|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Škripy
Pridružen/-a: 09.11. 2007, 14:41 Prispevkov: 1224 Kraj: Slovenija
|
Objavljeno: 05 Sep 2012 21:13 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
_BANDIT_ je napisal/a: |
Tud amerikanci vedno bolj gledajo na porabo, brez skrbi.
|
Nimajo samo amerikanci cenejši bencin! Tu je še Kanada, Avstralija, celotna J. Amerika in še velik del preostalega sveta. Seveda gledajo na porabo, eni bolj drugi manj, vsak se sam odloči kje so meje in kako je zanj najbolje, logično. Največji problem pa imamo še vedno samo v evropi, ker je gorivo nenormalno obdavčeno potem nam pa pridigajo, da imamo prepožrešne avtomobile, malo nam še s CO2 prevaro zagrozijo in ljudje grejo kupit nov avto, cene goriva grejo spet gor in so na istem, kot prej, le da ima zdaj še kredit za odplačevat! Genialno! Dvojna zmaga, države, bank in borznih špekulantov!
_BANDIT_ je napisal/a: |
Ja ok, cene benza so full previsoke. In kaj lahko jest naredim? A nej protestiram? A naj se vržem na trepalnice al kwa?
|
Ne! Ne bo čisto nič pomagalo! Morala bi spremeniti miselnost vseh ljudi, da ni kriv avto, ker ima visoko porabo ampak požrešne države, ki se filajo na naš račun! Ampak kaj takega ni za pričakovat, ljudje so v resnici butasti, zato pa se jih da manipulirat in izbrani to s pridom izkoriščeja in si polnijo žepe.
Pa, da se še dotaknem prave teme:
Danes peljal na tehnični Buicka vse v nulo tudi izpuh čisto zelen! Fuck off pa prepoved za starejše avtomobile!!!
Padel sem pa,ker mi ročna zavora ni enakomerno prijela ampak smo zrihtali in avto je že registriran |
V Evropi je vse nenormalno dražje...
Naprimer pri Voyagerju je šel kiler v maloro in potem brskam...
Nemčija KTS 380 eur...
USA Summit 89 eur....
gre za enak kiler istega proizvajalca. _________________ Fucking americas V twins.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrimo
Pridružen/-a: 12.08. 2009, 19:45 Prispevkov: 918
|
Objavljeno: 12 Sep 2012 13:46 Naslov sporočila: |
|
|
ha ha ha .. idiotizem res ne pozna meja .. ha ha ha _________________ 1985 Ford MUSTANG GT 5.0
.. V8 engine - the furthest route to destination .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
Objavljeno: 12 Sep 2012 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
kot piše v komentarjih: delat se naj spravijo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 12 Sep 2012 14:18 Naslov sporočila: |
|
|
Če prdneš, izpusiš toliko metana, da če ti kdo pri riti kadi, se lahko vžge. Zato v mestu, kjer je velika gostota ljudi, nimaš kaj prdeti! (kadiš lahko). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sccs
Pridružen/-a: 11.05. 2011, 17:29 Prispevkov: 214 Kraj: sg
|
Objavljeno: 12 Sep 2012 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ukrep bo veljal do 30. aprila.
Sicer pa ni onesnaženo toliko ozračje, kot pa je pešpot kjer hodijo cigani, ter naša politika.
to se je govorilo kakšne leto pa pol že nazaj.. pa sem mislil da je kaj takega nemogoče.
kje pa je tisti zakon, kjer piše, da dobimo lepše OZEROMA RACIONALNE ceste, ker takšno vsoto cestnine plačujemo.
sami sebi lukno kopljejo. slej al prej bo še njih nekdo v luft spustil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 12:44 Naslov sporočila: |
|
|
P ti veš koliko ti kreteni vlečejo od države ?! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
In kako dolgo bomo to še gledali in prenešali? Meni je včeraj pritisk dvignilo, ko sem gledal tisto babnico, ki je govorila kaj se rabi in kaj ne. Sploh nima veze a se gre za terence ali roza kolesa, dejstvo je, da ona ni oseba, ki
bo diktirala, kateri avto je za koga primeren in kakšnega kdo rabi? A bo zdaj treba neko fanatičarko vprašat, kaj si lahko kupim?
