Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 25 Feb 2019 22:59 Naslov sporočila: |
|
|
No in potem k maš motor zuni daš pa itak LS not _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 26 Feb 2019 09:17 Naslov sporočila: |
|
|
Gorenski je napisal/a: |
Zdaj ko si že tako blizu imaš še eno uro dela ali manj pa imaš motor zunaj... in ga še malo pobarvaš |
Ah, ni glih tako malo. Ti avti it 80-ih imajo eno morje raznih cevk in žic. Ne gre to tako hitro, pa še velika verjetnost, da kaj poči, ker je staro in posledično nepotrebni stroški. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 26 Feb 2019 14:43 Naslov sporočila: |
|
|
Ima Simon kar prav. Čeprav izgleda samo še malo dela ni ravno tako. Saj v jeseni sem tudi jaz imel plan ven potegnit motor. Pa sem si potem premislil.
Imam premalo prostora. Naredil bi si precej več dela. Med drugim tudi z prerivanjem avtomobila. Če ne drugega, bi polomil stojne vijake na izpušnem kolektorju, ko gre naprej y izpušna cev.
Pa zraven še kar nekaj stroškov z novimi deli. Ker bi sigurno menjal karter, nosilce motorja, menjalnika itn.
Že v primerjavi s 7 let starejšim Cadillacom ima Thunderbird precej več vakum cevk.
Ko vzameš stran ohišje zračnega filtra je vse prepleteno. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 03 Mar 2019 23:48 Naslov sporočila: |
|
|
Strugar mi je na sesalnem kolektorju popravil navoj od "Ported Vakuum" stikala. Sva pa razrešila tudi misterij, zakaj sem ga pred leti postrani zašraufal.
Premer luknje je bil za nekje 2mm manjši, kot je premer navoja na stikalu. Vse je izgledalo original.
Izdelal je sveder ustreznih colskih dimenzij in iz zadnje strani na novo vrezal navoj. Če sem uporabil dovolj teflona, bi moralo tesnit. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gorenski
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 18:03 Prispevkov: 624 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 06 Mar 2019 12:40 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Ima Simon kar prav. Čeprav izgleda samo še malo dela ni ravno tako. Saj v jeseni sem tudi jaz imel plan ven potegnit motor. Pa sem si potem premislil.
Imam premalo prostora. Naredil bi si precej več dela. Med drugim tudi z prerivanjem avtomobila. Če ne drugega, bi polomil stojne vijake na izpušnem kolektorju, ko gre naprej y izpušna cev.
Pa zraven še kar nekaj stroškov z novimi deli. Ker bi sigurno menjal karter, nosilce motorja, menjalnika itn.
Že v primerjavi s 7 let starejšim Cadillacom ima Thunderbird precej več vakum cevk.
Ko vzameš stran ohišje zračnega filtra je vse prepleteno. |
Na mercuryu so se vsi vijaki tako fajn odšraufali da nisem mogu verjet... niti enega vijaka nisem zlomil ali se kako drugače ¨preveč'' ubadal z njim..... pa je 48 let star verjetno sem imel srečo...... zato me je pa kje drugje potem zajebaval _________________ 1972 Cadillac DeVille 7.7
1956 Chevy Belair |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 06 Mar 2019 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
Gorenski je napisal/a: |
Na mercuryu so se vsi vijaki tako fajn odšraufali da nisem mogu verjet... niti enega vijaka nisem zlomil ali se kako drugače ¨preveč'' ubadal z njim..... pa je 48 let star verjetno sem imel srečo...... zato me je pa kje drugje potem zajebaval |
Kolikor imam sam praktičnih izkušenj ali pa slišim od ostalih se vijaki/matice na ameriških avtomobilih lepo šraufajo.
Sem jih pa do sedaj tudi že nekaj uničil. Mogoče bi se bolje izšlo z drugačnim, bolj pravilnim pristopom. Včasih pač ni druge kot odrezat. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 06 Mar 2019 22:25 Naslov sporočila: |
|
|
Med vikendom sem nazaj namestil sesalni kolektor. Upam, da sem tokrat naredil bolje kot pred štirimi leti. Okoli vodnih kanalov sem tesnilo še dodatno namazal z obeh strani s tesnilno maso.
