V8club forum Seznam forumov V8club forum
American car club Slovenia
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




US avti narisani v slikaru.
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Ostale stvari-Other things
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
hector



Pridružen/-a: 13.12. 2009, 10:59
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2010 13:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jugo je dober avto. ..Za na odpad, no razen pnevmatik, tiste so pa dobre za kake rože noter dat, al pa kako gugalnico za otroke naredit. Smile

Za fanatike, ko predelujejo take avte, pa stare corse, fičake, trabante in ostalo, pa nimam besed.. pohvalim le lahko njihovo voljo in trud, ki ga vlagajo not, tud to je neki.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
president
Administrator foruma


Pridružen/-a: 21.04. 2006, 09:35
Prispevkov: 1165

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2010 13:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne tudi pnevmatike niso dobre, ker so TIGAR... Laughing Laughing Laughing
_________________
RUST IS NOT A CRIME!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Heminside



Pridružen/-a: 27.12. 2009, 22:44
Prispevkov: 1400

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2010 17:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

cruiser je napisal/a:
Heminside je napisal/a:


O teji knjigi sem govoril...
http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/svetovna-slava-yuga.html


Ha,ha,ha...kaj sem se nasmejal komentarjem! Prav o takih "zmedenih osebkih" sem govoril v mojem zadnjem postu.
Nekateri trdijo, da je bil najboljši in boljši od trenutno novih avtomobilov, pa želijo, da se vrne!! Rolling Eyes Ja kje so bili zadnjih 15 let?? Zakaj si potem niso kupili jugota?? Rolling Eyes Če bi ga kupovali bi ga še vedno proizvajali! Ali pa kupiš enega 20 let starega, če je res tako dober, kot pravijo, bo sigurno dobro služil! Jaz naprimer trdim, da so stari ameriški avtomobili odlični!!! AMPAK jaz potem tudi kupim in vozim 15 - 25+ let stare U.S. avtomobile, ker vem, da so DOBRI in ZANESLJIVI!! Ampak hinavci samo piskajo kako je jugo super avto, vozijo pa novega golfa, audia, renolta... Rolling Eyes


Zdj si me spomnu na neki...

Se opravičujem za malo daljši post...Kopirano z avtomobilizem.com

Citiram:
Ruski narodni avtomobil, klasika.

Lada 2105 in 2107

Lada "klasika" je v osnovni limuzinski 2105, nekoč luksus po ladino 2107 in karavan 2104, ki se izdeluje v Iževsku so skupaj že četrt stoletja prodajna uspešnica. Če pa upoštevamo, da so te Lade samo restayling Fiata 124 iz leta 1966, ali Lade 1200 po letu 1970 donimo avto, pravo klasiko, ki živi že skoraj 40 let.

Pri ZR.RU so se malo zapeljali s temi klasiki. Ne, da bi naredili pravi test, saj avto na trgu novih vozil nima konkurence, ne po zastarelosti, ne po ceni, ki se giblje tam nekjeod 3700 EUR dalje. No včasih imajo trgovci tudi kakšne popuste in akcije, tako, da se jo da dobiti tudi za manj.

Lada 2105 se je začela v USSR prodajati 1980, njena prestižnejša različica 2107 pa 1982, karavan je sledil leta 1984. Iz evropskih trgov pa so jih umaknili do leta 2000. V Sloveniji je bila zadnja Klasika Karavan prodana januarja leta 2000, na Balkanu so jih prodajali do leta 2004. Prodajali so jo pod različnimi imeni, pogosto kar z oznako prostornino motorja Lada 1200, 1300, 1500, 1700i, ... kot Riva, nova,... Oprijemali so se jih razna ljudska poimenovanja, npr lajka..
Žiguli pa je bila katera koli Lada z zadnjim pogonom poimenovana v Rusiji in bivši USSR, uradno so te Lade poimenovane Lada tudi v Rusiji od leta 2005. Pod imenom Žiguli pa rusi včasih razumejo katero koli Lado, ker je bilo to najprej ime samo za izvoz.

Avto je legenda v pravem smislu besede, postal je resnično ljudski avtomobil voznikov bivše USSR in ne malo je bilo prodanih tudi v Evropi, Južni ameriki, Kanadi, trgih bližnjega vzhoda... izven Rusije jih sestavljajo še v Ukraini in Egiptu.

V Rusiji vrjetno ni veliko ali sploh ne, voznikov, ki ne bi imeli nikoli v lasti klasične Lade, ali jo vsaj vozili.
Avto ima še danes vse potrebno. Kolesa, volan, motor, sedeže, dobro ogrevanje, in za razliko od novih, zelo pregledeno in prostorno notranjost. Polgled naprej, nazaj..levo, desno pa vam pove mere avtomobila. Samo kaj ko nima serva. Še vedno je treba paziti na spodnašanje zadka na mokrih, snežnih, ledenih cestah.. Pa po izkušnjah pri prestavljanju iz 3. v 2. prestavo.

V več kot četrt stoletja obstoja, sta se klasična Ladina modela VAZ 2105 in 2107 spremenila zelo malo. Na pogled skoraj nič, le 2105 je dobila odbijača in prednja sedeža od 2107, malo je spremenjen dizajn volana... No pri obliki smo počasi zaključili...

Na področju tehnike tudi ni revolucionarnih sprememb, razen ekologije in elektronskega vbrizga.
Anpak..motor 1,6i 73 KM ostreza normam CO2 EURO3, poraba pa je 8,5, od 0-100 pa potrebuje 16 s. .. ja.. Rusija je tudi podpisala kjotski sporazum o zmanjšanju izpustov CO2 v ozračje.
Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Pod črto
Idealen avto za slabše ceste,preprosta konstrukcija, stroški vzdrževanja so lahko minimalni (Ruske razmere, poceni rezervni deli, ki jih je na pretek, novih in rabljenih), sploh če se gre na sistem popravi si sam. No, to ne glede na izkušnje in znanje na novejših avtih lahko malo problematično. Idealen avto za krizo.
Avtomobila se v bistvu zelo malo razlikujeta, tako v ceni kot obliki in kvaliteti. 2107 je mogoče malo bližje sodobnim standardom predvsem zaradi veliko bolj razkošne armaturne plošče. Najbolj izpostavljene pozitivne lasnosti vozila pa so: prostornost, sploh glede na to, da ima v dolžino malo čez 4,1 metra in za to velikost naravnost ogromen pritljažnik 358 litrov.

AVTOVAZ nopoveduje, da bodo klasična modela proizvajali dokler bo ugodno povpraševanje. Leta 2007 so jih v RUS prodali 220 000, za 2008 še ni objavljanih analiz.
Znano je samo to, da je bilo v RUS prodanih 622 000 novih lad ptoizvedenih v Togliattiju v tovarni AvtoVAZ. Skupaj je bilo v Togliattiju (brez ostalih manjših tovarn) proizvedeno okoli 750 000 vozil znamke LADA.

_________________
Muscle cars never get old, they just get faster.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    V8club forum Seznam forumov -> Ostale stvari-Other things Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.