha, te servise ki jih ti vidiš, ne vem če imajo oni kaj pojma o Chevroletih o katerih govorimo na tem forumu!
Sem enkrat poizkusil srečo na enem takem servisu in so po mojem pričakovanju samo čukasto gledal o kakšnem avtomobilu jaz govorim! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 15:20 Naslov sporočila: |
|
|
someNick je napisal/a: |
kaj pa v primeru da ckrne kak večji del? recimo menjalnik ali sklopka? potem je treba dele naročiti? |
Brez veze si delaš probleme s tem. Mehanikov je kar nekaj. Dele se da noročit. Ponavadi ne čakaš prav dolgo. Tudi če primerjaš z drugimi evropskimi ali japonskimi avti, ki morajo velikokrat prav tako naročati in čakati tudi na uradnih servisih jih nategujejo im čakajo na dele tudi več kot en teden ali pa celo en mesec!!
Ko boš imel avto in ti bo kaj crknilo se pa lahko brez problema obrneš na naš forum in prav gotovo ti bo lahko kdo svetoval kje in kako to popraviti ali kupiti.
Pa še to. Jaz sicer nimam V8 ampak 6L 4.9 long blockl, ki je kar primerljiv z nekaterimi V8 motorji, tudi glede porabe 17-20/100km relacija 15/100km imam ga za vsak dan in nimam nadpovrečne plače. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 15:45 Naslov sporočila: |
|
|
Obnova avtomatskega menjalnika kit nekje od 120-250$, za primerjavo isti deli za menjalnik ZF (VW, Audi,...) je nekje 1500EUR, vsaj upam da je dosti
Generalka za motor z bati, ležaji in tesnili 250-1000$ odvisno od letnika in modela, koliko je to za europske avte niti ne bom pisal.
Razni senzorji od 50-100$
Sprednji diski z ploščicami za grand cherokee iz nemčije z poštnino 110 EUR.
Dobi se vse za letnike od 60 naprej po normalnih cenah, za starejše pa tudi ni problema, razen kakšne eksotike. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kremson
Pridružen/-a: 29.05. 2008, 13:56 Prispevkov: 31
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Feelsick je napisal/a: |
Obnova avtomatskega menjalnika kit nekje od 120-250$, za primerjavo isti deli za menjalnik ZF (VW, Audi,...) je nekje 1500EUR, vsaj upam da je dosti
Generalka za motor z bati, ležaji in tesnili 250-1000$ odvisno od letnika in modela, koliko je to za europske avte niti ne bom pisal.
Razni senzorji od 50-100$
Sprednji diski z ploščicami za grand cherokee iz nemčije z poštnino 110 EUR.
Dobi se vse za letnike od 60 naprej po normalnih cenah, za starejše pa tudi ni problema, razen kakšne eksotike. |
ne bit tako kritičen ker ni vse res oz. po večini ni tako. ZFov avtomat se pelje 10x bolš kot kaki f menjalniki od amerikancov ampak so tudi že zdavnaj v pozabi ker niso bli vzdržljivi. Če govoriš o ZF menjalnikih potem omenjaj BMWje. Oni so bolj opremljeni s tem. ZF je bil samo 1 avtomat, oziroma en model v VAG grupi (golfe pa to sem zdej izpustil - poleg tega pri evropejcu ni štelo do prihoda raznih DSGjev vse kar je blo na avtomat kaj preveč)
Najdražji avto z deli za generalno ki sem jih do danes delal - VR6. 970 evrov materijal. komplet od a do ž. 1.9 tdi. 600 evrov (jebiga zakaj primerjava, najbolj razširjen evropski motor po 1.2 clio mašini), diski Audi 100-A6(C4)-A6(C5) toje od 1991 do 2003 - 75 evrov. Ploščice 25.
Ne tiščat evropejcev v tla, je že res da majo včasih take cene (sploh kšna elektronika) da je bolš če avto prodaš kot pa popravljaš, po drugi strani so pa celo cenejši. Ni res.