Naj se zase briga, pa naj se vozi z roza kolesom sredi zime in si poje srečno Kekec, če želi pozornosti. V imenu varčevanja bi te aktiviste prve nabrcal v rit. Javno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
someNick
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 23:15 Prispevkov: 1093
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
glej, če nimajo pojma, ga pač nimajo.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 14:41 Naslov sporočila: |
|
|
Dobro napisano, na Siolu. Upam da bodo res izpadli tepci, ker kaj drugega kot to s tako akcijo ne moreš biti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BadBoy
Pridružen/-a: 22.04. 2006, 13:58 Prispevkov: 308 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 17:27 Naslov sporočila: |
|
|
Slovencem se je že začelo kisati.... _________________ It's not turbo lag.........it's foreplay
------------------------------------------------------- |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 22:08 Naslov sporočila: |
|
|
Včeraj, 12.9.2012 je manjša skupina članov in simpatizerjev društva "Focus" sredi Ljubljane organizirala neke vrste protest zoper navzočnost "terencev" sredi mest. Protest so, med ostalim, izvajali tudi tako, da so "delili rdeče kartone" naključno mimovozečim in nič hudega slutečim lastnikom terenskih avtomobilov. Ta protest je, glede na svojo razsežnost, dobil kar zajetno pozornost s strani vseh pomembnejših medijev, tako TV kot dnevnega časopisja.
Uvodoma naj povem, da sem lastnik in uporabnik terenskega osebnega avtomobila Land Rover Defender 110. Kdor ne ve kaj to je si lahko pomaga z "Guglom", v grobem pa velja, da gre za enega izmed bolj zmogljivih terenskih vozil. Sem tudi član društva ljubiteljev terenske vožnje in se občasno udeležim kakih organiziranih off-road dogodkov (zlasti v tujini). Tovrstna dejavnost je v tujini bolj popularna in "družbeno sprejemljiva", kot (očitno) v Sloveniji, saj so v Sloveniji v glavnem same prepovedi glede vsega, tako tudi glede morebitne vožnje v naravi. A narava je dejansko silno prizanesljiva in lahko prenese vse.
Res pa je tudi, da (žal) ne živim nekje na deželi, kjer bi morda njegove terenske zmogljivosti preverjal dnevno. A tudi, če bi, urbanizacija dežele je v Sloveniji prišla do stopnje, da je skoraj vsaka vas v celoti ali v večjem delu asfaltirana. Živim sredi Ljubljane, alas, tako, da sem se ob včerajšnjem protestu čutil kot tarča tega protesta, pa čeprav meni osebno niso izročili "rdečega kartona". Očitno nisem bil na pravem mestu v času protesta.
Toda, ta avto sem kupil sam, z lastnim denarjem. Domnevam, da velja enako za vse druge (ali veliko večino) lastnike terencev. Tudi stroške goriva (v katerem je veliko trošarine, torej neposredno davščin državi) in servisov ter vzdrževanja krijem sam. Tako nameravam ravnati tudi v prihodnje, torej ne pričakujem, da bi mi moje stroške kril kdorkoli drug, ne Urad Vlade za komuniciranje in ne katerikoli drugi sponzor.
Hkrati si ne morem privoščiti, da bi za vsako priložnost imel drug avto. Imam le terenca, in ne npr. Smarta za po mestu, enoprostorca za družinske izlete, kombi za nakupe v IKEI, Audi za poslovne sestanke in kabriolet za romantične izlete.
Ko je pred leti bila poplava v Ljubljani (predvsem na Viču) sem pomagal nekaj prebivalcem Viške ulice, da jim ni bilo treba tacati po globoki vodi in jih prepeljal na suho. Takrat je marsikateri avto obtičal v globoki vodi. Mojemu voda ne škoduje, saj je klasični diesel, nima skoraj nič elektronike (razen alternatorja, avtoradija in nekaj stikal).
In kdo naj meni potem prepove navzočnost sredi mesta in zakaj, ter zlasti na kakšni pravni podlagi? Redno servisiram avto, plačam vse obveznosti za uporabo cest kot vsak drug uporabnik le-teh. Me ne moti niti to, da letno prevozim bistveno manj kilometrov, kot nekdo, ki se dnevno pripelje z lastnim avtom v Ljubljano. Ko že "Focus" omenja prekomerno porabo goriva.
