|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 23 Okt 2015 22:28 Naslov sporočila: |
|
|
Snake, ne moreš soditi po enem primeru. Ogromno HT4100 motorjev je šlo v franže, tvoj je pač preživel. Veliko je bilo odvisno tudi od zelo vestnega vzdrževanja hladilnega sistema. Ko se enkrat resno pregreje, je menda game over.
Očitno je bil tvoj (a imaš mid-80s Eldoradota?) v osnovi dober primerek in ustrezno vdrževan, zato pa je tudi preživel. In če ga boš lepo še naprej vzdrževal, bo zelo verjetno še naprej lepo delal. Ampak na splošno to ni bila najbolj posrečena serija, gledano v celoti/povprečja. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 24 Okt 2015 16:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ta motor je imel samo v začetku problem.Ker so dali na železen blok alu glave. In to napako so v večini popravili že v garanciji (kdor se je pač odloču). In drugega ni nič narobe s tem motorjem. Je pa dejstvo,da Cadillaci niso bili nikoli dirkalni avti in če si ga tiščal je izdahnu.Ker enostavno ni bil skonstrujiran za tiščanje. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 24 Okt 2015 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
Moj HT 4100 ima 30 let in še vedno dela (in skori sigurno še ni bil odprt)......................res so zanič ti motorji. |
Saj to je najbolj zanimivo, te motorji so problematični, to je dejstvo. Internet in forumi so polni negativnih komentarjev o teh motorjih. Po drugi strani imaš pa še danes veliko preživelih primerkov s tem motorjem, ko po vseh teh letih še kar brez problemov delajo. Fora je očitno res predvsem o tem, da so to občutljivi motorji in je za njih potrebno dosledno skrbeti in jih voziti brez ekstremnega zlorabljanja. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Haderach
Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15 Prispevkov: 560
|
Objavljeno: 24 Okt 2015 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
Tud js mam HT4100 ... na števcu pa 244.000km. Dela. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 27 Okt 2015 12:13 Naslov sporočila: |
|
|
Mah saj je z 4.6 northstar-jem ista zgodba. Žolce je prelite čezenj še pa še. Dejansko, človek občutek dobi, da je bolje hodit peš, kot pa vozit northstarja. Pa obstajajo primerki z krepko preko 500.000milj, ki niso bili potipani. Jasno je, da ima vsak motor kakšno hibo, nekateri so popolnoma faljeni ( predvsem evrocrke ), ampak vzdrževanje in pravilno ravnanje z vozilom je odločilnega pomena, koliko in kako dolgo bo motor živel ( ista zgodba je z ostalimi sklopi ). _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jpireli
Pridružen/-a: 01.05. 2007, 23:18 Prispevkov: 159
|
Objavljeno: 12 Nov 2015 09:35 Naslov sporočila: |
|
|
3 leta sem vozil cadillac srx z 3,6 motorjem letnik 06.
Ne priporočam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 12 Nov 2015 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
jpireli je napisal/a: |
3 leta sem vozil cadillac srx z 3,6 motorjem letnik 06.
Ne priporočam! |
Lahko malo bolje argumentiraš. Zakaj ne priporočaš? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmlinaric
Pridružen/-a: 16.03. 2007, 00:32 Prispevkov: 253 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 22 Dec 2015 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
tudi mene bi zanimalo mnenje o SRX-u...eden črn z CE registracijo se prodaja v Mariboru za 5.500 eur...sem gledal na avto.net-u... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jpireli
Pridružen/-a: 01.05. 2007, 23:18 Prispevkov: 159
|
Objavljeno: 28 Dec 2015 16:24 Naslov sporočila: |
|
|
To je moj bivši.
Vsak teden sem ga imel na dvigalu.
Problem predvsem v elektroniki. Enostavno preveč senzorjev.
Trenutno temu dotičnemu javlja check suspension in ASR gori zaradi 1001 vzroka, pomoje slabega stika na zadnjih abs senzorjih ker pride notri vlaga.
kar se pa motorja tiče;
enormna poraba olja na cca 5000km 4l olja
nisem še ugotovil zakaj nemirno dela v prostem teku
pravo moč pokaže šele nad 4000 obrati, torej ga moraš vedno priganjati v visoke obrate. Porabo ne moreš s tem mlinčkom zmanjšati pod 14l,
s plinsko instalacijo pa so sami problemi. Vgrajen je italjanski landirenzo z 1 uparjalnikom. Na lastno pest sem zamenjal cev od lpg rezervoarja do uparjalnika iz 6mm na 10mm, da je pod visokimi obrati dovolj pretoka plina in ga ne zaduši. Potrebno je menjati LPG injektorje obvezno.
Kilometri so realni, menjalnik je ZF in deluje odlično....
