Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 05 Nov 2015 22:48 Naslov sporočila: PT Cruiser 2.0 bencin AT |
|
|
Ekola!
JE že bil na zboru V8 letos a ne z menoj. A sem odstranil nalepko!
Torej ta je to a ni brez napak! Ostale slike bojo pa v okvarah.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 11 Nov 2015 11:34 Naslov sporočila: |
|
|
Definitivno eden bolje oblikovanih "retro" avtov. Vedno sem se le čudil dejstvu, zakaj ni imel kakšnega V8 pod havbo.
Kaj poganja tvojega? Bencin, dizel, ročni, avtomatik? _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 12 Nov 2015 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
PT Cruiser 2.0 bencin AT. To, od 9 do 12litrof! Jutri pa dobi NOVE Gume!!! Upam, da bojo zdržale do aprila 16 Slikce pridejo sem gor, ker ima tudi nove oz dotane felge za zimo V glavnem sva se naučila menjati pred 3,5rpm prej je tulil do 6rpm? Se vidi, da ga vmesni švercer ni znal vozit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 14 Nov 2015 17:18 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Cruiser140 je napisal/a: |
PT Cruiser 2.0 bencin AT. To, od 9 do 12litrof! |
Kaj to je poraba?! |
Ja Bom svečke menjal in olje pa,da vidimo potem. Ima pa nove zimske gume. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 14 Nov 2015 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ne delajo slike? V prvo so?
Nazadnje urejal/a Cruiser140 15 Nov 2015 07:01; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 07:16 Naslov sporočila: |
|
|
Čudno res? Linki sedaj delajo.
Na zimskih kolesih.
Pa letnih kolesih.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 07:26 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
Sej tolk ma ta avto porabo, če malo pobrskaš po netu. |
Bo res držalo. a sedaj sem že 3x uspel prevoziti 190km z 16 litri goriva, kar je uspeh, ki gre verjetno zahvala tempomatu in max 122kmh in še bolj verjetno je, da s5 pazim na tiste obrate max 3000 rpm Mogoče ima tudi max navor tam blizu moram pogledati. Je pa ta motor prešvoh glede na moč 142KS pa samo 189Nm navora ima!
Citiram: |
Navor v avtomobilizmu[uredi | uredi kodo]
Pri avtomobilih je med tehničnimi podatki o vozilu pogosto podan podatek o navoru. Za zgled vzemimo navor npr. 285 Nm pri 1.950 vrtljajih na minuto. Kaj to praktično pomeni in zakaj so podani še vrtljaji?
Navor 285 Nm pomeni, da bi en meter dolga ročica, pritrjena prečno na motorno gred, ustvarjala silo 285 N, kar približno ustreza teži mase 30 kg. V resnici so ročice na ojnici motorja približno dvajsetkrat manjše, sila pa dvajsetkrat večja. Takole na prste lahko ocenimo, da eksplozija mešanice bencinskih ali dizelskih hlapov potisne bat v valju z enako silo, kot bi bila nanj obešena 600-kilogramska utež.
Za razliko od elektromotorjev, pri katerih je navor praktično neodvisen od frekvence, s katero se motor vrti - pri njih bi prej opisan »poskus« z merjenjem sile na osi motorja lahko tudi res izvedli - pri motorjih z notranjim zgorevanjem ni tako, ampak obstaja neko optimalno območje vrtljajev, pri katerih je navor največji. Pri nižjih vrtljajih so eksplozije v valjih preveč poredko, čas, v katerem se motor vrti le zaradi vztrajnosti, pa predolg, pri višjih pa postane problem dovolj hitro odvajanje zgorelih plinov in dovajanje sveže mešanice (pri še višjih bi seveda naleteli na meje mehanske trdnosti gibljivih kovinskih delov). Pri dizelskih motorjih - zgornji podatek je verjetno za enega teh - je optimalno območje pri nekoliko nižjih obratih kot pri bencinskih. Ker je produkt navora in kotne hitrosti moč motorja P = M ω, lahko iz podane krivulje navora izračunamo tudi krivuljo odvisnosti moči motorja od števila obratov. |
sl.wikipedia.org/wiki/Navor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
zsoru
Pridružen/-a: 03.02. 2010, 13:13 Prispevkov: 320 Kraj: Laško
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
rmlj
Pridružen/-a: 04.06. 2010, 10:33 Prispevkov: 46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 13:23 Naslov sporočila: |
|
|
Ura je na originalnem radiu.
Da ni dispelya za PRND31? A je originalni števec? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cruiser140
Pridružen/-a: 05.11. 2015, 09:33 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 21 Nov 2015 18:24 Naslov sporočila: |
|
|
Še par slik od notranjosti vozila.
Pa zanimiv je v tem motorju termostat za vodo 40C A je to možno ali je neki predelano??? Drugače je s pritiskom vode in gretjem vse OK. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|