|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 19 Feb 2018 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
alfaromeo je napisal/a: |
Ne serite.
Trese samo dizel... |
Zgleda, da se želi transformirat v dizla.
Ti dam ob naslednji priložnosti ključe, pa boš zapeljal en krog. Me zanima kaj meniš. Se pa čuti že, ko avto laufa na mestu.
Heminside je napisal/a: |
Boš peljal da slišim/občutim...Sem ratu kr majster za lociranje vibracij Very Happy
Moj kalamar je končno smooth pri vseh hitrostih Cool |
Mislim, da ti v mojem primeru izkušnje ne bodo nič pomagale. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 11 Apr 2018 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
V ponedeljek sem se loti nujnih vzdrževalnih del na New Yorkerju. Včeraj sem se lotil dela na Thunderbirdu in vse skupaj še bolj poslabšal. Tako, da sem se danes raje vrnil na New Yorkerja.
Ker je zime konec gredo nazaj na avto celoletne pnevmatike z belim robom.
Po nekaj letih premora sem si končno pripravil tudi pokrove koles.
Sem jih pa samo opral. Da bi to poliral rabiš cel teden časa. Bi moral razdret vsako špico posebaj. Mogoče pozimi...
Sprednje zavorne ploščice po treh letih in nekaj manj kot 20 tisoč kilometrih.
Pa končno tudi novi sprednji diski. Ker po treh letih čakanja na polici je pa že res čas...
Ob enem pa še kontrola podna avtomobila po prevoženi zimi.
Z zaščito s Krown oljem sem kar zadovoljen. Jeseni ga spet peljem, da ga prešpricajo.
Zamenjal sem še zadnji preostali (sprednji) nosilec motorja.
Preveril vijake, kateri držijo volansko letev. Zadnjič se mi je namreč eden odvil.
Popravil krajši del gibljive cevi za gorivo med motorjem in karoserijo(povratni vod).
Zalepil razpadle plastične nosilce na zadnji luči. Zdaj je težka krom obroba zadnjih smernikov (prvotno žarometov za vzratno vožnjo) spet trdno na svojem mestu.
Se nadaljuje... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj, a diskov se ni dalo postružit? Na Eldoradu so tolk debeli,da jih komot postružiš 1x ali celo 2x če niso preveč deformirani.
Škoda pokrovov, pa še preveč fensi so. Raje pobarvaj feltne,če so grde _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 08:29 Naslov sporočila: |
|
|
Diski niso zastonj debeli. In že originalni žlajfi niso nevem kaj, da bi pa potem še diske tanjšal, je pa bedarija. Sploh k so novi đabe. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
Diski so odslužili svoje. So rebrasti iz obeh strani in vedno bolj rjavi. Pa kot, da bi bili porozni... polno majhnih luknjic.
Enkrat že pred časom sem preverjal podatke o sprednjih diskih. Skupna minimalna debelina je le za 1mm manjša od debeline novih diskov.
Lahko pa da podatek ni bil točen.
Sami diski niso dragi, to če gledam najdražje pod daily driver na rockauto.
Samo na koncu s poštnino in davkom nanese kar ene 130€ za dva diska.
To se mi pa ne zdi več ravno poceni...
Pokrovi niso tako perfektni, da bi jih bilo škoda za čez leto. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 13:50 Naslov sporočila: |
|
|
130 za dva diska je pocen _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
Heminside je napisal/a: |
130 za dva diska je pocen |
To sta balinčka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
Zaenkrat nebo nič s pokrovi koles. Uteži na zunanji strani felten so v napoto.
130€ za poln rezervoar goriva na Cadillacu se mi ne zdi tako veliko. Isti denar za dva sprednja diska - balinčka pa.
Podmazal še sprednje končnike in preveril zadnje "bobnaste" zavore.
