|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 14 Jan 2016 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje dobra ideja, to s preizkusom vozil. No, Park Avenue, New Yorker, Town car ( in še kakšen ), so krasni avti in slovijo po izjemnem udobju. Poleg vsega, da so zanesljivi, prostorni, poceni, so še zelo prijetni za uporabo. Nikdar ni občutka nemške hladnosti.
Edina velika hiba oz. skupni imenovalec pa je njihova zmogljivostna podhranjenost. Sicer za po omejitvah je dovolj. Tak avto tudi ne sili v greh, kar je res super. Se pa pozna, da so narejeni za drugo filozofijo vožnje ( umirjeno ).
Ampak.... Ko pa naletiš na tipičnega slovenceljna ali še huje dva ali tri zaporedno vezane bedake, ki vozijo 20-30km/h pod omejitvijo na navadni cesti, pa moraš kar lepo ponižno voziti za njimi in čakati, da se ti odprejo idealni pogoji za prehitevanje ( če se ). Ali pa sralci na avtocesti, s 110km/h. Če dodamo še klanec, več potnikov v vozilu, je pa že skoraj scenarij za grozljivko. Ne mi razlagat, da to ni res, da se da in podobno slamanje. S pravilno motoriziranim avtom jih še opaziš ne. Že v 50tih so ameri izjemno poudarjali "passing power" in ga enačili predvsem z varnostjo pri prehitevanjih. Saj vemo zakaj so zgoraj našteti avti slabo motorizirani ( v smislu zmogljivosti ). Na žalost se je to zgodilo ravno pri ameriških avtih, ki so pravzaprav utemeljili in razširili udobne in hkrati zmogljive avte. Njihovo filozofijo so počasi prevzeli švabi in zabrilirali.
Seveda, vsakomur svoje. Nekaterih to ne moti, mene pa predvsem moti, da ni modernega ameriškega avta, ki bi imel pravo ameriško udobje ( in šarm ) ter ustrezne zmogljivosti ( no obetata se Cadillac CT6 in Lincoln Continental ). V tem pogledu ima S klasa vsekakor veliko prednost, če ima vsaj 8 valjni motor. Pravzaprav edina pametna alternativa ( 15 let stara ) sta Cadillac Deville z northstarjem in Seville, ki pa sta sanjsko udobna in hkrati solidno močna in zmogljiva. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 14 Jan 2016 17:57 Naslov sporočila: |
|
|
DonAndrino je napisal/a: |
Edina velika hiba oz. skupni imenovalec pa je njihova zmogljivostna podhranjenost. Sicer za po omejitvah je dovolj. Tak avto tudi ne sili v greh, kar je res super. Se pa pozna, da so narejeni za drugo filozofijo vožnje ( umirjeno ).
|
Se strinjam in priznam, da to niso avtomobili za hitre pospeške. Sploh ta vozila iz osemdesetih so precej lena.
DonAndrino je napisal/a: |
Ampak.... Ko pa naletiš na tipičnega slovenceljna ali še huje dva ali tri zaporedno vezane bedake, ki vozijo 20-30km/h pod omejitvijo na navadni cesti, pa moraš kar lepo ponižno voziti za njimi in čakati, da se ti odprejo idealni pogoji za prehitevanje ( če se ). Ali pa sralci na avtocesti, s 110km/h. Če dodamo še klanec, več potnikov v vozilu, je pa že skoraj scenarij za grozljivko. Ne mi razlagat, da to ni res, da se da in podobno slamanje. S pravilno motoriziranim avtom jih še opaziš ne. |
Razumem o čem govoriš in ja, se dogajajo take stvari. Je pa zanimivo konkretno pri mojemu Buicku, je tako udoben in vožnja tako mirna in ležerna, da mi res ni do pretiranega prehitevanja in nasplošno zelo hitre vožnje. Nekako me nič ne moti, lepo tempomat in fučka se mi celi svet in tako BP 500km . Tak avto vsaj name deluje tako, da nikakor ni želje po prehitevanjih, razen seveda kadar nekdo pred tabo res že pretirano mečka
Recimo precej drugače vozim pick upa pa nikakor ni primeren avto za dirkanje ampak z njim veliko več prehitevam in me bolj motijo mečkači, navadno tudi bolj agresivno speljujem in na splošno bolj dinamično in hitreje vozim. Tudi M. Carlo podobno vozim čeprav pri slednjemu pa res pogrešam več moči čeprav je tam tam z Buickom imata podoben motor in skoraj enako moči pa vendar pri Buicku zaradi zasnove avtomobila ne pogrešam več moči pri M. Carlu pa. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 14 Jan 2016 22:19 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem o čem govorite in ne razumem debate.............Eldorado 140 konju in 1,8 tone...............popoln užitek v potovanju.
