|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 02 Jul 2013 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
X-tream666 je napisal/a: |
Lep avto ni kaj!
Ni mi pa jasno kaj majo veze pasovi pri taksnem avtu?prov cist vseeno je ce ima dvo Ali trotockovne!dirkal dvomim ce bos, za varnost pa no ( avto ze Sam po sebi ni varen) in ce se bos slucajno zaletel ( nedaj bog) pri kaksni visji brzini te ne resijo nobeni pasovi.
A odprtine za ventilacijo imas ok?
Lp |
+ to, da s temi pasovi nisi naredil popolnoma nič, ker sedeži sploh vzglavnikov nimajo in bi si ob krešu zlomil vrat _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 02 Jul 2013 11:36 Naslov sporočila: |
|
|
vzglavniki te itak večinoma varujejo če te kdo od zadaj napič.. Je pa res tako da prov velik pasovi pri teh avtih ne pomagajo, ker novejši avto totalno spešta oldtimerja. Ti pa pomagajo pri nizkih hitrostih, sploh sovozniku k se nima kam opret, da ne užge z glavo v armaturo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
makyslo
Pridružen/-a: 14.03. 2013, 16:14 Prispevkov: 71
|
Objavljeno: 02 Jul 2013 13:24 Naslov sporočila: |
|
|
X-tream666 je napisal/a: |
Lep avto ni kaj!
Ni mi pa jasno kaj majo veze pasovi pri taksnem avtu?prov cist vseeno je ce ima dvo Ali trotockovne!dirkal dvomim ce bos, za varnost pa no ( avto ze Sam po sebi ni varen) in ce se bos slucajno zaletel ( nedaj bog) pri kaksni visji brzini te ne resijo nobeni pasovi.
A odprtine za ventilacijo imas ok?
Lp |
če bi videl kake pasove je imel v štartu potem bi ti bilo jasno zakaj sem jih šel menjati. svojega niti zapret nisem mogel (pa imam 85kg na 1,8 višine), sovoznikov se ni dal niti odviti.
razlika v ceni med klasičnimi pasovi in 3 točkovnimi je pa tudi zanemarljiva.
odprtine kje? znotraj ali zunaj? zunaj so ok, znotraj se je leva malo zatikala ampak je sedaj recimo ok... kaj točno te zanima?
starc je napisal/a: |
makyslo je napisal/a: |
in to je tudi eden izmed razlogov da sem iskal 68 letnik ker je to prvi letnik, ki že ima predpriravo za 3 točkovne pasove = je že vrezan navoj v karoserijo zgoraj...
|
tako neumnega razloga za izbor avta pa še nisem slišal |
kakor se glupo sliši je to res. to je bil EDEN izmed razlogov zakaj vzeti 68 in ne 67 letnik.
68 letnik je bil prvi s to predpriravo, sedeži imajo predpriravo za montažo vzglavnikov (tudi pridejo ko bodo finance), tudi sama lokacija sider je drugače zasnovana. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
X-tream666
Pridružen/-a: 04.09. 2008, 08:16 Prispevkov: 198 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 02 Jul 2013 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ne ne odprtine kamor ti arak prihaja u kabino. Pleh je to pod tistimi rezami ki jih imas pri brisalcih. Ponavadi je tam Vse gnilo. _________________ www.super-snake.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
makyslo
Pridružen/-a: 14.03. 2013, 16:14 Prispevkov: 71
|
Objavljeno: 02 Jul 2013 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
videt ni. nisem šel pa čisto v detajle gledat... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 03 Jul 2013 09:42 Naslov sporočila: |
|
|
Lep avto, sem enkrat gledal podobnega rdečega 68' in mi je bil bolj všeč kot zgodnješi letniki.
Pohvalno je to, da avto ostaja stock, premalo je takih, pohvalno pa je tudi tvoje razmišljanje o trotočkovnih pasovih, saj ti lahko (predvsem drobnim ženskam, otrokom) dvotočkovni resno poškoduje notranje organe že pri recimo kakšnem navidez nedolžnem izletu iz ceste v graben (sile so strašne), pa je vseeno bolje, kot, da nimaš pasov in tvoja glava deluje kot absorbent sile...
