|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 16 Feb 2017 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
Ah še en nabijač v smislu "on je biu v vsaki stvari v SLO prvi". _________________ In Henry Ford’s day, consumers knew exactly where their cars came from. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 16 Feb 2017 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
HeAdAcHy je napisal/a: |
Ah še en nabijač v smislu "on je biu v vsaki stvari v SLO prvi". |
No to pa itak, saj je Slovenec, narod presežkov
Se pa strinjam z to njegovo izjavo: Tega ne moreš zaščitit, če še toliko bitumna notri zliješ. Menim, da avta ni treba dodatno zaščititi, ampak samo sproti sanirati rjo. Tudi jaz sem mnenja da so vse te zaščite ena velika bedarija in nategovanje za naivneže. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 16 Feb 2017 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Ne dvomim v znanje in izkušnje tega mojstra. To občudujem in spoštujem. Tudi jaz bi se z veseljem naučil kaj od tega.
Ameriški avtomobili so šlampasti. Ok, ja so v določenih rečeh. Samo primerjava je pa butasta. Primerja jabolke in hruške.
Ko bi za primerjavo vzel vsaj avto enakega cenovnega razreda. Zdaj pa Porscheja najverjetneje primerja s poceni Mustangom.
Naj malo bolj realno pogleda na izdelavo evropskih avtomobilov. Še zdaleč niso kakšne cvetke.
Ampak saj je s hroščem vse povedal...
Jaz kot lastnik ameriških avtomobilov te šlampavosti ne občutim. Mogoče to izkusiš pri res temeljiti obnovi?
Jaz lahko tudi svoje avtomobile primerjam z očetovim 2cv-jem in okoli razlagam, kako je to en šlampasto narejen avto...
To, da bo zmanjkalo starejših avtomobilov je pa tudi za lase privlečeno.
Če te zanimajo starejši avtomobili na splošno je izbira več kot ogromna.
Potem pa tista tipična od teh starih poznavalskih fotrov. Le oni seveda vedo, kaj so pravi starodobniki.
Mu gre v nos, ker se nekateri (pre)več vozimo s svojimi avtomobili kot on... njemu pa njegov MG gnije v sosedovi garaži. Mojster pa tak! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Berto
Pridružen/-a: 12.02. 2017, 19:51 Prispevkov: 14 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 16 Feb 2017 21:10 Naslov sporočila: |
|
|
sonicus je napisal/a: |
Ja, vrhunsko nemško inženirstvo, drži 5 varov od 200 (ampak važno da so lično narejeni in odmerjeni natančno na 2 cm, kajne).
Kaj je mislil s tistimi podloženimi podkvicami v ameriškem avtu, me pa tudi zanima. Oziroma me ne preveč, nekako se mi ne zdi da bom kdaj kak avto k njemu vozil. |
"podkvice" so distančne podložke, ki jih podlagaš na primer med karoserijo
in blatnik, da lahko nastaviš pravilne zračnosti med vrati in blatniki in podobno.
tega evropski avti res nimajo, ker so bolj precizno narejeni razen, če so bili
karambolirani in so prišli nepravim strokovnjakom pod roke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bowty Gost
|
Objavljeno: 16 Feb 2017 23:00 Naslov sporočila: |
|
|
Od 50 avtov ki jih imam, od 1965 do 2005, nima noben podložk ali "podkvice", avtomobilski program nima čričkov, tovorni tudi ne. Če primerjam evropska vozila, ki imajo milimetrski sistem, z ameriškimi, ki imajo colski sistem, so še vedno boljše, kvalitetnejše narejeni kot evropejci. Tovorni program, glede lakiranja in linij proti evropskemu je leta naprej v kvaliteti.
Kar se tiče razdiranja in popravil, se vijaki v 95% odvijejo brez težav in v celoti, evropski pa le v 70% kar se tiče starejših vozil.
Glede popravila lahko dam za primer STS od 92 naprej, odviješ šest vijakov na mostu, 4 na amortizerjih, odklopiš kablovje in dvigneš karoserijo in imaš vse na pladnju.
Glede zanesljivosti, STS z NS motorjem je imel garancijo 100.000 milj na motor, v tem obdobju ni bilo potrebno servisirat motorja le kontrolirat tekočine in dosti uporabnikov je to vzelo dobesedno. Prav tako je bila zagotovljena vožnja do 100 milj v primeru okvare hladilnega sistema, je izmenično preklaplal iz levega v desni blok motorja in z oljem kot dodatnim hlajenjem batov.
Japonci in evropejci so se hvalili z 16v motorji, oldsmobile je na trg vrgel 16v leta 1929 in ta isti motor so posodobili leta 1986 in z vsemi ekološkimi normami iz 2.3l potegnili 183 do 195 konjev, motor se imenuje Quad4.
