|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cowboy
Pridružen/-a: 28.07. 2008, 22:56 Prispevkov: 230 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 17 Jan 2012 21:42 Naslov sporočila: |
|
|
Sem že gledal. to bi bilo to, ampak ima mnogo preveč prevoženih km! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tex
Pridružen/-a: 07.01. 2010, 18:07 Prispevkov: 1198 Kraj: Lj
|
Objavljeno: 17 Jan 2012 22:04 Naslov sporočila: |
|
|
Ah, kaj pa je to za tak avto sicer je res lepše, če jih ima 100k manj
Opremo ima kar ja, el.bočna drsna, najverjetneje tudi zadnja... 3 ločeno klimatsko napravo zadaj spomin sedeža, domače vgrajeno uro in grd radio !
Kaj pa diesel ? http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5439406&show=1 _________________
"There is no replacement for displacement"
"Mopar or No Car" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 17 Jan 2012 22:37 Naslov sporočila: |
|
|
Cowboy je napisal/a: |
Sem že gledal. to bi bilo to, ampak ima mnogo preveč prevoženih km! |
Tex je napisal/a: |
Ah, kaj pa je to za tak avto sicer je res lepše, če jih ima 100k manj
|
Saj to se da vse urediti! En telefonski klic in en dopoldan pa ima avto "lepih" 150.000km
Ne, resno! Osebno bi raje kupil lepo vzdrževan avto s 300.000km in potrjeno servisno knjižico z znano zgodovino, kot pa na pogled enak avto z 150.000km z neznano zgodovino.
Sicer ne vem kako je s tem v oglasu ampak vprašati, pogledati in se pozanimati ni greh. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cowboy
Pridružen/-a: 28.07. 2008, 22:56 Prispevkov: 230 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cowboy
Pridružen/-a: 28.07. 2008, 22:56 Prispevkov: 230 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 17 Jan 2012 23:37 Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako Tex, a je žal predrag! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 10:21 Naslov sporočila: |
|
|
Taki avti realno nimajo nikoli malo kilometrov,ker kdor kupi nov tak avto ga kupi ker se dosti vozi,sicer bi kupil polota. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 11:01 Naslov sporočila: |
|
|
Cowboy:
Glede na to, da sta na avto.netu na voljo dva GV, kakršna bi ti imel, bi jih na tvojem mestu šel pogledat, da vidiš kako in kaj izgleda.
Greš pogledat nacetovega, ki jih ima 150kkm in albinovega, ki jih ima 125kkm več. Da vidiš razliko.
Poleg tega avtombil prodajata fizični osebi in boš hitro ugotovil kdo prodaja buče. Določene zadeve se da tudi preveriti preko vin številke registrske tablice in številke prometega dovoljenja.
Gledati avtombile po tujih spletnih portalih in primerjati ceno z našimi pa ni ravno 1:1.
Pri tistem polskem prištej na nabavno ceno še
~DMV davek na motorna vozila kar v tem primeru znaša 33% cene
~ homologacijo
~ neko ekološko takso ki pride cca 200€
~ potem na vse skupaj še DDV
Potem pa še stroške prevoza tja in nazaj. Če je to na poljskem, potem ti ne uide nekih slabih 3000km tja in nazaj, kar je že spet nekaj €.
Računaš lahko še na to, da te bo v nemčiji nategnil kakšen turek in boš delal 2000km zastojn itd. Nakoncu pa ves obupan, ker si se pripeljal tako daleč (HANOVER, Błalistok) že tretjič, kupil kar nekaj, ker si že vsega sit in noče več doma poslušat predavanja, ko se boš že tretjič vrnil čist zjeban s poti, da ne moreš in ne znaš kupit fuking avtombila na 4 kolesih.
Ko boš končno kupil super lep fin in nobel avto, ga poš po enem tednu ponosno pokazal svojemu mehaniku. Ta ti bo pa ponosno pokazal vgrajen taxi meter in ugotovil, da ima avto ne 130kkm amapak 540kmm.
Če sešteješ vse zgorja napisano skupaj, potem vidiš, da ima nace in albin kar dobro ceno. Verjento se, da pa še kaj dogoovorit. Nace poradaja avto že leto ali več. Albin ga pa tudi ne bo prodal. če ga bo, ga bo prodal prvemu, ki bo prišel z denarjem (4k€ ali še manj v rokah).
Skratka pojdi vsaj pogledat.
Brezzamere.
ps.: Če misliš imeti avtombil dologo, glej bencinarja. Ker nočeš imet opravka s turbinami (700-1000k€), injektorji cca 400€ po kosu, mrzlimi jutri. In se pozimi na kratke relacije nočeš voziti v mrzlem avtombilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
indijancek
Pridružen/-a: 12.02. 2011, 00:10 Prispevkov: 227
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 11:07 Naslov sporočila: |
|
|
alfaromeo je napisal/a: |
ps.: Če misliš imeti avtombil dologo, glej bencinarja. Ker nočeš imet opravka s turbinami (700-1000k€), injektorji cca 400€ po kosu, mrzlimi jutri. In se pozimi na kratke relacije nočeš voziti v mrzlem avtombilu. |
Prav zato sem kupil jeepa. Zjutraj samo obrneš ključ in gre, če pustiš prižganega, skadiš čik in očistiš šipe, ti že skoraj piha toplo.