Cobra 400 konju in 1 tona.................norišnica na kolesih...............nemogoče za vozit _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 14 Jan 2016 23:06 Naslov sporočila: |
|
|
Saj to, da so ameriški avtomobili iz osemdesetih dokaj leni smo že večkrat obdelali. Če govorim zase. Seveda si občasno želim, da bi moja avtomobila imela večji in zmoglivejši motor. Ma po drugi strani res ni neke potrebe. NY ima tako sprednji pogon in je bil v osnovi zasnovan za starejšo ciljno publiko - "penzijniste", tako da ga tudi vozim bolj penzijonistično, ker mu to najbolj ustreza.
T-Bird ima z zadnjim pogonom nek potencijal, pa vendar sem bolj ali manj upustil misel na močnejši motor. Ker ,če želiš imeti neko pametno celoto, je potrebno kaj več kot samo menjava motorja. Mogoče nekoč...
DonAndrino je napisal/a: |
Ali pa sralci na avtocesti, s 110km/h |
He he. Jaz s svojima avtomobiloma spadam men njih. Sem redko na AC ampak takrat vozim med 90 in 110. To je območje kjer se tej avtomobili najbolje počutijo. 140 ali več to je konec sveta predvsem za Thunderbirda. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 14 Jan 2016 23:49 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
DonAndrino je napisal/a: |
Ali pa sralci na avtocesti, s 110km/h |
He he. Jaz s svojima avtomobiloma spadam men njih. Sem redko na AC ampak takrat vozim med 90 in 110. To je območje kjer se tej avtomobili najbolje počutijo. 140 ali več to je konec sveta predvsem za Thunderbirda. |
No, ti pa resno prepočasi voziš moraš avto tudi pritisnit, da malo zadiha. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 00:53 Naslov sporočila: |
|
|
DonAndrino je napisal/a: |
.....
da ni modernega ameriškega avta, ki bi imel pravo ameriško udobje ( in šarm ) ter ustrezne zmogljivosti
...
|
Hm, kot popoln zelenec na področju ameriških avtov se moram opravičiti, da mi ni vse jasno: a že tak navaden
ameriški kamijon (no ja z bolj slabo nosilnostjo ), je poln pravega ameriškega šarma, je udoben za umret, gre kot svinja (žal ima blokado pri 170 km/h), le po ovinkih je res slabši od evropejcev, pa še tu je kriv šofer.
Vse skupaj ni tako, da bi človek karkoli objokaval. Nasprotno.
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 08:11 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
gtyrant je napisal/a: |
DonAndrino je napisal/a: |
Ali pa sralci na avtocesti, s 110km/h |
He he. Jaz s svojima avtomobiloma spadam men njih. Sem redko na AC ampak takrat vozim med 90 in 110. To je območje kjer se tej avtomobili najbolje počutijo. 140 ali več to je konec sveta predvsem za Thunderbirda. |
No, ti pa resno prepočasi voziš moraš avto tudi pritisnit, da malo zadiha. |
Odkar so se gume na T-Birdu izkazale za slabe ima avto vedno več priložnosti da zadiha. Kot pravim sem precej malo na AC, takrat ko sem se mi pa ponavadi nikamor ne mudi. Thunderbird se mi res ne zdi primeren, da bi ves čas vozil konstantno 130+. Pri 140 imam občutek, da ga imam čez cel vozni pas, še posebaj če prehitevam kakšen tovornjak.