Danes sem dobil še nekaj delov.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 08 Mar 2019 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
Sej je hladilnik prišel v enem tednu ? _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 08 Mar 2019 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
V sredo se mi zdi, da je bil dostavljen. Bi pa lahko bil že v ponedeljek, če mi nebi pri nas kljub v naprej plačanim dajatvam še enkrat zaračunali dajatve. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 09 Mar 2019 12:20 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
V sredo se mi zdi, da je bil dostavljen. Bi pa lahko bil že v ponedeljek, če mi nebi pri nas kljub v naprej plačanim dajatvam še enkrat zaračunali dajatve. |
Pa ne moreš verjet !
To je samo še en dokaz o polpismenih javnih uslužbencih,ki dobijo šiht po vezah.
A veš zakaj na sindikalnih zabavah javnega sektorja ni kurbarije................ker je sama žlahta _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 09 Mar 2019 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
So mi v ponedeljek poslali sms, da potrebujejo podatke. Ok sem rekel in zvečer poslal.
Potem pa v torek popoldne dobim email in račun. So me kar razjezili.
Po telefonu se ni dalo nič urediti, ker je bilo po 15 uri. Sem poslal mail in so preverili in se opravičili.
Sem pa potem ugotovil, ko sem dobil paket, da je bil priložen le invoice dokument.
Če nisem kaj spregledal, tam ni zabeleženega podatka o naprej plačanih dajatvah(customs charges), tako kot na order conformation dokumentu.
Na koncu se je vse uredilo je bilo pa malo slabe volje... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 16 Mar 2019 21:57 Naslov sporočila: |
|
|
V nedeljo sem v avto namestill novi hladilnik. Pri namestitvi pokrovčka sem opazil, da je odlomljen nastavek za cevko, ki je speljana v posodo z viškom hladilne tekočine.
Hladilnik sem odpeljal na popravilo do Analog Motors. Izkazalo se je, da gre za nekakšno "termo" plastiko, katero se ne da varit. Zaenkrat se je rešilo, da se je zalepilo z epoksi lepilom.
Zaenkrat drži. Na RockAuto sem sporočil poškodbo. Upelo mi je, da so mi povrnili nakupno ceno hladilnika v Ameriki.
Do poškodne hladilnika je najverjetneje prišlo med transportom ali pa pri pakiranju. Za vrnjen denar bom Cadillacu privoščil nove Monroe amortizerje.
Tekom tedna sem tudi bolj ali manj do konca sestavil vse okoli motorja. Ostajajo mi še manjše reči, kot sta dve hupi, tempomat,... Kable od svečki je potrebno malo lepše speljat ipd.
Po petih letih bo izgleda tudi čas za nov akumulator.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 06 Apr 2019 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
Da nadaljujem.
Bajc Andrej je poskrbel za nastavitev fergazerja, vžiga, preveril en kup vakum cevk pod haubo,... Tako, da je Thunderbird sedaj spet vozen!
Tekom tega tedna sem odstrani še en oksidiran električni konektor in ga nadomestil s kabel čeveljčki in izoliral s termo skrčljivimi cevkami.
Zaenkrat upam, da jebo to odpravilo nadvse nadležno ugašanje motorja med vožnjo. Modula za vžig zaenkrat ne bom menjal. Novi bo za razervo.
Danes sem opravil tudi prvo testno vožnjo. Zaenkrat vse bolj ali manj ok.
Sledi še nekaj vožnje, da preizkusim kako se obnaša motor z na novo nastavljenim fergazerjem.
V vmesnem času postorim nekaj planiranih popravil na Cadillacu, nato se vrnem nazaj na Thunderbirda. Je že skrajni čas, da se deli iz škatel(nekateri deli so vmes že skoraj postali NOS) namestijo na avtomobil.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 28 Apr 2019 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
Se ne spomni, da bi se v Thunderbirdu kdaj peljal zadaj.
Pa še prvi sveži rezervoar goriva od lanskega septembra. Pa naj še kdo reče, da je to požrešen avto.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 30 Apr 2019 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem zamenjal zadnje amortizerje. Tako kot pri Cadillacu so tudi tu odslužili svoje. Šli so skupaj, vračali se pa niso. Vsaj ne sami od sebe.
So pa novi malenkost krajši in tanjši po premeru. Fotografije so pa bolj tako tako. Sicer pa kaj čem kazat rjo in luknje. Ne pričakujem pa neke bistvene razlike v vožnji.
Zdaj se moram lotiti še sprednjega dela vzmetenja. Vendar tam me čaka precej več dela.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|