Me pa moti, ko kdorkoli parkira na prostoru za invalide. In če to slučajno sovpada z nekoliko boljšim avtomobilom (terenc ali ne) je TO KONKRETNO DEJANJE potrebno sankcionirati. Ne gre za to, da bi vsi lastniki terencev med sabo solidarizirali z prenapetnežem, ki ("može mu se") parkira na prostoru za invalide, ali drugje na neprimernih mestih, gre za to, da nismo čreda.
Vsakdo naj odgovarja za lastna dejanja in noben "Focus" ni potreben za to, da nas spravlja v meje, ki obstajajo le v njihovih glavah. Ne vem od kod jim pravica ali drznost, da upajo drugim navadnim ljudem soliti pamet kako naj ravnajo v lastnem življenju, vem pa od kod jim denar za to početje.
Kot društvo ga dobijo neverjetno veliko iz javnih virov.
"Supervizor" pravi, da je društvo "Focus" v zadnjih 10 let iz javnih sredstev dobilo nekaj čez 400.000 EUR. Samo v letošnjem letu je do zdaj dobilo cca 150.000. Ni slabo za društvo.
Mimogrede, društva, ki se ukvarjajo z naravoslovnimi dejavnostmi in s spodbujanjem naravoslovja pri mladih, torej s tistimi, ki edina lahko pomagajo potegniti voz gospodarstva iz krize ne dobijo niti približno takšne zneske. Društva elektronikov, astronomov, radioamaterjev, vsa ta so v veliki večini primerov odvisna zgolj in samo od članarin lastnih članov in morajo krepko premisliti katere dejavnosti sploh lahko izvajajo, saj je kapitalistična logika neizprosna. Če je treba plačati najemnino za članske prostore (ki je do pred leti ni bilo potrebno plačevati, saj so družbene dejavnosti bile zaželjene) je jasno, da bo zmanjkalo denarja za kaj drugega. Ali pa se bo potrebno izseliti, kot se je npr. letos mogla izseliti Zveza Radioamaterjev Slovenije iz lokacije na kateri je bila od ustanovitve pred več kot 60-imi leti.
Tukaj je link na Supervizor vnos društva "Focus": http://supervizor.kpk-rs.si/podj/54838444/
Iz znoraj navedenega se zdi, da je družbi (in državi) očitno več do tega, da se financirajo tisti, ki po končanem študijo niso zmožni najti službe in zaposlitve v gospodarstvu, kakor, da bi se denar uporabil za investicije in naložbe. Bog varuj, potem ni niti presenetljivo, da smo kjer smo.
V tem smislu je tki. protest društva "Focus" le pokazatelj kako globoko zgrešeno politiko porabe javnega denarja se je vodilo in se vodi. Lastniki terencev smo le "kolateralna škoda", a se zaradi tega še s tem ni treba sprijazniti.
Jaz se s tem ne morem strinjati in se ne bom strinjal nikoli.
Za povzetek:
1. Društvu Focus": glejte svoja posla in najdite si konkretno delo.
2. Državi (Vladi RS): dejte malce preveriti kam gre javni denar in s kakšnim namenom se izvaja socialni inženiring pod pretvezo boja za čistejše okolje.
3. prenapetnežem, ki parkirajo na mestih za invalide: speljite se stran od tod in parkirajte pravilno
4. policiji: začnite, za božjo voljo, preganjat takšne prekrške in se ne obračat stran od tistih, ki očitno imajo denar (Cayenne, Audi Q7, BMW X6, whatnot) in ste presrani ob sami misli, da bi se zamerili kaki vplivni zverini
5. bralcem tega bloga: pokomentirajte..
VIR:
http://dbulat.blogspot.com/2012/09/o-terenskih-avtomobilih-terencih-sredi.html
No zdaj vidite kakšne budale smo, kako nas nategujejo in nas jebejo z našim denarjem!
To ne moreš verjeti. Eno navadno društvo je samo letos že dobilo 150.000eur!!! Po drugi strani nam pa trobijo o varčevanju in odpuščajo ljudi, ki dejansko kaj delajo.
Zakaj pa našemu društvu država ne nameni kakšen evro? _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|