Mogoče, bi bilo moje mnenje drugačno, če bi bile naše avtoceste nekoliko bolj naravno speljane...
Končna hitrost naj bi bila po nekaterih podatkih 160 km/h spet po drugih 180 km/h. Ponavadi ljudi zanima koliko tak avto gre. Jaz sem vedno mislil, da jih zanima pospešek do 100 km/h ali čas na 1/4 milje. Večini ta dva časa ne povesta ničesar, sploh čas na 1/4 milje. So pa ljudje ponavadi začudeni, ko jim poveš, da to ni avto s katerim bi lahko po AC kostantno vozil med 150 in 200 km/h. Seveda so potem jajca! Ko pa oni jajcajo s svojimi dizli in lovijo povprečje 3.8 litra na 100 je pa OK. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:59; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 10:59 Naslov sporočila: |
|
|
Miran, zavedam se, da je pojem "zmogljivosti" precej relativen in subjektiven.
Sicer ne vem kaj si vozil prej, vem pa, da je Ram 5.7 proti povprečnim EU avtom raketa, vsaj po pospeških. Ampak roko na srce, pravi avto ( ne pol tovornjak, SUV, enoprostorec ali karkoli križanega ), z enakim motorjem zmore bistveno bistveno več. 170 km/h končne? Gotovo se hecaš. Še rezervna deklica za vse, ki jo imam, Chrysler Vision, na AC redko pade pod 200km/h ( ko so za to pogoji seveda ). Pa ne spada med ravno hitre avte po nobeni klasifikaciji. Ja in ima udobje. Ni pa to to.
Še vedno trdim, američani (še) nimajo ekvivalentnega odgovora (recimo) S klasi. Pravim da so v tej temi omenjeni amerikanci čudoviti potovalniki, vendar dandanes, se od avta pričakujejo tudi normalne ( hitrostne )zmogljivosti. Vsaj pri meni.
Pokaži mi pick up in pokazal ti bom vozilo ki zmore veliko več v avtomobilskem, ne tovornem smislu, brez problema. In vsaj zame, veliki limuzini z močnim motorjem, razni Rami, Escaladi, niso ravno alternativa. Precej slabši pospeški ( do 100 še nekako gre ), nizke končne hitrosti, hrup, odvečna teža, visoko težišče. Enostavno niso temu namenjeni, razumem. Ampak klasična velika in močna limuzina je way to go. Odlični pospeški v vseh režimih, čudovito udobje, visoke potovalne hitrosti, ob tem pa precej boljša "izraba" goriva glede na dobljeno, ne res, jaz tovornjaka ne rabim. Če pa bi ga, bi bil pa to prvi izbor. Jaz ko grem v nemčijo, preprosto s 150km/h, ki bi jih avto zmogel, ne bi prišel nikamor.
Čakam CT6 ( in seveda V8 v njem ). _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 12:25 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Thunderbird se mi res ne zdi primeren, da bi ves čas vozil konstantno 130+. Pri 140 imam občutek, da ga imam čez cel vozni pas, še posebaj če prehitevam kakšen tovornjak. |
Hm, nekaj podobnega (sicer v precej manjši meri) se dozdeva tudi meni v mojem avtu, včasih se mi ne zdi povsem stabilen, zelo rad sledi nagnjenosti cestišča. Sicer že vem, da bo treba kmalu menjati volanski mehanizem (steering gear) in morda tudi še majčkeno bolje nastaviti sprednjo optiko. Upam da se bo potem to popravilo.
Tako da morda tudi tvoj T-bird potrebuje kako prenovo podvozja...
Sicer pa tudi jaz redko vozim nad 130 praviloma itak okoli 100-110. Do nekje 130 še gre lepo ležerno, proti 140 kmh pa že gume z zvokom dajo vedeti, da so napol (no ali pa na četrt) terenske in da imajo hitrostni indeks Q (max 160 kmh)....
Je pa res, da kar vozim jaz, je po zasnovi v bistvu 20 let star truck
_________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 12:51 Naslov sporočila: |
|
|
DonAndrino je napisal/a: |
Ampak roko na srce, pravi avto ( ne pol tovornjak, SUV, enoprostorec ali karkoli križanega ), z enakim motorjem zmore bistveno bistveno več.
