Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Haderach
Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15 Prispevkov: 560
|
Objavljeno: 16 Sep 2011 22:18 Naslov sporočila: 1982 Oldsmobile Cutlass Supreme |
|
|
Pa sem ga dočakal ...
Zaenkrat je to to. Bom kak drug dan še kaj več napisal o avtu.
Se vidimo jutri ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abajc3
Pridružen/-a: 06.09. 2007, 17:51 Prispevkov: 2693 Kraj: ajdovščina
|
Objavljeno: 16 Sep 2011 22:42 Naslov sporočila: |
|
|
čestitke! glej da pripelješ pokazat! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Haderach
Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15 Prispevkov: 560
|
Objavljeno: 16 Sep 2011 22:45 Naslov sporočila: |
|
|
abajc3 je napisal/a: |
čestitke! glej da pripelješ pokazat! |
Pa jasno! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
izi
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 19:53 Prispevkov: 172 Kraj: Velenje
|
Objavljeno: 17 Sep 2011 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
Zgleda super! Čestitke! _________________ == Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire! ==
1971 Dodge Charger SE 440
2004 Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 17 Sep 2011 10:07 Naslov sporočila: |
|
|
Da neboš starih stolpnic zdj v Šk. Loki zrušu ko boš tole prižgau |
|
Nazaj na vrh |
|
|
red devil
Pridružen/-a: 19.06. 2006, 18:59 Prispevkov: 900 Kraj: kanal/Vipava
|
Objavljeno: 18 Sep 2011 17:51 Naslov sporočila: |
|
|
zelo zelo lep;)..srečno vožnjo;) _________________ "SPEED KINGS-performance transmissions and engines''
''The real problem with the US economy in 3 words or less .MADE IN CHINA.''
" IF YOU CAN,T SMOKE THE TIRES AT WILL,FROM A 60 MPH ROLLING START YOUR ENGINE NEEDS MORE WORK!!" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Uros
Pridružen/-a: 04.03. 2011, 00:33 Prispevkov: 690
|
Objavljeno: 18 Sep 2011 18:39 Naslov sporočila: |
|
|
Lep in čestitam za lastništvo, te makine! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pontiac
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 20:03 Prispevkov: 1502 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 18 Sep 2011 18:41 Naslov sporočila: |
|
|
Čestitke še od mene in pa veliko srečnih milj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 18 Sep 2011 20:57 Naslov sporočila: |
|
|
Ha ha.............sem ga prej vidu v živo kot tuki. Bomba stroj.............taprav Amerikanc (samo za poznavalce) ne pa za šminkersko rajo. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
2Great2Exist
Pridružen/-a: 17.11. 2009, 19:44 Prispevkov: 98
|
Objavljeno: 18 Sep 2011 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
izgleda odlično i zvuk je super _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfaromeo
Pridružen/-a: 29.07. 2008, 14:10 Prispevkov: 1790
|
Objavljeno: 19 Sep 2011 07:55 Naslov sporočila: |
|
|
motor je ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Haderach
Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15 Prispevkov: 560
|
Objavljeno: 19 Sep 2011 12:18 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, zj mam končno mal več časa za računalnikom bit ...
Torej, avto je konkretno predelan 1982 Cutlass. Mašina je 327 (5.4 L) V8. Avtomatski menjalnik je bil menjan z ročnim, zavorni diski so na vseh štirih kolesih, predelave na vzmetenju, nekaj del na zunanjosti avta (zatemnjena okna, cowl hood ...).
Evo, mal bl v detajle:
Engine
327 Block w/ 350 crank, magnafluxed, hot tanked, new plugs, Clevelite bearings, balanced ARP bolts
Vortec Heads, magnafluxed, new valves seals, new springs (Pace Performance)
Edelbrock RPM Air Gap intake
Edelbrock 1405 Performer carb w/ electric choke conversion
Comp Cams High Energy Cam (Adv. 268 duration)
7-quart oil pan
Hedman long tube headers
Dual 2.5" exhaust w/ Flowmaster mufflers and 3" turn-downs
Drivetrain
Complete Keisler Hydrualic clutch conversion kit
Tremec TKO 5-speed (All Keisler Engineering components for swap)
Hensel Custom 31-spline braced Ford 9" w/ 3.73 gears and posi
Drive Line Service of Pittsburgh fabricated driveshaft
New fuel tank and lines
Suspension
Competition engineering front and rear sway bars
Competition engineering shocks
Competition engineering boxed A-arms
Poly-graphite control arm, front/rear sway bar bushings
Rear Disc brakes
Poleg avta sem dobil tudi debelo mapo z računi za vse dele, ki jih je za predelave kupoval prejšnji lastnik. Zgleda, da je shranil je vsak račun, tudi če je bilo samo nekaj $. Pohvalno!
Zj ga vozim in se počasi učim ... ni hec, če še nikol v življenju nisem niti vozil karkoli podobnega temu. Noro. Pa sej tle itak vsi poznate ta feeling. Nimam kej razlagat, hehe ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
red devil
Pridružen/-a: 19.06. 2006, 18:59 Prispevkov: 900 Kraj: kanal/Vipava
|
Objavljeno: 19 Sep 2011 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
pohvalno..edino mal me moti k so auto menjali za ročni;/...to je zame mal fail...ker ga ni čez dobrega automatika...pa lahko reče kdo kar hoče...to je moje mnenje..da ne bo kakšnega skovikanja;))....
P.S.: želim ti čimveč prevoženih km..in seveda srečno na cesti;) _________________ "SPEED KINGS-performance transmissions and engines''
''The real problem with the US economy in 3 words or less .MADE IN CHINA.''
" IF YOU CAN,T SMOKE THE TIRES AT WILL,FROM A 60 MPH ROLLING START YOUR ENGINE NEEDS MORE WORK!!" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|