Zdaj imam pa počasi dovolj... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 15:28 Naslov sporočila: |
|
|
Sej uteži ti lahko dajo tud kam drugam, ni treba, da so glih tam, da ovirajo radkape. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 12 Apr 2018 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ja na notranjo stran jih bodo morali premaknit. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 13 Apr 2018 06:15 Naslov sporočila: |
|
|
_BANDIT_ je napisal/a: |
Diski niso zastonj debeli. In že originalni žlajfi niso nevem kaj, da bi pa potem še diske tanjšal, je pa bedarija. Sploh k so novi đabe. |
Debeli so zato, ker včasih niso tako šparali kot danes in so vse reči bile narejene z rezervo. In ne tako kot danes k je vse na limitu samo,da več zaslužijo proizvajalci. Nekoč (v rdečih časih) ker ni bilo nič dobit v trgovinah (razen Tujina) je bila normalna praksa,da se je diske enkrat postružilo.Seveda malo, če je bil zvit mu ni bilo pomoči. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 01 Maj 2018 21:13 Naslov sporočila: |
|
|
Danes se je pralo in poliralo. Za krom pa že nimam več volje.
Čisto preveč zamudno in naporno.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 01 Dec 2018 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
Da po sedmih mesecih malo osvežim, posodobim temo. Bom probal iti po vrsti, lahko da na kaj tudi pozabim.
V juniju sem še pravi čas opazil nizek nivo hladilne tekočine in puščanje le te. Po malo raziskovanja sem ugotovil, da ne pušča tam kjer je sprva izgledalo. Pravzaprav je puščalo na večih mestih.
New Yorker ima prečno postavljen motor. Vodna črpalka je na desni strani, če gledamo iz pozicije sopotnikovega sedeža, dotok v hladilnik pa po diagonali na drugi strani motornega prostora.
Na zadnjo stran vodne črpalke pride prva kovinska cev za vodo, katera poteka med blokom in sesalnim kolektorjem do mesta kjer sta skupaj pritrjena blok motorja in menjalnik.
Od tam naprej sledi druga krajša kovinska cev in nato je do hladilnika speljana še gumijasta cev. Obe kovinski cevi za vodo so na obeh spojih tesnjeni z O ring tesnilom.
Ko ta tesnila začnejo spuščati te čaka kar nekaj dela. Najprej sem zamenjal O ring tesnilo na spoju prve in druge kovinske cevi. Kljub novemu tesnilu je bilo puščanje hladilne tekočine še večje.
Prav tako sem odkril, da spušča tudi tesnilo na zadnji strani vodne črpalke. Hladilna tekočina se nabira na bloku motorja in teče proti menjalniku.
Po odstranitvi sesalnega kolekotrja sem zamenjal obe O ring tesnili in vse skupaj še dodatno namazal/zatesnil s tesnilno maso.
Čeprav sem delal zelo previdno je bilo ob prvem preizkusu puščanje hladilne tekočine še vedno prisotno. Sem bil prav jezen in slabe volje.
Ker mi je zmanjkovalo prostih dni sem se odločil, da vse skupaj prepustim mehaniku. Na rockautu sem naročil vsa potrebna tesnila, novo vodno črpalko, zaboti jermen,...
Ko sem avto pripeljal od mehanika sem opazil, da se je na bloku motorja pod sesalnim kolektorjem spet pričela nabirati manjša količina hladilne tekočine.
Prav tako je nekaj malega hladilne tekočine nabiralo na spodnje delu sesalnem kolektorju. #.0 motor ima visok sesalni kolektor sestavljen iz dveh delov.
Na srečo se je po kakšnem tednu ali dveh se je počasi tudi to minimalno puščanje uneslo in sedaj je zaenkrat mir. Še sedaj ne vem, kako lahko eno dokaj preprosto popravilo povzroča toliko težav...
Konec septembra je shodil alternator. Odziv prvega avto električarja katerega sem kontaktiral je bil, da ne bom dobil delov in da se to on nebi šel.