...
...
Pokaži mi pick up in pokazal ti bom vozilo ki zmore veliko več v avtomobilskem, ne tovornem smislu, brez problema. In vsaj zame, veliki limuzini z močnim motorjem, razni Rami, Escaladi, niso ravno alternativa.
...
...
Čakam CT6 ( in seveda V8 v njem ). |
Seveda imaš povsem prav. Ampak verjetno tudi veš, zakaj pri novih avtih (in v bistvu že zadnjih 10-20 let) tudi v Ameriki skorajda ne moreš več dobiti V8, RWD in 'pravega ameriškega občutka' (vsaj približno), če ne vzameš SUV ali pickupa....
Aja pa še to: žal verjetno tudi CT6 ne bi imel V8 motorja...:
http://www.cleveland.com/automotive/plaindealer/index.ssf/2016/01/cadillacs_ct6_luxury_flagship_sedan_will_be_at_the_cleveland_auto_show.html
"Absent from the engine selections is a V8, which seems a natural for this market segment" _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 13:39 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:59; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 14:46 Naslov sporočila: |
|
|
Kštrwn je napisal/a: |
Pa dobro, kaj ga ni več američana, ki bi kupil V8 bencinarja, sploh v takšnem avtu??. |
Kratek odgovor: ne.
Malo daljši odgovor:
- tudi v ZDA imajo mnogi radi evropske (zlasti nemške), pa tudi japonske avtomobile, zlasti višjega ranga. Delno stvar prestiža (googlaj "conspicuous consumption"), delno pričakovanja o višji kvaliteti (ki se lahko izpolnijo ali pa tudi ne). Recimo Toyota LandCruiser stane okoli 50% več kot približno primerljivi Chevy Tahoe. Kdor ima denar in to želi pokazati, bo kupil LandCruiserja (ali pa Range Roverja ipd)
- kdor je bolj na tesno z denarjem, bo itak kupil nekaj s 4 cilindri ali maksimalno V6
- limuzinska oblika izumira, tudi v ZDA se sedaj največ prodajajo crossoverji, SUVi in seveda pickupi
- zaradi CAFE standardov (googlaj) so 'običajni avti' (limuzinske/kupe oblike) na udaru že nekaj desetletij in morajo zelo zmanjševati porabo, SUV in pickupi pa so iz tega izvzeti, zato edini še ohranjajo V8
- tudi Američani gledajo na porabo, jebiga. Če se voziš v službo 50 milj daleč in potem nazaj, boš tudi pri ameriških cenah goriva malo preračunal stroške...
- mnogi ljubitelji avtov pa so podlegli fami o izjemnih evropskih/nemških super avtomobilih (pač jih še ni doletelo, da bi od blizu videli cliota) - tako kot se mi navdušujemo nad velikimi ladjami z V8 in avtomatiko, mnogi Američani opevajo majhne evropske rakete, ki jih želijo poditi po gorskih ovinkih, seveda obvezno z ročnim menjalnikom
...
Pa še je tega, ampak upam da sem izluščil taglavne... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
Na srečo nekaterih ( tudi mene ), je že pred časom predsednik Cadillaca Johan de Nysschen potrdil, da bo CT6 dobil TT V8, ki je že v razvoju. Čakam na to. Sploh pa je logično, saj ima sveta nemška konkurenca V8 in V12 motorje.
Sicer pa presneto resničen post, Sonicus.
Je pa zanimivo, da so CT6 napovedovali kot konkurenta S klasi in BMW 7 in A8, sedaj pa je na Cadillacovi spletni strani cenovno kar nekaj pod njimi. Kot konkurentje pa so klasificirani E razred, BMW 5, ipd. Torej potrebujejo V8 motor, če ne zaradi drugega, zaradi prestiža. Zgleda, da so se jim hlače tresle pod splošno famo downsizinga zadnjih nekaj let. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kštrwn
Pridružen/-a: 05.09. 2012, 23:22 Prispevkov: 222 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 15 Jan 2016 16:05 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a Kštrwn 09 Maj 2017 22:59; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|