Senzorji so pa tu ali tam isti šmorn. S tem da ne kupujete direkt na pooblaščencu v amerik ampak iz katalogov, pri tem če so motometer, VDO ali pa bosch - so pri nas cenejši.
lep dan naprej, upam da nisem koga provociral. Ni bil moj namen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6770 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 16:10 Naslov sporočila: |
|
|
kremson je napisal/a: |
Feelsick je napisal/a: |
Obnova avtomatskega menjalnika kit nekje od 120-250$, za primerjavo isti deli za menjalnik ZF (VW, Audi,...) je nekje 1500EUR, vsaj upam da je dosti
Generalka za motor z bati, ležaji in tesnili 250-1000$ odvisno od letnika in modela, koliko je to za europske avte niti ne bom pisal.
Razni senzorji od 50-100$
Sprednji diski z ploščicami za grand cherokee iz nemčije z poštnino 110 EUR.
Dobi se vse za letnike od 60 naprej po normalnih cenah, za starejše pa tudi ni problema, razen kakšne eksotike. |
ne bit tako kritičen ker ni vse res oz. po večini ni tako. ZFov avtomat se pelje 10x bolš kot kaki f menjalniki od amerikancov ampak so tudi že zdavnaj v pozabi ker niso bli vzdržljivi. Če govoriš o ZF menjalnikih potem omenjaj BMWje. Oni so bolj opremljeni s tem. ZF je bil samo 1 avtomat, oziroma en model v VAG grupi (golfe pa to sem zdej izpustil - poleg tega pri evropejcu ni štelo do prihoda raznih DSGjev vse kar je blo na avtomat kaj preveč)
Najdražji avto z deli za generalno ki sem jih do danes delal - VR6. 970 evrov materijal. komplet od a do ž. 1.9 tdi. 600 evrov (jebiga zakaj primerjava, najbolj razširjen evropski motor po 1.2 clio mašini), diski Audi 100-A6(C4)-A6(C5) toje od 1991 do 2003 - 75 evrov. Ploščice 25.
Ne tiščat evropejcev v tla, je že res da majo včasih take cene (sploh kšna elektronika) da je bolš če avto prodaš kot pa popravljaš, po drugi strani so pa celo cenejši. Ni res.
Senzorji so pa tu ali tam isti šmorn. S tem da ne kupujete direkt na pooblaščencu v amerik ampak iz katalogov, pri tem če so motometer, VDO ali pa bosch - so pri nas cenejši.
lep dan naprej, upam da nisem koga provociral. Ni bil moj namen. |
Jaz mislim, da tukaj noben nima namena trditi, da so evropejci slabši in, da so deli za njih dražji. Sam radi bi že enkrat folku razložil, da amerikanci niso nič slabši in da vzdrževanje le teh ni prav nič dražje!!! Pri vsakem avtomobilu je pa itak tko, da je vse odvisno kok maš sreče oziroma smole z njim.
Itak pa ne moreš nikakor enga TDIja primerjat s kakim V8 northstar cadilacom. To nima nobenga smisla. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kremson
Pridružen/-a: 29.05. 2008, 13:56 Prispevkov: 31
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 16:11 Naslov sporočila: |
|
|
hahaha, to tkoltko ne. Ne, men je že jasno bistvo, majhen al pa velik oba imata 4 kolesa in 1 motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
Jest mam za vsak dan CADILLAC SEVILA z 4.6 32V V8 NORDSTAR motorjem pa mi žre normalne vožnje (od tega ima vsak dan klanc 8 km ki ga vozi komaj z drugo brzino) 16-17 litrov,če ga pa stisneš pa tot 20 lit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 18:51 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za info! izgleda da res preveč kompliciram gre se mi pač za to, da je avto, ki ga kupim tudi zanesljiv. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 05 Jun 2008 08:03 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem se peljal z ZF menjalnikom v passatu VR5, me ni popolnoma nič impresioniral, je pa res da iz dneva v dan impresionira lastnika ker skos neki je...