Uživaj! _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BarbaraK
Pridružen/-a: 04.04. 2014, 16:47 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 04 Apr 2014 16:54 Naslov sporočila: Re: mustang 68 fastback |
|
|
Ali obstaja možnost, da bi si en dan izposodila avto?
makyslo je napisal/a: |
na kratko 302 V8 automatik, fastback, zelenkaste barve, črna notranjost.
torej, zadeva se počasi rihta oz. se odpravlja pomankljivosti...
stanje trenutno:
par stvari smo porihtali od nakupa:
ena izmed njih: prtljažnik ni imel tesnila zato je sledilo tole:
zaradi napeljave kablov za zvočnike (bistvo je bilo da sem videl stanje kar se tiče rje) smo malo razdirali tudi zadaj
ta vikend pa malo razdiranja še spredaj
iz tega (se zelo slabo vidi ampak na volanskem obroču gor je števec za obrate, ki ni bil nikamor zvezan)
preko tega
do tega (recmo out of factory look)
se pa čaka večje pakete oz. eden je že prišel ampak žal napačen... iz avta je letelo ene 15m nepovezanih in neuporabljenih kablov + eno stikalo + en kup neuporabnih zadev (listje, kosi papirja, polaroid slika dveh mehičanov,...)
kaj še manjka v grobem:
nov hladilnik (prišel napačen, trenutni pušča (rata lužica ob vsakem zagonu + če stoji npr 2 dni se vidi puščanje. glavni razlog je to da se je mašina pregrevala)
nov termostat (naročen čeprav ta ki je trenutno notri deluje normalno samo če menjam, raje izločim že v štartu možne napake)
en mojster je odstranil zajle za ročno (vsaj spodnji del), moram sploh pogledat po shemi kaj vse manjka.
lev zatič za vrata (naročen)
pasovi za sedeže (naročeni 3 točkovni spredaj/zadaj)
novo sondo za nivo tanka (naročeno)
ko to porihtam bo avto načeloma za vozit, kjer pa upam da me ne bo še kako presenečenje čakalo... aja pa čakamo še vse papirje da ga lahko sploh registriram
na daljši rok pa še:
tesnila vrat in oken (na to do za naročat, ko bodo finance pustile. računam da se po dežju pač ne bom vozil)
pumpo, cevi, posodo, šobe za pranje stekel (nekdo je vse odstranil in kable porezal)
razdredi grelec ker nekaj pušča. projekt za next year
preoblečti prtljažnik (podloga naročena)
nov radio (tisti ki je bil do sedaj notri se v cca 5 minutah segreje na 95 stopinj) - za sedaj je nek kenwood kasetnik notri, toliko da je nekaj muzike.
ključi (jp, pri nas se jih da naročiti ker jih imajo v katalogu ampak jih nobeden ne naroči ker je cena 4€/kos + 3 mesece za čakat. bil pri 4 ključavničarjih in povsod isti odgovor. rešitev problema: ebay - 16$ s shippingom za 2x ključ za vrata in motor in 2x za prtljažnik)
še daljši rok:
urediti motorni prostor
nove feltne?
to bi bilo to... |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
makyslo
Pridružen/-a: 14.03. 2013, 16:14 Prispevkov: 71
|
Objavljeno: 04 Apr 2014 20:31 Naslov sporočila: |
|
|
glede na to da ni registriran žal ni te možnosti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pavlich
Pridružen/-a: 11.09. 2013, 12:10 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 06 Apr 2014 16:38 Naslov sporočila: |
|
|
pomojem ga boš moral nujno spolirat da bo zgledu tko kot treba |
|
Nazaj na vrh |
|
|
makyslo
Pridružen/-a: 14.03. 2013, 16:14 Prispevkov: 71
|
Objavljeno: 06 Apr 2014 18:02 Naslov sporočila: |
|
|
pomoje tud veva kdo ga bo poleru |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pavlich
Pridružen/-a: 11.09. 2013, 12:10 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 06 Apr 2014 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
makyslo je napisal/a: |
pomoje tud veva kdo ga bo poleru |
dej dej hitr uštimej ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
makyslo
Pridružen/-a: 14.03. 2013, 16:14 Prispevkov: 71
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
makyslo
Pridružen/-a: 14.03. 2013, 16:14 Prispevkov: 71
|
Objavljeno: 18 Avg 2014 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
projekt zadnje zavore...
