|
V8club forum American car club Slovenia
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 10 Sep 2013 15:22 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda, to so lena vozila. Njihov atribut je udobje in ležerna vožnja.
Nekaj časa nazaj sem posnel pospeške Buicka, res ni za prehvalit ampak sem pa vseeno dosegel nekoliko boljši rezultat, kot je na papirju Mislim, da bi ob bolj odločnem začetnem pospeševanju lahko bil še kakšno desetinko hitrejši .
http://www.youtube.com/watch?v=DM6kZKOgJW0
Te avtomobili so bili delani za udobje in ne cestne dirke. Men je to super saj je kljub potnikom in prtljagi vožnja še vedno udobna in mirna.
Ni pa to niti slučajno za človeka, ki bi rad odziven, hiter avto za bolj športno vožnjo.
Ja , v osemdesetih je bilo res veliko avtomobilov bolj lene sorte razen redkih izjem. _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Heminside
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44 Prispevkov: 1400
|
Objavljeno: 10 Sep 2013 15:43 Naslov sporočila: |
|
|
Cruiser kako da v svoji floti nimaš nobenga V8, a planiraš kaj nabavit? _________________ Muscle cars never get old, they just get faster. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 10 Sep 2013 16:05 Naslov sporočila: |
|
|
Če je dober V8 je zame predrag. V8 samo zato, da je V8, obnese se pa slabše, kot recimo 4.9l in 3.8l 6zyl. me pa ne zanima.
V bistvu je pa praktično edino vozilo v katerem bi si res želel V8 kakšen radikalen rat rod. Vse ostalo mi je isti klinac _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Sep 2013 17:25 Naslov sporočila: |
|
|
cruiser je napisal/a: |
Če je dober V8 je zame predrag. V8 samo zato, da je V8, obnese se pa slabše, kot recimo 4.9l in 3.8l 6zyl. me pa ne zanima.
V bistvu je pa praktično edino vozilo v katerem bi si res želel V8 kakšen radikalen rat rod. Vse ostalo mi je isti klinac |
Hehe, reci, da se hecaš in prizanešeno ti bo! Ja, resnica je, da so ameri v zgodovini naredili nekaj res krasnih šestvaljnih motorjev in slavni GMjev 3.8 series I-III je eden izmed njih-vendar so splošno malo znani in (po krivici) zapostavljeni. Verjetno je pa tudi servisno precej dostopen, glede na to, da nje vgrejen prečno? _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snake
Pridružen/-a: 18.04. 2009, 09:16 Prispevkov: 4373 Kraj: primorska-dolenska
|
Objavljeno: 10 Sep 2013 19:11 Naslov sporočila: |
|
|
Lena so zaradi naftne krize........................ _________________ HUDO.....HUJŠE.......COBRA 427
UDOBNO........UDOBNEJŠE..........CADILLAC ELDORADO
GMC pick-up
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 10 Sep 2013 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
snake je napisal/a: |
Lena so zaradi naftne krize........................ |
... strožjih omejitev izpustov emesij in zahtevane manjše povprečne porabe(boljši mpg). Ja že takrat se je začelo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 11 Sep 2013 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
snake je napisal/a: |
Lena so zaradi naftne krize........................ |
... strožjih omejitev izpustov emesij in zahtevane manjše povprečne porabe(boljši mpg). Ja že takrat se je začelo! |
Menda se je že konec leta 71 (torej modelno leto 72') začela redukcija in "ekologija", Chryslerjevi avti in GMjevi so imeli EGR (exhaust gas circulation) od 69' dalje, potem po letu 72' pa itak vemo, kako so stvari ekskalirale.
Tukaj so ameri grdo brcnili v temo z nižanjem moči. Toda to je hočeš-nočeš zgodovina, ki jo je potrebno spoštovati in ohranjati (kakor tudi nekateri delate) _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtyrant
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 17:49 Prispevkov: 5016
|
Objavljeno: 11 Sep 2013 09:04 Naslov sporočila: |
|
|
Bo držalo. Mislim, da so se prve(verjetno ne preveč stroge) omejitve začele že pred koncem 60.
Mene pomankanje moči pri škatlah iz 80 niti ne moti. Še vedno so čisto dovolj zmoglivi za vsakdanjo vožnjo. Jaz ne vozim hitro, pa sem s Thunderbirdom (če ne uporabljam tempomata) hitro čez omejitev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonAndrino
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 09:15 Prispevkov: 435 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 11 Sep 2013 09:23 Naslov sporočila: |
|
|
gtyrant je napisal/a: |
Mene pomankanje moči pri škatlah iz 80 niti ne moti. Še vedno so čisto dovolj zmoglivi za vsakdanjo vožnjo. Jaz ne vozim hitro, pa sem s Thunderbirdom (če ne uporabljam tempomata) hitro čez omejitev. |
Ti si itaq baraba, ker vedno, ko te zagledam v T birdu skoraj zletim s ceste (ker je tako drugačen in tako lep od eu plehovja) _________________ Ne V8 forum, V8 furam! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HeAdAcHy
Pridružen/-a: 15.07. 2009, 16:31 Prispevkov: 2236 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: 11 Sep 2013 11:22 Naslov sporočila: |
|
|
Tud zavarovalnice so ubijale močne avtomobile.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 11 Sep 2013 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
Mah, za naše ceste so lene 80's škatle čez glavo dovolj. Itak vsi vozijo 40 tam kjer je omejitev 60 in 60 tam kjer je omejitev 70 . Na obvoznici se lahko pelješ 100 mnogokrat ne prilezemo niti do 80km/h. Ma že zdaj sem preveč živčen, k vsi mečakjo po cesti, bognedaj, da bi imel kakšno dirkaško zverino to bi v Polju končal Ne vem za ostale ampak jaz pri electri nikoli nisem pogrešal pomanjkanja moči in tudi avto je tako skonstruiran in ima tak način vožnje, da mu nikakor ne bi pasal kakšen dirkaški motor. Medtem pa pri monte carlu v katerem je prav tako V6 3.8l včasih pogrešam močnejši motor ampak ta avto je narejen drugače in je v osnovi bolj športen in je prav zanimivo kako jaz čisto drugače vozim enega ali drugega in od monte carlota zahtevam več, boljšo odzivnost... pa čeprav ima praktično enak motor. Žal so pa cene Monte Carlota SS V8 5.7l kar okoli 10 jurčkov in tu je pa problem, ki sem ga prej razlagal, če bi imel 10jurjov namenjenih za avto potem odpade monte carlo SS ali pa charger ali pa mustang....ampak bi raje še malo počakal in kupil rat roda _________________
www.cruisers-nation.com http://www.cruisers-austria.com www.rockabilly.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrimo
Pridružen/-a: 12.08. 2009, 19:45 Prispevkov: 918
|
Objavljeno: 11 Sep 2013 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
a ti maš u electri KMH? sm mislu da maš MPH ?? kako to? al je blo naknadno spremenjeno ..
k jest recimo pr svojmu mam na veliko MPH, potem pa na majhno znotraj KMH .. _________________ 1985 Ford MUSTANG GT 5.0
.. V8 engine - the furthest route to destination .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cruiser
Pridružen/-a: 24.04. 2006, 16:29 Prispevkov: 6769 Kraj: Lublana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|