Potem sem se obrnil na naslednjega električarja, kateri mi je že reševal težave z elektriko. Dogovorila sva se, da bo odprl alternator in če bodo deli na voljo, ga bo popravil.
Jaz pa sem takoj preventivno naročil najdražji nov Remy alternator na rockautu. Končalo se je tako, da se je popravil stari alternator(zanič krtačke) novi je pa doma za rezervo.
Sredi oktobra sem z New Yorkerjem bil pri Tri Krone naročena na ponovno zaščito s Krown oljem. Zaenkrat se avto dobro upira rji.
Lansko poletje sem menjal stikalo za dolge luči(dimmer switch). Na jesen pa še glavno stikalo za luči(headlamp switch). Vendar vse skupaj ni trajalo prav dolgo.
Letošnjo pomlad so mi ponovno pričele utripati dolge luči. Pred nekaj tedni sem tako ponovno menjal stikalo za dolge luči, vendar tokrat neuspešno.
Pred desetimi dnevi pa so mi kot zanalašč pričele ponovno utripati tudi kratke luči. Po pogovoru s "Chrysler" električarjem iz Dobrove sem poizkusil s ponovno menjavo glavnega stikala za luči.
Če je problem v glavnem stikalu, potem lahko utripajo tako dolge kot kratke luči. Na srečo je bil res problem v glavnem stikalu, saj sedaj delujejo tako dolge kot kratke luči.
Je pa prav vprašanje koliko časa bo minilo do naslednje menjave enega od stikal.
Po besedah električarja... Glavna pomankljivost je, da Chryslerji iz tega obdobja nimajo ne releja za dolge ne za kratke luči. Glavno stikalo se tudi rado greje ipd...
Jaz sedaj upam, da bo vsaj en čas mir.
Danes sem se lotil tudi menjave olja v menjalniku. Sem že kar malo pozen, saj je od zadnje menjave minilo že tri leta. Menjavo najraje prakticiram na dve leti, neglede na prevožene kilometre.
Naslednji poseg je menjava servo črpalke. Nova/obnovljena je doma že nekaj tednov. Če avto stoji na alfaltu opažam, da je ob vrtenju volana na mestu volan kar preveč trd.
Včasih kar motor "zajambra". Poleti sem enkrat ali dvakrat opazil lužico olja, pod servo črpalko. Nakar me je tudi mehanik opozoril, da pušča/solzi na semering tesnilu.
Čeprav od takrat naprej pod avtom ni bilo več sledu o puščanju. Menjava sledi v kratkem. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 01 Dec 2018 23:24 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Po besedah električarja... Glavna pomankljivost je, da Chryslerji iz tega obdobja nimajo ne releja za dolge ne za kratke luči. Glavno stikalo se tudi rado greje ipd... |
Zakaj pa potem električar ne montira ustreznih relejev?...
Saj pri mojem je tudi na enak smotan način speljano, ves tok za žaromete gre čez glavno stikalo (le da so GM stikala očitno bolj trpežna, čeprav tudi na Tahoe/GMT400 forumih kdaj preberem o kakem scvrtem stikalu). Zato je na teh truckih kar pogosta modifikacija, da ljudje speljejo štrom za žaromete direkt iz akumulatorja in z relejem, zraven pa ponavadi še 4hi mod. To imam tudi jaz v planu narediti oziroma bom verjetno raje prepustil kakemu sposobnemu električarju - sicer načeloma vem, kako narediti in informacij o tem je veliko, ampak ziher je ziher, pri štromu hitro zajebeš če si amater... _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 02 Dec 2018 11:12 Naslov sporočila: |
|
|
Zaenkrat ne bom dodajal relejev. Odvisno koliko časa bo zdržalo novo stikalo. Prejšni je zdržal od jeseni do pomladi. Nekje pol leta. Še tisti pred tem pa odkar imam avto. Se pravi pri meni tri leta in pol plus čas pri prejšnih lastnikih. Zaenkrat ne vem v čem je problem... Mogoče tudi v kvaliteti novih stikal? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|