torej avto ima (vedel že v štartu) celotno zadnjo premo od drugega avta (mustang te generacije ni prišel z zadnjimi diski, samo z bobni).
ampak kar nisem vedel je, da je bila menjava tipično ameriška = zmontirat in tisto kar je preveč dela da se usposobi, odstranit.
posledica tega je, da avto ni imel ročne zavore. sploh
po dooooooolgem raziskovanju sem ugotovil, da je zadnja prema od ford granade oz. lincoln versailles (bolj verjetno ker je bila taka zadnja prema serijsko vgrajevana). ampak manjkal je ključen adapter, ki sploh omogoča ročno zavoro. ročna je pri tej premi nujna, ker stalno nastavlja zadnji bat, da sploh deluje pravilno. ergo do sedaj avto sploh ni imel zadnjih bremz
takole izgleda zadnja čeljust brez tega adapterja
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/575265_10152560007977802_46346440_n.jpg?oh=edd57ace3617fa2a9313e886b1ba9279&oe=545C52D9
cca 3 mesece sem iskal tole in končno zbidal na ebayu edini komplet v 3 mesecih ki se je pojavil... cena sitnica: 30$ +20$ poštine in še davek in carina. skupaj cca 65€.
zmontirano + z zajlami
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1507109_10152560008277802_527769784_n.jpg?oh=720847790d739311ab2afe0efe89c47f&oe=546EA5DD&__gda__=1416464902_f529d7d458107712a1324cadae3149d7
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/1656293_10152560008357802_885027709_n.jpg?oh=f1ae2cb0bc89595297f3255787047c4b&oe=546DA15E&__gda__=1417620227_c5befeefbbbdd184b213c5134746c6bd
položaj zajl je tu napačen (ugotovil po 3 mesecih iskanja za shop manual za lincolna). vzvod deluje ravno obratno, ga je potrebno potegnit odspodaj in ne od zgoraj. ker sem jih zmontiral tako kot zgoraj, mi je na poti na homologacijo zablokiralo zadnjo desno kolo in skurilo ploščice ter skoraj do konca odvilo batek v čeljusti.
rešitev - refurbishment zadnjih čeljusti.
največji fuk sem imel s šraufi, ki držijo čeljust na sami premi... da sem jih odvil, sem rabil par tednov in na dan ko sem jih dajal dol cca 3 ure... segrevanje in vse ostalo
da so končno popustili... če bi jih zlomil, bi pomoje vse odfleksal in kupil drug kit...
pričetek obnove
stare ploščice - kot rečeno ker ni bilo ročne zavore, tudi bat ni deloval pravilno in "mojstri" (pomoje ista dva mehičana kot zgoraj) so vse skupaj s silikonom zalepili...
malo brušenja rje
barvanje (mat)
bat v čeljusti (single piston). bat je čisto brez poškod tako da mi na srečo ni bilo potrebno tega menjati.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10171751_10152809792582802_1815056628315227347_n.jpg?oh=704ae4073739995b9850920cb0df4051&oe=5480ECC8&__gda__=1417802669_272932bcd1c4125fc10c41bd57b6648f
ostanki zavorne tekočine - tole ni gut barva + zapečen prah. seveda so se čeljusti zatikale
pričetek sestavljanja - btw refurbish kit je spet bolano drag... cena kita 5$, shipping 30$... edina opcija žal... sem pa potem vzel še nove ploščice (spredaj in zadaj) + par drobnarij...
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1609938_10152809793212802_187535767204074660_n.jpg?oh=47c1f19f796dc560b4a581abd3e1f5d7&oe=54631BEB
sestavljeno
bom ob priliki še poslikal kako morajo biti zajle pravilno zmontirane... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
makyslo
Pridružen/-a: 14.03. 2013, 16:14 Prispevkov: 71
|
Objavljeno: 18 Avg 2014 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
mal glasbe
zadeva je drugače full prilagodljiva... gumbe se da regulirati levo in desno in po višini...
vgrajen bluetooth, 2x usb, aux, kup izhodov ki jih niti ne bom rabil... za sedaj špila ok, morem nabavit še sprednji centralni zvočnik (stereo opcija v enem zvočniku) in malo boljše zadnje...
itak se sliši samo ko stojiš
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
makyslo
Pridružen/-a: 14.03. 2013, 16:14 Prispevkov: 71
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|