4x4 pogon na tem avtu je NONsence ker je potrebno verigo na centralnem diferencialu menjati na vsake 40k prevoženih, ko ga pa potrebuješ pa sploh ne moreš izklopiti miljon varnostnih sistemov, ki enostavno vzamejo moč motorju.
Avto ima magnetic ride suspension s kompresorjem in zračnimi blazinami ovitimi okoli amortizerja. BULLSHIT. 1kom amortizer zadaj stane najceneje možno 396 eur v USA brez poštnine. Ravno ta amortizer ima vgrajena 2kom elektromehanska ventila skozi katera teče močna amperaža in pri luknjasti cesti jih hitro skuriš ker si sam uravnava trdoto.Torej ta avto VEM da ima oba zadnja amortizerja fuč, ponaredkov ali obnova pa ne obstajata.
za vozit dokler vse dela pa na splošno odličen avto
Imel sem tudi srebrnega srx-a z V8 motorjem in klasičnim vzmetenjem..
to je to!
toliko o tem... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Dec 2015 17:47 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo, da si vse to v detajle napisal/povedal. Nikoli, ampak nikoli pa ne razumem ljudi, ki jamrajo čez delovanje motorja hkrati pa je vgrajen plin zraven. Ker je jasno da:
a) kaj kmalu porušiš "ravnovesje" komponent v motorju; praktično vsak motor ima kakšne manjše hibe v konstrukciji, da pa potem nek šušmar vrže noter še plin, je pa mera polna, saj tovarna navadno nikdar ne predvidi tovrstnega posega ( sploh pa ameri ne )
in
b) kdor nima niti za bencin, ponavadi nima niti za spodobno vzdrževanje, ki se pa seveda še zakomplicira v navezi z točko a (plinska napeljava potrebuje seveda skrbno dodatno vzdrževanje).
Zdaj, ne jemlji tega osebno, ker je lahko to naredil pred tabo že predhodni lastnik in tudi ni nujno, da je vedno tako, ampak v glavnem pa kar drži. Amortizerja s cenami 396 eur/ kom pa niti nista prekleto draga, sploh če ju primerjaš s cenami vzmetnih nog za Sevilla ( preko 800€/kom ) ali airmatic blazin za Mercedesa ( 1000€ / kom ). Govorimo seveda o originalnih. Nenazadnje je Cadillac, ne neka dacia. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yucco
Pridružen/-a: 04.01. 2016, 20:18 Prispevkov: 188
|
Objavljeno: 28 Jan 2016 16:56 Naslov sporočila: |
|
|
Da ne odpiram po nepotrebnem nove teme bom kar tu mimogrede vprašal
A je res da Ski&Sea iz Polzele ni več zastopnik za Cadillac? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yucco
Pridružen/-a: 04.01. 2016, 20:18 Prispevkov: 188
|
Objavljeno: 28 Jan 2016 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Kaj tebe tako te zastopniki matrajo? A imaš računalnik? Očitno imaš, odpri google in odtipkaj ski & sea in boš vse izvedel ampak vem, nekaterim je izpod časti, da bi sami kaj naredili. |
Napaka!Meni to ni težko narediti, samo sem pač bolj tip stare šole, če veš kaj to pomeni!Sem gledal, pa mi vrže na neko drugo stran!
Nevem kaj je greh vprašati?
Jaz vedno vse urejam na pooblaščenih servisih! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 28 Jan 2016 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
Yucco je napisal/a: |
cruiser je napisal/a: |
Kaj tebe tako te zastopniki matrajo? A imaš računalnik? Očitno imaš, odpri google in odtipkaj ski & sea in boš vse izvedel ampak vem, nekaterim je izpod časti, da bi sami kaj naredili. |
Napaka!Meni to ni težko narediti, samo sem pač bolj tip stare šole, če veš kaj to pomeni!Sem gledal, pa mi vrže na neko drugo stran!
Nevem kaj je greh vprašati?
Jaz vedno vse urejam na pooblaščenih servisih! |
Stara šola? Ni problem imajo napisano tel. št. pa pokličeš in vprašaš. Da bo še bolj avtentično uporabi stacionarni telefon.
Te zanima servis? Predvidevam, da so se z zastopstvom zavezali na nekaj letno zagotavljanje delov in servisa, ki zagotovo še ni minilo. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Yucco
Pridružen/-a: 04.01. 2016, 20:18 Prispevkov: 188
|
Objavljeno: 28 Jan 2016 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Stara šola? Ni problem imajo napisano tel. št. pa pokličeš in vprašaš. Da bo še bolj avtentično uporabi stacionarni telefon.
Te zanima servis? Predvidevam, da so se z zastopstvom zavezali na nekaj letno zagotavljanje delov in servisa, ki zagotovo še ni minilo. |
Kaj ti tu ni jasno?
Sem klical, pa zvoni v prazno oziroma se nihče ne javi!
A potem še obstajajo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|