|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 25 Avg 2015 12:47 Naslov sporočila: |
|
|
OK, če bi bil tako zelo sofisticiran, nebi bil tako občutljiv na olje, sploh pa ne na menjave pri 8000 km. Normalen motor mora zdržat normalni interval 15.000 - 20.000 km z normalnim predpisanim oljem, razen, če gre za kakšne extra razmere, kjer motorji extra najebejo in je treba olje menjati prej.
To, da zjebe olje v 8k km je znak, da nekaj ne štima v motorju in prekomerno obrablja olje. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 25 Avg 2015 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
Kolikor sem bral in raziskoval (pa ne me držat za besedo, ker samo povem kar sem slišal), lahko imaš eno 'polnjenje' olja v avtu do max 15.000 km ali 1 leto, kar pride prej, in to če uporabljaš kakovostno sintetično olje, pa seveda ob vsaki menjavi olja zamenjš še filter. Če uporabljaš polsintetično ali mineralno, pa se ta interval skrajša (na polovico ali še manj).
Če se prav spomnim, ni toliko problem v stanju 'osnovnega' olja, temveč da se notri nabira svinjarija, po drugi strani pa se razgrajujejo pomebni aditivi.
Kakorkoli že, pri večini vrst olja kjer sem gledal njihove cene, ne bi smel biti strošek menjave olja tak grozen problem, pri večini avtov gre za strošek samega olja tam nekje 30-50 EUR pri posamezni menjavi (1x-2x na leto), kar glede na vse stroške povezane z avtom, res ni taka drama, ne vem zakaj bi tukaj človek šparal par evrov, če lahko zaradi tega potem nastanejo težave... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 25 Avg 2015 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
Brez skrbi, z motorjem ni prav nič narobe. Interval pa je kratek, ker se predvideva, da se avto žene, ker je temu namenjen ( drive it like you stole it ). Ima pa zelo umazano izgorevanje, kot vsi hemiji.
Intervali čez 10.000km so pa kot naročeni za evropejce in njihova long life bedarije, ki ponavadi ne živijo prav dolgo. Neodvisni testi olj kažejo, da zmogljivosti motornega olja v povprečju drastično upadejo že po 6000km ( ne glede na larifari zmogljiva sodobna olja ). Seveda je odvisno od tipa motorja in načina vožnje.
Kot zanimivost: ko sem imel nazadnje na servisu svojega mercedesa, smo malo udarili debato glede long life olj in dolgih intervalov ( na 20-30.000km ). Guess what? Poročali so o negativnih straneh dolgih menjav in toplo priporočali kratke intervale ( in to fantje, ki nekaj vedo o stvareh ).
Kot sem napisal, meni je vseeno. Zanemarjanje vzdrževanja je tako ali tako nacionalni šport. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 25 Avg 2015 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
DonAndrino je napisal/a: |
Neodvisni testi olj kažejo, da zmogljivosti motornega olja v povprečju drastično upadejo že po 6000km ( ne glede na larifari zmogljiva sodobna olja ). Seveda je odvisno od tipa motorja in načina vožnje.
|
No saj pogosto se da zaslediti, da Američani (tisti s še bolj old school mentaliteto in ki vozijo bolj 'tradicionalne' avte), menjavajo olje na cca 3 tisoč milj, kar je ene 5000 km. Pač vsakih par mesecev kupijo za tistih 15-20 dolarjev olja (kolikor povprečno stane slabih 5 litrov olja v USA), ga pred bajto zamenjajo, ob tem še malo preverijo ostale mehanične zadeve na avtu, pa je stvar opravljena. _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DODGE
Pridružen/-a: 10.10. 2012, 00:27 Prispevkov: 22 Kraj: LUKOVICA
|
Objavljeno: 25 Avg 2015 14:54 Naslov sporočila: |
|
|
Don Adrino, Vesel bom tvojega klica.
Lp Jani _________________ DODGE RAM2500 HEMI 5,7 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 25 Avg 2015 18:09 Naslov sporočila: |
|
|
Pol je pa Dodge že skor kot Ferrari, če je treba po vsaki nedeljski vožnji narest servis. Za gospodarsko vozilo ziher ni primeren, ker ob resnih kilometrih bi bil več cajta na servisu za menjavo olja in filtra, kot na cesti. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 01 Sep 2015 10:30 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
Pol je pa Dodge že skor kot Ferrari, če je treba po vsaki nedeljski vožnji narest servis. Za gospodarsko vozilo ziher ni primeren, ker ob resnih kilometrih bi bil več cajta na servisu za menjavo olja in filtra, kot na cesti. |
Glej, takole ti bom odgovoril, smatram da boš razumel: imaš popolnoma prav, zase. In tovrstne buče sadi na svojem vrtu. Ko pa uporabnik potrebuje pomoč, pa ti ni potrebno biti zajedljiv, če česa ne veš. Jaz se tam, kjer česa ne vem, raje kaj naučim, kot da pišem bedarije.
Kar se rentabilnosti tiče, ti pa prišepnem: tovarna navaja, striktno držanje njihovih intervalov, ki pa so na 9600km ob normalnih pogojih uporabe ali na 5000km ob heavy duty uporabi (veliko mestne vožnje, vožnje po prahu, pluženja, vleke prikolice...). Če ti strošek menjave olja posel spravlja na prag rentabilnosti, ne počneš prave stvari.