Je pa realnost, da ljudje niti ne pomislijo ( ali pa ne priznajo) da imajo težave z dizli. Ker se vozijo "poceni" na ukradeno nafto (marsikateri voznik gradbenih podjetij je poleg tovornjaka natočil še kakšno kanto ali dve za lastno uporabo), kakor berem po forumih je že nekaj let popularen tudi kurilec. _________________ Nič več 2001 GC 4.7
Naprodaj:
- senzor pritiska olja za 4.7 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cowboy
Pridružen/-a: 28.07. 2008, 22:56 Prispevkov: 230 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 11:17 Naslov sporočila: |
|
|
@alfaromeo:
v glavnem se kar strinjam s teboj. V tujino se takoalitako sam ne bi vozil, nimam ne časa ne volje za kaj takega.
Avto s prevoženimi 275.000 zaradi že prej napisanega odpade, razen če bi ga dobil za max 2.000, kar bi bilo realno. Bom moral očitno malo spustiti želje in se zadovoljiti z 2,4 bencinarjem ali pa starejšim Voyagerjem III. generacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 11:25 Naslov sporočila: |
|
|
Cowboy je napisal/a: |
@alfaromeo:
v glavnem se kar strinjam s teboj. V tujino se takoalitako sam ne bi vozil, nimam ne časa ne volje za kaj takega.
Avto s prevoženimi 275.000 zaradi že prej napisanega odpade, razen če bi ga dobil za max 2.000, kar bi bilo realno. Bom moral očitno malo spustiti želje in se zadovoljiti z 2,4 bencinarjem ali pa starejšim Voyagerjem III. generacije. |
Pojdi pogledat ta dva Voyagerja. Saj nikjer ne piše, da če prideš avto pogledat, da ga moraš tudi odpeljat. Poglej, povprašaj,... boš videl kakšna je sploh situacija. Se naučil kaj novega. Kvečjemu ti bo nadaljno iskanje Voyagerja lažje! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cowboy
Pridružen/-a: 28.07. 2008, 22:56 Prispevkov: 230 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 11:31 Naslov sporočila: |
|
|
S tem se pa sploh ne strinjam. Nimam toliko časa, da bi letal okoli avtov, za katere sem siguren, da jih ne bom kupil. Pogledat bom šel le tistega, za katerega bo obstajala možnost nakupa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 11:33 Naslov sporočila: |
|
|
Se zna zgodit, da še dolgo ne boš nič kupil.
Ali pa na koncu v sili razmer kupil neko sranje, ker boš že enostavno sit...
Kaj pa tole? 165k km, cenejši od 4k €, nizka poraba,...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5421832&show=1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 12:14 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Se zna zgodit, da še dolgo ne boš nič kupil.
Ali pa na koncu v sili razmer kupil neko sranje, ker boš že enostavno sit...
Kaj pa tole? 165k km, cenejši od 4k €, nizka poraba,...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5421832&show=1 |
avto je pri preprodajalcu, pozabi na realne kilometre... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 12:14 Naslov sporočila: |
|
|
Cowboy je napisal/a: |
@alfaromeo:
v glavnem se kar strinjam s teboj. V tujino se takoalitako sam ne bi vozil, nimam ne časa ne volje za kaj takega.
Avto s prevoženimi 275.000 zaradi že prej napisanega odpade, razen če bi ga dobil za max 2.000, kar bi bilo realno. Bom moral očitno malo spustiti želje in se zadovoljiti z 2,4 bencinarjem ali pa starejšim Voyagerjem III. generacije. |
Morda pa je avto z 275kkm zgledno vzdrževan in ima nove amortizerje, končnike, gumice stabilizatorjev itd...
Odizlnih pa tole od uorabnika GPW
Citiram: |
Lej, američani imajo neko čudno logiko, vsem, kateri ne vozite Jeepa sprva nerazumljivo. Njihovi velikoliterski bencinski motorji delujejo pod bistveno nižjimi obrati, njihopva moč je predimenzionirana(?!), tako, da je tudi poraba znosna.
Sam nisem mogel verjeti, ko z (novo) Opel frontero 2.0i, 8v, r4 motor nisem mogel doseči nižje porabe kot z (novim) Jeepom 4.0 12v, r6 motor.
Glede dizlov v Jeepu sem že večkrat povedal svoje izkušnje, katere glede na mojo starost niso zanemarljive (krepko presegam poprečje uporabnikov tega foruma).
Moj dobrohotni nasvet je, da če želiš varčevati z gorivom si kupi golf tdi, če pa želiš uživati v vožnji na drugačen način - z Jeepom - ne gleg na porabo.
