Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 07 Nov 2011 12:39 Naslov sporočila: Re: Chevrolet Tahoe 6.5TD 1996 |
|
|
snake je napisal/a: |
Stvar je odlična rešitev................po Evropi se to na veliko že počne.Zanimivo je da se oblači že nove avte (carwraping). Zelo je pa pomembno kdo ti to oblači,ker od tega je odvisno kako izgleda in kolk časa zdrži. Pa še da ti avta ne vsega poreže z skalpelom. Jaz mam Hondo pokrov motorja,ogledala,brisalce,stebričke že 2 leti oblečene v carbon folijo in ni napak. žlahtnik (katiri tudi so uvoznik folij) ima MB cls-ja celga v mat črni foliji. |
Stvar res ni slaba in ima nekaj prednosti, čeprav mi pobarvan avto zgleda mnogo bolje, kot pa foliran. Jaz bom za vedno na barvi ostal!
Mimogrede, carbon folija je pa totalen smeh !! Sicer je pa res, da se za hondo spodobi, da je rižota
starc je napisal/a: |
snake je napisal/a: |
ima MB cls-ja celga v mat črni foliji. |
že tako je cls ful lep, pa še mat črn mora pa res hud zgledat |
_________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 07 Nov 2011 17:08 Naslov sporočila: |
|
|
Jest delam te carwrap varinate in lahko povem vsem, da je to brezveze.
Če bi jest hotel met črn mat avto, bi ga pobarval in ne polimal. Druga pesem je, če hočeš met čez cel avto neko sliko, motiv,...
Je full lepše in dosti cenejše. Sej je res, da če si grem delat sam, bi prišel čez ceneje kot z barvanjem, če pa daš enemu to narest in hočeš, da je profi narejeno, je pa dosti dražje kot štriharija.
Sploh pa se ta postopek tud približno ne more primerjati z barvanjem, če gledaš zaključke, se pravi okrog luči, špice blatnikov, odbijači, ki so 100x zviti itd itd. Pa tud se lahko naredi, da folija s časom odstopi tam, kjer je dovolj pretegnjena in pregreta. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 07 Nov 2011 18:53 Naslov sporočila: |
|
|
Zato da ni videt okol luči in spojev se avto podira ko se ga lepi.
Je pa še nekaj.............eno oblačenje je enakovredno dveh barvanj,ker ko se naveličaš tistega dizajna ki si ga dal s folijo,enostavno pobereš dol folijo in imaš spet prvotno barvo. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 07 Nov 2011 19:00 Naslov sporočila: |
|
|
Itak, da se lampe, kjuke, lajšte itd pošravfa dol. Pa še vseeno to ni to.
Kvečjemu v reklamne namene, za vse ostalo je to bosa. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 07 Nov 2011 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
Kar se kljuke tiče je tako..............proizvajalec avta določi največjo težo prikolice,mora pa biti tudi kljuka za tisto težo.
Pa še nekaj se je pozablo omenit pri tej debati o prikolicah. Ko presežeš skupno težo nad 3,5 t moraš imet vgrajen tahograf. (zaenkrat naši polcaji tega še ne vedo ampak ne hodi v tujino brez tahografa) _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_BANDIT_
Pridružen/-a: 23.04. 2006, 14:47 Prispevkov: 2219 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 08 Nov 2011 08:26 Naslov sporočila: |
|
|
Tahografmoraš imeti samov primeru,če je vozilo registrirano kot tovorno.
Se pravi, če imamo tovorni renault master + prikolica, je potreben tahograf.
Če pa imamo potniški renault master + prikolica, pa vseeno presežemo (2800 + 2000 kg) 3500 kg, pa tahografa ne rabimo. _________________ http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
Šravfaj in dirkaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 12 Apr 2020 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
Si bom kar tole temo sposodil....
Kot sem že napisal je ta avto sedaj pri meni, 4 leta je stal zaradi okvare motorja... Zaradi karantene sem imel malo več časa in sem vzporedno z duallyem delal tudi na tem......
Rja ga je kar pošteno napadla, naredili so se novi pragovi, zadnji robovi in boki pa so bili zdravi na avtu za dele. Fuč sta tudi oba prednja blatnika - imam srečo da sem dobil 2 zelo dobra, brez rje za smešn denar v Avstriji
Ven sem vzel tudi motor. Da bi lahko zagotovo rekel kaj je bila napaka na motorju zaenkrat še ne morem, bo treba razdret, je pa bilo kar nekaj olja v izpuhu in tudi olje se mi je zdelo zelo vodeno... Noter pa gre drug motor iz avta za dele, kateri se je izkazal za dober motor.
_________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 15 Apr 2020 07:17 Naslov sporočila: |
|
|
Fajn. Hitro ti gre tole. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 29 Apr 2020 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
Mal je blo pavze, ni blo časa
Motor sem vzel iz C2500, ko je ravno zunaj bom zamenjal še nekaj tesnil, preden gre v K1500.
_________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 01 Jun 2020 15:33 Naslov sporočila: |
|
|
Malo updatea:
Motor je zmontiran in laufa, zadeva se pelje. Se je pa sedaj pojavilo kar nekaj zadev, ker je zadeva dolgo stala (spustila je bremzlajtunga, itd itd.....). Bom pa moral obnoviti turbino, katero sem prestavil iz starega motorja, saj pušča olje v auspuh. Ve kdo za koga poznanega, ki obnavlja turbine? _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RTX
Pridružen/-a: 26.05. 2015, 09:09 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 02 Jun 2020 22:28 Naslov sporočila: |
|
|
Boštjan Detela - turbine.si
Možak ve kaj dela, priporočam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 17 Sep 2020 15:30 Naslov sporočila: |
|
|
Po malo premora smo se ga spet malo lotili.
Odstranila se je vsa preostala folija iz avta, zamenjali so se spodnji deli vrat ter pobarval se je.
Sedaj sledi sestava, zmontirale se bojo nove zavore potem se bo pa videlo kaj se bo še pokazalo
_________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 05 Okt 2020 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
In je na cesti
_________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 05 Okt 2020 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
Kok je cena? _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
starc
Pridružen/-a: 21.04. 2006, 13:24 Prispevkov: 1321
|
Objavljeno: 06 Okt 2020 06:49 Naslov sporočila: |
|
|
Heminside je napisal/a: |
Kok je cena? |
cena zs _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|