Lahko še naštevam ogromno primerov v kateri američani poščijejo evropejce v zanesljivosti in kvaliteti, ampak evropska miselnost je, da so stvari onstran luže za en k.... . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 16 Feb 2017 23:33 Naslov sporočila: |
|
|
Moj Thunderbird ima nekaj "podkvic" na vsaj ene dveh mestih, kjer se sprednja blatnika pritrdita na karoserijo. Zaradi tega je avto čisto v k****.
In še huje, na nekaj mestih(kotih) lahko najdeš neko trdo maso, katera zapira špranje med dvema karoseriskima deloma. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 17 Feb 2017 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
Berto je napisal/a: |
"podkvice" so distančne podložke, ki jih podlagaš na primer med karoserijo
in blatnik, da lahko nastaviš pravilne zračnosti med vrati in blatniki in podobno.
tega evropski avti res nimajo, ker so bolj precizno narejeni razen, če so bili
karambolirani in so prišli nepravim strokovnjakom pod roke. |
Jaz edino kar nikoli nisem razumel in še zdaj ne razumem, zakaj za vsako rešitev pri ameriških avtomobilih neki pametnjakoviči modrujejo, da je to šlamparija? Pač imajo neke podložke. In? Kaj je tukaj narobe? Res ne razumem? A ni bistvo, da stvar deluje in avto, kot celota zgleda dobro? Meni je to edino pomembno. Neki fancy vari, ki jih itak nikoli nihče ne vidi in po možnosti sploh ne držijo so zame potratna neumnost. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 17 Feb 2017 16:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ginger,sedi 5 ! Ameri imajo svojo logiko in filozofijo,očitno je dobra saj vodijo svet že 100 let. Kdor si pa hoče grenit življenje z nepomembimi detajlii naj kupuje pa dojče avte. Od vedno je veljalo pravilo,da enostavno je najbolše. _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
Objavljeno: 17 Feb 2017 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Jaz edino kar nikoli nisem razumel in še zdaj ne razumem, zakaj za vsako rešitev pri ameriških avtomobilih neki pametnjakoviči modrujejo, da je to šlamparija? Pač imajo neke podložke. In? Kaj je tukaj narobe? Res ne razumem? A ni bistvo, da stvar deluje in avto, kot celota zgleda dobro? |
Sem ravno razmišljal podobno kot ti in Snake.
Ameriški avti so morda narejeni manj sofisticirano kot evropski, ampak važno je da stvar deluje. Še bolj pa je pomembno, da so (bili) dostopni običajnim ljudem (Američanom), manj kompliciranja glede "sofisticiranosti, vrhunske tehnike" ipd jajc je verjetno omogočalo relativno razumne cene, da ti stroji niso bili samo za "družbeno elito"
Poenostavljeno rečeno, prvo generacijo Mustangov so lahko kupovale mlade tajnice in frizerke (kot nov avto, da ne bo pomote), v 60ih in 70ih si je lahko tudi marsikateri blue-collar worker kupil V8 muscle car, če je bil le marljiv in uspešen pri svojem delu. Porscheji, Mercedesi, Jaguarji in podobne zadeve pa so v osnovi mašine bolj za relativno redke premožneže, to so povsem druge kategorije. V Ameriki je (bil) V8 motor pač pogon osnovnega delovnega ali prevoznega sredstva za povprečnega človeka, v Evropi pa kao samo privilegij maloštevilnih bogatašev. Kdo je tu nor? _________________ Girls dig comfy SUVs that make them feel safe; fast cars only impress other dudes.
1997 Chevy Tahoe LT, 5.7 Vortec 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
U4i
Pridružen/-a: 28.07. 2015, 13:56 Prispevkov: 61
|
Objavljeno: 23 Apr 2017 11:37 Naslov sporočila: DODGE DEMON |
|
|
evo ker se zadnje cajte dosti govori o tem, pač v krogih ameri -fanov. dodajam nekaj za lušte
https://www.youtube.com/watch?v=3vD6A6NxySQ
https://www.youtube.com/watch?v=dVRR9MCfiHY
pa še predstavitev... meni osebno najboljša do zdaj, res fenomenalna. ne pa ona klasična, se pripeljejo pa se suče pol tam ko plesalka na drogu _________________ 455 Olds Cutlass 442 - True Gentelmans Muscle car |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 24 Apr 2017 15:05 Naslov sporočila: |
|
|
Noro res...zdj bo verjetn še Ford neki naredu _________________ In Henry Ford’s day, consumers knew exactly where their cars came from. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonicus
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 22:34 Prispevkov: 1064 Kraj: Lublana City
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Haderach
Pridružen/-a: 28.02. 2011, 15:15 Prispevkov: 560
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|