Ne samo moje izkušnje z Jeepom (3.1 td, 2.7crdi) so, da je strošek porabe goriva nepomemben glede na stroške vseh mogočih popravil teh motorjev. Vsaj moje izkušnje so take, in na žalost še izkušnje večih (petih) znancev!
Liskov primer le potrjuje ljudski rek, da izjeme potrjujejo pravila! Veselim se tega, da je vsaj en Jeep z dizlom dočakal kilometrino, pri kateri se VW TDI in Renaultovi DCI šele dobro utečejo- kljub vsem kritikam na njihov račun!!
Želim ti dober nakup in srečno vožnjo!! |
in tole
Citiram: |
Zdravo!
Za nekatere je Jeep prevozno sredstvo, nekaterim hobi, nekaterim podaljšek kratkega ti_ča, nekateri ga preprosto rabijo....
.....nekateri si želimo mirne, lagodne vožnje z vozilom, katero je glede na njegovo ceno vedno popolnoma brezhibno in 100% zanesljivo v vseh pogojih brez tega, da bi si z njim mazal roke vsak dan, in da nebi vedel, kako se bo končala tvoja pot v službo in domov.
Pomisli, kaj pomeni za povprečnega uporabnika-in ne za navzdušenega mehanika šraufarja (recimo v konkretnem primeru GC 3.1td-pri vozilu v vrednosti 48.500e) počena glava, recimo na letnem dopustu v severni Turčiji!!!!??????????
Če se zgodi kakršna koli okvara pri recimo, 330kkm, je to normalno. Vendar pa se te stvari ne smejo dogajati pri 100kkm!!!!
In če se, in pri prevečih Jeep dizlih (razen svetlih izjem, njim se iskreno opravičujem) se, je to nenormalno, in takim vozilom se je bolje na daleč izogniti.
------------
Sam sem se pri nakupu Jeepovega dizla odločal izključno po preverjanju tovarniških specifikacij porabe in navora. Motor je bil res super oh in sploh brez pripomb, poraba samo 11-14l, navora dovolj, servisi poceni, potenca ti naraste, udobje na višku, avto bleščeč,...
Ampak, nepreizkušen motor kmalu pokaže vse pomankljivosti.
In spoznaš, da po izteku garancije strošek rednega servisa pri uradnem serviserju ne predstavlja nobene pomembne postavke, glede na stroške ostalih popravil. Recimo, počene glave pri takem avtu-vsaj glede na njegovo tržno vrednost- ravno ne moreš dati zavariti za 161e nekemu vaškemu mehaniku, ampak greš na pooblaščen servis, kupi komplet nove in plačaš takratnih mislim da 490.000 sit, in upaš, da bo delalo!!!
Je pa lepo, ko na servisu spoznaš enakomisleče uporabnike dizlov, in vsakomesečno z njimi piješ jutranjo kavico poleg KMAG-a v BTCju, in vsi so neki nalovdani pomembni privatniki s hudimi bejbami, medijske osebnosti iz TV in parlamenta, in ti si oh in sploh ko s tresočo roko odšteješ pol plače za popravilo spet ene stvari na motorju.
Na koncu pa ti prekipi, in ko vsakomesečno poslušaš o vseh težavah, katere so uporabnike, kateri so prevozili že več kilometrov od tebe-in teh je kar nekaj, saj tak avto vsaj nov ne kupiš da bi se vozil samo vsak dan v službo iz Viča v Center in nazaj-se odločiš in avto z velikimi problemi prodaš!!!
In si veliko bolj srečen kot takrat, ko si ga kupil in drago skeširal!!!
Ko pa sešteješ vse stroške, katere si imel z izrednimi popravili na avtu, in primerjaš njegovo porabo z prejšnjim bencincem enakega modela (4.0 r6), vidiš, da bi se upoštevajoč vse faktorje vsaj v konkretnem primeru glede na izgubo vrednosti v treh letih bencinec (brez predelave na plin) nebi izplačal le, če bi njegova poraba presegla 32 litrov!!!!!
--------------
Na koncu pa te sreča pamet-hvala bogu- in kupiš avto, kateri je nevpadljiv, z njim nisi niti približno frajer, ostali te gledajo z viška, BMWji te prehitevaju, tič se ti ne podaljša z njim,..........mesečnih srečanj s servisom ni več (tok-tok),...........ampak prijateljstva z pomembnimi prijatelji iz servisa ne pozabiš nikoli.
In vsakič, ko na TV vidiš njihove obraze, rečeš: Imel je srebrnega, puščal mu je na glavni gredi, crknila mu je trikrat ..............
---U mater sem napisal, to pa ni v moji navadi...rajši berem |
Sicer se zadeva resda nanaša na jeep GC je pa govora o VM motorju.
Iskati američana z dizlnom, potem je boljše vzeti VW sharana ali kaj podobnega obvezno TDI. Udobje da tudi motor.
Fantje 10 let stari avotmobil in 165kkm, po vrhu še iz uvoza. Mogoče se najde kakšen na 100 primerkov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
V8club forum Seznam forumov
-> Splošna debata-Generally (US CARS ONLY!) |
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Naslednja
|
Stran 1 od 10 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|