Če pogledaš na serviseh na katerih obnavljajo menjalnike, so čist normalni prizori 40 ZF-ov in nobenega ameriškega, tako da so ti mehaniki že prav veseli če dobijo kakšnega amerikanca, da se malo sprostijo O ceni obnove pa niti ne bom govoril, ker dobim za ta denar lepega grand cherokeee-ja 5.2 z dobrim menjalnikom.
Jaz sem proti nemcem, ker si mislijo da imajo ne vem kako napredno tehnologijo, pa ni glih tako. Če moraš pri novem TDI-ju do 10.000km dolit 5 litrov olja to za mene ni motor, pa tudi če potem žere "kao" samo 4,5 litra.
Skratka dobim kožne izpuščaje ob besedah TDI, passat, VW, pa tudi honda.
Extremely anti diesel and anti German guy |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 05 Jun 2008 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
Feelsick je napisal/a: |
Jaz sem se peljal z ZF menjalnikom v passatu VR5, me ni popolnoma nič impresioniral, je pa res da iz dneva v dan impresionira lastnika ker skos neki je...
Če pogledaš na serviseh na katerih obnavljajo menjalnike, so čist normalni prizori 40 ZF-ov in nobenega ameriškega, tako da so ti mehaniki že prav veseli če dobijo kakšnega amerikanca, da se malo sprostijo O ceni obnove pa niti ne bom govoril, ker dobim za ta denar lepega grand cherokeee-ja 5.2 z dobrim menjalnikom.
Jaz sem proti nemcem, ker si mislijo da imajo ne vem kako napredno tehnologijo, pa ni glih tako. Če moraš pri novem TDI-ju do 10.000km dolit 5 litrov olja to za mene ni motor, pa tudi če potem žere "kao" samo 4,5 litra.
Skratka dobim kožne izpuščaje ob besedah TDI, passat, VW, pa tudi honda.
Extremely anti diesel and anti German guy |
Vsi td-ji pijejo olje zaradi turbine, sploh če je ulaufana. V cherokeeju 2,1 td piše v manualu, da dolivaj olje zaradi turbine.
Sam vozim dnevno audi 2,0 16v, ker je 200km in več. Trenutno kupujem avto za ženo, ali pa zase in bo audija imela ona. Kupujem pa bencinarja, ker je vzdrževanja turbo dizla drago, sploh priletnega. Rad bi kupil voyagerja z 2,4 motorjem in le opremo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 05 Jun 2008 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
No ja, jest sem tud načeloma bl na strani amerikancev. Ampak tole o turbinah glih ne drži preveč. Moj avto za vsak dan je bavarc, ki je TD in mi ne žre olja. Zaenkrat dela vse bp, turbina je lepo suha, pa ma avto že bliz 250kkm. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kremson
Pridružen/-a: 29.05. 2008, 13:56 Prispevkov: 31
|
Objavljeno: 05 Jun 2008 12:35 Naslov sporočila: |
|
|
tdi ravno ne pijejo olja. vsak pač svojo stvar brani, samo v tehniki so pa švabi pred vsemi. Pa če tud samo kar se dizlov tiče
mal za hec, mal za res |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Feelsick
Pridružen/-a: 16.08. 2006, 15:35 Prispevkov: 1416 Kraj: Nazarje
|
Objavljeno: 05 Jun 2008 12:59 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas v službi imamo 6 novih passatov, prvih 10000 smo po 5 litrov zlili v vsakega, zdej pa kak liter ali dva med servisi. Moja ima službenega golfa SDI z 130000km, med servisi damo not 2 litra olja.
Ne mi govorit da ne žerejo olja, ali pa res imaš ti enega izmed miljon ki ne žere.
Aja za generalno na TDI za 600EUR, od A do Ž seveda, imam tule ene 1297 interesentov, tako da kar povej kam lahko pridejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|