Pa srečno! _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 01 Sep 2015 20:48 Naslov sporočila: |
|
|
Ta zadnji odstavek si pa točno zadel. To počne velika večina Slovencelnev. Kupuje avte ki jih ni zmožna vdrževat. Pol so pa vsi drugi krivi. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DODGE
Pridružen/-a: 10.10. 2012, 00:27 Prispevkov: 22 Kraj: LUKOVICA
|
Objavljeno: 07 Sep 2015 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
Spoštovani,
nabavil pri Avto Triglavu olje Selenia 5w-20 k power, cena ugodna
nabavil pri Avto Triglavu oljni filter, cena ugodna.
10l olja in filter, 128 eur z ddv.
Po priporočilih sem napravil flush motorja.
V segret motor sem vlil Liqui Moly Pro-line engine flush. Kot piše sem ga pustil teči v prostem teku 15 minut.
Odvil čep, filter in pokrov za nalivanje in ga pustil eno uro odtekati.
Po eni uri sem nalil "pravo" novo olje v motor.
Po nekaj minutah prostega teka je motor nehal oddajati moteči zvok.
Torej, v hladnem zagonu je delček tega zvoka še prisoten, vendar po minuti ali dveh utihne.
Moram povedati, da olje ki sem ga nalil 413 km nazaj, je bilo pred vlitjem v motor, svetlo rumeno. Ko sem ga izlil iz motorja po pranju z flush-om pa skoraj črno.
Moja ugotovitev je, da je bil motor že v osnovi zeeeelo zapacan in mu je tole notranje čiščenje več kot pomagalo.
Včeraj sem opravil izlet z njim cca 230 km. Motor prede kot še nikoli, poraba je padla iz 19 l na 15,8 l.
Odločil sem se, da bom čez cca 2-3.000 km postopek ponovil, nato pa redno na 5.000 km servis z Selenio 5w-20 k power.
Mislim, da bo tale moj HEMI še dolgo služil.
Hvala vsem za sodelovanje z nasveti, predvsem pa tebi Don Andrino za produktivne nasvete.
Pridem na srečanje, vendar verjetno šele po 20h ker bom prej zaseden.
Še enkrat hvala ! _________________ DODGE RAM2500 HEMI 5,7 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Sep 2015 09:00 Naslov sporočila: |
|
|
Odlično! Sem vesel, da je rezultat. Vendar pazi-ko boš naslednjič postopek ponovil, bo spet priteklo olje črne barve. Verjeti ne boš mogel, koliko svinjarije je lahko v sistemu.
Žal si tudi ti eden tistih, ki plačuješ dediščino brezvestnega predhodnega lastnika, ki je vzdrževanje videl kot nekaj slabega.
V glavnem, srečno še naprej! _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miran
Pridružen/-a: 01.10. 2014, 07:50 Prispevkov: 241 Kraj: Gocan
|
Objavljeno: 07 Sep 2015 11:16 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo, da si zadovoljen!
A le to: po nekaj 100 km uporabe postane olje črno tudi pri novem avtu. Določanje barve takole na oko ni ravno ustrezna metoda za ugotavljanje zanemarjenosti avtomobila.
Z uporabo raznih pralnih sredstev jaz ne bi pretiraval, še zlasti ne vsakih par tisoč km. Namen teh sredstev ni vrhunsko mazanje, kar bi vsak lastnik avta rad imel, ampak zelo močno izpiranje notranjosti motorja.
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Sep 2015 13:09 Naslov sporočila: |
|
|
miran je napisal/a: |
A le to: po nekaj 100 km uporabe postane olje črno tudi pri novem avtu. Določanje barve takole na oko ni ravno ustrezna metoda za ugotavljanje zanemarjenosti avtomobila. |
Samo pri dizlu. Pri bencinarjih, je navadno rjavo. In če menjaš olje preden je "črno", pozabi na sludge oz. usedline in mast. Tisti, ki to zanemarjajo imajo nemalokrat tak prizor, ki pa ga noben čistilec ne popravi več:
Vzdrževan motor
Nevzdrževan motor
Kar se tiče izpiranja motorja je pa res, da bi pretiraval in vsakih 1000km naredil tako kuro, je preveč. Treba je pa razumeti, da več škode v motorju naredijo abrazivni delci v usedlinah in "mazut", kot pa čistilo. Navadno tako ali tako motor teče v prostem teku, tako da ni ravno obremenjen, medtem, ko so nečistoče noter vedno, tudi ob obremenitvah (beri: visokih obratih).
Sam sem pristaš skrbnega vzdrževanja od dneva št. 1, pa potem take kure niso potrebne. Na točki, kjer pa se znašel @Dodge, je pa to prva smiselna rešitev, ki se je človek lahko posluži. _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DODGE
Pridružen/-a: 10.10. 2012, 00:27 Prispevkov: 22 Kraj: LUKOVICA
|
Objavljeno: 09 Sep 2015 20:31 Naslov sporočila: |
|
|
Ponoven flush motorja bom izvedel po 2-3.000 km. Potem pa tega sigurno ne bom počel vsaj nekaj servisnih intervalov, če sploh bom. Bom videl kako se bo obnašal motor in kakšno olje bo iz njega izteklo pri naslednjih servisih.
Do danes sem naredil z novim oljem po čiščenju, slabih 500 km. Zaenkrat vse štima. Presenečen pa sem bil tudi z nižjo porabo, cca 3 litre na 100 km.
Saj ne, da me je prejšnja poraba motila. Je pa učinek dobrodošel tudi po tej plati.
Z avtom sem nasploh zelo zadovoljen. Tole sicer ne paše v to temo, pa vendar samo omenim saj se tiče istega avta.
Na kasonu okoli koloteka se mi pojavljajo mehurji, je to normalen pojav za ta letnik. Ali imam pač samo smolo, da ga je nekdo že klepal po bokih in slabo naredil ličarsko delo. Kabinski del je brez pikice rje. _________________ DODGE RAM2500 HEMI 5,7 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|